/norgetråden/

Hierarki-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=g9tn2xjRrZ8
youtube.com/watch?v=4DDnt6WXDp8
vg.no/nyheter/meninger/i/ka6Rvj/til-syvende-og-sist-er-peterson-en-middelmaadig-tenker-med-en-viss-finesse-innen-sosiale-medier
tv.nrk.no/serie/asylet/FALB05000194/04-02-1995
youtube.com/watch?v=GfCqMv--ncA
twitter.com/AnonBabble

FRED, FRIHET OG ALT GRATIS

det var bare oss to
her
hele tiden

men ikke altfor lenge siden

hvordan Squat'er man gutta, jeg er for stiv

bra brev

Jeg blir utmattet av å sosialisere.

eg og

Sverigeanonbrevare: vi hänger oss för dig

youtube.com/watch?v=g9tn2xjRrZ8

Norsk folkemusikk?

Utslett Nrk

Skikkelig stöl etter å ha trent i går etter 4 ukers pause, fy faen så deilig.

Så har vg begynt å kommentere jordan petterseren også ja.... jaja...

...

>tre pakkiser diskuterer innvandring til Norge på Norsk tv
Får meg virkelig til å tenke.

youtube.com/watch?v=4DDnt6WXDp8

Nå får hvertfall det norske folk vite at JP er en teit kis og sikkert nazi og sinte hvite menn og slikt

...

Hanrejat som in i helvete.
>m-men nårge är baserat!

vg.no/nyheter/meninger/i/ka6Rvj/til-syvende-og-sist-er-peterson-en-middelmaadig-tenker-med-en-viss-finesse-innen-sosiale-medier

PETERSON BTHU

*brever*

da var grandisen i ovnen gutta

Så apropos hierarki. Jeg tjente 63000 på aksjemarkedet istad. Jeg er naut bare for å ha sagt det sånn. Er dette uetisk?

*svarar med något kul*

>dfn mista moydommen til denne sangen når jeg var normiss

3 år senere og jeg er ultra-NAUT, men nå er det på tide å sortere meg selv ut igjen, savner å være normie as, snakkas gætta

du kan breve den frosken så mye du vil, du er hundre prosent en taper

ja
ta og doner dem til staten umiddelbart

"Evig vis og sann er han som brever frosker" - Sokrates

Du må jo betale skatt på all fortjeneste.

du vet mindre enn meg
og jeg vet ingenting

Det kommer på formueskatten tipper jeg. For å si det sånn, gikk inn med 100k. Fikk 46%, så 24% på andre run, deretter 16%. En dag, haha folk som jobber ass.

i wish i was white

Hvem aksje? Hvor stor fortjeneste i prosent? Hvor lenge eide du aksjene?

Eide siden i får ettermiddag. Aksjen var $AKER

alle som eier og spiller med aksjer er haier
det inkluderer dustekroner

If you are Greek you are , my friend

haier er kule dyr fåvæ

Imponerende. Hvordan fant du aksjen, og traff så bra på tidspunkt?

poenget er at de spiser annet uskyldig levende dritt
og de er umoralske og jævlige og kaldblodige, derav poenget
så heng deg

hvilket land er hun fra ?

Jeg fant den ved en tilfeldighet, eller altså, etter å ha gjort en grunnleggende undersökelse etter mine öyne. Volum er nökkelen. Buy the hype, sell the news.

hvordan tjente du penger på dette`?

*spiser kommunistanon*

Ved å trade på NASDAQ.

tror nok han mener denne

nei faen jeg er jo kommunist jeg
skitt

Har satt noe penger i NYMX selv. Også et amerikansk bioteknologiselskap. Har utvikla en medisin mot forstörret prostata, og prostatakreft, Fexapotide. Venter på godkjennelse for salg i EU i förste omgang. Kan fort bli et markedsdominerende produkt hvis det blir godkjent, men verdilös aksje hvis ikke. Mtp når de sendte inn söknaden så kan svar komme når som helst. Håper på 2- til 10-gangeren i förste omgang hvis det godkjennes for salg i EU, kan gå så mye som 50- til 100-gangern ila et par år hvis alt klaffer. Har plassert mestearten av pengene mine i NEL da, har allerede 50% avkastning, men har troen på at hydrogen skal mye lenger.

Måtte nesten le når jeg så det selvgode trynet til han som skrev det

hvem andre her har en tvilkjent type som bekjent som jobber i kassen på matbutikk

ikke?

vel det burde du skaffe deg. varer til en 1500 kr for 50 lappen gjor godt for en student

Jeg vil ikke leve lenger
Jeg tror jeg går, i skapet og henger

Det er morkt og trist
Husker ikke når, jeg så sola sist

Vær snill å hor min sang
Advar alle andre, jeg er han som hang

*bukker og neier*

får vell stå opp jeg da

Min opplevelse: Jeg tapte 300k på å bli forelsket i en aksje, $NAK faktisk. Kjopte inn på 1.77, den gikk til 2.3 for den falt til 0.89 idag. Glad jeg gikk ut, for i mellomtiden har jeg tjent stort på daytrading. Ikke bli for glad i pennystocks, de har ikke en dritt innabords og kan lett falle. Alt handler om volum og momentum når det gjelder dette.

hva er en hai i denne sammenhengen?

det betyr blodtrorstige beist

>Skribent Sturla Haugsgjerd er en norsk skuespiller, best kjent som Pelle i barne- og ungdomsserien Asylet som gikk på NRK fra 1995 til 1998.

VS en Harvard professor som har over 30 år erfaring i sitt fagfelt

får meg virkelig til å tenke VG

gutta hvem skal jeg stole på? min /Velstående/ far som mener jeg burde la være med aksjer til jeg blir eldre, eller dere her + biz?

>stole på [...] dere her + biz?
HAHAAA

...

Ikke hör på /biz eller andre iallefall. Gjör dine egne analyser. Se etter volum og hype!

Åpenbart /biz/, hva vet liksom faren din om aksjer? Er han liksom aksjemegler ellerno?

han er velstående og har noen aksjer så han kan jo en del.

Kommer til å söle bort 40% hvis du går inn nå.

tv.nrk.no/serie/asylet/FALB05000194/04-02-1995

Pelle vet hva han driver med

Tror nok det jeg må lære meg er å selge ja. Har vært heldig og ikke blitt med noen aksjer ned i dragsuget, men sittet ombord på mange oppturer som har roet seg greit nedover igjen.

Kan gi deg et godt tips på mandag, Aksjeanon poster jeg som da haha. Du må tape for å vinne. Denne har jeg lært meg. Men! Har tjent fra 50k til 100k, fra 100 til 200, 200 til 400, og fra 400 til 800 idag. Dette på to måneder.

Så han har noen aksjer ja? Det er jo fint det, men det er ingenting i forhold til det /biz/ har, /biz/ har episke megmeger og totalt fravær at reell kompetanse!

>Har tjent fra 50k til 100k, fra 100 til 200, 200 til 400, og fra 400 til 800 idag. Dette på to måneder.

brev bevis eller heng deg fåvæ Aksjeanonsen

Skal fölge med som en hauk. En sånn utvikling står det respekt av. Holder du alt på ASK så du slipper skatt för du tar gevinst?

noen som vil komme å plante skog på gården min? så kan du skryte til alle normis miljo vennene dine og bekjente på universitet at du har reddet jorden som sommberjobb.

3kr pr tre plantet

Begynn å bevege deg, slutt å kalle ovelsen "squat" og hold Lårfaren hellig. Så blir du fort i stand til underverker.

gomler i meg litt havregrot

Jeg eier én aksje i Orkla. Er jeg en hai da?

ja. enkelt og greit.

Jeg eier 10 hvitlǿksmynter, er jeg også en hai?

ja fåvæ sdm
beklager

Ja, da er du Balihai ass.

fåvæ

Yaay, jeg er en hai, det gjǿr at tapet fǿles mindre vondt.

germanske jenter

Ingenting er morsomt egentlig.

>hvis du ikke tilhorer arbeiderklassen er du en hai

Du er en hai, som meg, når du tjener penger kompis. :)

hehehehehengermegnå

oi da!

hei!

youtube.com/watch?v=GfCqMv--ncA

Sitter her alene
Har det gjort det lenge nå

stott

Om det finnes noe mer kringle enn det der blir jeg overrasket

Ståott troeden.

"Heng deg"

faen heller, du må stötte alle patriotiske forslag når det gjelder Norge.

Nå synes jeg faktisk du skal gå og legge deg. Det er bare de voksne som får lov til å sitte oppe til over midnatt.

Det er ikke midnatt enda din desillusjonerte jævel.

Nei, det er et par minutter igjen, men jeg sier ifra nå så du skal ha tid til å pusse tennene dine og ta på pysjen.

Har du vært helt alene slik som meg
Da vil du skjonne, det er ingen utvei

Regn og torden, ikke noe tak
Ingen vegger, Gud, han har dårlig smak

gjör det. Og puss NAV-skjegget i mellomtiden.

i think this Norwegian woman looks cool

Greit om jeg drikker et par ǿl (til)?

fy faen...