/mämmi/

Unohdettu Mari Kiviniemi -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=e2j9V5e2WPU
yle.fi/uutiset/3-10056517
twitter.com/SFWRedditGifs

anime

oispa loli

masentaakohan masiksia enemmän jos niille on semmosena kyllä se siitä kaverina ja käy kylässä vaikka selvästi ei ole mitään asiaa.

MISTÄ HELVETISTÄ NÄITÄ SAA KUN MISSÄÄN KAUPASSA EI OO RÄÄÄÄÄÄÄ

ite ainakin ahistais jos joku autisti tulis joka päivä pierustamaan mun kämppään ja pilaamaan mun hengitysilmaa
nkä ees oo masentunu mutta varmaan masentuisin moisesta

Mitäs teille kuuluu? Onko jotain jännää tai mainittavaa tapahtunut viimeaikoina?

naapurista kuuluu hirvee mekkala ja huuto. riitaa ilmeisesti, liekö alkoholilla osuutta asiaan.

entä jos ois terve ihminen ja ois joka päivä että

Oispa Blanc.

>n'est pas blanc
sors d'ici

Oispa tyty, ansa, poju, kaveri tai nyymi

Onko nyymit hyviä tanssimaan?

Onpari muuten komari seksikäs ja ihana tyttö

pruuuuuuuuut
pierustus lemustaa

naapurissa kuuluu riitelyä sit tulee tauko ja kusen lorinaa ja sit taas riitelyä

Tarjoudu panemaan sitä muijaa että mies saa olla hetken rauhassa

panisin

youtube.com/watch?v=e2j9V5e2WPU

how do I get a finnish gf?

jaa sellane mongoolipainos tällä kertaa

>suomalaisen Suomessa tekemä suomalainen tuote joka on tarkoitettu Suomessa suomalaiselle myytäväksi
>pakkauksen julkisivussa ei sanaakaan suomea

...

Uusi Niinistö on syntynyt

Miettikää niitä asioita joihinka käytätte paljon aikaa. Vaikka kuinka paljon aikaa niihin kuluu, niin ootte silti aivan paskoja niissä. Maailmassa on varmaan ties kuinka monta ihmistä jotka on parempia kuin te niissä, ja jotkut niistä ei varmaan edes yritä.

be normie with friends, then talk to finnish g's

Saisinpa turpaani

oispa poju yde ;_;

En vain anna sen häiritä. Sitä paitsi erinäisissä asioissa minua paskempia löytyy tältä planeetalta huomattavasti enemmän kuin parempia.

Miks?

Käytän aikaani runkkaukseen, pelaamiseen ja juomiseen. Kaikissa kolmessa olen erinomainen.

Onpas Kasen kovassa kunnossa!

Li on vassariksi aika ihana

Näyttää joltain Lovecraftin sekasikiöltä.

voisivat yhtä hyvin olla mielikuvitusolioita kun eivät vaikuta minun elämääni mitenkään

Li on ihana ja vielä vassari. Naisin.

...

>Kuvaa ei löydy muun kokoisena
aika salaista puuhaa nämä retusoidut kuvat.
onko tällä jotain kontekstia?

>runkkaus
On olemassa miehiä jotka pystyy laukeemaan ties kuinka monta kertaa putkeen. Samoin on tyyppejä jotka pystyy tekeen sitä tuntikaupalla.
>pelaaminen
Jos moninpeli, niin on useita tyyppejä turnaustasolla johonka sun taidot ei riitä. Jos yksinpeli, niin autistisia speedrunnereita tai muita löytyy tolkulla.
>juominen
Reilusti porukkaa jotka pystyy juomaan enemmän.

mämmi on kyllä nykyään hiljanen
mitä nyymeille on tapahtunut?
NYYMI!!!

onko nuo nuppineuloja?

Ihmettelin itekkin. Liekkö vallan normoutunut?!?

kuinka usein mietitte pojuja?

Se on perjandag. Joskus on tosi hiljasta perjantaisin.
t. mämmi-pro

...

Pelaan pelejä.

Oon ta-152 torjuntahävittäjä

olen mies

Just kävin eilen lähiprismassa ja siellä oli noita kun mietin että pitäiskö ostaa karkkia vai ei. En ostanut.

oon kuollut tässä pelissä 4141 kertaa

*ruskistaa nyymin*

Mikä nyymejä oispattaa näin perjantai-iltana?

kalja
oispa kaljaa

itellähän on kalia

opiskelu. nyt takaisin opiskelemaan

Se ja tämä

Ale on kauheeta

Klassisen kitaran soittotaito

Olvin tehtaalta ei oo vuosiin myyty kaljaa suoraan kuluttajille, mutta mites Hartwall ja Laitila ja Sinebrychoff?
Mieluummin maksaisin tehtaalle ettei turhaan mene voittoja ja väliveroja tukkuportaisiin ja kauppaan.

Eiks se suoramyynti kuluttajille tulli vasta vuodenvaihteessa lailliseks vai miten se oli?

Tuskin viitsivät mitään salkkua sinulle myydä. Oikean lavan ehkä.

No nyt on ihan vitusti referoitavaa, pitäisi vain kirjoittaa!!

ehkä, mutta onko se enemmän muualta EU:sta tilaamisen sallimista
ajattelin kerralla pakettiauton täyteen.

mä ostan yrityksenä kaljaa ilman alvia ja juon kaiken ite

Ostaisko Tangledeepin? Tekis mieli pelata jotain tuontapaista ja vanhemmat tuommoiset on jo aika läpikoluttuja.

mieti hetki
haluatko mieluummin Tangledeepin vai 6 tölkkiä ginilonkeroa?

vastapäisellä parvekkeella on bileet, rönttöset on röökillä ja kikattelee

Itse juon vaan muiden kaljat

Vilauta penistä.

Täs mä kun pelaan Gauntlettia yksin vaikka nelinpeli koska ei kavereita. Sanokaa jotain positiivista!

>perusta firma
>tilaa 15'000 euron starttirahalla verotonta kaljaa
>juo kaikki
>julista konkurssi
nerokasta

Heilutappa niille. Ihan vaa läpällä. Ihan vaan käpälää, toisin kuin tää vitun
sanoi.

Aikalailla tappiollahan ruokakaupat halpiskeppanoita myy, jostain 90snt tölkistä on 70snt veroja ja 15snt panttia niin ei siittä hirveesti voittoo jää, olettaen että ne makso panimollekki niistä jotain

mene ilman paitaa lösöttämään ikkunan eteen että bilepojut saa kontrastin takia helpommin pillua

Ei ne repii voitot lavoista ja mäyräkoirista jossa pahvi/muovi maksaa sen 4€. Irtokaljat tulee aina huomattavasti halvemmaksi koska ei katetta.

Pyydä kylään!

Itehän nykäsen laatikosta yhden irti ja ostan koko lootan irtokaljoina

Keskustellaanko autoverosta

en tajua mitä haet takaa. oli kyse mäyräkoirasta tai yksittäisestä kappaleesta, verojen ja pantin jälkeen jää verojen ja pantin jälkeen vaikkapa 90 snt oluesta (4.5%) noin 4.8 senttiä. sitten jos huomioit tölkkien hinnat (1-2 snt), ja mitä menee itse oluen valmistamiseen, niin siinä ei kauppa varmaan saa penniäkään, kun viimeinen sentti tai kaks menee panimolle

Ai vittu miten repivä pieru!

Tais lentää vähän verta noista pukamista.

Tytynyymejä paikalla?

autovero vittuun niin ei tarvi kattella rumia vanhoja autoja

polttoainevero vittuun niin ei tarvi kattella litrasia homopulkkia

yle.fi/uutiset/3-10056517
>12-vuotiaan ystävänsä uhrausta yrittäneille nuorille kymmenien vuosien vankeustuomiot – yrittivät miellyttää internethahmoa
*uhraa nyymin apustajalle*

uudet autot joista autovero on maksettu pitäisi vapauttaa vuosittaisesta ajoneuvoverosta 10 vuodeksi.

juuh

>En ikinä tarkoittanut tämän tapahtua. Toivon että hän [uhri] voi hyvin, Geyser sanoi oikeudessa torstaina.
ei voi olla niin typerää porukkaa että joku uskoisi tätä

>"väliaikainen" vero vuodesta -58
lmoa

Juuh, kyllähän se kaduttaa kun joutuu 40 vuotta telkien takana istumaan.

luulivat että jää herrojen harrastukseksi.
mutta yllättäen politiikan suunnitelmien vastaisesti parannettiin koko väestön elintasoa

Täs firefoxis on helkkarihn hyvä tää ominaisuus että välilehteen heitetyt videot ei ala toistamaan automaattisesti

...

...

Kisse yrittää syödä mun pottuvarpaan, tekee kipiää au au

Epäironisesti vitusti parempi, lähetä vatserille työhakemuksena

anna sille parempaa purtavaa

anna sille lasankea

no sitten sulla ei ole ainakaan diabeetuksen aiheuttamaa hermovauriota eli kiitä kissaa diagnoosista

Vi skulle utrotat ert språk när vi hade chansen

cringe

son aika jees