Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FjzwxLKTl6I
youtube.com/watch?v=UYN6d7XbwVk
youtube.com/watch?v=J4HH6FDwj5Q
youtube.com/watch?v=8lbDf9kLlcI
youtube.com/watch?v=WrVlX4gifGQ
twitter.com/SFWRedditImages

fin tråd :3

d-dig

youtube.com/watch?v=FjzwxLKTl6I

HELL SEGER upplagan

>15 kb jpg

P I N

Har någon några bilder på svenska kvinnor utan smink? Har nog nästan aldrig sett en svensk kvinna utan smink

aww fin-user

Lyssnar fortfarande Elina
youtube.com/watch?v=UYN6d7XbwVk

Nästa gång du gör en tråd så kan du använda en lite mer högupplöst variant av trådstart-tan. Lycka till!

hahahahahaha

Since I heard that some of you used to like her, she's actually Finnish Finn and not a Fennoswede.

FREDRIK OCH JAG
youtube.com/watch?v=J4HH6FDwj5Q

noby here likes her except the autistic retard finnposter

påle: om du kunde trycka på en knapp för att ersätta alla invandrare med muslimska amazoner, skulle du?

>236x307

>she's actually Finnish Finn and not a Fennoswede.
She said her father was from Sweden. Is he etnically finnish?

Någon som vet var ledsna pandan-trådar tog vägen nånstans på 4kanal nu när de blir bortstädade på Sup Forums?

Fokusera på vänner och att bygga naturligt självförtroende genom olika aktiviteter, stäng inte in dig hemma. När du är bekväm bland folk så ser tjejer det och tycker det är roligt att prata med dig. Sen får man helt enkelt vänta tills man råkar på någon som man klickar med.

De är väl på /h/ numera.

ja han är

för helvete user vi har pratat om det här

Hans pappa är äkta finne som var född i Danderyd för helvete

Ser så jävla konstigt ut när de har typ 50 cm biceps men deras underarm är typ 20 cm runt

Men runka inte till porr.

Okej, tack för hjälpen user.

haha roli jagjag xD

Gör det inte tillvaron bara mer deprimerande? Inte precis att man har fv, inte precis så att man ens har vänner.

>för helvete user vi har pratat om det här
nej jag har aldrig pratat om det

Hur får man vänner?

>den gyllene
>Sturmbahnführer av SS
Haha aa, han skulle kanske nå graden Untersturmführer för att han är autistisk anhängare av Hitler

texten var extremt kringerande, den utan är mer estetisk och roligare

aaa okej


T J O C C

wow, grymt sexig webm

That only makes us like her more. But my frend Finnanon says she has a Swedish father so I am inclined to believe she is ourgirl

Yes, her dad was born in Sweden but her grandfather was Esko Ylinen who was a Finn born in FInland and a her mother was a Finnish immigrant too.

Skulle inte trycka på en knapp för att ersätta samtliga mördare på planeten med det där om det så innebar världsfred i 10 000 år.

Nån som kommer ihåg detta skräpet?
youtube.com/watch?v=8lbDf9kLlcI

That won't make me stop loving her

AAAAAA

HNGGG

I find her bald head and fake tits disgusting. Also I wonder why they changed their surname.

>han är autistisk anhängare av Hitler
källa tack

>this is considered 10/10 in sweden

I love her from before she shaved head and got fake tits, she will always look like this in my head.

she looks good here too

morr

du är gullig när du är sur user :3

>du är gullig när du är sur user :3

Vänt nu...

asså dkn man inse att Saras familj bytade efternamn från Ylinen till Forsberg. Och ni sagt hur namnet gör hon svensk.

on se 10/10 sex bätäng tyllerö suomessaki

lol hon fick tuttarna när hon var typ 17. Alltså på bilden har hon tuttarna redan Men man måste inse hon var helt platt

x-D

Jag älskar henne oavsett om hon är finsk eller svensk

>asså dkn man inse att Saras familj bytade efternamn från Ylinen till Forsberg. Och ni sagt hur namnet gör hon svensk.
ja jag undrar varför

nej men eftersom hon är 10/10 skulle ni säga att hon (och alla sötpajer i Finland) är så där eftersom svenska gener när faktiskt hon är finska

d1a

passa dig jag är farligare än du tror

>nej men eftersom hon är 10/10 skulle ni säga att hon (och alla sötpajer i Finland) är så där eftersom svenska gener när faktiskt hon är finska
this is why some people hate you.
>d1a
Is this a haplomeme? You'd make good friends with partajäbä.

HAHAHAHAHAHAHAHAH

;___;

hahaha jeppe xD så jävla random

Evangeline på bilden asså vad söt Evangeline är söt SÖÖÖT OwO

Jag tror att finska sötpajer oftare är sötare än svenska, Saara är min fru-u.

>Is this a haplomeme?
no it means detta

Jag är själv en ganska ung kille med västerländsk bakgrund och på senare månader har jag börjat tänka på varför hoppar folk från penis till penis år efter år tills de ''slår i väggen'' när de är runt 30-35årsåldern och deras sexuella värde sjunker drastiskt.

Jag förstår att vissa finner en direkt njutning i det, likt om man tar heroin så blir man hög och jagar samma kick, men däremot finns det en baksida av myntet. Personligen tror jag på stabila förhållanden där man inte ligger runt, jag tror på sexuell renhet och en god sexualmoral samt familjevärderingar.

Läget i Sverige är ganska akut med en befolkning, det vill säga svenskarna som inte kan upprätthålla sig själva pga en låg fertilitetsgrad. Vi är ett av de mest absolut ensammaste länderna i världen och många är deprimerade, samtidigt är människan i grunden ett flockdjur och mår bra att vara i sällskap med andra, men varför beter sig folk såhär egentligen? Varför har vi numera ett samhälle där man knullar runt. är otrogen, inte skaffar barn och bara jagar att vara rik! Tänker ni inte efter på detta?

centimetertjockt lager smink på hon till höger

I have a Swedish surname but I'm not deluded enough to think that surname tells your ethnicity like Saara.

hur många finska brevare är det? trodde det bara var finnanon

De här är jag, rästen inte

Tänk om man upptäcker att man inte trivs med att ligga runt och vill skaffa stabil fru och barn först när det är för sent? Bättre att fortsätta knulla runt eller leva ensam resten av livet då?

Saara är min framtida hustru och det finns INGET du kan göra åt det

mm jag heter mario ravioli och jag är etnisk svensk

Jag visste det för jag känner igen finnanon ( min vän)s sätt att breva

önskar jag kunde prata svenska. Jag är 1/32 del svensk så jag känner mig verkligen kopplad till svensk kultur.

lmao ägd

Blir själv förvirrad, en av dom hatar bögar den andra bögbrevar. Jag gillar han som bögbrevar.

Dkn ingen svenska efternamn :^)

tycker det är mysigt med finnar som hänger med oss här.
Jag gillar er finnar.

Lyssnar på???

youtube.com/watch?v=WrVlX4gifGQ

>dkn finskt efternamn

jag med

>han fortfarande vet inte

i was never told that my dad's family is from sweden. i guess the muh heritage memes about americans are real.

Hienoa min bror

Snälla Meguminbrevaren brevar med finsk flagg emellanåt fortfarande tror jag.

>Jag gillar er finnar.
Jag gillar också finnar, speciellt trådens egna Finnanon

fin(n)user menar du.
Breva mer bilder på din mage :3

one last thing before i leave, i bet "finnanon" is that faggot who posts "finns are genetic failures" -threads all the time

>dkn man såg ett plötsligt ljus i himmelen

No he's not, he is not a faggot and he only makes art.

Finnanon is just former tripfag snsd roleplaying with his finnish thread personality with a proxy. Snsd have dozens of different personalities in the thread.

tittar ni på säsongens bästa 2d?

stjärnfall händer hela tiden user, önska dig något :3

Vilken är det?

mitsuboshi colors

Ping säpo

...

>Han oironisk tror jag har proxy och att jag är Tomte

Herregud vilken mental gymnastics

Vilka är bäst, ökenfröknar eller djungelfruar?

ÖKEN

funderar på att berätta konceptet för "fällor" till min mamma så jag kan komma ut som bi till henne

bra eller dålig idé?

Japp, några andra personligheter du använder inkluderar bland annat mcgregorbögen och tomte

Räcker det inte med att bara säga att du tror att du är bi utan att gräva ner dig i detaljer?
Eller är detta bara bete?

djungel

Öken helt klart

Jag vet inte varför det skulle vara en bra trampolin att hoppa till att du är bi ifrån.

...

Bra val
Breva djungel som kan få mig att ändra mig

säg det bara ingen bryr sig