NEDERDRAAD GODVERDOMME

Aziaten & Rasmengen Editie

Welkom: Rijke westerse landen
Niet Welkom: Zuidoost Azie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LB5qnHs9alw
youtube.com/watch?time_continue=97&v=nzRy0aqw708
youtube.com/watch?v=1W0iuV0fISY
youtu.be/Bf8-0HHSiC4
youtube.com/watch?v=G_ehjKigmlw
en.wikipedia.org/wiki/Burden_of_proof_(philosophy)
onderwijsraad.nl/publicaties/2008/vreemde-talen-in-het-onderwijs/volledig/item445
twitter.com/SFWRedditGifs

...

s-stop
anders ga ik dadelijk met mijn piemeltje spelen.

youtube.com/watch?v=LB5qnHs9alw

???

PANNENKOEEEEEEEK
IK WIL EEN LEKKERE DIKKE BRUINE PANNENKOEK
youtube.com/watch?time_continue=97&v=nzRy0aqw708

youtube.com/watch?v=1W0iuV0fISY

Tfoe marokkaanse kechs

>b-ben ik al populair?

stooop!! mag niet spelen.

How are you doing, North Germany?

>marokkaanse
>kechs
pleonasme

vrouwen doen letterlijk alles om een zwarte lul te zuigen, ongeacht hun afkomst.

het is inderdaad ook "je hoeft er maar mee te leven", niet "je hebt er mee te leven". leer nederlands mbo.

>je hoeft er maar mee te leven
>hoeft
ga je weer de fout in, dit is geen kwestie van hoeven jij autist
Dit is een kwestie van moeten

youtu.be/Bf8-0HHSiC4
Geweldige video weer van rossen oetz

nee, waar ik je op aansprak was het gebruik van "hebt", dat is fout. je probeert nu de doelpaal te verplaatsen.

En wat is er precies verkeerd met het gebruik van het woord hebt?
Jij woont ongetwijfeld ergens in midden of zuid nederland waar niemand hebt gebruikt
Het heet streektaal, en word wel geaccepteerd op taalexamens

ik heb je al uitgelegd wat er fout mee is in de vorige draad, hebt is bezittelijk, en dat was onjuist in de context waarin jij het gebruikte.

>streektaal
RRRRRRRANDSTAD
praat gewoon ABN, kankerventje.

Het is niet onjuist, maar jouw brabantse brein kan dit blijkbaar niet verwerken

>RRRRRRRANDSTAD
Heb je mijn paak uberhaupt wel gelezen?
>Jij woont ongetwijfeld ergens in midden of zuid nederland waar niemand hebt gebruikt
Randstad ligt LETTERLIJK daar

Wellicht is het FOK! Forum een betere plek voor jou

Wait... the Dutch are now Americans?

>Het is niet onjuist, maar jouw brabantse brein kan dit blijkbaar niet verwerken
het is onjuist

>paak
jezus leer typen

>Randstad ligt LETTERLIJK daar
en daarom roep ik dus randstad, randebiel

>Wellicht is het FOK! Forum een betere plek voor jou
ik denk eerder voor jou, je bent hier nieuw

rossen kanker op met je kanker videos

>en daarom roep ik dus randstad, randebiel
>hij leest het nog steeds niet
Als je nou eens al die piemels uit je mond haalde en oplette....

I think I've become a Nederboo. Wat do

je hebt op 3 punten niet gereageerd dus daarvan accepteer ik je concessie.

>Als je nou eens al die piemels uit je mond haalde en oplette....
geen argument, randstad

>randstad
Nu begint het toch wel zielig te worden hoor
Ga lekker terug naar FOK! en daarna koesen

Piemel in mijn mondje
Piemel in mijn kontje

geen argument randstad. hierbij accepteer ik je vierde concessie.

ik denk dat je geen echte man bent, omdat je lul zo klein is!

Droempf

>biologie negeren om politiek correct te zijn
wanneer eindigt deze miem

maar wat ben ik dan?

>hierbij accepteer ik je vierde concessie.
De huiselijk geweld reclame zijn wel echt op jou gericht he?
>het houd niet op, niet vanzelf

een mankind natuurlijk!

weer geen argument. wat je nu doet is maar blijven reageren met lege palen om het te laten lijken alsof je niet hebt opgegeven, maar je bent eigenlijk al uitgepraat.

>idubbbz reactieplaatje
dat dacht ik al, minderjarige

ik heb geen zin om Valentijnsdag te vieren met m'n lief. Is dat schadelijk voor de relatie? we hebben amper 2 jaar

Niet waar! Ik heb gewoon een volwassen normale penis.

volgens mij bestaat er in de wetenschap ook veel discussie over IQ en afkomst, het was een fout van FvD om dit politiek te gebruiken

alleen kankernormaaltjes vieren valentijn.

>dat dacht ik al, minderjarige
JIj herkent IDubbbz ook neger, dat maakt jou net zo jong

Mijn originele argument al 2x aangehaald, jij leest er telkens overheen en probeert hiermee jou hele randstad ''argument'' als een overwinning aan te halen
Moet je ook lekker zelf weten, maar wanneer begrijpend lezen jou al te ver gaat dan moet je niet doen alsof jouw grammaticale vaardigheden zo goed zijn als je ze doet voorkomen

Zo, en nu ben ik flauw van je, zometeen niet huilen dat je gepest word door gemene mensen op het internet nieuwflikker

De iq scores kloppen gewoon, het gaat erom of het aangeboren is of door omgevingsfactoren

toch kun je niet op de aarde leven omdat we in een wereld leven die geobsedeerd is door grote pikken.

Piemel in mijn mondje!

>De iq scores kloppen gewoon
door culture verschillen hoeft 1 test niet overal even goed te werken
>het gaat erom of het aangeboren is of door omgevingsfactoren
dat is een andere discussie denk ik

>JIj herkent IDubbbz ook neger, dat maakt jou net zo jong
jij paalt een idubbbz reactieplaatje, ik niet, borderliner.

>Mijn originele argument al 2x aangehaald
de discussie gaat over het foutieve gebruik van "hebt", wat je zelf ook hebt toegegeven dat het streektaal is. wat je nu voor de tweede keer doet is de doelpaal verplaatsen, erg zwak. begrijpend lezen gaat jou duidelijk iets te ver, minderjarige. ga eerst je mbo maar afmaken, en dan je hbo. dan kan je misschien een inhoudelijk gesprek voeren nieuwflikker.

>de discussie gaat over het foutieve gebruik van "hebt", wat je zelf ook hebt toegegeven dat het streektaal is. wat je nu voor de tweede keer doet is de doelpaal verplaatsen, erg zwak. begrijpend lezen gaat jou duidelijk iets te ver, minderjarige. ga eerst je mbo maar afmaken, en dan je hbo. dan kan je misschien een inhoudelijk gesprek voeren nieuwflikker.

Er zijn hulplijnen voor autisme, ik zei al dat ik flauw van jouw domheid was

dit is een lege paal. wil je het opnieuw proberen of is dit waar je opgeeft, autist?

Maar het is niet eerlijk! Wat moet ik dan doen met gemiddelde penislengte?

jongens waar gaat dit nou eigenlijk over

>de pot verwijt de ketel

alweer een lege paal. je hebt niks meer toe te voegen, of wel?

Vinden jullie ook piemel in mijn mondje piemel in mijn kontje

het gebruik van het woord ''hebt'' in een zin
>je hebt maar aan de kant te gaan
Meneer/mevrouw/onzijdig hiero is er heilig van overtuigd dat dit incorrect nederlands is en verwijt dit aan de randstad
Jij bent ook de leukste op feesten zo te merken

Lege palen en Idubbz

weer een lege paal. autist, geef het anders gewoon op, vergeet het, want je zet jezelf nu voor schut.

>dgw japanse vriendin

Ik heb in dagen niet zo gelachen, ik ga nog even door hoor
Het enige wat ik nu lees is een boze kleuter die vind dat ie gelijk heeft met makkelijke smoesjes zonder constructief te antwoorden

Nee alsjeblieft, hap nog even door

dat is me nooit echt duidelijk geweest. Ik weet alleen dat als je een kleine lul hebt, je nog slechter bent dan Hitler en Osama bin laden bij elkaar, maar wat zou er met jou moeten gebeuren? is mijn nog steeds een raadsel.

dit is het resultaat van iemand die argumenten ontwijkt omdat hij het niet gewonnen kan krijgen. palen met woordensalades en goedkope beledigingen om maar wat te reageren, zodat het lijkt alsof er nog wat uit komt. diep triest. je kan het foutieve gebruik van "hebt" duidelijk niet meer verdedigen.

ik heb veel taalautisten meegemaakt in de 5 jaar dat ik hier ben, maar jij spant nu wel de kroon

Doe nou niet zo dom en denk gewoon aan wat ik al eerder zei
>streektaal
Het zit letterlijk in het woord, word in bepaalde streken gebruikt
jij zit overduidelijk in een streek waar dit niet gebruikt word en ik wel

Het is trouwens geen gewoonte uit de randstad, maar uit friesland

op mijn laatste examen werd het ook afgeraden om zo te schrijven, maar het werd wel goed gekeurd omdat de opzet nog steeds klopt

Als iemand je ooit nog moet lepelvoeren hoop ik dat hij je nek opendraait en door je strot heen schijt

>dit begint te spelen
youtube.com/watch?v=G_ehjKigmlw
wat doe?

inderdaad, het is streektaal, zoals je al eerder hebt toegegeven. hou je streektaal gewoon thuis en spreek hier ABN, autist.

>word in bepaalde streken gebruikt
wordT
kom op man, je bent gewoon kanker dom geef het toe.

miss zou ik een soort van straf moeten krijgen voor mijn gore lef om een kleine piemel te hebben?

pappie stik me!!

hij heeft al vaker een dt fout gemaakt, maar ik dacht dat het aas was. is deze neger serieus?

oké

>inderdaad, het is streektaal, zoals je al eerder hebt toegegeven. hou je streektaal gewoon thuis en spreek hier ABN, autist.
Kijk, dit is dus waarom je zo'n dom figuur bent
Jouw orginele punt was dat dit niet correct was en dit verdoezel je door ''muh spreek hier ABN kankerleijer'' gelul
Je zit er nog steeds naast en al deze tijd probeer je dat weg te vegen

>oh jongens ik heb iemand op een d/t fout betrapt!!!
Alsof jij altijd alles correct schrijft :^)

>uhuhhhh duuurhhh STREEKTAAL

>door culture verschillen hoeft 1 test niet overal even goed te werken
Amerikaanse negers hebben gewoon geleerd om te rekenen maar toch scoren ze lager.

het is ook niet correct, het is alleen correct in jouw "streektaal", maar daar zit niemand op te wachten hier.

>lmao dt fouten boeie
bedankt voor de bevestiging dat je kankerdom bent.

volgens mij mag je dan geen sociale contacten hebben en geslachtsgemeenschap is sowieso uit ten boze.

hoi is belus hier

Hmmm die baudet wortdt steeds sympathieker.

kunnen jullie me asjeblieft terugnemen

>het is ook niet correct, het is alleen correct in jouw "streektaal", maar daar zit niemand op te wachten hier.
Het word gewoon in de landelijke taalexamens geaccepteerd, dus wat JIJ er van vind interesseert mij geen ene kanker
Punt is dat jij de hele tijd fout bent en daarin word verslagen door iemand die geen ene kanker geeft om d/t fouten

>bedankt voor de bevestiging dat je kankerdom bent.
als je moeder je morgen heeft aangekleed zou ik ook een grote glimlach hebben omdat een gaatje heb gevonden die argumenten van een juiste partij afbreken
Vertel vooral al je vriendjes erover :)

stik me dan pappie!!

PAPPIE
PAPPIE
PAPPIE
PAPPIE
PAPPIE

>Het word
>vind
nu doe je het gewoon expres

Schatje, dat kan alleen van achter met mijn pik diep in je kontje begraven.

>Het word gewoon in de landelijke taalexamens geaccepteerd
heb je daar een bron voor of lul je maar wat?

;^)

haha grapje je zou willen dat je het expres deed, je bent gewoon kanker DOM. Laag IQ. vmbo.

Geweldig een draad vol faggots en taal autisten.

m-m-maar dan mag ik nooit meer in een meisje noten en dan moet ik altijd heel erg gefrustreerd zijn.

Wat moet ik dan met mijn vrije tijd doen?

>heb je daar een bron voor of lul je maar wat?
Ik heb ze 4 jaar geleden nog gemaakt, en onze klas had nogal last van streektaal en plat praten
Ik citeer:
>op mijn laatste examen werd het ook afgeraden om zo te schrijven, maar het werd wel goed gekeurd omdat de opzet nog steeds klopt
dat jij ze nog niet mag invullen kan ik ook niet helpen

als mijn docent afwijkt van een landelijke standaard, laat dat ff weten met jouw mooie bron, want dan stuur ik hem een krat bier op voor de moeite

daar heeft de wereldse samenleving geen boodschap aan... aan hoe jij je voelt als je maar uit de genenpoel blijft...

>Ik heb ze 4 jaar geleden nog gemaakt
je hebt dus geen bron, ik zou je op je woord moeten geloven.

>als mijn docent afwijkt van een landelijke standaard, laat dat ff weten met jouw mooie bron, want dan stuur ik hem een krat bier op voor de moeite
zo werkt het niet, knul. jij maakt de stelling, dan moet jij met bewijs komen, niet andersom.
en.wikipedia.org/wiki/Burden_of_proof_(philosophy)

jongens, hoe word ik een expert op het gebied van kleine piemel vernedering?

moet ik dan veel naar ''small dick humiliation'' video's kijken?

of een gewillig slachtoffer zoeken om mee te oefenen.

Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand van zoiets houdt.

DE GASKAMER IN FLIKKER.

hoe moet dit nou verder

Ik ben opgegroeid met het idee dat mannen een grote lul moeten hebben en anders losers zijn. Ik werd vroeger vaak gepest omdat ik zogenaamd een kleine lul had.

>zo werkt het niet, knul. jij maakt de stelling, dan moet jij met bewijs komen, niet andersom.
Als we nou even helemaal terugspoelen was jij degene die meende dat ''hebt'' niet correct was
>maar muh abn
>muh streektaal
Ik geef enkel aan dat streektaal gewoon geaccepteerd word, jij zal toch echt met iets moeten komen wat grammaticaal bewijst dat streektaal foutief gebruikt is in die zin

>je hebt dus geen bron, ik zou je op je woord moeten geloven.
Geloof wat je wil, maar dit is wat ik je meegeef

IK WIL DAT JE ME STIKT PAPPIE

Tot je letterlijk bewusteloos raakt oetz.

>Als we nou even helemaal terugspoelen was jij degene die meende dat ''hebt'' niet correct was
we hadden het over de bron van jouw stelling dat het op het examen correct is. daar kan je geen antwoord op geven blijkbaar. en "hebt" is inderdaad niet correct in de context die jij gebruikte, ik heb je ook uitgelegd waarom het incorrect is (bezittelijk). waarma je zelf toegaf dat het streektaal was.

maar als ik dan toch gewoon stiekem een vrouw zoek om mijn piemel in te steken?

onderwijsraad.nl/publicaties/2008/vreemde-talen-in-het-onderwijs/volledig/item445