/nederdraad/

breek de week editie

welkom: nacht- en ochtendploeg
niet welkom: middagploeg

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=umV3Cd78H2U
meerdemocratie.nl/meer-democratie-sleept-ollongren-voor-de-rechter-wegens-afschaffing-referendum
belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/werk-en-inkomen/content/hoe-kom-ik-aan-een-inkomensverklaring
twitter.com/NSFWRedditGif

motherfuck

>hij rijdt in een twingo

Goedemorgen /nederdraad/

>dvw ochtend middag en avondploeg
ik kom hier al meerdere jaren elke dag en ik haat jullie nog steeds allemaal

Wat betekent jullie naam?

Kanker verkeerde ge(Jij)d
Alsook, TWINKo snap je m hahahahahahahahaahhaha (in plaats van twingo)

ik wil graag wat slagroom op mijn covfjie

Lief zijn.

...

Ehm, ik wilde die grap maken maar dacht: zo triest ben ik nu ook weer niet.

Ik weet dat OP een twingo heeft. ik voel het gewoon.

Would really like it and appreciate it if a tall Dutch bf was sent to me.

jammie

wat vindt jij van irish coffee?

then why don't you add me on discord and work things out with me?

OKe sorry, ik heb morgen een lange zenuwachitige dag morgen en ik lig nu nog wakker
zo diep zal OP niet zakken

Get a freeformed a38 and send it to inquerie for an order on Dutchy bfs.
Ierse koffie is best lekker. Al heb ik het zelf nooit gemaakt, dus ik weet niet de perfecte verhouding voor mezelf.

Sorry, this tread is for whites only.

Ga van 4kant af dan. Pff. Tijdens het rusten doe je ook microslaapjes. Morgenvroeg goed eten, dan wordt je minder moe.

Oetz ik heb van 3 tot 6 geslapen en van 8 tot 12 ik kan fysiek niet meer slapen
Ik heb denk ik perongeluk mijn schema verneukt, maar dat goed ontbijten gaat zeker goed komen want ik heb nu al honger

Ok!

Whiter than you Muhammad

Ik ken dat probleem. Morgen ben je 's avonds weer moe. Dan kun je het miss een beetje aanpassen. Of niet ;_;

Nimton#8810

ooga booga

gedoxt

stuur pizza, dan hoef ik het niet te doen

twingodraad?

ok 10x vegan pizza met extra broccoli komt eraan

Geen miljonair meer :(

Morgen beter, nu een dutje doen

iew ik lust geen viesjes

je bent pas echt miljonair als je alles hebt uitgecasht
alsook: aalmoes aub

>he drives a twingo

vetklep eet je groenten

Oetz normaal heb ik het probleem niet, ik drink lekker energiedrankjes en ga gewoon lekker voor 2 uur naar bed om de volgende ochtend vroeg op te staan maar je moet gewoon wakker blijven in de avond door te gamen ofzo oetz

>houdt niet van de hon

vandaag heledag wakker geweest en vanavond een spelletje gespeeld. Mocht niet baten.

ook:
>tattadrankjes

Misschien moet je nog een extra nachtje wakker blijven om je gehele ritme te herstellen, als je eenmaal vroeg naar bed gaat zal het ook de andere nachten werken

Alsook, ik ben allochtoon oetz maar de saucijzenbroodjes en energiedrankjes miem geldt nog steeds voor mij

youtube.com/watch?v=umV3Cd78H2U

>ik ben allochtoon oetz maar de saucijzenbroodjes en energiedrankjes miem geldt nog steeds voor mij
OPPERTOKKIE

Ik ben meer van de pralinecroissant. Welke energiedrank is je bias?

Noem mij een proleet, maar ik neem meestal gewoon de groene monster oetz, energy als red bull is kkduur voor wat je krijgt en energy als bullit vind ik veel te waterig. De huismerk energy van de deka markt(?) vind ik wel lekker en supergoedkoop oetz

Maarja ik begin langzamerhand moe te worden, dus welterusten

...

welterusten. Monster is een goede keus. Pas op dat je geen hartziekte krijgt.

>dvw ik nergens monster scheurder kan krijgen
Ik drink nu kogels meestal.

>niet de enige drinken die goedgekeurd is door een dokter
Je bent een schande voor je familie.

Ik vind die van de dokter naar hele goedkope sinas smaken.

...

tfw tall Dutch bf acquired

Die van de dokter is hier ook moeilijk te krijgen oetz. Je hebt alleen maar groen een rood hier. En die rode is niet te zuipen.
Gefeliciflapstaart!

De witte monster is de enige monster.

post ass

Ik gebruik meestal geen 0 calorie dingen, want zoetstoffen smaken bitter of naar schimmel voor mij. Dus die heb ik nooit geprobeerd oetz.

cancer

maar van suiker word je dik.

n-no

gn

Your room is a mess.

I know :(

Maar zoetstoffen zijn vies.

>dvw al 3.5 jaar de nachtploeg
Keiharde doekoes oetz.

go clean it up then.

In de monster mengt het wel goed. 100x beter dan de suikervrije andere energiedrankjes.

Ik zal hem een keer proberen. Maar bijvoorbeeld Sprite kan je tegenwoordig alleen maar met zoetstoffen krijgen (of je moet het importeren uit Denemarken) dus dat drink ik gewoon niet meer vanwege de rare nasmaak die het geeft. Ik gok dat monster wit dat waarschijnlijk ook gaat doen.

Mogelijk. Ik snap het ook wel. Ik wil niet weten hoeveel suiker er in een blik monster zit. Van de suiker drankjes is Fernandez toch wel lekkerder. Sprite heb ik nooit echt wat gevonden. Pleb niveau dua. Sanpellecrino (manderijn) is ook wel lekker als je het weet te vinden. Of zon Gemberbiertje. De rode stier speciaals vindt ik ook wel lekker, maar het is inderdaad te duur.

Met Fernandes zit je altijd wel goed. Bedoel je nou die rode stieren cola achtige dingen die smaken naar nepcola? Ik heb nooit echt van rode stier gehouden, behalve de originele, maar die zijn idd echt belachelijk duur.

Maar het is sowieso te vroeg voor energiedrankjes, dus tijd voor een kop koffie.

nee, de rode stier tropisch of zomer editie. Het zijn gekleurde blikjes. Niet die cola troep dat is overgeefniveau.

Ik wist niet dat je koffie dronk.

Koffie is mijn ding :^)

:^)

Even snel drinken halen om 8 uur
Oneven drinken halen nadat mijn pakketjes komen
Dubbels alleen koffie vandaag
3dubbels alleen WATER!

Wat de neuk. Ze hadden niet eens witte monster. Je kan hier helemaal niets krijgen in de buurt. Waar moet ik heen verhuizen voor alle goede spullen?

You have the same socks as my bf

>Energy drank drinken
Krijg een hartaanval, kutkoters met jullie kutexcuus "MUH LEVEN IS MOEILIJK, IK HEB NODIG ANDERS TREK IK HET NIET OP SCHOOL"
Prutsers en kansloze koters.

Ik denk dat ik maar een crowdfund actie begin voor mijzelf zodat ik dit zeikland kan verlaten.

meerdemocratie.nl/meer-democratie-sleept-ollongren-voor-de-rechter-wegens-afschaffing-referendum

>het raadgevend referendum met terugwerkende kracht en zonder inspraak van burgers afschaffen
Wat de neuk, totalitaire politiek zonder schaamte.

randstad aub

>Randstad
Als ik daar zou wonen, dan had ik alleen sudoku gepleegd.

zeg wollah

>ben al een uur op zoek naar hoe je als ZZP'er een bewijs van inkomen aflevert bij een woningbouwcorporatie
Zelfmoord wordt met elke seconde van mijn leven een succesvollere optie.

Bel de belastingtelefoon.
belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/werk-en-inkomen/content/hoe-kom-ik-aan-een-inkomensverklaring

>bel de belastingtelefoon
nog trauma's te verwerken van de laatste 3 keer. Die gaan je gewoon niet helpen.

Oké. Zoek dan maar verder.

waarom is de overheid zo kanker?

>zit in de trein
>kom aan op station Holendrecht
>een tatta-opa is flauwgevallen op het perron en bloedt
>trein heeft nu vertraging tot de hulpdiensten er zijn

De eeuwige tatta slaat weer toe om mijn leven weer zo veel mogelijk te dwarsbomen

Duwbericht zegt net dat mijn pakketje bij de bezorger in de wagen zit!

Kanker op met je gifs normie

post feet

...

>regen
>les
>20 minuten fietsen

neuk mijn schijt gewoon omhoog

Deze gif beeldt jouw mentale toestand uit.

>geen les
>geen zin om thuis te blijven
>regent kkhard
kankerweer

>Les
>Fietsen naar school
>Uberhaupt nog naar school
Lol stap je spel omhoog, prutser

Wat had je anders buiten gedaan, user?

>spendeert duizenden euro's en uren moeite in een opleiding
>homoseksuele vriend heeft daar allemaal geen zin in en besluit naar een paar jaar blowen op zijn 19de een kapperzaak te beginnen
>heeft nu 4 vestigingen, 38 man personeel en een tonnenomzet
>ik zit gefrusteerd en zielig thuis
de diploma miem. Trap er niet in.

>Rijkste mensen zijn allemaal uitvallers
Zet je aan het denken.

gewoon een rondje gefietst omdat men 30 minuten lichaamsbeweging per dag aanraadt.

>hey user
>kijk eens hoe sterk ik ben

Altijd leuk als je aan je poes zit, schat.

Goed bezig. Waarschijnlijk wordt het in de middag weer droog.

Ik neig ernaar om m'n eigen zaak te beginnen. Eentje die niets met m'n diploma te maken heeft.

Wat voor soort zaak?

>dvw te lelijk voor een vd

Die voel die ken ik

neem gewoon een lelijke vd dan

Sikerim sizi

wat betekent dit lan