/mämmi/

galevala -bainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=d1G62KHmuXM
youtube.com/watch?v=Hz-2FoCqpr0
sacred-texts.com/neu/kveng/kvrune03.htm
twitter.com/AnonBabble

oispa poju yde ;_;

oispa loli

anime

Kattelen japsilaisia kamerahuoria

Naapuri hakkaa seinää/lattiaa/kattoa.

Hakkaa naapuri.

youtube.com/watch?v=d1G62KHmuXM
Han SOLO! Star trek ja tähtiportti hintit on HOMOJA! Haistakaa PASKE NÖRTIT HAN SOLO JA WOOKIE

mitä normaalit ihmiset tekee illalla kun pääsevät töistä? Jos eivät pelaa videopelejä, katsele sarjoja, kokkaa, ole ystäviä, tyty/poju-ydee, käy tai aio käydä salilla, haluaa olla yksin?

kattelen tässä leffaa ja hypin hyppynarulla, toivottavasti ei kuulu alakertaa ihan liikaa :D

väsyttää

Kummallinen postaus.
Itse teen kotitöitä noin puoli tuntia, syön rauhassa tunnin, käyn salille 1,5 h, paskapostaan 4kaanissa muutaman tunnin ja menen nukkumaan. Normaalit ihmiset tekevät samaa mitä te uniikit lumihiutaleetkin, vaan eri formaatissa.

Itse asiassa on aivan 100% hyppynaruhyppelyn rytmi tuossa paukutuksessa. Missä asut?

>lumihiutaleetkin

Hä?

>netflixissä vaan eka lotr osa
>ei ekaa iron mäniä mut 2&3 löytyy
miksi

hervanta

Voit laittaa kuukleen hakusanaksi "uniikki lumihiutale", jos et oikeasti tajua kontekstista mitä tarkoitan.
Ei ole niin vaikeaa

Mikontalo?

>mitä normaalit ihmiset tekee jos ne ei tee mitään

Mikä tekee nyymistä mielestäsi lumihiutaleen?

mitä vittua

kyl, vittu mul on tylsää

lol autisti

No, onko Mikontalo? Hyppely loppu kuin seinään.

Sinäkö siellä ihan oikeasti hypit? Ei helvetti.

Huutista

Se että miettii mitä "normaalit ihmiset" tekee implikoi että hän ei pidä itseään normaalina vaan uniikkina lumihiutaleena.
Edelleen, ei tämä niin vaikeaa ole

en ole oikeasti se joka hyppelee, kunhan profilointi ohjelmani paljasti että olet tamperelainen teekkari joka asuu hervannassa. kiitos kun annoit osoitteenkin
kunhan kiusaan

Niin vissiin. Jatka vaan sitä hyppelyä, ei se häiritse, enkä vaivaudu ulos kuuntelemaan missä kämpässä asut.

lopeta postaaminen

pidän itteeni yhtä normaalina ku muutki

*hakkaa naapurin*

Jos oikeasti menee tunteisiin noin pahasti niin voin kyllä lopettaa. Sano sitten kun olet toipunut ja saan aloittaa postaamisen uudelleen.

menikö hermoon ku sanottiin normoks? Taitaa olla itsetunto aika alhaalla ku pitää salillaki käydä

Eikö "normaaleilla" ihmisillä tarkoiteta täällä sitä ryhmää ihmisiä, jotka tekevät samaa mitä kaikki muutkin? Esimerkiksi loleille runkkaavaa lihavaa kaulapartaista animefiguja keräävää yksinäistä ja itsetuhoista henkilöä ei välttämättä tässä kontekstissa kutsuttaisi "normaaliksi" ihmiseksi, vai?

taas oon vetänyt kaiken naamaan mitä komerosta löytyy t. ghb ano

paitsi et eikai se nii normaalii oo tuijottaa vaa twitchistä bob rossii

Itse käytän "normoa" psykologisesti normaaleista, esim. ei autismia, ei persoonallisuushäiriöitä, ei vitunmoisia mielisairauksia. Yms.

kiitos

Mitä tehdä jos söpö kaupan kassa on kiinnostunut susta?
Kysynyt jo kahdesti kuulumisia käydessä ja muutenkin yrittänyt aloittaa keskustelua.

Se näyttää vähän kuvan tytyltä.

>sitä ryhmää ihmisiä, jotka tekevät samaa mitä kaikki muutkin?
Tämä taitaa olla lammas. Normo ei ole aina lammas, mutta lammas on aina normo.
Tosin koko termi "normo" on mielestäni paska termi, jonka ainoa tarkoitus on elämässä epäonnistuneiden miesten tarve tuntea ylemmyyttä muita ihmisiä kohtaan.

Kutsuin itseäkin normoksi, koska olen normo. Lue lankaa.
En tuohon toiseen virkkeeseen ota kantaa, kun se on niin älytön kommentti. Tai no kantani on että se on idioottimainen ajatus.


PS. Jotkut teistä vois lopettaa pitkästä viestistä yhteen sanaan tarttumisen ja siitä keskustelun raiteelta ajon. Naurettavaa toimintaa.

Postaan speden kuvan, kun joku kuitenkin kutsuu mua tämän jälkeen autistiksi, niin ettepä enää voi lälläslää imekää penistäni homot.

Mulla ei ole mitään noista mutten silti ole normo lälläslää

Juu, olethan. Epäonnistunut normo, mutta normi siltikin.

>normaalit ihmiset
>eivät pelaa videopelejä, katsele sarjoja, kokkaa, ole ystäviä, tyty/poju-ydee, käy tai aio käydä salilla
Häh?

vaihda kauppaa

>jonka ainoa tarkoitus on elämässä epäonnistuneiden miesten tarve tuntea ylemmyyttä muita ihmisiä kohtaan

Missä se ylemmyys oikein tulee esille? Sehän on vaan tapa kategorisoida ihmisiä, kuten esim. nainen tai neekeri. Lisäksi tyhmä väittää että ei-normo=lumihiutale. Jollakulla on selvästi termit hakusessa

Missä on apustaja nyymi ja miksi ei täällä ole jo hyppynarunyymistä ja sen naapurista apustajaa. Mistä me sulle edes maksetaan vitun isoluu laiskaperse?

>jonka ainoa tarkoitus on elämässä epäonnistuneiden miesten tarve tuntea ylemmyyttä muita ihmisiä kohtaan.
Mielestäni kyseessä on pikemminkin yritys luoda omaa kulttuuria ns. epä-normojen välille ja luonnollisesti tässä kulttuurissa normot koetaan uhaksi. Onhan heitä tuhansia kertoja enemmän, kuitenkin. Jopa Sup Forums on esimerkki tästä, tosin vähemmän normo/epänormouden kohdalta ja enemmän animesta. Sivusto luotiin animelle, mutta ajan myötä on täyttynyt ihmisistä, jotka eivät katso animea ja joista monet eivät edes suvaitse sitä.

Mä oon aina olettanut että normot vaan sammuu silloin kun eivät oo sosiaalisessa kanssakäymisessä.

Kysy sä SEN kuulumisia vaikka näin alkuun.

eri käsitykset normoista

Kyllä se on muutakin kuin tapa kategorisoida ihmisiä. Suurimmalla osalla varmaan vitsillä haukkuvat normoja, mutta jotkut uskovat siihen täysin. Epäonnistunut mies ei ole koskaan kuulunut mihinkään ja haluaa kokea yhteisöllisyyttä niin se on rakentanut tälläisen ajatusmaailman "normot vs ei-normot". Ylemmyyden tunne tulee tämän "sekrit klub" homman kylkiäisenä, vaikka sillä ei mitään perustaa olekaan.

t. analyytikko-mikko

Samaa mieltä

kaipa mun pitää jotain noista rupee tekee, vaikken tahdo

Onpas harvinaisen tyhmä posti. Lähes kukaan, joka toisia normoiksi kutsuu, pitää itseään uniikkina lumihiutaleena. Siinä on kyse sisäryhmä/ulkoryhmä jaottelusta, jossa normot ovat osa (huonompaa) ulkoryhmää ja psykologisesti ongelmalliset/sosiaalisesti osaamattomat/yhteiskunnasta syrjääntyneet (riippuu keneltä kysyt, yhtä oikeaa määritelmää ei löydy) ovat osa sisäryhmää.

No onhan tämä nyt ihan vitun normosivusto nykyään. Sosiaalisen median myötä ovat vuosien varrella meemit valtavirtaistuneet ja tänne ja muille suuremmille kuvalaudoille on valunut loputon määrä normoja. Nekin normot, jotka eivät täällä käy, tietävät kuitenkin sivuston nimeltä ja ovat luultavasti käyneet kurkistamassa. Lisäksi osa vanhoista käyttäjistä, kuten allekirjoittanut, on tässä vuosikymmenten vieriessä normoutunut vaihtelevissa määrin.

se on nyt pojat silleen että meette panee

Ja sen takia tämä on nykyään aivan paska. Laatua ei löydy mistään, uutta sisältöä ei luo lähestulkoon kukaan, Pepe ja Wojack on vieläkin ne spammituimmat meemit ja keskustelun tasokin on alentunut sitä mukaa kun keskivertoälykkyyden omaavat on saapuneet laudalle.

niinkuin sanoin: profilointiohjelmani profiloi nyymin ja halusin mahdollisesti pelästyttää mutta tuo hintti ei nyt usko että en asukaan hervannassa.

>se on nyt pojat silleen että meette panee
Enpä tiedä. Tuo nyymi lopetti heti naruhyppelyn kun tajus, että joku täällä kuulee. Taitaa olla ujo.

>keskivertoälykkyyden omaavat on saapuneet laudalle
Siinä esimerkki tästä ylemmyyden tunnosta, mitä nämä "ei-normot" lumihiutaleet jostakin syystä potee

tätä kuvaa pitäis jakaa enemmän että se menis kaaliin

Sup Forumsia voi kiittää tästä uusimmasta normovyörystä, jonka myötä on kyllä oikeasti menneet asiat päin helvettiä täällä.

>Älykkäämmät on suuremmalla mahdollisuudella nörttejä / yksin olevia -> katsovat suuremmalla mahdollisuudella animea ja selaavat lautoja jo vuonna 2003 -> lautojen ÄO on keskivertoa korkeampi
Ihan yksinkertainen juttuhan tuo on. Kun normihomot valuu laudoille näiden julkisuustempausten takia, niin tietenkin siinä keskivertoälykkyys laskee.

Ei auta koska kukaan, joka kuuluu tohon tuohon ryhmään joka kaiken pilaa, ei tajua että heistä siinä puhutaan.

Sup Forumsiin tässä itse asiasa viittaankin ja suurelta osin myös siitä laudasta puhun. Parin viime vuoden aikana keskustelun laatu ja ihmisten kyky argumentoita ja ajatella on tuolla laskenut kuin lehmän häntä.

Oon käyny sielä v. 2012 asti, ei se sillonkaan ollu oikeastaan mitenkään parempi

ÄO on paska älykkyyden mittari. Olen tavannut helvetin tyhmiä mensan jäseniä.

Oispa Kuningas Niinistö. Ei me vaaleja tarvita kun kaikki äänesti häntä. Eikös niin?

> Olen tavannut helvetin tyhmiä mensan jäseniä.
Viisaus ei ole sama asia kuin älykkyys. Se, että jollain on ns. raakaa voimaa aivoissa, eli älykkyyttä, ei välttämättä tarkoita, että kyseinen henkilö on käyttänyt tuota luonnollista kykyään tehokkaasti, tai että on ollut ympäristössä, jossa on pystynyt luomaan realistisen, älykkään mielikuvan ympäristöstään. Puhumattakaan mahdollisista tunnepohjaisista painostuksista ja logiikan ylittämisestä sillä, mikä tuntuu oikealta.

Ai Jussi Niinistö?

auttaa se varmaan hylkimään paremmin niitä idiootteja, jotka tuo lisää idiootteja

Esim. meillä ei otettu muijia ollenkaan ryyppäämään/pelaamaan pokeria

En ole koskaan Sup Forumsia itsessään selannut. Se tässä taitaakin olla pointti, että viimeisen parin vuoden aikana ja etenkin hampurilaistaputusmaan viimeisimpien vaalien jälkeen Sup Forums on alkanut näkyä ja kuulua monilla muillakin alalaudoilla, etenkin Sup Forums:ssä. Sitä yleistä random jutkut jutkut jutkut on tietenkin aina ollut, mutta vittu, kun oikeasti on homma mennyt siihen, että randomisti aletaan huutelemaan jotain libtardia ja shillaryä asiaan mitenkään liittymättömässä videopelejä koskevassa keskustelussa.

Miten ihmeessä et oo huomannu muutosta?
>täynnä uushomoja - jokaiseen syöttiin vastaa kymmenkunta sen tosissaan ottavaa pelleä
>idiootteja kaikkialla - lähestulkoon kukaan ei kykene argumentoimaan asiallisesti tänä päivänä
Ennen sentään tuo rajoittu JIDF huuteluun yms. ja välistä löytyi useimmiten henkilöitä, joita kiinnostaa keskustelu. Ei nykyään, ihan kuin olisivat jättäneet uppoavan laivan.

Postauksesi on aikamoista puppulausepaskaa jtp.
Pohjimmillaan en ole samaa mieltä väittämyksesi kanssa, että syrjäytyneet animenkatsoja nörtit ovat älykkäämpiä kuin normaalit ihmiset. Päinvastoin.

>että syrjäytyneet animenkatsoja nörtit
Missä minä syrjäytyneistä puhuin?

Älykkyys on vähän kyin huippuunsa viritetty tietokone jolla nyymi pelaa vaan anime deittaus simejä ja pleikkari 1 simulaatioita.

>Postauksesi on aikamoista puppulausepaskaa jtp.
Eriano, mutta tuotahan nuo sanat juuri tarkoittavat. Viisaudella viitataan lähinnä tietämykseen ja sen soveltamiseen, kun taas älykkyys viittaa esimerkiksi loogiseen päättelykykyyn, jota pyritään testeillä mittaamaan.

Voit olla eri mieltä, mutta tällöin olet väärässä.

onhan se paskojen lankojen tekeminen kasvanut ihan saatanasti. ne jotka ns "trollaavat" väkeä ovat osa syypäitä

how do I get a finnish gf?

>yksin olevia

En kyllä itse näe mitään ongelmaa tuossa postissa.

t. eri

Loikkaa kohta kokkareihin onneks. Sinne tarvitaan vähän vastapainoa vassarisiivelle.

Mutta takimmaisena syynä nimenomaan ne idiootit, jotka eivät tunnista syöttiä tai osaa vastata siihen asiallisesti.

Niin? Yksinäisyys ja yksinolo eivät ole syrjäytymistä. Ellet sitten ymmärtänyt asiaa eri tavalla kuin minä. En tarkoittanut täysin yksin olevia, vaan pikemminkin vähäystäväisiä, tai ystävättömiä, jotka kuitenkin osallistuvat yhteiskuntaan muutoin. Käyvät koulussa, opiskelevat, hankkivat ammatin, yms.

Mikontalo on ehkä nyymein asuinpaikka vantaan ja kuopion ulkopuolella

.. muistaako joku sen ihmejutun kun huora painoi kiveksien alta vähän aikaa ennen orgasmia, tuhosi munan jotenkin?

Niin paska paikka kun olla voi.

Can you link me a video where parts of kalevala are recited in Finnish?

tietysti. toivottavaa olisi, että syöttien määrä vähenisi

Jep, sellanen masentava klöntti

Mitä sä oot mennyt tekemään?

should i try to learn finnish? seems fun but absolutely mental

it's completely useless

but then i could talk in these threads

joo eiks oo iha tyhmii ku ei osaa tulla ulos ja olla oma suihku :D:DD

it's completely useless

Katon tätä ja nostelen painoja.

Learn Chinese if you want to make money. Learn Japanese if you want to more fap material.

Learn Russian if you want to get arrested and shot as a potential spy.

you're not the first one who has tried that but nobody has done it yet

Wise old Väinämöinen accepting the challenge of young Joukahainen, ending with the former merging the latter with the ground with his magics.
youtube.com/watch?v=Hz-2FoCqpr0

Roughly
sacred-texts.com/neu/kveng/kvrune03.htm
starting from:

As it happened, Wainamoinen,
Wainamoinen, the magician,
Rode that sunset on the highway,
Silently for pleasure driving
Down Wainola's peaceful meadows,
O'er the plains of Kalevala.

Not the same poem, but the same story of their conflict.

>hän ei tunne brassinyymiä
Semmoset uushomo setit sieltä.

Tilasin kerroshampurilaisaterian ja talon pizzan, tämä paha?