/Norgetråden/

Flotte norske barn-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtu.be/ufbsz9Zt_-I
aftenposten.no/meninger/debatt/i/Xww2xb/Ynkelige-mannemenn-som-gjemmer-seg-bak-facebookgruppen-sin-Skjerp-dere_-gutter--Jan-Arild-Snoen
youtu.be/h1qRN5B9c1I?t=41
vimeo.com/74404501
twitter.com/SFWRedditImages

Do you consider Breivik as hero?

Hmm

For mangfold og det fargerike fellesskap!

han var bare en mann

pappa sa te meg at berre grönne frosker e velkomn her

>Russland
>Danmark
>Luxembourg
>Sverige

>those subhumans are considered Norwegian

Pick up your sax and hjelm and make your forefathers proud

>Amerikas forente stater

youtu.be/ufbsz9Zt_-I

>Island

Luxembourganon er jo faktisk ganske grei da. Resten kan gå og henge seg.

Bare tre norske som er våkne nå.
>han var ikke å trente klokken 09
>har ikke handlet på butikken for dagen
>ryddet kjökkenet
>han sitter ikke å jobber nå

Jeg stikker nå. Ha det godt med denne multikulturelle utgaven.

Norge har alltid vært multikulturelt.

Kanskje jeg skulle spurtet til butikken og kjopt en stor pose med Smash?

Jeg ba mamma om en energidrikk fra butikken, håper jeg får den

Hold kjeft

Far din er rasist og burde drepes av EXPO.

>han er ikke over 14 og kan kjöpa selv.

Husk at Somaliere er en berikelse for Norge og det vil være de som tar vare på oss når vi blir gamle.

Noen (rasister) vil kanskje si at Somaliere har en gjennomsnittlig IQ på 70, at under 50% av dem er i arbeid og at de danner parallellsamfunn og förer med seg kriminalitet og konflikter fra hjemlandet over alt hvor de migrerer. Men dette er så klar vår og andre lands skyld, som ikke integrerer de skikkelig og gir dem mulighet til å vise hva de er gode for. Somaliere er flotte folk og vi har en plikt til å ta i mot dem og hjelpe dem med å komme i gang i sitt nye land.

Gjenninfor jode paragrafen, joderiet har gått for langt

Ja, Somaliere er som kjent joder.

Det nya landet! Hahaha!

knasker i meg fem snickers

Når man forstår at vi er biologiske organismer som forsöker å maksimere vår tilgang til resurser, med alle nödvendige midler. Vil den mest effektive måten og gjore det for et moderne menneske være å kaste ut all form for moral for å få tilgang til den enorme finansielle omfordelingsmaskineriet som er den moderne velferdsstaten.
Så da er mitt store spörsmål til lönnshanreiene her i tråden: Hvorfor er dere ikke NAUT?

Sitter på seminar på universitetet, og horer på at seminarleder går gjennom en tekst om #metoo og feminisme. Frister å hoppe ut vindu fåvæ.

>ikke fem Stratos
Larsen gråter i graven fåvæ!

Hvem studie?
Hvem heter faget?

Må du være der da? Kan du ikke bare reise deg opp og gå ut? Om noen spǿr hvorfor kan du velge om du vil si at du fǿler deg dårlig eller om du vil si at du opplever seminarleder som mannefiendtlig.

Master i historie.
Fag om historieformidling. Alle på seminaret skal skrive en kronikk vi skal gå gjennom i plenum. Jeg synes den var litt teit, men alle snakker om hvor god og flott den var.

Vi er delt inn i grupper for å jobbe med et pågående prosjekt i faget, og min gruppe har avtalt og motes etterpå, så jeg kan ikke bare gå.

>Master i historie.
Denne er vel relevant til deg da:

jeg bare..........................

Har et spǿrsmål til nautene her i tråden siden jeg nylig ble naut selv etter endte studier, hva bruker dere egentlig dagene på? Selv går jeg mye på ski, kjǿper ting jeg egentlig ikke trenger på nettet, sover lenge og leser bǿker.

vet ikke lenger

privatiser

Går på ski, ser filmer, drittbrever på 4kanalen og runker til mindreårige kinesiske tegneseriejenter.

Alle jeg kjenner med master i historie har jobb, og jeg har selv ikke vært arbeidsledig siden 2011, så jeg tror nok ikke jeg blir naut.

Usikker på om dette er en helt riv ruskende spro påstand eller om det mangler en /s.

sitter på datamaskinen for det meste

>folk i tråden som går på ski

Joss, visste ikke vi hadde folk på over 60 her...

Tåler den det da? Hvor mye veier du?

veier vel i underkant av en hundre kilo

>Er nordmann
>Går ikke på ski

Vennligst lever inn statsborgerskapet.

JA NÅ VAR DU MORSOM user VIL DU HA ET LITE KLAPP PÅ HODET, FLINK GUTT??

Tilbake til Somalia med deg Ahmed.

Er ikke han, men jeg fikk et post-traumatisk forhold til ski etter ungdomsskolen, så ingen kommer til å få meg til å ta på et par ski igjen så lenge jeg lever.

Det er den beste måten å tilbringe en flott vinterdag på.

4kanalen og videospill fåvæ

nei jeg sitter heller på rommet mitt og spiller spill

Ikke rart at folk her er overvektige og late.

basert

historie masterstudenter på norgetråden? den absolutte tilstanden til IAKH.... har sikkert sett deg.

>tar master i historie fordi han synes det er interessant.
>kommer inn i en jobb der han blir tvunget til å ignorere alt det interessante.

Lykke til.

Det har du nok. Har sikkert sett deg også. Litt irriterende hvor blåpilla mange studenter er her. Er vel bare slik universiteter i vesten er i dag.

Blir jo hva fæn du gjor det til. Men masterstudenter på IAKH er notorisk tafatte jævler som tror de får en fet jobb bare fordi de har lest focault i to år. Tragisk. Få deg deltidsjobb og tenk karriere fra dag 1 så går det greit. Enda viktigere ikke skriv en master om meme temaer som kvinnehistorie ol

>han tror at historiefaget er rödpillet.

Meh. Er forberedt på å ende opp i en kontorjobb et sted fåvæ. Så lenge jeg fullforer utdanningen er det ikke så farlig hvor jeg havner, så lenge jeg tjener greit.

Vær så snill å drep meg.

Kom på ranke quizen i dag da. har nettopp starta på mastern, må bli kjent med andre mindre degenererte studenter

Nettopp det jeg ikke gjor. Er derfor jeg irriterer meg over at det ikke er det.

Vet at det er en jobb ledig som bestyrer på Kon-Tiki museet på Påskeöya snart. Snakk med Johan Kloster, han er etnolog og var med på Heyerdahl ekspedisjonen.

Vær forsiktig med hva du onsker deg

Ikke noe annet sted å motes? Er ikke så interessert i de quizene fåvæ. Er du på Blindern nå?

*peker på panna mi*
KOM IGJEN
GJORRR DET BARE GJOOOOORRRR DET DA

Jeg la ut en salgannonse på Finn, men satt prisen noen hundre kroner for lavt. Föles jævlig ut å sette opp prisen etter flere har vist interesse. Ikke gjör samme feil som meg

>han er ikke forberedt på at folk kommer til å prute, og setter ikke prisen litt höyere.

Fy faen det var smart... Det skulle han gjort...

Nettopp

Hva mente Ruter med dette?

Eksplosjoner i Kjöttbyen

STENG DET NED! DE VET!!

Kan du skrive på norsk?

aftenposten.no/meninger/debatt/i/Xww2xb/Ynkelige-mannemenn-som-gjemmer-seg-bak-facebookgruppen-sin-Skjerp-dere_-gutter--Jan-Arild-Snoen


Dere er ynkelige.
hilsen jan

>han tror våre jǿdiske ledere har tid til å lære seg norsk

jödene frykter mannemenn...

JEG DRITER OG DRITER MEN DET KOMMER BARE VANN UT AV RÆVVA

femte dagen uten noe digg... også er det fredag også........

Syntes du burde tatt deg en Isbjǿrn fåvæ

>Ynkelige mannemenn som gjemmer seg bak facebookgruppen sin
>gjemmer seg
Kan man ikke se fult navn og bilde på facebook?

DU ER EN YNKELIG GRIS!

>I helgen satte et medlem i gang en tråd der han inviterte sine kamerater» til å kaste dritt på Oslo-byråd Lan Marie Nguyen Berg (MDG), som i årevis har vært et yndet hatobjekt for mange. Zohir Kouabache, som startet tråden, kommenterte bildet av henne slik: «Hva er det forste du tenker på når du ser dette sote og uskyldige smilet? Jeg tenker forbud mot å leve.»

Jeg hadde passet inn der fåvæ

Dette fåvæ... å få en höy-kaliber rett mot panna ville vært herlig... null frykt... bare... "skyt min venn"... og så fred

KLOKKA ER TRE LMAO

Har faktisk fått gjort noe produktivt i dag selv om jeg bare har satt hjemme.

youtu.be/h1qRN5B9c1I?t=41

>Zohir Kouabache

Hva har du gjort da?

får vell sove litt jeg da

Lært litt tysk og gjort litt skoleoppgaver.

Hvorfor kommer det opp Nasjonal Sosialistiske tyske sanger og sǿrstats bondeknǿlsanger på DegRǿret når man sǿker opp Norgetråden?

får vel skrive meg en jobbsǿknad jeg da...

vimeo.com/74404501
Bruk Vimeo i stedet for

sverigeanon er drep

...

jeg hadde virkelig foretrukket at du holdt kjeft.

Biologiske imperativer

>Mohyeldeen Mohammad tar et sykt parti fleinsopp i den hvite losjen
>Mohyeldeen Mohammad tar et sykt parti fleinsopp i den hvite losjen, ser SANNHETEN og moter en stum & dov HOMSE