SVERIGETRÅDFEN :DDDDDDDDDDDDDDD

OOn HUMALASSA :DDDDDDDDD

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=92faNwGmdhQ
twitter.com/SFWRedditImages

jag på bilden

denna tar vi
fuck 2dee

youtube.com/watch?v=92faNwGmdhQ

Vill pussa din mage OwO

halva släkten är finsk, älskar språket, får mig att tänka på goda tider med familjen.

Var det din far som SVENSKA'D din mor eller blev din mor MONGOLERAD av din far?

Båda föräldrarna är födda i Sverige, men Morsans föräldrar är Finska. Finska släkten är gigantiskt, min gammelmormor lever fortfarande och hon hade 9 barn, alla hennes barn hade barn, och dom har nu barn.

Hallo. I would like to learn svensk

ge mig späck och ister och glada nynazister. ja ta mig hem till skåne

så jävla komiskt

Rätt åt henne.

hahaha

tänk om porr hade gjorts i den stilen. lolicon fast ännu mer förkastligt.

Degenerat

Thank you niggers! Now please come to Sweden and behead the rest of that damn non country.

sök hjälp

för helvete era sjuka fittor. Var ju precis det jag menade. Tycker lolicon redan är förkastligt nog som det är. Poängen med brevet var att det är samma sak, men av nån anledning så är det mer acceptabelt i en stil.

>Tyskland

>j-jag låtsades bara vara Dakka

Varför tänke du ens den tänken?

Gick nyss och handlade i tron om att nbögarna kollade mellon
Var bara sv ho och deras babbe killar där. Förstörde bokstavligen hela min kväll, hur ska man kunna behärska sig när man ser sånt

tänk på hur svennehororna får babbarna att titta på mello och ha så kallade hemmakvällar med dem vilket gör dom mjukare inför raskriget

För att loli postas konstant på denna sida, och för att det blivit acceptabelt av väldigt många. Folk har blivit bekväma med den stilen av konst där barn blir blottade. Tanken kom då när jag såg den bilden för att det hade varit en stor shock för många om det plötsligt var så porren såg ut.

Inget utav dom är okej, men en av dom har blivit accepterat av en stor mängd människor, det gäller också utanför detta hålet.

t. lolicon user

Autism

runkar inte ens till hentai, mannen.
möjligt.

...

du bara råkade tänka på hentai när du såg bilden?

Jag hade hentai på tanken, ja.

Jag är suppit.

Does that mean I'm drunk? Please help

Jag har supit means I have drunk multiple alcohol tonight

Jag är full = I'm drunk

No, that would be "Jag gillar fingrar i bruna hålet"

ok tack
jag är inte en brun hål ridder