/NorgeTråden/

Vil lage det for deg utgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7Dgyed5nAHs
twitter.com/SFWRedditVideos

Jeg vil aldri vite hva en norsk jenter fitte lukter

Eg vil aldri få Victoria fra Knut Hamsuns roman som jv... jaja noen som har tauet? Tar en tur bak låven jeg..

Wtf you making this thread for?

Afrikaneranon er den eneste utlendingen i tråden som jeg liker.

>han skrev NorgeTråden
>du liker han

Heng deg fåvæ

Hvorfor?

>t. Jǿdus Jǿdeman
Han er en bra mann.

Til den joden her igår som forsvarte NRK med nebb og soya.

For hvilke grunner?

Han til venstre ser ut som han har tatt tunge markloft med dårlig teknikk.

Kan ikke ha Sup Forums uten /NorgeTråden/ my vriend. Det er some kaffe uten sukker

Hvem her /neger/?

Hva med meg?

Nei, jeg liker ikke burgere.

Jeg spurte hvorfor du gjorde tråden, bru.

Men jeg kan norsk, og jeg har en norsk kjæreste

>jeg har en norsk kjæreste

Det tviler jeg på.

KAN DU SLUTTE Å SVARE NEGERE OG ALT ANNET PAKK SOM IKKE ER NORSKE DIN MONGO

Hvorfor? Astrid og jeg har vært sammen i et år.

Og jeg svarte

Nå breve germansk og rullestol jenter

>Astrid

Brev bilde.

...

Heng deg, men hun ser ut som Zelda fra BOTW

Google translate is kak. I asked why you, yourself, are making the thread, not why it's getting made in general. You got a connection to the country?

>negere brever i tråden vår
>folk svarer dem
Den absolutte bystaten /norgetråden/

Kan de/dere forklare hvorfor du/dere hater huden min?

Ja, Google oversette er dårlig å bruke med norsk. Vi snakker bare norsk her men jeg skal bryt reglene.

Ek het n paar noorsk vriende en praat dit so die drade n goeie plek om te leer buite normale leer materiaal. Maar het begin bly vir die kak praat en germaanse vrouens wat ons hier pos. Is al n bietjie van n gereelde hier soos Uit wys med die Afrikaanse meisie in die oorspronklike draad prent was hy sekerlik gemaak het.

Tromsǿ er en fin by fåvæ.

Kjæresten min bor i Tromso. Jeg synes dialekten er litt vanskelig

Studerer hun?

SLUTT OG SVAR UTLENDIGER FOR FAEN FAEN FAEN

Ja, men hun kommer fra der også.

>og
Du er ganske dum, du.
Hva studerer hun?

Boere er germanske fåvæ

Eg må drite?
Drite eg må!
Nu skal der drites
På kryss og på tvers og på skrå.

Hun studerer Okonomi

Hvorfor er hun i Tromsǿ og du i USA hvis dere er sammen? Jeg synes historien hǿres ganske usannsynlig ut.

Fyfaen heng deg heng deg heng deg. Denne idiotiske burgeren har allerede svart på alt det soppelet du spor om i en tidligere tråd ditt forpulte naut

>Fyfaen heng deg heng deg heng deg

Du er virkelig smart, du.

Jeg skal studere i Oslo eller Tromso dette året. Hun vil meg å studere i Tromso, men vi skal se.

Nå må jeg sove, det er klokka 4 i D.C

Da må du nesten flytte til Tromsǿ.

Ser du helst for deg å bo på studentbolig eller sammen med henne?

Hun har sin egen leilighet

Så bra, da kan det hende du får bo der hvis du har flaks.

Vet du hvor i byen den ligger?

Dere har blitt dårlig til å mekke for 404.

Men men, bare noe jeg tenkte på. Natteskiftet er elendig.

J-jeg, ikke si det til noen da.

Er man nödt til å betale >200kr hos frisör for å ta alt håret med maskinklipp? Virker som om det er litt mye når jeg bare vil bli skallet. Hvordan klipper dere håret deres?

Ja. Har aldri hort om en frisor som tar mindre enn det. 200 er allerede svært billig for å være en frisorklipp.

Bror min klipper det fåvæ

Dette nye Nav-kontoret hadde fire PC-er på hoyt bord, og to på lavt bord.

Og disse stod helt inntil hverandre.

Og folk brukte de lave PC-ene forskjellig.

(Noen stod ved de.

Og noen satt ved de).

Og jeg var ikke vant med dette kontorlandskapet, (må man vel kalle det).

Så jeg steila litt, over de lave PC-ene.

Men det var så mange 'svartinger' der.

Så jeg endte opp ved en lav PC, etter å ha blitt jagd bort, av han nevnte negeren, fra 'min' PC, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.


Hahaha, fy faen.

LOLOLOLOL

Progamer litt jeg da.

herregud
slutt å svare utlendinger
er det så jævla vanskelig

har slutte å se på dagsrevyen etter de fikk han pakkisen. orker ikke synet av pakkiser fåvæ

tre (3) pakkiser! joss her var det mye flerkultur!!

>jeg har norsk kjæreste

brev bilde med tidstempel eller så lyver du

germanske jenter

>utlendinger holder tråden i live, lager ikke kvalm, og diskuterer saklig
>"LOL HENG DERE XDDDDDDDD"

Nå må du gi deg.

brev i det minste bilde med tidstempel av din hånd for å bevise at du er en neger da

når var du sist i norge da?

>skallet
hvorfor ikke bare kippe det selv. kan få en helt grei maskinklipper til 600kr på clas ohlson

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH DET ER BRUNE FOLK PÅ TVEN MIN WAAAAAAAAAAAAAAAAAH DETTE MÅ VÆRE JODENES FEIL FOR EN JÆVLA SOYA KEK NUMALE TUMBLR REDDIT KANAL!!!!!!!!!!!!!

>pakkiser er han synes ikke det er merkelig hvor synlige de er i det offentlige rom

fy faen....

gutta

eg hatar utlendingar! eg ser dei overalt i noreg, og da vil eg gjerne sleppe å se dei her i tråden også!

Vel 80% av dem bor i Oslo, så det er ikke rart at de er overrepresentert derfra.
Men kunne så klart vært foruten.

fuck deg hvite potet vi tar over!

Jeg er ikke 15 år lenger, så jeg har viktigere ting å bry meg om.

Jeg håper du blir voldtatt av en AIDSneger din jævla kuksuger!

hvorfor jobber du iherdig som lobbyist for NRK og alt annet mulig rask?

du er vel han samme som brever ole brum som er lei av jode diskusjon.

t. pelshomsen

Vi er vel alle lei av jodedebattene.

>t.lobbyistanon

Dette. Hvis du er en av de som sutrer om joder i Norgetråden hver eneste dag bor du uironisk henge deg.

e9

>hvis man ikke blir trigga av noen brune menn på tv-skjermen jobber man automatisk som lobbyist for NRK og alt annet mulig rask

Som sagt, jeg er ikke 15 år lenger, så jeg har viktigere ting å bry meg om. Jeg betaler ikke engang NRK-lisens, så de kan vise hva faen de vil for min del.

>han har viktigere ting å bry meg om en framtiden for folket, landet og kulturen sin

Jeg syns de er veldig fascinerende

fyfaen går det an og sammehomse mer en det du gjor`?

Tydeligvis

dds pelshomse

Er dere helt jævla syke i hodet? Jeg får aldri lage tråd men dette går ann?! Jeg har prövd å lage god content for dere i 3 år og dere godkjenner en tråd fra fucking AFRIKA. Ok jeg har fått nok, seriost, jeg har fått nok. Jeg bryr meg ikke lenger. Fra nå av kommer dere se det verste av Sverigeanon dere noensinne sett. Tålmodigheten min har gått for langt og jeg skal stenge deres lyvende kjefter, marker de jævla ordene mine. Hvis dere syntes Sverigeanon i sein 2016 tidlig 2017 var ille er dere ikke klare for den julingen som er på vei nå. Dere er ikke klare for den nye tråden, tråden da Sverigeanon endelig gir tilbake.

/NorgeTråden/

Tråden

Stor T

Lag ny fåvæ

jeg var med på en sånn russebuss jeg da

>Russ 2000

>han har viktigere ting å bry meg om en framtiden for folket, landet og kulturen sin

Ja. Helt riktig. Folket vårt er en genetisk mölje av pakistanere, vietnameser, somaliere, proto-indoeuropeere, skogfinner, samer, og folk som originalt var fra området som er i dag Ukraina, og kulturen vi har i dag var bokstavelig talt lagd av staten på 1800-tallet.

Hvis du er nasjonalist, så sier du essensielt at mennesker trenger en platonsk lögn for at samfunnet skal fungere.

Forskjellen på deg og Afrikaneranon er at Afrikaneranon er hyggelig.

er det sånne her blå pillete jævler som er her på dagetid? haha gå og sug av en neger henrik, bare det hvite norske folk skal bo i norge

Jeg synes du er ok. Heng en neger, sverigeanon.

Åh så sinna da gitt.

>tfw you won't have a norge bf

;_;

...

haha fy FAEN for en katsj! !!
*trykker super like*

Innafor med jv som bor 60km borte?

>pakistanere, vietnameser, somaliere
>Folket vårt
Men kjære mangfoldanon, disse folka er ikke "folket vårt" de er snylterpakk som på det meste har vært her i 40 år. De har ingenting med den vestlig kulturarv og gjöre og kan dra lukt til helvete! De er ikke norske, og kommer ikke til å bli norske samme hvor mange lag med bunad vi pakker dem inn i og samme hvor mange skiver med brunost vi dytter i dem.
De vet at de ikke er norske, vi vet at de ikke er norske men vi må late som for at ikke noen skal bli lei seg.
>kulturen vi har i dag var bokstavelig talt lagd av staten på 1800-tallet.
Ser du har slukt den postmoderne, konstruktivistiske fortellingen. Skapt av akademikere i etterkrigstiden, som ville at nasjonalstaten skulle opplöses. Kulturmarxister tror jeg de kalles.

ja

youtube.com/watch?v=7Dgyed5nAHs

>disse folka er ikke "folket vårt"

Det var ikke samer i 1850 heller, men de er en del av Norge i dag, og nordmenn anser de som en del av Norge også.