Sverigetråden - låliupplagan

...

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/gif/1517237606960.webm
youtube.com/watch?v=QbjZL3R3uCY
youtube.com/watch?v=qHS4bdXgsDY
twitter.com/SFWRedditImages

sluta titta på små tjejer och gå ut och gör något med ditt liv

sverigetråden

Jag drömmer om Stockholms förintelese.

>låliupplagan
Nacka dig själv din pedofil

trådskaparen i bilden

jag var mobbare i mellanstadiet
>hotade fyrorna med soft air guns
>stal och pissade på folks ryggsäckar som dom hängt upp i korridåren
>sprängde brevlådorna hos folk vi inte gillade med fyverkeri
>mulade folk med snö så dom fink andningsnöd
>slängde folk i bäcken som låg bakom skolan
>skrattade åt folk som hade liten kuk
>frös ut folk som var konstiga
>valde tjejer före Oscar när det var fotboll bara för att jävlas med honom (han grät varje gång)
>pissade i Stacys brevlåda samt näthatade henne på kamrat.nu och skyllde det på Simon
>retade ungen som var jehovas vittne för att han inte fick hänga med på skolresan eller vara med på discon
>retade killen med autism bara för att se hur arg han kunde bli (en gång blev han så vansinnig att han försökte slå ihjäl en med en bandyklubba och gick sedan hem från skolan 1,5 mil på en skogsväg)
>när folk spelade kula så la vi snorloskor på deras kulor så dom inte kunde plocka upp dom igen

detta är bara toppen av isberget
kommer hamna i helvetet

90% av alla vuxna har munherpes och majoriteten får det som barn när alla släktingar/främlingar/familjemedlemmar hela tiden ska pussa dig för att du är så gulli-vullig.

Qk-herpes är dock en helt annan femma, så sluta gnälla.

många av dessa verkar ha att göra med piss user

bara jag som verkligen hoppades på att jorden skulle gå under 2012?

>när alla släktingar/främlingar/familjemedlemmar hela tiden ska pussa dig för att du är så gulli-vullig.


vem frisk som en nötkärna här?

Inte sovit på ett par dygn, ångest som fan som ställer till allt, tankar som snurrar. Tryckte i mig oxy inatt för att lugna ångesten lite och få sova, fick ner ångesten lite i alla fall men någon sömn har jag inte fått än. Fy fan för livet. Fy fan.

snodde en gameboy color och pokemon röd från någon i musikklasserna.

testa alkohol

snodde GTA 3, GTA vice city, och flera andra spel till värde av upp mot 4000 kr samt leksaker till värde av minst 5000 kr av den bortskämda killen med ADHD

Att vara en okysst och oälskad oskuld är en speciell sjukdom, user.

Jag var själv lite rädd för det i hemlighet men nu i efterhand ser jag att det var ett misstag att fortsätta efter 2012

Alkohol hade bara gjort allt värre favä

Det är nu närmre till år 2036 (när asteroiden ska susa förbi jorden) än till år 2000.

År 2000, när man läste om detta i Aftonbladet, var det alltså 36 år dit.

Tänk på det.

>tråden i ett nötskal

i.4cdn.org/gif/1517237606960.webm

Skolans dampunge tvingade mig att sno ett paket som låg levererat utanför träslöjdssalen. Det var massa nya sågar och skit och han började klättra upp i träd på skolgården och sågade ner grenar.

När lärarna såg det senare så tvingade han mig att lägga ett falskt vittnesmål mot en annan dampunge som blev relegerad

du dricker för mycket isåfall

Ja det känns nu rimligt. Jag var 5 år gammal år 2000

har ALDRIG pratat med en tjej

gabriel..

en person som hette axel tog med två knivar till skolan. jag frågade han varför han tog med vapen till skolan, då tog han upp en sten och sa "det här är ett vapen, fattar du?".
klart så förstod jag vad han menade men det är rätt stor skillnad på en kniv och en sten.

Kan ju också ha att göra med att vi inte har familj, kontakter eller mark i Afrika

Har sovit på hotell med några kollegor nu i två dagar och de klagar som fan på att jag snarkar. Vad finns de för kortsiktigt lösning på snarkning?

>Dkn tidig nittiotalist och 90-talet var det enda årtiondet där man var lycklig

>Jag var 5 år gammal år 2000
vad fan gör du i tråden ungjävel?

Kväv dem med en kudde.

>22 år gammal
>ungjävel

haha ok

vad fan är det för tattarföretag som inte ger er ett rum var?

youtube.com/watch?v=QbjZL3R3uCY

5/5 musik

åsikter?

farfar...

sov i badrummet

var lyckligast när jag satt hemma och spelade wc3 custom games

>negermusik

r1 mysig tråd nu favä

Har ni inte var sitt rum?

Fick i uppdrag att boka in jobbet på hotell och blev utskrattad när jag undrade om vi inte skulle sova i tvåbäddsrum för att det var billigare. Vet inte om det var autistiskt eller inte

>Nej. Alltid. Egna. Rum

rannsaka
du är inte rolig

Äh svårt att ge typ 400 pers ett rum var på hotell med flerbäddsrum. Dock blev jag cuckade då jag fick ett vanligt rum och några fick sviter med bastu och jacuzzi

youtube.com/watch?v=qHS4bdXgsDY

>Svenska tjejer mot rasismen

Var som lyckligast julen 1998 när jag fick Zelda: Ocarina of Time. Livets dåliga sidor var man fortfarande lyckligt ovetandes om.

vilka nudlar äter ni?

ja psykfallet tycks ha lämnat

kött smak

>nudlar
haha nä, äter kronfågels snabbmakaroner som en ursvensk barbar

jag ju är här?

kyckling är den bäst favä

vilket märke?

det som du hittar på dom mindre ica butikerna. dom brukar sälja dom tre för 12 kronor.

farsan kunde bara laga fyra maträtter
köttfärs och spagetti
stuvade makaroner och falukorv
kassler och makaroner
blodpudding med fläsk och vitkål

inte undra på att jag blev så jävla kort.

...

Oj, en rikeman bland oss

>blodpudding med fläsk och vitkål
f1 gott favä

sonny...

alla de rätterna är ju stärkande

kevin...

drömde att jag träffade en psykolog som var rätt moderlig och fick vara närgången osv. vi snackade som man brukar göra men sen så blev jag ledsen och hon satt sig bredvid mig och höll om mig och jag började gråta.

jag kan bokstavligen inte gråta IVL, har en jävla mental spärr som gör att jag inte kan det.

Svårt att visa sig svag, inte minst för kvinnor som bara kommer börja böla tillsammans med dig eller ge dig en blick av avsky. Vet inte vilket som vore värst.

har gråten i halsen och det bränner i ögonen varje dag, kan bara inte gråta ut.

fulla med kolhydrater. Människan ska äta kött, fett, grönsaker och frukter.

mitt liv är helt cp för att min morsa dog och för att min farsa slog mig

Kan du skratta?

>dkn fick aldrig riktigt vara ensam med min ex fv och ville därför aldrig gå fullt ut i sängen
>detta gjorde att hon trodde att jag inte tyckte hon var attraktiv och så började vi sakta glida isär

Hon var så jävla fin, gjorde frukost på sängen till mig första gånger jag sov hos henne.

>vi gjorde slut på början av våren
>hon försökte komma i kontakt med mig igen en dag på sommaren
>men då hade jag precis fått sparken och mådde skit så svarade aldrig

Vad är de dummaste ni gjort kring tjejer som varit intresserade i er?

mm ok sa varg det eller

nbög ut

Var är libbe behöver råd om hur man blir muslim så jag kan bli ihop med min tjej

>tjejer som varit intresserade i er?
du vad

Keto eller LCHF dieter funkar rätt bra favä. Kroppen klarar sig inte utan protein och fett men man klarar sig bara bra utan kolhydrater

DELICIA

>libbe
>muslim
Bara gå till en källarmoské...

Testa att tvinga dig själv till att gråta, kan säkert vara riktigt skönt att gråta ut ibland.

t. har själv inte gråtit på över 15 år nu

han har blivit nbög

händer sällan men ja

>riktigt skönt att gråta ut ibland
>själv inte gråtit på över 15 år

ingenting att göra

fin bild favä lel

>Vad är de dummaste ni gjort kring tjejer som varit intresserade i er?
Stött bort dem på olika sätt för att jag inte velat släppa in någon nära mig, för då skulle de få chansen att se vilken äcklig, patetisk och deprimerad nolla jag är.

lyft, din fjolla

Jag sa att det kan vara det, jag har ingen aning. Testa och rapportera tillbaka din jävla kuk.

fyfan satt i kö i över 3 timmar igår hos psykakut och skulle få vård var tvungen att åka hem igen. varför är svenska "sjukvården" så jävla dålig?

4 personer begår självmord varje dag i sverige

jag brukar gråta i sängen ibland när depressionen och ångesten kokar över, kan bekräfta att det kan vara rätt skönt efteråt

när jag sa nej

elias...

Är på gymmet grabbar.

Där ser ni! Är förmodligen inte hälsosamt att göra som jag, kommer nog bara sluta upp med att jag gör en Douglas och en dag börjar skjuta folk till höger och vänster.

>han tar med sig mobilen till gymmet
Haha, spana in fjollan grabbar!

bra user

he se

>>han tar med sig mobilen till gymmetHaha, spana in fjollan grabbar!

Ni gör bara samma tråkiga jävla upplagor hela tiden

Jag hatar att tappa kontrollen som man gör vid automatiska känsloyttringar, skratt och gråt har jag förtryckt så länge att jag inte "kan" längre. Tror det beror på personer i min omgivning under tonåren var pinsamma och överdrivna i sina käslouttryck. Nu är jag stel och kvävd, när känslorna blir starka och kokar över så blir hela ansiktet förvridet och konstiga ljud läcker ut ur halsen och näsan...

Gör en bättre eller försvinn.

OMG OMG HAR DEN NYA NINTENDON KOMMIT UT OMG OMG!!!

livet är över som 21 årig vänlös oskuld

tråkigt

>Hade fv i femman
>Farsan fick reda på det och retades varje dag
>Inte haft fv eller pratat med honom om tjejer med föräldrarna igen

>tråkigt

>>Inte haft fv eller pratat med honom om tjejer med föräldrarna igen
råkade bli efterbliven formulering men ni fattar

>händelsen i italien
>skrev "folket vaknar upp" som kommentar till en av lögnmedias rapporteringar av det
>ringde nyss en "johan" från ett cuckholmskt nummer och undrade vad jag menade med det
>har inte ens mitt telefonnummer ifyllt på ansiktsboken

är man inte nbög vid 15 så är det försent