Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

svtplay.se/video/16832890/agenda/agenda-4-feb-21-15-1?start=auto
youtu.be/vgzSP05q0as
nyheter24.se/debatt/822024-1-jag-vill-inte-ha-en-gamer-jag-vill-ha-en-spannande-aldre-man
xvideos.com/video13973771/make_asshole_gape_hotkinkyjo_alysa_chastity_lynn_isabella_clark
twitter.com/SFWRedditGifs

NORGE !!

påhittade jobb från staten

>finansierat med skattepengar
>lön betalas ut med skattepengar
>skattepengar används för att ge uppdragsgivare extra mycket ifall de anställer en """Nyanländ"""
Och på så sätt kan de säga "i-integrationen g-g-går bra n-nu!"

grr

vad brukar ni runka till?

svtplay.se/video/16832890/agenda/agenda-4-feb-21-15-1?start=auto

svtplay.se/video/16832890/agenda/agenda-4-feb-21-15-1?start=auto

svtplay.se/video/16832890/agenda/agenda-4-feb-21-15-1?start=auto

Hur gammal är han och varför gillar han yaoi?

varför blir det sånt rabalder när MENA """barn""" tar livet av sig och inte svenskar?

Tron är det iaf inte, den är ju ikonisk och går inte att INTE känna igen.

Kanske är eXistenZ, men fan vad kringerande den ser ut när man kollar på imdb nu.

Tjejer som stimulerar sig själva analt

Ska börja använda min tid som neet till mer produktiva och givande saken från och med imorron!

38. Vet inte.

Tack
Är ju vid behov :x
Funkar bra för mig

Jäklar, han borde bara dö.

vem fan bryr sig om svenska barn?

vi ses imorgon kväll när du har suttit framför dattan hela dagen

Vill inte at du gör det :(
Hur ofta gör du det?

det behövs en regering som tar svenskar först, städar upp polisen, fixar kriminaliteten, utvisar och stoppar invandringen

De är ju för fan äldre än Röfvén?

>ställer en fråga i en general på /vg/
>en annan user tar tid ur sin dag för att ge mig ett bra svar samt gör sig besväret att bifoga en skärmdump åt mig för att förtydliga ytterligare
åååh bara jag som blir helt till mig att det finns så snälla anons på 4kanalen?

sportpajer?

Kommer knappt ihåg den, var ett tag sen jag såg den

>Zach hill borde bara dö
Nej? Inte alls.

Det är tyvärr sällsynt med allt bajsbrevande

jag blir också jätteglad när nån verkligen försöker trots att de inte tjänar något alls på det :3

...

Jo han borde dö.

>"Jag hatar bögar"
>*runkar dagligen till lesbisk (läs homosexuell = bög) porr

...

Beror på hur ångestfull och stressad jag är
Oftast blandar jag inte men känner på mig i bröstkorgen att jag kommer få en dålig natt om jag inte släpper lite

Ja, den kom ut ju 1999, vilket inte var igår. Får se om man tankar ner den någon kväll när man är rejält uttråkad. Tankade precis ner Spelet med Michael Douglas, minns att jag tyckte mycket om den.

Nej.
youtu.be/vgzSP05q0as

>Generation Z

Prata ut istället. Blanda inte

Vilken generation är jag?
t. 93a

>Spelet med Michael Douglas
tappar ju en hel del när man vet upplösningen


Faller Ner med Micke D blir det nog ikväll favä. där kan man relatera. jävla svho och hudingar som driver honom till vanvett

Okej
Fter en hamburgare

90-95: Milennials
95-2010: Generation Z

Fy fan vilka patetiska individer.

Har bara vaga minnesbilder av det, men det är ju klart att man vet på ett ungefär hur det kommer sluta.

Faller Ner är också väldigt bra, såg den för bara några dagar sen. Annars är Wall Street med Sheen och Micke D bra. För att inte tala om Apokalyps Nu.

>5år mellan varje generation
trodde det var 20 favä

Blir man inte van vid jobbet tillslut? Kanske låter kallt men, blir det inte typ rutin. Når man inte en nivå där man inte längre kan ta åt sig allt på jobbet? Fan du kan ju inte behandla yrket ditt med knark och alkohol, kommer säkert sluta illa om du gör så.

same shit, different names favä

t. 89:a

Fast skillnaden är att lesbiska tjejer inte är äckliga medan bögar är det.

Vem är Stapedius egenrligen?

en av de största mandelaktiverarna genom tiderna

Nej det är 1980 till 1995. Generation Z är 1995 till 2010. Sedan har du Generation X som är 1965 - 1980 och boomers som är från andra vk till 1965.

Staten är så inkompetent att den inte ens kan ordna platser åt barn till dagis/förskola/grundskola även fast de har födelsestatistik.

>generation z blir vår räddning
Vad menade gubben (med pensionen säkrad) med det?

>My discovery of his sense of humour came early in Reagan's California governorship, when his limousine was driven through hostile student demonstrators, one of whom thrust his face against the car and shouted, "We are the future." Reagan borrowed a piece of paper and wrote a note that he held up to the window. "I'll sell my bonds," it said

LOL

Ett troll på Flashback

nyheter24.se/debatt/822024-1-jag-vill-inte-ha-en-gamer-jag-vill-ha-en-spannande-aldre-man

>2008 fick hälften av flyktingar jobb efter 7år
>2011 fick hälften av asylsökarna jobb efter 5år
wow 2 års minskning mitt i en högkonjunktur.
haha det har löst sig grabbar! Asylinvandring är snart lönsam :^)

vuxen mentalitet du har där.

>De har oftast körtkort, bil och egen lägenhet, vilket gör att vi känner oss vuxnare tillsammans med dem.
lel

var inte så butter ör du snäll, kan jag hjälpa dig på något sätt?

tror han syftar på att de har mindre ambitiösa krav och därför räddar samhället miljömässigt och med feminism och kit säkert

använder svängelska och roliga kombinationer för svarta och blattar

...

>dkn var tvungen att fråga mamma om en ru undersökning

Det är vad alla tycker. Lesbisk sex är mjukt, ömt och vackert. Bögsex är äcklig, fult och skadligt.

niggermadrass kommer ju från finska
matupatja

...

>egen lägenhet

HAHA inte ens villa längre

d-det skulle väl vara om du kunde klia mig på huvudet en studnd

oironiskt detta

Bögsex kan vara mjukt, ömt och vackert också. Du har inte rätt att säga att bögsex är "skadligt" och "fult" om du själv tittat på anal porr i hetero kategori.

>dkn det tog mig 23 år

Det ska inte vara på den nivån det är just nu, vi är underbemannade vilket leder till stress och även med full bemanning så kan det hända som det blev idag( något slog slint i en brukares sinne och han var rosenrasande i några timmar tills vi fick i han benzo)
Han blev lugn mot slutet av dagen men det är inte bara vi som kan fara illa utan även de andra brukarna,
att ha en man som stirrar på alla med den där onda blicken som folk får när de är redo att slåss är inte normalt på detta boendet och vi har ingen väktare att kalla dit på helger.
Förut har vi ringt polisen, tur så gick det inte så långt

VI ÄR NAZISTER OCH DET KÄNNS RÄTT

jag gissar att du inte är i 40års åldern. Alltså var du inte i arbetsför ålder si 23år

>dkn kunde köpt 64GB RAM 2016 för samma pris som 16GB kostar nu

JAG VILL HA EN RAMDISK DÄR MAN FAKTISKT FÅR PLATS MED SAKER

Det ska bli, hör får du lite kli.

DAGS FÖR FEJKNYHETER!

håriga rumpor är inte exklusivt till män din jävla cuck. Har du ens runkat till böganalporr där männen har rakade rumpor?

>kvinnor vill ha män som har allt i förhållandet så att de själva inte behöver bidra men annat än fitta
krinsch

...

Nej det kan det inte vara. Analen är inte till för att penetreras och bögar får alltid problem med ändtarmen. Dessutom involverar deras "sex" alltid massa bajs och blod vilket är varför de alla får HIV också.

Lesbiskt sex å andra sidan är helt naturligt för tjejer och många heterotjejer gör det för att experimentera eller få njutning, inget annorlunda än massage. Det är samma som hur tjejer ofta myser och kramas med varandra medan inga mentalt friska killar gör det med varandra.

Låter riktigt tungt, user. Inte kul att se människor så där. Vill fortfarande inte att du blandar knark med alko...

>xvideos.com/video13973771/make_asshole_gape_hotkinkyjo_alysa_chastity_lynn_isabella_clark

Du verkar ha väldigt ingående kunskaper om bögsex. Jag kan bara anta att du fått dessa genom MYCKET grundliga efterforskningar.

>d-du är s-säkert smygbög
inte han men varför ska bögar alltid komma med detta icke-argument?

>det är en trygghet
>de har grejor
>det är status
>asså killar i vår ålder vill göra saker med sina vänner o grejer o han får mig o känna mig vuxen
Bokstavligen guldgräveri även om alla inevilverade parter kanske ser det annorlunda

Porr är knappast representativt för sex. Det vet dock inte bögar, ty deras vanliga sex är ju lika sjukt och vidrigt som porr.

Ja eftersom vi var tvungna att lyssna på äckliga bögar i skolan som pratade om sin sjuka livsstil på "värdegrundsdagar" i skolan så vet jag. Sedan är det grundläggande kunskap att HIV är extremt vanligt i bögkretsar till den grad att det till en början kallades för bögsjukan. De enda heterosexuella som lider av den är afrikaner som håller på med att dricka varandras blod och annan pervers ritualskit.

Som sagt, du har absolut inte rätt att säga nått av detta om du själv tittat på anal-porr i hetero kategori. Vilket du förmodligen har, för hetero män är minst lika depraverade som bögar är, kan jag iallafall säga som surfat både bög och hetero porr.

Och snälla du, "problem med ändtarmen" och "blod och bajs" låter som aids crisis propaganda från 80 talet. Sluta vara efterbliven.

...

svara inte på potatisnegern

Detta. Samtidigt vill de ha lika mycket respekt för att de "minsann kan de också!".

Ska till Ryssland och fixa en paj därifrån. Enda tjejen här i Sverige jag någonsin älskat var en ryska, och hon var bokstavligen perfekt.

>nu ska det bli kul att fortsätta snickra på hobbyprojekten
>osäker på hur långt jag kommit så kompilerar och kör
>det fungerar inte alls
>har skrivit "TBI" lite här och var
>har ingen aning om vad som ska vara där

blir mer hjärnkulting för var gång

Detta.
Analsex är ALLTID degenererat. Bögar har det manliga behovet att hävda sig vilket leder till äckelpäckel i annars trevliga rum.

Nej din störda bög jag runkar inte till analporr precis som jag inte runkar till hanrejporr. Dessa kategorier är inte vanliga hos killar utan de tvingas fram av (((porrindustrin))) för att degenerera vanliga män som sjunker in i porrberoendet. Men ja jag har sett på en viss dekadent porr i mina dagar, exempelvis BDSM och incestporr, men grejen är ju att detta förblir fantasier och inte verklighet. Bögarna gör ju verklighet av deras sjuka fantasier.

>klagar på att de bara bidrar med fitta
>förhärligar ryskor

usch!

>det kommer aldrig finnas en hon i ens liv
fy fan

Det är för irländare vad vitlök är för vampyrer

Vad håller du på med?

>dkn har börjat kommissionera teckningar på internet

Vad ska man ha på fötterna som inte är läderskor egentligen?
Ett plus är ju om man blir insläppt på krogen med dem.
Bild relaterad kanske?

t. EAT DA POO POO

Snälla hjälp mig bli varm

>Jag tror att det som många tjejer anser är attraktivt med äldre killar, är att de just är äldre.

Har säkert ingenting att göra med att äldre rent generellt tjänar mycket mer.

De flesta är undermänniskor, åtminstone männen. Men det finns guldkorn att hitta bland kvinnorna. Hon jag var ihop med som 19-20-åring var 5-6 år äldre än mig, bra på att laga mat, flytande i 5 språk, arkitekt, festade aldrig, var hur lugn, samlad och snäll som helst, tyckte om att vara ute i naturen osv.

Aldrig någonsin träffat en svensk tjej som ens kommit nära hennes nivå.