Sverigetråden - Allt kommer att bli bra

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-W6v2_0evUU
youtube.com/watch?v=oWuyrlXI7nA
twitter.com/SFWRedditImages

Tack behövde denna upplaga precis nu.

Det var så lite.

>dkn har linser nu
jävlar vad bra man ser på avstånd
dock är det nog inte bra att ha framför dattorn

Kommer ihåg när man såg den här bilden på kanalen för väldigt många år sen och man tyckte synd om honom för att han var så himla gammal utan vänner, och man hoppades att man själv inte skulle sluta så
>Nu är man 23 utan vänner

>Bra gjort user
he fu se

Häng dig själv, rollspelscancer.

jag på bilden

>dkn varje dag, vid slumpade tillfällen blir slagen av realiseringen att mamma en dag kommer att dö och lämna mig ensam i en grym och ensam värld

Looking forward being in the same union as you my friends

Han har säkert vänner

Jag user här Jag ringde dem och prata igenom lite, jag verkar visst vara perfekt för jobbet, jag har tidigare erfarenhet som är relevant och personlighet matchar vad de letar efter. Bil och körkort var visst inget krav (även om det stod på annonsen att det var ett krav).

Jag har skickat in mitt CV och personliga brev och jag kommer få svar inom 2 veckor om jag fick jobbet.

Hur som helst har jag redan varit igenom liknande med henne så har inte tappat hoppet

Idag jag fastnade en kille på jobbet som stirrade på min rumpa när jag fyllde i hyllorna

#metoo

youtube.com/watch?v=-W6v2_0evUU

ah~
jag vill smaka på en snopp...

f1h1
Har själv fått kommentarer om min ru från arbetskollegor

lillbögen?

vill du ha min, det är liten, hårigt och det fisar

Varför tittar tjejer så mycket på varandra i omklädningsrum och duschar? Har tittat massa spionvideor och de verkar konstant inspektera varandra

Jag med user...
Jag med

Är inte "laktosintolerant" en jävla försköning egentligen?
Vi borde börja kalla dem för vad de verkligen är: Laktosrasister!

Tråden är i det värsta stadiet det någonsin har varit

Ses aldrig mer

Nej, nej! Wish I could hug a beautiful swedish man.

Påminnelse

>tror spionvideor är på riktigt

Fettona på Sup Forums jävlas med oss igen

HE RO SPE

>ha roligt är förbjudet

Ser helt okej ut, inte en enda pasta

>skaffa vapen legalt med licens och allt
>kräver att man är aktiv i skytteklubb så länge som man äger vapnet och massa skit
>vapenamnesti kommer och går
>har kvar vapnet men slutar vara aktiv i skytteklubben och förnyar inte licensen
>om polisen frågar så säger jag bara att jag lämnade in vapnet anonymt under amnestin trots att det var legalt
>jag har nu ett vapen utan illegal bakgrund som jag äger utan att behöva dras med licenser och trams
Borde detta funka? Det enda sättet de skulle kunna komma på mig är ju om de gör husrannsakan och skit och det kan de inte göra hur som helst.

Du är fast här för evigt user

>förstöra tråden är roligt

jävläBÖG

Kan ingen doxxa något av dem här äcklen nån gång? Deras bögcancerspam gör tråden helt jävla olidlig.

Att rollspela är inte att förstöra tråden user, det är att förstöra för några få trådpersonligheter som ändå inte förtjänar bättre (just för att de förstör tråden)

>85109605
Avsluta ditt liv halvbögen

>dkn kommer aldrig trösta user med kramar eftersom han blev vänzonad

Ja, det funkar nog. Tror du polisen har tid att utreda det ens?

Köp något billigt av Radovan nere vid gymmet i stället. Mindre jobb.

>doxxcucken

>Det enda sättet de skulle kunna komma på mig är ju om de gör husrannsakan och skit och det kan de inte göra hur som helst.
Nej, inte hur som helst, men om du skulle ha blivit av med ett vapen du har licens på, exempelvis genom att hävda att du lämnade in det under vapenamnestin, så kan de det.

Större risk att bli tagen och du vet inte vad för bakgrund som vapnet i fråga har. Den kan dra runt på massa skit som du inte vill ha att göra med om polisen identifierar att vapnet har använts vid andra brott.

Påminnelse om att bögpsyktransan är en 18-åring som är mobbad i skolan.

user har rätt. Rollspel är cancer.

>dkn vill suga av och bli avsugen av de kukhungriga slynorna
>dkn de kommer aldrig lämna kontaktinfo

Skulle du säga att det är sannolikt att de inte litar på mig utan sparkar in dörren ifall jag skulle dra min lilla historia för dem?

Min motivation till att lämna in ett legalt vapen under amnestin är ju bara att det är mycket enklare och mindre pappersarbete. Man går bara dit och lämnar vapnet sen är det klart.

Faktum är att större merparten av vapnen som lämnades in under senaste amnestin var legala.

>man brevar som vanligt
>blir beskylld för att vara olika personligheter från tråden
>'wääh wääh sluta rollspela'

Pasta är att föredra framför bögcancerspam.

Tar de ens emot lagliga vapen under amnestin?

Ja, det gör dem. Men de avråder folk från att lämna in legala vapen på det sättet.

Hur ska de ens kunna kolla om vapnet är legalt om jag anonymt kommer och lämnar in det?

user ;w;

har goda relationer till mina klasskompisar och har aldrig blivit mobbad av dom. blev det när jag gick i mellanstadiet dock.

>user säger att hans vapen lämnats in under vapenamnestin
>inget vapen med det serienumret har faktiskt lämnats in
Nej, jag tror inte att de kommer att lita på dig.

Kollar de sånt innan de skickar allt på destruering?

>har goda relationer till mina klasskompisar och har aldrig blivit mobbad av dom. blev det när jag gick i mellanstadiet dock.

PSYKFALL

*kramar user*
Jag finns här ;w;

Har inte alla vapen ett serienummer och då ser de att du inte har lämnat in?

Det är klart de gör. Hur skulle de annars kunna veta att merparten av vapnen som lämnats in förra gången var legala?

synd att dom slutade.

>. Hur skulle de annars kunna veta att merparten av vapnen som lämnats in förra gången var legala?
kunde ju vara folk bara uppgav att de var legala vid inlämningstillfället.

Du är inte ensam i alla fall. Jag finns här för dig. ;_;

Hur många och vilken språk talar ni

Jag talar fyra

som en nativ
>finska
>engelska

inte så bra
>svenska
>tyska

Verkar osannolikt. Framförallt för att dessa personer då skulle ha uppmanats att istället lämna in vapnet på vanligt sätt.

nä nu! *drar upp en leksakspistol ur väskan*

mm.

>inte så bra
>>svenska
Oj vad förvånande.

fattar inte vad du säger

Får någon annan ett sug efter att raka sötpajer ibland?
Hon får sitta i frisörsstolen medan man kör med maskin och sedan avslutar man med tvål och hyvel.
Tänk att få föra handen över den blanka ytan.

Avsluta er själva.

Du har väl inte glömt att meditera idag?

På fredag då snällbrevar man user!

>Hur vill du ha året, skägget och klädstilen, August?
>Bara knulla upp min skit

Hitta en man eller en kvinna i ditt närområde att bli ihop med istället, ja jag vet att det är svårt men till skillnad från långdistansrelationer så är det inte omöjligt, det förstår du nog själv

>Du har väl inte glömt att meditera idag?

ät din pad thai istället nathakan

Menad för

På fredag? Ni bögbrevar dygnet runt varje dag.

Berätta om er dag små anons, jag är hemskt nyfiken på hur ni har haft det. Har ni gjort något produktivt, har ni haft det bra eller hittat på något speciellt? Har ni något planerat inför helgen eller ska ni bara ta det som det kommer?

>som en nativ
>engelska
tvek
"ai vill hav te tsikin and frents fries pliis"

Era brev är inte snälla

De är äckligt självgoda

Engång så mediterade jag och min pv. Han hade på sig yogabyxor och det var svårt att fokusera när han viftade runt med rumpan.

...

youtube.com/watch?v=oWuyrlXI7nA

Hej min söta fru som inte vill vara ihop med mig.
Jag har haft det dåligt, ännu en intervju som gick åt helvete. Hoppas du har haft det bra och vill bli ihop med en.

har jobbat hela dan från 06 till15. ganska bra på mitt jobb, många där är trevliga. på lördag är det match så det är alltid något att se fram imot

Väntar på att pv ska komma hem från jobbet
Vet inte vad vi ska göra i helgen

Vad sägs om att begå kollektivt självmord?

hoppas han dör på hemvägen

>monarkin är dålig
Jag håller helt enkelt inte med. Att vi skeppade en handfull slavar för över hundra år sedan är knappast vi idag levande svenskar bör eller kan lastas för och då rakt inte något vi står i skuld till idag levande svarta människor i Sverige som kommer lite varstans ifrån.
Skönt, arbetskamrater betyder mycket för trivseln på jobbet.
Det positiva i det här är att du får komma på intervjuer vilket ju är bra bara det. Tugga på, om allt annat falerar kommer ingen tacka dig för att du inte drar en liten vit lögn.

I talar

nativ:
>svenska
>bosnisa
>engelska

inte å bra
>tyska
>turkiska

>motpolanon är bög

Får man ta på din rumpa?

Ganska uppenbart om man tänker på hur skräp hans brev är

Svenska, engelska och ok med tyska

Cringe

Svenska
Engelska
Turkiska
Tyska
Spanska

är inte bög dock

Dds först så ska jag överväga det

>dkn valde franska istället för tyska i grundskolan

detta

Based Turkiska talande anons.

>han tror att man lärde sig något på grundskolans tredje språk
Kan inte ett dugg tyska mer än Schnippen schnappen :DDDDDDDD

Jag kan också Turkiska :)