/norgetråden/

Vennskaps-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rbhj54prNkE
nrk.no/troms/se-den-sjeldne-supermaneformorkelsen-her-1.13891748
youtu.be/__1SjDrSMik
twitter.com/SFWRedditImages

Rettmessig bilde

Nei, det der er rotete og lite stilrent.

OP har hvitt på sidene og hvitt mellom bildet og banneret. OP må rett og slett henge seg.

Sug kuk norrbaggar

Mot meg på grensa så ordner vi det.

>den irriterende svensken fra i går er her igjen for å lage kvalm

Synes egentlig vi burde starte en innsamlingsaksjon for å sende sverigeanon til psykolog så han kunne blitt kvitt alle de negative tankene han går og bærer på.

sug negerkuk

for germanske jenter

oops, beklager. var ment til

dds

Er det problematisk at jeg vill putte tissen I denne Kineseren?

Og likevel får de tilleggspoeng for å gjore det lettere for dem å komme inn på studier. Hvorfor lar vi oss bli cucket av kvinnfolket? Vi er menn for faen.
Tror dere de tar svartstake der nede, eller holder seg dydide?

>tar svartstake
dette

chocklad tjejer ar bast!

tjena brursan ved hender

gi meg én god grunn til å ta nasjonalsosialisme på alvor

>Tror dere de tar svartstake der nede
Flere meter om dagen.

...

inget fel att vara fargad

Tar meg to (2) paracet for nå gjor det altså så vondt i halsen
Noen som kan stikke ned på polet og kjope noe sprit slik at jeg kan drikke meg nummen, evt kombinere med paracet og satse på selvmord

dæven hun der ligna noe sinnssykt på en jente jeg kjenner. nesten skummelt likt.

...

...

Jeg syntes ihvertfall den episoden var overraskende morbid, de pleier å være skånsomme men i den så glorifiserte de vold og död på en helt annen måte. De nærmest skröt over hvor mange uskyldige sivile hun drepte

...

jeg håper en en gjeng utlendinger bryter seg inn i det stygge svenske huset ditt og tar å voldtar hele familien din pluss deg din stygge ape

er så drittlei de ræva svenske breva dine, bare dra til helvete. er ingen som vil ha deg i tråden din stygge horeunge. jævla pakkiselsker.

gå og sug kuk som moren din svenske faen

t. en araber som nettopp pulte bestemora di

vita är skit

...

ut ur mitt land skitgubbe!

unnskyld... jeg bare kodda...

>jeg vet ikke om dette er sverigeanon som drittbrever og samböger med seg selv eller om det er to forskjellige personer

jeg ködda ikke, håper du dör din horeunge

jesus elsker alle barna, alle barna på vår jord

>han har enda ikke fått med seg at det er to sverigeanons, en ekte svensk og en norsk som studerer i sverige

youtube.com/watch?v=rbhj54prNkE

lei av forhuden min gutta
hvor mye koster det å bli omskjært

lurt gojim, veldig lurt

jeg mener det, hver gang jeg tisser er det en 50% sjanse for at det spruter vilt til alle kanter, det har ingen ting med semittisme eller judaisering

skjonner du ikke at du skal dra forhuden din tilbake for du pisser?

Dette fikses helt enkelt ved å trekke forhuden diskret tilbake for å åpne den. Alternativt kan du trekke den helt tilbake.

kanskje hvis jeg..

Dra forhuden tilbake? Sitt ned?

Har du noensinne provd å trekke opp forhuden en smule?

AURORA AKSNES?

det kan du banne på

...

SOTNOS

Lenge siden det har vært Aurora-autisme her nå...
AURORA ER EN JÆVLA DRITTAUTIST SOM TAR FLERE METER NEGERKUK OM DAGEN!!!!!!!!1

...

KJEFTEN PÅ DEG DET ER AMALIE DU SNAKKER OM NÅ

>sverigeanon har aldri trukket forhuden tilbake
>han lærte det aldri
>det er grodd kukost under forhuden hans i 20 år

>se på meg så rar jeg er mens jeg synger den kjedelige musikken min
Aurora er:
En drittautist
Hun tar:
Flere meter negerkuk om dagen

>han vet ikke at forhuden kan trekkes tilbake

Someone talk with me

Amalie er også en drittautist, men Aurora var drittautisten som startet med å ta flere meter negerkuk om dagen. Amalie bare fulgte trenden.

Heng deg, Henrik.

...

Er du ei jente?

""""legestudenter.""""
Nei du, dette er fremtidige sykepleiere som er i Afrika fordi de vil smake på svær negerkjepp

>det er grodd kukost under forhuden hans i 20 år
Slutt a, anonsen, du gjör meg kåt av å tenke på det.

Slutt å spre logn om at AIDS-lem er storre enn vanlig lem.

dette her er jo verre trådstart utgave en Trygve trådene

Aurora er söt og en interessant personlighet imotsetning til den stygge overfladiske hora Amalie!

Sannheten gjör vondt, eller hva?

nrk.no/troms/se-den-sjeldne-supermaneformorkelsen-her-1.13891748

Jeg er en gutt.Jeg liker svinekjott

De er begge dritt-autister. Ferdig snakka.

Denne... gleder jeg... meg virkelig.. til å se.

kanskje jeg skal ta meg en runk

>interessant personlighet
når jenter er autister er de "söte og rare" eller har "interessant personlighet"
når gutter er autister er de "ekle, irriterende og slibrige"

>store pupper
Æsj! Små pupper er uendelig mye bedre enn store.

hmmmm jeg lurer på hvem som finansierte dette

er det sånne månenegere?

Jeg også, men det blir på en måte en liten forrett.

Bilde relatert, hovedretten.

min neger

Dette er jo rett og slett sant og det får du bare innfinne deg i så enkelt er det

Ca. når skjer dette?

Homsenegere fra det ytre rom 2?

De samme som alltid finansierer storbudsjettsfilmer, nemlig folk som har mye penger og vil ha mere, og skjonner at svarte personer ikke har blitt representert i den grad hvite har på film tidligere, og derfor ser at det finnes et stort utappet marked. Du er ikke sint på joder, du er sint på kapitalismen.

Nå er det få tilfeller av at autistiske jenter oppforer seg som Chris-chan, da. Så det er ikke så rart at det er sånn.

>Kristian-Chan lever ennå og har blitt "kvinne"

Det der er en mannlig """kvinne""" må jeg si.

svekling

>transpersoner er ikke mentalt forstyrret men er helt normale folk som deg og meg

Hvem er Norges Chris-chan?

Tror du helt ærlig at det er samlet god data på dette på en måte som er representativt for et helt land?

Gjor ikke vondt i æren, akkurat, for jeg tror ikke på at nordmenn er under 16. Skal ikke skryte på meg noe, men jeg er manlet og jeg ville vært rod på det kartet der.

Lættis. Takk.

Fy faen, er dette satire?

>et stort utappet marked
tviler. filmen flopper nok.
t. for smart til å tro at negerfilmer selger

Absolutt galmann

Understreker både "gal" og "mann"

Generalisering er for lavpanner.

Tror du virkelig ikke at svarte er supergira på å se den? Hvorfor ikke?

Det suger men det bare var sånn da.

>Fy faen, er dette satire?
Man kunne tro at det var tidenes praktiske vits, men Chris-chans eskapader er dessverre ikke satire...

youtu.be/__1SjDrSMik

Aurora var kjempesot og alt det der hun frem til hun ble blodfeminist og sådde hår i armhulene sine! Æsj!

Jeg har funnet meg ny jv.

var du en sånn som trodde at Ghostbusters i 2016 kom til å være en kjempesuksess fordi "alle kvinner kommer til å ville se den", jeg bare spǿr? sikkert mulig at denne neger filmen vil gjǿre det bra, umulig er det vel ikke, men jeg tviler sterkt. har jo sett sånne prosjekt flere ganger fǿr og det pleier aldri å gå bra.

negerfilmen kommer til å gjore det bra (men ikke i kina) siden det er marvel og kappedritt

Hollywood kan egentlig tjene penger på hva som helst pga alle pengene de bruker på markedsföring.

kanskje jeg skal legge meg og sove sånn at jeg er våken på natten og sover på dagen fordi jeg ikke har noe å gjore på dagen uansett