Sverigetråden - Morgonupplagan

...

Other urls found in this thread:

business.financialpost.com/news/retail-marketing/ikea-fortune-falls-to-no-one-after-billionaire-founders-death
arenan.yle.fi/1-4276992
youtu.be/Evtoai-EKI8
twitter.com/NSFWRedditGif

...

Jag är deprimerad och vill inte leva.

>dkn regnar som fan ute

0-5: horse
5-9: tram

JUDE HORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG SKA SPÄNNA FAST DIG PÅ ETT DÄCK OCH FLÅ DIG LEVANDE

Man1 ge inte upp. Jag mår också dåligt och har "testhängt" mig själv flera gånger men det blir bättre till slut, hoppas jag iaf.

Ni trodde väll inte att ni kunde komma undan för evigt?

>dkn kunde ha köpt fucking 64GB DDR4 ram för samma pris som 16GB kostar idag för 2 år sedan

JAG VILL FUCKING KÖRA RAMDISK PÅ 32GB+

business.financialpost.com/news/retail-marketing/ikea-fortune-falls-to-no-one-after-billionaire-founders-death

jag visste det. Grattis mina vänner.... 60 miljarder DOLLAR går till allmänna arvsfonden som sen kommer distribueras till migrationsverket, ensamkommande flyktingar och invandrare.

Hell fucking seger

Hade g-gärna velat ta en bit av den tårtan.

Varför fotar du finnar på tåget?

god morgon

...

Hej där~

Hur får man en söt pv som på bilden?

Turbojonte...

Bögjävel...

Hur fan klarar löneslavar av att gå ut när det är en halvmeter snö?

vet ej
hej där rumpnisse

arenan.yle.fi/1-4276992
>Vad sjutton händer i Sverige?

>Det är oroligt i Sverige. Under den senaste tiden har den svenska polisen attackerats upprepade gånger, bland annat med granater. Vad är det som händer? Och kan oron sprida sig till Finland? I debatten deltar invandraren och nationalekonomen Tino Sanandaji, chefredaktören Paulina Neuding, förra sverigekorrespondenten Kari Lumikero och Ida Schauman som är sakkunnig på Finlands Flyktinghjälp. Debatten leds av Bettina Sågbom.

Varför tittar vi inte på detta istället för opinion live?

Står att de blir utspridda, inget annat.

Barbari

Så jävla najs
youtu.be/Evtoai-EKI8

>vedbodskräp

*blockerar din väg*

Ni vet vad ni ska göra, bögjävlar

h1

>dkn har alltid huvudvärk
Har jag cancer i huvudet?

kanske, men andra problem är troligare

hur är din kost? antar att du konsumerar mycket socker

Jag är på lunchen

Prata med mig

grod morgon

Har också huvudvärk just nu men det är koffeinabstinens, inte fått mig min dagliga dos ännu

God morgon, är du en söt tjej? :3

hehe mm

...

Var håller alla hus

alla jag favä

>han vet inte
:^)

>sweden
Trodde h*n var finne favä

Hej tråd :^)

Hej sötis.

Lol

Transor blir stelariserad i Finland

Hell seger

finnanon...

VAD HAR DU GJORT MED EVANGELINE!?

2dflickor är inte elaka

Mina ben just nu

De ser ut som jag hade sugit massor av kuk

Lol

God morgon. Jag på bilden såklart.

Måste skriva ett OwO här.

>filnamnet
hehe mm

Hur kan tjejer/kvinnor idag vara så jävla egocentrerade att de tror att någon faktiskt är intresserad över sånt där? Jag skulle fan skämmas om jag någonsin fick tanken 'Åh, jag måste dela med mig av mina shoppingvanor för att folk måste ju få veta det, det är så intressant!'.

Hoppas varenda en dör en smärtsam, förnedrande och plågsam död.

Vilken jävla PAJ!

Men har du det? OwO

Hon får de där sakerna för att hon gör reklam för dem.

Det måste dock skattas om hon säger att hon fått dem så hon säger att hon köpte dem

Nu är det ju faktiskt inte jag på bilden men har du aldrig hört talas om 4kanalX?

Jo, men har inte använt det sen typ 4 datorer sen

Varför har du rakat dina ben?

Vitun hintti, hirtä ittes.

haha ja e bög

Varför har du rakade ben?
Är du en flicka eller flicka(hane)?

Bryr mig inte om det, förstår bara inte hur människor kan vara så jävla narcissistiska att tro att någon faktiskt är intresserad av dem såpass mycket att de lägger ut videor på sig själva för ingenting. Är det meningen att vi alla ska vara extremt intresserade av henne och allt som händer i hennes liv bara för att hon har en fitta eller vad?

Yui är en bedårande klumpeduns

Typ, nästan alla kvinnor tänker bara på sig själva.

All empati de säger sig ha är bara för att få sociala pluspoäng

Vad har hänt?


(söta ben förresten)

Vill ha tillbaka mitt revben favä.

>kom hit user så ska jag undersöka dig :3

>undersök den här
*tar ut min 22 cm stora vita kuk*

OwO

Bögtransan kommer aldrig störa oss något mer.

Va ful du e

Endast en sann bög skulle värdera en mans utseende.

jag älskar emilia och jag hoppas att hon en dag ska älska mig som jag älskar henne

>jag älskar emilia och jag hoppas att hon en dag ska älska mig som jag älskar henne

Endast en smygbög oroar sig om sånt
>införe spindelfobi

>jag älskar emilia och jag hoppas att hon en dag ska älska mig som jag älskar henne.

Enda anledningen varför vi värderar kvinnors utseende är för att bedöma om dom skulle vara en god värd för våran avkomma.

Och att du värderar en mans utseende pekar på att du är intresserad av att låta en man vara värd för din avkomma.

är sugen på att köpa en ny elektronikpryl. köpte en kraftbank nyligen, SSDs men mitt moderkort stödjer inte det senaste och har kollat in mobiltelefoner, men ska vänta tills alla års relevanta modeller har släppts.

förslag?

>t. degenererad Emiliahatare
potatisnegern...

...

inte direkt, behöver inte mycket ifrån min telefon så jag bryr mig inte så mycket

Köp en Roomba robotdammsugare.

>är sugen på att köpa en ny elektronikpryl
>inte ens en speciell grej
hanrejad av konsumtionssamhället

Hjärnkultingen...

Så jag har autism för att jag citerar biologi som kunskapskällan?

Lite patetiskt att personer som dig ignorerar all kunskap om biologi för att ge den falska tron att vi inte styrs av förprogrammerade funktioner.

glömde säga att det helst ska vara något användbart, och då bor jag i en lägenhet
tragiskt men sant

varför vill du konsumera helt i onödan och när du inte ens vet vad du vill ha?
riktigt duktig goj

>inte direkt, behöver inte mycket ifrån min telefon så jag bryr mig inte så mycket

>Lite patetiskt att personer som dig ignorerar all kunskap om biologi för att ge den falska tron att vi inte styrs av förprogrammerade funktioner.

tycker det är rätt roligt att när man bestämt sig för något spana efter alternativ, prestationstester och recensioner och till slut bestämma sig för en sak
>duktig goj
t-tack

AAAAH POTATISKÖRDEN HAR SLAGIT FEL! POTATISMISSVÄXT!
Nu blev du allt rädd va päreneger

>varför vill du konsumera helt i onödan och när du inte ens vet vad du vill ha?
>riktigt duktig goj

Detta fast oironiskt

Varför brevar du detta? Vilken funktion hoppas du att det uppfyller? Vad hoppas du min reaktion blir?

Försöker du förarga mig? Försöker du få mig att skroka?

Halsskägg älskar att konsumera dock

>han skalar sin kokta potatis
cringe

varför skalar äldre personer sina potäter?

har konsumerat i en bra trimmer dock

för att det ska bli lättare att äta

Köp hemmabiosystem då, så kan du verkligen njuta av filmer som Dunkirk utan att behöva se dem på bio och betala biojuden 150kr för en liten läsk och tre popcorn.

>han rakar sig

Skal smakar inget gott och ibland är det jord och damm på det

Fast jag kollar knappt på film. Du påminde mig däremot om att jag skulle kunna köpa en ny chromekast som stödjer 4K