/nederdraad/

Anime-editie.

IK MOET KANKERHARD POEPEN

First for churro

*maakt oogcontact*

...

26 seconden te laat oetz

ik heb dit tekenfilmmeisje gemisf

beginnen mijn bovenburen

dubbels is zelfmoord

*staat op*
*stopt piemel in je mond*
*komt klaar*

>*stopt piemel in je mond*
>*komt klaar*
Jij houd het ook niet lang vol

Ik was me de hele les al op jou aan het aftrekken, griet. Slikken nu.

>de hele les
je moet wel 18+ zijn om hier te palen
Misschien is het FOK! forum meer iets voor jou

Doe al twee jaar HBO maar ik noem het nog steeds 'les'

haha :D

Ik moet een serieuze financiële vraag stellen, maar ik zal hem wel stellen wanneer er meer Vlamingen in de draad zijn.

Waarom vertrouw je moerasjoden niet?

ga in de hoek staan

Omdat wij andere financiële regels hebben.
En wij vragen te veel.

De meeste onder jullie hebben niet eens werk/zijn niet eens volwassen, daarom.

Uiteindelijk zal een gedeelte van de FYROM Macedoniërs afstammen van de Macedoniërs van toen. Hoewel het natuurlijk zo is dat de cultuur van de Macedoniërs veel vloeiender overgegaan is in de Grieken dan bij de Macedoniërs die van vooral Slavische komaf zijn.

Uiteindelijk zie je het echter in de hele wereld dat oude namen prestige hebben en overgenomen worden. De huidige Friezen zijn niet heel erg direct afkomstig van de Frisii, de Belgen van nu omvatten niet echt precies het gebied van de Belgae en hoeven er ook niet direct van af te stammen (veel Frankische invloed immers). Uiteindelijk boeit het niet superveel, iedereen met een beetje verstand snapt de historische nuance van de naam Macedonië wel.

Niet liev!

Jij ook niet.

ik ga bloggen

Nieuwe draad wanneer?

Over dat van de Friezen heb ik inderdaad eens gelezen. Bij je beide voorbeelden zijn er geen duidelijke afstammelingen van de oorspronkelijke Friezen en Belgae die de naam nog steeds gebruiken. Frankrijk zou misschien een betere vergelijking geweest zijn, maar dat is historisch zo gekomen. Skopje gebruikt een naam die al gebruikt werd door een ander volk dat ook in de historisch regio Macedonië woont en er ook nog eens veel sterkere banden mee heeft.

Arbeider met auto en huurstudio hier
Werk 12 uurs diensten voor 2400 netto per maand

Brand los

FAMKE LOUISE

zouden jullie jezelf kunnen ontdoen? Ik haat jullie allemaal namelijk.

Hahahha

Geef het goede voorbeeld en doe jezelf eerst.

Op zich een goed punt maar ik denk dat men een ding nogal over het hoofd lijkt te zien bij deze discussie. Iedereen die een beetje weet van de geschiedenis van Macedonië (en dat zijn er minder dan je mag verwachten) weten ook dat het een Griekstalig volk was en niet een Slavischsprekende. Ze wonen op dezelfde plek ja maar stammen er niet heel erg duidelijk vanaf, als de FYROM al wil pronken met de veren van Alexander zullen ze dat enkel kunnen doen bij een groep redelijk opgeleide mensen die ook wel weet dat er historische nuance is. En voor de rest die eigenlijk niets weet van de geschiedenis doet de naam er eigenlijk niet superveel toe.

>weten ook dat het een Griekstalig volk was en niet een Slavischsprekende
Dus we zijn het eens?

Als je vindt dat ze daar met zijn allen te veel over in moeten zitten alsof ze een tampon dragen met jeukpoeder dan wel.

Kanker

Cholera

Tyfus

Macedonië kan naar 2 dingen verwijzen:
-het volk
-de regio (gelijk Pruisen voornamelijk gebruikt wordt voor de Duitsers die in deze regio woonden, maar het eigenlijk de benaming voor de gehele regio was)

En volgens de Macedoniërs van FYROM hebben de Slavische volkeren daar met de originele Macedoniërs gemixt (zoals de Franken hier een minderheid waren maar toch hun taal oplegden)

Hepatitis C

Oke, mooi.

Tering

> - het volk
de gangbare theorie is dat de "oorspronkelijke" macedoniërs compleet verdrongen zijn door slaven uit het noorden

ik ben er geen expert in, maar ik denk dat de genetische connectie tussen de huidige Grieken en de toenmalige Macedoniërs ook praktisch nihil is

Oh echt? Dat zou me verbazen.

Het schijnt dat de relatie tussen de Grieken van toen en de Grieken van nu redelijk vloeiend is en men inderdaad vooral afstamt van het volk van toen. Weet het niet precies voor de Macedonische Grieken, dit terwijl de FYROMnezen vooral afstamming delen met andere zuid-Slavische volkeren.

Desalniettemin wonen ze wel in een redelijk deel van het oude Macedonië.

ja, maar ik geloof dat zelfs de band tussen de moderne grieken en de oude grieken twijfelachtig is

Tetten

>breinlieten kunnen niet participeren in een fatsoenlijke discussie en palen daarom willekeurige scheldwoorden

Waar is de nieuwe draad?

Eikel

>pseudo-intellectuelen zoeken fatsoenlijke discussies op een anoniem plaatjesbord

Maak een nieuwe draad.

hoezo?

Dikke tetten

Oude is al vol. Tijd voor een nieuwe.

Beter dan willekeurige scheldwoorden palen

Waar zijn de tetten?

flikker

*kijkt naar aantal palen
*57
deze draad is nog niet vol, user.

...

Dat maakt niet uit. De vorige draad had pas 200 en toen maakte deze costa ricaan al een nieuwe. Deze telt dus niet.

Like, deel en abonneer

...

Dit zijn GOUDEN BERICHTEN.

Hey, waar is de nieuwe nou? Te vroeg maakt niet uit blijkbaar.

Oetz, als ik in een volle trein zit en letterlijk iedereen staart naar z'n telefoon dan voel ik me wel een beetje eenzaam.

je kunt proberen zelf een draad te maken.

...

Waarom zou ik dat doen terwijl ik deze draad vol kan gooien met de vraag voor een nieuwe draad?

>dvw geen animoevriendin

homo

Oge

kys

>dvw geen vd met kk grote tetten

precies. geduld is een schone zaak

gef diedjes

Waar zijn nou de dikke tetten?

Dus waar is de nieuwe draad?

>dvw geen islamvriendin

...

>Dus waar is de nieuwe draad?
in de toekomst oetz

kankerkachel

Maar iemand kan hem nu al maken. Deze is ook te vroeg gemaakt.

Lelijk wijf maar gvd wat een lekker ronde tietem

maar waarom zal ik mezelf doden?
zijn ze niet intensament humorisch?

Nee

klopt, maar daartoe bestaat geen enkele noodzaak.
nieuwe draden worden gemaakt wanneer de oude draad vol is.

Maar de vorige draad was nog lang niet vol toen deze werd gemaakt. Dus waar nu dan ook niet?

slechte foto oetz

Waarom*

Dat was een fout van costa ricanon.
zal wel met de tijdzone te maken hebben.
dus dat is een uitzondering op de regel.

...

Maar waarom nu dan geen nieuwe? Want dit is duidelijk een fout.

Ik vind het wel tijd voor een nieuwe.

Omdat het ook weer niet zo erg is.
we kunnen er wel mee leven met z'n allen.

...

Dan is het ook niet erg als we nu een nieuwe beginnen.

Jawel, want zo kunnen we wel aan de gang blijven.
als iedereen zo maar willekeurig draden gaat aanmaken, dan wordt het chaos.

houd je bek kutautist

Ik zie nog geen nieuwe, waar is hij nou?

Misschien komt het omdat domme Britsheid niet naar Nederland reist.

In je moeders kut.