/Norgetråden/

politisk ukorrekt utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

tv.nrk.no/serie/line-fikser-kroppen/MYNT18000117/sesong-1/episode-1
youtube.com/watch?v=C_nt7y-jPqE
nrk.no/ytring/derfor-skal-ikke-min-ettaring-i-barnehage-1.13902129
twitter.com/SFWRedditVideos

Til alle dere som funderer over hvorfor jeg har PF:

Fikk av legen lol

rorer vanligvis aldri opiater, men PF funker hvis du bare poser på med litt hard sprit også da

så ja ja

men men

bare noe jeg tenkte på

ganske god schwung i opiatene nå, tok 150mg istad og har drekki litt sprit men skal drekka litt mer så blir det ennda mere schwung

Ikkje
Gjer
Dop

Explain this shite right now

tv.nrk.no/serie/line-fikser-kroppen/MYNT18000117/sesong-1/episode-1

ingen faens bryr seg

...

what are my chances of getting a norwegian gf if i come to norway dressed as a cowboy?

100%

Flere folk har vandret inn over gronnland over årtusene men alle har gått til grunne bortsett fra de siste. Levd i noen århundrer, så borte med kun snofyken og de arktiske vindene til å rore ved alt de etterlot på jorden; noen verktoy, kanskje noen utskjæringer. Ode i noen århundrer, så et nytt folk.

Vi har da så vitterlig ikke noe behov til å forklare deg noe. Det som blir betalt for av norske skattebetalere raker så satans lite ikke en eller annen portugisisk halvneger

アウトレットパークに行きなさい

Tilnærmet null. Du kan kanskje dra noen rånerdamer nede i Ostfold, men absolutt alle av disse er feite, stygge og dumme

Meget stor
youtube.com/watch?v=C_nt7y-jPqE

Grönnland er en negeroy uansett.

folkene på gronland ser jo ut som undermennesker

Husk p fp i deg litt vann for du legger deg da anonsen, men ikke rett flr du sovner, da må du ooo å tisse i natt

anime..............?

neida så...

Går og legger meg. Skriver litt i dagboken, leser siste rest av Huvit Identitet.

får vell ta også game litt jeg da

jaha?!

Hvem av dere var dette?

heng deg negeranon

værsågod

...

Bra gjort anonsen

>mitt ansikt når negeranon brever megmeger i stedet for å henge seg

Jeg liker det. Ikke helt riktig pelsmonstre men det får gå.

Skaff deg en rullestol, helt uironisk.

Er det uironisk en svartskalle i tråden?

takk skal du ha
beklager jeg er tegner så jeg er jo ikke smart nok til å hverken kunne sånne ting eller til å gjore et enkelt sok på det. men takk

altså egentlig så skal han ha svarte orer og et svart halsbåndaktig ring rundt halsen men ellers så liker jeg det

hælvete altså jaja sånn kan det gå

Ja, en neger fra USA med foreldre fra Sierra Leone som har norsk kjæreste. Förste gangen jeg kom borti han var i Nora-utgaven for noen dager siden. Tråden er fremdeles i arkivet.

>norsk kjæreste

Det er bare noe han har funnet på. Norske jenter liker ikke negere.

det går bra vennen min

>Det er bare noe han har funnet på
Han kan jo også ha funnet på at han er neger, eller funnet på at han er fra USA. Kan jo godt hende han egentlig bare er et norsk NAUT med VPN og dödelig alvorlig autisme

Fyyy faen

david irving er en basert mann, kanskje jeg skal lese en bok av ham

Var en neger som brevet bilde av hendene en gang da folk brevet hendene sine.

>breve hender
>breve ǿyne
>breve hår
>breve rumpe

La oss aldri breve nese, OK? Takk.

brev neser

Når forsvinner denne "neo-negern" fra tråden.
Han gammle brevet i hvertfall under norsk flagg.

>dfn når tyrkernese

Han liker visst ikke at vi kaller han neger, så å fortsette å gjöre dette virker som en enkel og effektiv strategi

Ålreit da gjor vi det, lurer Fi i en felle.

hvem /full/ her?

faktisk ikke men imorgen skal det faen meg DREKKAST
imellomtiden slurker jeg litt cola fra et vinglass

Alkoholikere drikker alene.

t. soja

heng deg stygge mongol hore
bare hvite er velkommen her, har du ikke fått med deg det?

dere mongoler og negere og jöder og muslimer er det störste hot mot det norske folk

...

Fylla er degenerert, selv har jeg bare drukket en enslig ǿl til middagen i dag.

Svensker er degenererte, finner er våre brǿdrefolk i ǿst. Det med muslimer har du forsåvidt rett i, men hva gjǿr du da i tråden?

beta
hanrei
soja
lurer på hva som blir det neste summeordet alt-hoyre folka finner på

fin jödisk taktikk å splittre den hvite rase din ekkel jöde hore
holocaust skjedde ikke men iblant tenker jeg at det burde ha skjedd, dere jöder er faen meg helt syke hver eneste en, og dere vet hva dere holder på med det er det verste. ingen jöde har noensinne fortalt sannheten

>alt-hoyre i norge

Anonsen hva er det du royker. Han er barre en unge som sörfer på Sup Forums og tror han er kul.

sikkert noe inspirert av hvor homo du er

visste ikke helt hva jeg skulle kalle det så ble det, trodde det var internasjonalt fåvæ
bilde relatert

Dfn alle I norgetråden hater meg.
God natt, brodrene mine.

Heng deg, Sverigeanon. Ingen liker deg.

Brev bilde av "jv-en" din

>neo-negern er trist

Ja ja gutta oss forsette med dette.

god natt

Ro deg ned neger, du er i det minste ikke like ille som sverigeanon, selv om ingen av dere er ǿnsket i tråden.

>brödrene mine
For å sitere den avdöde Peter Stål:
''Don't call me your brother
'Cause I ain't your fuckin' brother
We fell from different cunts
And your skin, your skin's an ugly color''

Har ikke drukket siden begynnelsen av desember, savner det fåvæ...

>svarer utlendinger på utlandsk

Nei men fy farao.

hater ikke deg som person
hater bare rasen din
dere er 12% av det amerikanske folk men ansvarlig for 48-51% av voldelige brott i usa.
dere er også profesjonelle offer, akkurat som du er et offer i tråden nå. hvorfor er dere negere alltid jævla offer? kan du ikke stå opp å være en mann? nei, du må være et jævla offer fordi du har lært deg fra liberals at hvis du blir offer for rasisme av hvite menn får du penger og de blir sparka ut av jobben sin osv.

hold kjeft.

Synes det virket litt tullete å fornorske lyrikk fåvæ, noe av de poetiske virkemidlene blir litt borte

...

boku desu

traff jeg virkelig så rett at hanreiene må komme frem og forsvare negerne?

Sier du at alle svarte men er like?

Er du en kuk som de fleste i landet ditt?

T-takk?

Hun vil ikke liker det.

hold kjeft

>kuk
Jeg mente ordet for "cuck"

>å hate irriterende svensker ekskluderer muligheten at man også hater negere

Du kan endre litt på det som står, noe jeg lærte i norsken. Det er lurt å få 2 og 4 settning med en stavelse.

hanrei er order negeren leter etter

jeg sier at når et folk er 12% av et land men ansvarlig for halvdelen av de voldelige brottene er det ikke et folk man vil bo nær eller ha noe å gjöre med. og det at du sitter her som en god husneger, lærer deg et hvitt språk, snakker med oss hvite, har hvit jv osv, viser bare hvem type neger du er. du er sikkert halv hvit, og gjetter på at faren din er hvit, eller så er du en sånn rik neger fra los angeles. men uansett er du her fordi du har ingen egen identitet, du vil være hvit men du er ikke det, og du kan ikke være svart heller fordi de svarte skyter på hverandre, har gjengkrig og ser på negere som deg og tenker at du er en feig uncle tom bitch nigga som de ikke heller vil ha noe å gjöre med. traff jeg rett igjen?

hold kjeft

>Du sitter som en god husneger
???

>lærer deg et hvitt språk
Jeg lærte meg norsk fordi jeg har kusiner og fettere i Norge. Også nå for kjæresten min, hun er grunnen at jeg lærer nordnorsk.

>har hvit jv
Jeg liker alle kvinner. Min siste kjæreste var svært

>Du er sikkert halv hvit
Nei nei, foreldrene mine er svarte. Men du har rett at faren min er rik.

>Du har ingen identitet
Jeg har min egen identitet

Wew lad, du har vært i Sup Forums for lenge

SLUTT Å (DU) NEGEREN

>lærer nordnorsk
Hva mente han med dette?

SLUTT Å (DU) SVENSKEFAEN

Miserere mei, Deus: secundum magnam misericordiam tuam. Et secundum multitudinem miserationum tuarum, dele iniquitatem meam. Amplius lava me ab iniquitate mea: et a peccato meo munda me. Quoniam iniquitatem meam ego cognosco: et peccatum meum contra me est semper. Tibi soli peccavi, et malum coram te feci: ut justificeris in sermonibus tuis, et vincas cum judicaris. Ecce enim in iniquitatibus conceptus sum: et in peccatis concepit me mater mea. Ecce enim veritatem dilexisti: incerta et occulta sapientiae tuae manifestasti mihi. Asperges me hysopo, et mundabor: lavabis me, et super nivem dealbabor. Auditui meo dabis gaudium et laetitiam: et exsultabunt ossa humiliata. Averte faciem tuam a peccatis meis: et omnes iniquitates meas dele. Cor mundum crea in me, Deus: et spiritum rectum innova in visceribus meis. Ne proiicias me a facie tua: et spiritum sanctum tuum ne auferas a me. Redde mihi laetitiam salutaris tui: et spiritu principali confirma me. Docebo iniquos vias tuas: et impii ad te convertentur. Libera me de sanguinibus, Deus, Deus salutis meae: et exsultabit lingua mea justitiam tuam. Domine, labia mea aperies: et os meum annuntiabit laudem tuam. Quoniam si voluisses sacrificium, dedissem utique: holocaustis non delectaberis. Sacrificium Deo spiritus contribulatus: cor contritum, et humiliatum, Deus, non despicies. Benigne fac, Domine, in bona voluntate tua Sion: ut aedificentur muri Ierusalem. Tunc acceptabis sacrificium justitiae, oblationes, et holocausta: tunc imponent super altare tuum vitulos.

nrk.no/ytring/derfor-skal-ikke-min-ettaring-i-barnehage-1.13902129

er dette, jeg bare spor, greit?

I really liked reprise and oslo, august 31
are there any other norwegian films I should watch?

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

Veiviseren, Kon Tiki, Hodejegerne, Max Manus, Trolljegeren

Kon-Tiki (originalen) og Ni liv er Norges beste filmer

Norge rundt, alle sesongene.

thank you lads

Hvem er kongen på havet og hvorfor er det Kaptein Sabeltann?

jeg tegna sverigeanon

hej

liker du............. memes?

bra tegning fåvæ, bǿr bli trådstarter

IKKE (DU) NEGEREN

Mass Effect, ja... jaja sånn kan det gå

Hvis du prover å lære norsk og liker fjernsynsserier bor du se Dag, Borettslaget og Side om side.