/norgetråden/

Samefolkets utgave

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=qZAec-Bi7VE
strawpoll.me/15012410
nrk.no/hordaland/tommy-_18_-signert-av-stjernelag-_-tjener-20.000-i-maneden-1.13886422
document.no/2018/02/05/domstolene-begynner-a-fa-nok/
youtube.com/watch?v=oHODRaLjDJQ
twitter.com/SFWRedditVideos

The Sami are NOT NORDIC. They were red like the Native Americans before the Finns and Nords raped the red out of them.

youtube.com/watch?v=qZAec-Bi7VE

samene er greie dyr

Det lukter spaghetti av prompen min men jeg har ikke spist spaghetti på to uker.

VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

he åle låle låle lååå åle lå-a :D

Gutta, skal pule hu her nå as!

heroinanon?

Nei.

heroinanon Jr. da

...

Jeg kjenner ikke noen heroinanon.

>jason unruhe
du brevet feil Ruhe

Samefolket fortjener sitt eget land.

strawpoll.me/15012410
strawpoll.me/15012410
strawpoll.me/15012410

*prump*

hevdet han fyren nettopp at han er same? og at samer er undertrykte?

de har jo allerede vidda for seg selv

9 brevere... er dette slutten?

Jeg er nyhomse når var den forste Norgetråden?

Er det vanlig å være fyllesyk i mer enn 24 timer?

Sa noen daier?

nei

tror denne kommende finanskrisen er jodene som kræsjer okonomien som et siste forsok på å felle trümp jeg da

Noen erfaringer med import av Melatonin gutta?

reseptbelagt, lykke til

Hva synes dere om dette bildet?

Det vet jeg, men det blir for dyrt i lengden uten blå resept. 270kr for 30 tabletter vs. 150kr for 200. Siden det ikke er på narokotikalisten burde det vel bare bli returnert om det blir stoppet?

Hvorfor skulle de det, Trump gjor som de vil uansett. Hvis noen krasjer okonomien med vilje må det være for å fore verden videre i en retning de onsker seg. Kanskje de for eksempel vil odelegge den statlige okonomien slik at de kan få privatisert millitæret, eller skaffe seg permanente skattefritak eller noe

tror du har rett, bare å prove. hold deg under tollgrensen.

Det var planen, bestiller to glass (200 tabletter) for 150kr. Om det blir destruert er det ikke verdens undergang og kan bare prove igjen senere.

Om ikke annet får man tre måltid dagen i fengsel : )

Is Norway comfy?

I've been researching Norwegian shit for 2 years, still trying to decide how and if I should move. Any advice?
Also if this changes anything, I look pretty Aryan

Go back to Sup Forums faggot

Er ikke sikkert du får komme i fengsel, kan hende du må drive med noen måneders gratisarbeid, eller enda verre, du må betale ei bot du aldri får råd til og du er domt til evig fattigdom.

I don't really go on Sup Forums. Not interested in politics anymore

Å være arisk betyr ingenting i Norge.

strawpoll.me/15012410

That's false

You're race does effect how you get treated. Could be better, might be worse. Nationality will also play a huge role. You're accent sounds like shit in English and I've heard Americans sound retarded to Norwegians

Gratisarbeid kan jeg leve med, en saftig bot kan være skumle saker riktignokk. Får bare krysse fingrene. hadde ikke bestilt om jeg hadde fått sove akkurat nå.

Don't think it translated well but I guess the pregnant one

jeg har bestilt slike n00tr0pics for og da ble den bare destruert og jeg fikk pengene tilbake

Dude, Iæm black and am learning Norwegian. My girlfriend lives in Tromso, when I visited her and stayed with her for a month, I was treated just fine. People even helped me when I made slight grammar mistakes whether it was Oslo or Geilo. They donæt give a damn as long as you ære trying to learn their language.

Hvor du bestilte fra?

ebay

How did you and your GF meet?

I need to find a Nord gf otherwise I have to teach fucking English. Also, dude as a black guy in the U.S you can't act like I'm a fucking retard for mentioning I'm white. It might of changed some shit

Also hows Norway compared to US

Kanskje litt usansynelig men husker du vilket land det ble sendt fra?

tror de kalte seg "rawpowders" og om jeg husker rett var det fra litauen

I have cousins that were born in Norway. When I visited my cousin last January in Oslo she introduced me to her friends and we all hung out. She told me that one of her friends liked me but was nervous as hell. Turns out it was her quiet and shy friend, we went out a few times and then it got pretty serious pretty quickly.

Also, Norway is a place I would rather live than anywhere in the US. Only problem is it is expensive as fuck.

Sounds like you got it made user

I'm going to have to get an English teaching degree and maybe I have a shot of being let in to teach retards or something. It's fucking rough. Easiest way is if I was an engineer but that sounds awful.

...

Well, a lot of people here speak English, so you are going to have to teach it to foreigners or something lol. It is free to do your masters here. I'm going to get my masters in Economics at the university of Oslo

Hmm, fant det ikke.

Ser en /r/norge tråd fra noen år tilbake der personer har bestilt fra iherb og de tilfellene der det har blitt stoppet og returnert, ellers ingen reaksjon, så prover meg på det samme og satser på det beste.

Thanks user, appreciate it

To be fair, I'd have the same attitude if I were you
Yeah, thats the hard part. I have to have an employer state that he needs me of a local Norwegian for a specific job.

får vell stå opp jeg da

Hvorfor brever du dette hver dag?

Do you not know anybody in Norway? I have 2 cousins that could hook me up with genuine career jobs.

Zero, I've never even been there.

Senior year of highschool I got obsessed with Norway for whatever reason and I've been researching it and how to get there ever since. Planning to take a trip soon to see if I really want to make the move

Kjöper meg et gammelt Pokemon-spill

Blir joikaboller med poteter til middag i dag, tenker jeg

gomler i meg litt havregrot

Hvorfor

ffiiii, kan jo ikke spille playstation uten at kompisen min tar bilde av meg jo

husk det

det er frokosten min

Hvilken utgave?

Brev bilde

SoulSilver, som kom ut i 2010 :o)

Yellow er det beste

>SjelSǿlv
>gammelt

Fy faen alle minnene

Mewtwo har bursdag i dag

Mewtwo konfirmert for samisk

Lommemonsrtre brann röd fåvæ

nrk.no/hordaland/tommy-_18_-signert-av-stjernelag-_-tjener-20.000-i-maneden-1.13886422

eg e ein gamer

Lyst til å spille tanks-spill igjen. Skal jeg installere War Trönder eller Verden av Stridsvogner?

Var blad gronn her.

stikk til helvete

Mindreårige UT

FÅR DATAMASKINEN MIN I DAG GUTTA !!!!!!!!!!!!

Hva skal jeg spille först? Helst noe ganske krevende grafikkmessig

>blad gronn
>lansert 2004
>blir kalt mindreårig

???

Ler og ler

Det er bare ett spill å spille om dagen og det er pubg

>han spiller dataspill

>han spilte ikke de originale spillene fra generasjon en og to

Spilte også röd men er ikke blinda av nostalgi. Brann röd er bedre

Hvorfor spille drittspillet i grått og hvit når jeg har rike foreldre som oppgraderte meg til spilleguttavansert og blad gronn når jeg var på ferie i Indonesia?

Vennligst ta på dere setebeltene, vi er i ferd med å oppleve systemkrasj

er dette en mann?

Jeg er mongofil

Du tiltrekkes bare av mongolide?

Ja

Hun er Farrah Abraham

brev en pen mongolid da

henger meg nå

Imaginiser det.

>våkner opp
>sjekker nyhetene
>markedene krasjer over hele verden
>folk sulter, og hiver seg ut vinduer
>kvinner prostituerer seg
>barn tar selvmord
>flere kriger er på randen til å skje

gutta...skjer det?

Fake news, alle er godt goy

document.no/2018/02/05/domstolene-begynner-a-fa-nok/

TOLL UBETALT

Jeg kan ikke engelsk.

God morgen!

...

hei hei monika
hei på deg monika
hei hei monika hei på deg monika

Knasker: Havregrǿt med sukker
Slurker: Kaffe med melk
Hǿrer: youtube.com/watch?v=oHODRaLjDJQ