Sverigetråden - Norrlänningar är inte bönder upplagan

...

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/inrikes/richard-jomshof-lamnar-djurens-ratt-sd-politiker-far-inte-ha-fortroendeuppdrag
youtube.com/watch?v=LqUcc6nwzVQ
twitter.com/AnonBabble

Panikattack i natt igen

...

Fun fact: majority of Swedish women think about rock hard Finnish cocks every 5 minutes

Tjut då

Man får inte vara så kinkig.

Är JOI ända hoppet för några av oss?

Lägger man 20-40k på en vagn så får man nog en i rätt bra skick. Man får inte vara någon jävla snobb som du säger.

breva fottar

mitt liv har varit en enorm slöseri på tid om det inte blir en verklighet inom min livstid.

Det suger att vara halv-bisexuell, favä. Hade så mycket hellre bara varit bög eller rak. Hade kunnat ha sex med i stort sett vilken kvinna som helst så länge hon inte är kraftigt överviktig. Män tänder jag kanske på 1% av dem, mera att jag gillar kuk än män.

Varför kunde man inte bara vara en sak.

Rullar den ens?

>bild från 2017
för helvete, ta ny bild på fossingarna.

nån som har graf över partiernas stöd idag?
säg inte att svensken faktiskt blir lurad av m*deraterna

Gå in på val.digital

nej nej nej nej nej nEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJNENJENJEJNENJEJNENJEJNE

Tveksamt. Det står att femmans växel ligger sönderskruvad i bakluckan.
Men som user sa, om du lägger några tiotusen riksdaler får du nog en helt ok husbil.

Vad ligger bakom vårdköerna? Byråkrati?

>KRAV-bönder
Cuckélius...

personalbrist

Har folk slutat bry sig om Fi? Förra valet trodde vissa att de skulle komma in men nu hör man knappt av dem och verkar tro att de har en chans.
Klagar inte dock.

patientöverskott

Invandring

Och ändå finns det jätte få platser till läkarutbildningen

babbevälståndet har blivit en viktigare ståndpunkt för sv ho, så de ställer sig bakom S/V istället

Men vi ligger ju bra till i läkare per 1000 invånare

aja varför inte

men babbarna åker till akuten för stukat finger

what does this map mean?

Fina

Och C

sverige mot japan, grabbar (hockey)

Fick själv tid på vårdcentralen på bara en dag när jag sökte tid förra året favä

>vita strumpor

There's a stereotype that northern swedes are all a bunch of farmboys, but this shows that we're actually on the low end of farming in the country, which isn't surprising at all given the climate, but the stereotype persists.

fotbollsstrumpor också, skönt som bara den

Number of "organic" farmers in each county

Blir det för bögigt om en kille ger dig fotmassage?

Det är bara efterblivna storstadsfjollor som tror det

Har snart ätit 100g jordnötter och håller på att äta en 275g påse sourcream and onion samtidigt som jag åt en liten skål glass och grädde innan idag, jag är en /svällare/ nu.

Har du inte sett Pulp Fiction?

...

stream länk? Varför är det inte gratis att titta på OS online?

>det finns människor i tråden som på riktigt inte bor i stockholm
lol?

>275g
Duktigt, men stega upp user.

stockholmare vad fan betyder "vilka guns!"

öh det var inget

eurosport säger att det är "live" även när skiten är repris

Ta ut dildon ur arslet så kanske du börjar tänka klart

biceps kanske

tack
nä men vet inte om jag gillar fotmassager favä. rygg är skönare

...

aha, tack

skar just bort vårtjäveln med kökskniven
hell seger

Vad är grejen med att youtube-kommentarsfältet bokstavligen består av småbarn nuförtiden?

>skar just bort vårtjäveln med kökskniven
>hell seger

Breva i min tråd

...

>skåne trots att de har mest bördig jord odlar knappt inga KRAV-cuckmärkta grödor

Alla barn under 12 har blivit uppfostrade av youtube

>Duktigt
tack :3
>men stega upp user.
fast det är ju 1443kcal bara i chipsen

de enda som gillar st*ckholm & st*ckholmare är st*ckholmare

>min store bror heter doglas

>2D-bög är ett kantigt dampmongo som inte kan sympatisera med djur

Förvånad

Mycket bra!

Vilka tror du spenderar tid på youtube egentligen? Du kanske borde rannsaka dig själv.

Ät något nyttigt din bokstavliga idiot.

Det spelar ingen roll om kalorier ditt fucking bokstavliga mongo.

Det handlar om mineraler och vitaminer.

Endast en fucking hjärnknullad cphora tror på "DUUH KALORI IN O KALORI UT!"

Det handlar om hur din kropp behandlar maten du sätter in, även så spelar det roll vilken typ av mat du sätter in.

Ska gå och handla chips, ska ni ha nåt?

>nu för tiden

Söta sockar.

en fv tack

>sympatisera med V annars är du ett kantigt dampmongo
Nej, jag föredrar mina råvaror utan genuscertifiering.
svt.se/nyheter/inrikes/richard-jomshof-lamnar-djurens-ratt-sd-politiker-far-inte-ha-fortroendeuppdrag

Goodbye, Sverigetråden friends. :)

Okej ditt autismdamp men faktum är att om du köper KRAV-märkta produkter så vet du att djuren behandlas bra. Annars är det inte säkert. Men det är väl för mycket att förvänta sig av en animeautist att han ska vara mer utvecklad än en neger, kines eller muslim

youtube.com/watch?v=LqUcc6nwzVQ

Goodbye?

>skåningar
Skrattar lika mycket varje gång

fast ingen har sagt att jag inte får i mig mina proteiner och mineraler, men jag vill gå upp i vikt och då är kalorier kalorier, ev. muskerlbyggande kommer sen
>Det spelar ingen roll om kalorier ditt fucking bokstavliga mongo.
fast det där är ju inte sant

...

>så vet du
Mm, kan försäkra mig om att halalslakten var genuscertifierad. Bra där.

Inte han men man mår skit av att leva på kolhydrater.

satt och titta youtube med kusinens 9 åriga barn för ett par veckor sen, och i rekommenderade var det nån typ porr bete video, nån bruds röv, han sa direkt "KLICKA PÅ DEN!"

Barn är körda.

>tycker man s*åne är skit är man st*ckholmare
haha aa

sparad

>det finns "människor" i tråden som på riktigt bor i st*ckholm

vänta... min farsa fick en utlösning i min mammas fitta och 9 månader senare så föddes jag? asså... så jag ruttnar i ensamhet i min lägenhet som en 25 årig oskuld på bidrag som aldrig haft några vänner.... för att han la en sats i en jävla horas fitta?

kan inte hitta på detta.

Tur jordnötter är bra med fett då.

Du sparade min version

>äter kött
>bryr sig om hur djuren dör

Du glömde steget då du började se på anime.

För att den är sann

mina föräldrar är norrlänningar som flyttade till stockholm är jag fortfarande övermänniska

Detta. Jag har på något sätt svårt att föreställa mig att det oironiskt finns st*ckholmare i tråden.

Så länge du inte är bög så.

Behöver en flaggbärare som visar upp den ädla Upplänningen som den sanna övermänniskan

Kan du inte bara äta hemlagad mat som en normal människa istället för att trycka i dig snabbmat?

Det räcker med att du köper svenska produkter för att du ska veta att djuren behandlas bra

För att lidande är dåligt.

Köttdjur, i alla fall kor, lever i regel bättre liv än mjölkkor. Så om djuren dör skonsamt så kan man äta kött med gott samvete.

Borde man ha en nödlåda med sprikök, tändare, ris, vatten, jodpiller, sådana saker?

Svårt att tänka att det finns sånt smuts som en oironisk callcenter-cuck mitt i medelhavet, som troligtvis är en blatte av något slag i tråden, men det är faktiskt sant