/nederdraad/: Grog-Jan editie

/nederdraad/: Grog-Jan editie
Welkom: Grog-Jans
Niet welkom: Zuider-Grogs

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3Yr9cMIfqH4
youtube.com/watch?v=1PF1i9UgP1g
youtube.com/watch?v=WOuSWevTmJc
youtube.com/watch?v=tHSVEnXfqYc
volkskrant.nl/opinie/donorwet-wringt-met-lichamelijke-integriteit~a4380376/
youtube.com/watch?v=udDVyoDrUx4
youtu.be/T6YE5h2Xtow
youtube.com/watch?v=LTVW1ad6KsA
m.hln.be/geld/economie/jonge-investeerder-23-verdiende-3-miljoen-euro-in-3-jaar-met-risicovolle-investeringen-dinsdag-verloor-hij-alles-in-de-flash-crash~a999c0a2/
twitter.com/SFWRedditImages

even: user die niet om 7 uur kan opstaan moet zich uitschrijven
oneven: user die niet om 7 uur man opstaan hoeft zich niet uit te schrijven

HE KANKERHOMO
OPRAPEN DIE STEEN

GRUG SAY YOU NOT WHITE!

Goed dat ik mijn uni dan ook gejood heb, en een tiental boeken nooit heb terug gebracht naar de universiteitsbibliotheek voordat ik terug naar België ging :^)

Mijn boete is nu vast al meer dan 2000 euro

Koek had er nog een dikke gouden chain bij moeten Verven

Ik heb morgen vanaf 14:00 tot 17:00 les oetz.

Nederland heeft eigenlijk best veel talent. Hier is Amerika en de wereld makkelijk mee te veroveren.

youtube.com/watch?v=3Yr9cMIfqH4

>orgaanroofwet
koek, prem

when I practiced as a computer technician in a store a couple of dutch old people gave us their laptop to fix it since it won't boot. I had to format the drive and save the data before it and just as I always do I spy the files for fun. and there was a folder with tons and tons of picture of fat girls, obese girls, eating, dirty, and crushing other men. it was weird to give them the laptop again but he (i assume it was his laptop) didn't even pretend he wasn't nervous. in his case I would prefer to throw the laptop away instead of giving it to someone to fix it if i had weird things like that in it.

gaf me de herinnering om even nee te zegen bij dat register.

>dvw ik boeken koop, ze heel voorzichtig gebruik en ze terugbreng binnen de bedenktijd

Volgens mij heb ik ergens Joods bloed in mij zitten

youtube.com/watch?v=1PF1i9UgP1g

>ga dood
>oh nee, mijn organen!!!

ga weg Grog-tyrone

echt walgelijk, directe schending van onze rechten

>mgw ik boeken bestel bij bol.com, ze binnen de week lees en dan terugstuur

topkoek. Ik bestel dan ook altijd voor minstens 25 euro, dan moet ik zelfs geen verzending te betalen

>tatta’s

West-Vlaanderen wint oetz
youtube.com/watch?v=WOuSWevTmJc

haha wow jij bent echt slim man, een boek lenen, lezen en dan terug geven. je hebt ze echt hard gescamd man

>wat is de bibliotheek

Een Palestijns meisje vindt mij leuk. Ik weet niet of ik haar zal miemen door te doen alsof ik pro-Israël ben of biemel in bagina

youtube.com/watch?v=tHSVEnXfqYc

Verzendkosten krijg je ook gewoon terugbetaald. Ik ben soms zelfs zo Joods dat ik dan bijvoorbeeld bij bol.com een boek bestel en die na een maand retourneer om vervolgens hetzelfde boek bij een andere winkel te bestellen en hetzelfde trucje te herhalen :^)

>De lokale bibliotheek van elk vlaams boerengat beschikt over alle boeken die ooit zijn uitgegeven

naar de bibliotheek gaan en lid worden kost geld en moeite, een boek thuis bij je gratis laten leveren niet

Op mijn sgool is het zo geregeld dat studieboeken in de bieb dezelfde dag nog terug moeten

>24:59
>24:58
schaakmat atheïsten

altijd al geweten dat de draad een tijdgat was

Oneven en ik doe alsof ik pro-Israël ben
Even en biemel in bagina

volkskrant.nl/opinie/donorwet-wringt-met-lichamelijke-integriteit~a4380376/

>geen bagina beschikbaar
fugg

youtube.com/watch?v=udDVyoDrUx4

>drollanders zijn letterlijk huilbaby's die chocomel drinken

>sgool
>bieb

Minder of Sup Forums palen, meer tijd in je opleiding investeren, knul.

>Mgw je geen reet geeft wie regeert over een kontgat in een woestijn, maar je toch blij bent dat ze elkaar ervoor uitmoorden

filmpje niet gekeken maar chocomel is lekker. vooral met slagroom

interdesting ... Tell me more

Wat de letterlijke kanker lul je

Ik vind het geil om mijn vriendje geneukt te zien worden door een zwarte jongen.
Hoe bespreek ik dat met hem?

Is it true a lot of Americans get a face tat of Anne Frank?

>oh nee de ebil regering gaat na mijn dood mijn verder compleet nutteloze organen voor een goed doel inzetten en het is veel teveel gevraagd om even een papier te ondertekenen om te zorgen dat dat niet gebeurt!!!
genocide van drollanders wanneer?

Wat is je adres? Ik ben niet zwart. Maar ik heb wel zin om je een beurt te geven.

Should I be a Nederboo? The more I read the more I like it.

Ik ben geen bezit van de overheid dus opkankeren

>Hoe bespreek ik dat met hem?
Door zelfmoord te plegen, je moet echt duidelijk maken dat je iets mist in je leven, snap je?

No, you should be a Vlaanderboo
Dutch people suck

het voelt toch best ongemakkelijk om de regering de macht te geven om zonder expliciete toestemming zomaar je organen te nemen, dood of niet

de column ging meer over het interpreteren van artikel 11 van de nederlandse grondwet, lelg

What this user says Dutch people are literally Belgians that moved north because muh religion

>dvw je in mongo-land woont waar je zeker een jaar moet wachtten (en oefenen) voor je een boosaardigengvuurwapen mag hebben
>dvw je niet lekker zo'n stom kutkonijn overhoop mag schieten tenzij je voor staatsbosbeheer gaat werken

Ach ja, altijd nog beter dan in een winkel staan als een mongool, of niet?

Allatif, deze Nederland asahbi, gewoon sda3 ras.
Misschien binnenkort gewoon naar Marokko ah za3kofs.

Moet ik hier blijven of moet ik gaan?

Het is klein werkje om te registreren dus laat het daarbij, zorg gewoon dat mensen erover geinformeerd worden en zet ze aan door het te doen, genoeg praat programma's, commercials van de overheid waarmee je dat kan doen

ook is het nogal creepy om te denken dat de overheid beslissingen voor mij gaat nemen waar ik automatisch aan vast zit.
>jongens, we gaan bepaalde bevolksgroepen injecteren met medicijn X, als je geboren wordt met een bepaalde afkomst of als nederlander zit je daar aan vast, dat is de wet

is het zo moeilijk om te mogen jagen in Nederland? Wij gaan hier jaarlijks op fazanten en konijnen jagen zonder vergunning, en niemand die er een reet om geeft

buh, veel mensen die puur uit luiheid niet formeel hebben toegestemd zouden er alsnog geen probleem mee hebben dat hun organen worden hergebruikt. Zou wel zonde zijn om compleet bruikbare organen van mensen die daar eigenlijk geen bezwaren tegen hadden niet in te zetten wanneer daar een gebrek aan is oetz. Als je echt niet wil dat het gebeurt kun je dat altijd regelen

youtu.be/T6YE5h2Xtow

Als ik zelfmoord pleeg los ik al mijn problemen op.
Geef me één reden om geen zelfmoord plegen.

ofcourse
lick my balls you franco rapebabby

het aantal mensen die niet zouden registreren is ongetwijfeld veel groter dan het aantal mensen die er echt principieel tegen zijn dat dat gedaan wordt

Die zijn er niet, ga ervoor.

What makes Flanders superior?

Kingdomcome deliverance?

Maar het is toch overduidelijk te zien dat de nieuwe boeken gebruikt zijn?

omdat je dan je ouders/familie in de problemen brengt en depressief maakt

even: ik vertrek terug naar Marokko en neem welou floes mee
oneven: ik blijf hier en verneuk brussel nog meer
dubbels: ik smoke een dikke fatte assie G
trippels: aanslag plegen

Vlaanderfags go and stay go. Enjoy your shithole country clogged with immigrants and the French. Maybe one day we will deign to take you back, but only if it's without Wallonia.

Jij bent een domme neger.

Gerapporteerd aan natuurpunt.

Je problemen zijn tijdelijk, zelfmoord is permanent.

boeie je bent toch dood van mijn part hangen ze mijn ballen aan het centraal station

Niet als je er voorzichtig mee omgaat

ja dus zijn er genoeg middelen om mensen ervoor te activeren dan meteen te zeggen, hurr durr wij beslissen wel voor je
nog niet zo erg als in amerika waar ze terrorisme alarm levels van laag naar hoog gooien op elk tv kanaal na 9/11 en er daarna ff sneaky zo'n patriot act doorheen knallen maar toch
liever niet al te veel aan de overheid toelaten, dat doen ze al genoeg en als je het niet eens bent wordt je al sneller dan genoeg als gek verklaard.

>Non-meme version of Dutch language
>waffles, """French""" fries, chocolate
>lots of god tier beer + the chad Carapils as opposed to the virgin Heineken
>mussels
>cities with buildings that don't hurt to look at
>more to the South so no scandinavian-tier snow storms
>no Geert Wilders
>superior music: youtube.com/watch?v=LTVW1ad6KsA

So perhaps I would like to inform you East Europeans that things like freedom of speech and freedom in general is less abundant as it may seem in the Netherlands. But if you would, this could improve matters. But this would also mean that it is harder to get for you. Then you may assesed.

Niet echt moeilijk, het duurt alleen lang. Het liefst wil ik naar Amerika, desnoods Duitsland, gewoon ergens waar ik fatsoenlijk kan jagen zonder dat ik meerdere hectares zelf bezit of zo'n rijke homo ken.

Mijn problemen zijn tijdelijk omdat ik ooit dood ga natuurlijk of door zelfmoord.

mijn huis is rood mijn huis is wit mijn huis heeft witte stippen

ik ben eens gaan hertenjagen met mijn broer in Polen. Daar is het echt leuk, en zelfs al kan je geen buck afschieten, je krijgt in elk geval een kill mee naar huis

Vertel nu je grootste probleem

>geen vd

I'll like both then.

Ik ben nog nooit wezen jagen maar ben tot de conclusie gekomen dat ik veel liever buiten en voor de natuur werk dan binnen voor rijkeluizen.

>Flemish women are hotter and more loyal than Dutch
>"""legal"""" weed just like netherlands, just go to any Morrocan tea café
>everything is cheaper
>better football teams, much more action packed matches
>beer, don't even need to explain this. Dutch beer = dishwater
>"""French""" fries (ours) are better, the dutch make them soft like Mcdonalds
>hookers are cheaper and cleaner
>immigrants here are nicer than dutch immigrants
>dutch people are mean and straightforward
>Belgians are warm, inviting people

cont?

Dat maakt niet uit, zodra jij een boek open doet is het 100% duidelijk te zien dat het in gebruikte staat is.
De bladzijdes worden "losser" en de kaft enzo is ook niet meer zo "strak" als nieuw.

>>Belgians are warm, inviting people

>bastard half-French language
>shit we have in NL too
>retarded enough to not know any Dutch beer apart from Heineken
>disgusting sea nuggets
>implying your architecture is significantly different
>snow in the netherlands - where?
>full of French people instead

You are asking for 80 days of me fucking your pretty Flemish mouth, Brussel sprout

Als je je land zo moet shillen dan is het waarschijnlijk minderwaardig oetz

>liever niet al te veel aan de overheid toelaten, dat doen ze al genoeg en als je het niet eens bent wordt je al sneller dan genoeg als gek verklaard.
Mee eens hoor, maar ik vind het wel wat anders om actief vrijheden te gaan inperken in naam van "terroristische dreiging" dan om iets te doen waar een hoop mensen met medische problemen bij gebaat zijn. En zoals ik al zei, ik denk dat het veel mensen gewoon oprecht niet zo hard boeit dat ze zich noch ervoor zouden registreren, noch zich 'uitschrijven'. Vandaar dat het mij beter lijkt om het standaard wel te doen; als mensen geïnformeerd zijn dat ze zich kunnen uitschrijven zie ik er echt geen probleem of schending van onze rechten in hoor.
That's the best choice probably, desu belgium has the downside that belgians are usually much more asocial than dutch.
nederlandse proxy

Niet hem, maar België is onironisch een kutland. 1830 was een vergissing.

>geen boeken kopen en een boekencollectie aanleggen

Jeugdtrauma's waar ik nooit overheen kom.

even serieus, België en Nederland zijn oprecht allebei wel oké. En de kutkwaliteiten die België nu heeft zou het alsnog hebben als het een deel van Nederland was gebleven

KOEK

Waar kan ik dit kopen?

Wie is je favoriete auteur?
Wat is je favoriete genre?
Wat is je favoriete boek?
In welke taal lees je het liefst?

die bitcoincharts zien er veelbelovend uit de laatste tijd

in een koekenwinkel :v :v :v hehe

m.hln.be/geld/economie/jonge-investeerder-23-verdiende-3-miljoen-euro-in-3-jaar-met-risicovolle-investeringen-dinsdag-verloor-hij-alles-in-de-flash-crash~a999c0a2/

Kafka, Camus
Filosofische fictie
Der prozess
De onvertaalde, originele versie/taal

OH NEE NEE NEE NEE`

>>implying your architecture is significantly different
come on now user
In many cases I'd immediately be able to tell if i'm in a Dutch city or a Flemish one based on how the streets and buildings look

>belgium has flying cars and public transport
Netherlands has stone cars like the Flintstone(d)s (dude weed lmao)
>belgians are not drug addicted
dude coffeeshop lmao
>belgium has robots as police
the netherlands has apes with clubs as authority
>our religion is real
the dutch believe in a religion based around fire and weed
>belgians look like pic related
dutch look like hairy man apes (see and )
>Belgium fries give you the possibility to fly
dutch fries make me shit for 1 week straight
>brussels sprouts give you the strength of Jean-Claude Vandamme
Dutch cheese make me shit for a year straight, no lie

speltip 8 spreid je winkansen

net als hoe je moeder elke svond haar benen spreidt voor onbekende mannen

Sounds like your weird Flemish soyboy stomach can't handle normal food. KYS