Sverigetråden - Allt kommer att bli bra upplagan

...

Other urls found in this thread:

tradevenue.se/Investerarfysikern/svenskar-har-aldrig-varit-rikare
youtu.be/-ng-XExDccg
svd.se/90-talsstjarnan-kravs-fler-kvinnliga-forebilder-inom-it
nordfront.se/traning-naste-3-6.smr
twitter.com/SFWRedditGifs

Bra upplaga

>dkn ingen fv
det kommer inte bli bra

Tänk positiva tankar user

haha aa strax

Hur säger jag till mina föräldrar att sluta använda tre emojis efter varje mening när de skriver till mig?

>ekonomin kommer krascha och miljoner kommer dö som boskap under min livstid
hur fan kommer det bll bra

Bara säg till dem att sluta. Dem kommer väl inte att flippa ur om du gör det?

>>Alla kompisarna misslyckades totalt efter gymnasiet och isolerade sig. Eller bor långt bort på annan ort. Sitter här ensam nu och brevar i kanalen.

Det är väl bättre det än att de alla lyckades.

Bokstavligen alla förutom 4 i min gymnasieklass är civilingenjörer, och då även svho som stänger av datorn genom att trycka av grenuttaget. En är läkare, en är advokat, sen är det 2 som inte skaffade utbildning.

(Jag är högskoleingenjörcuck)

ping redovisnings-user
har du varit på din andra intervju ännu? hur gick det?

Det kommer aldrig bli bra, vare sig med mitt liv eller Sverige

>högskoleingenjörscuck
introducerar du sig som ingenjör?

...

låt dom vara glada

"arbetar med mjukvara" brukar jag bara säga

Rannsaka dig

Min poäng är iaf att vi nu börjar se EXAKT samma saker som hände under sommaren 2008 men späd på att ett bokstavligt mongo är USA:s president och att det råder allmän osäkerhet och ilska i världen och det kan gå riktigt jävla illa.

Den fria marknaden fixar det säkert.

smart. undvik ämnet bara

Om den inte gör det är det statens fel :^)

Ekonomin har kraschat förut, och aldrig någonsin har medelsvensson varit så rik som idag. Det är vara rätt lugnt

Källa på det?

>dkn skyldig 2k till skatteverket man inte kan betala tills den 25de

hoppas det leder till fullkomlig krig så man får chansen att radera bort fel som dig

På att vi aldrig varit så rika som nu? Räcker ju för fan att se sig omkring user.

Något fel på högskoleingenjör?

Fyfan tvinga ut mig och gick i snöstorm, drygt 10cm snö hela vägen, var helt oplogat. Gick 5km

känns bra, mannen.

Du vet mycket väl att detta inte är en bra källa user. Fram med beläggen nu

Vad är du skyldig dem pengar de inte redan har för?

Ids inte leta upp någon seriös källa nu favä

tradevenue.se/Investerarfysikern/svenskar-har-aldrig-varit-rikare

Ränta för en skaddesedel jag betalade försent.

Jobbar inte längre, har ingen inkomst och går på soc bidrag.

Vad göra

youtu.be/-ng-XExDccg

Nä, jag ser det. Den här artikeln säger ingenting om medelinkomsten

Bra jobbat! Jag gillar att minnas ljumma sommarkvällar i sådana stunder, vilken skillnad lite väder gör men att det inte ska hindra en för att gå ut.

Om du verkligen är så intresserad så är det bara att leta runt lite user, jag känner inte för att skedmata.

Ja du, du får allt skramla.

Lägg undan 500 i månaden under 4 månader?

Okej, men då håller du käft om att medelsvensson har blivit rikare tills du hittar en källa

Reinfeldt privatiserade och sänkte skatter ju? Fungerade inte det så borde nog SD välja en bättre partner än M.

Fråga någon släkting

>DU FÅR ALDRIG BREVA NÅGOT PÅ KANALEN OM DU INTE INKLUDERAR EN KÄLLA!

Lägg av med autismen user.

>källa onödigt. logik å sunt förnuft tillräklig

Sälj rumpan, du kan fixa 4000-5000kr per "natt"

Breva aldrig mer i den här tråden

Posta en bild på er favoritmat

Hur får man en fv att fördärva med sin fetish

*din mammas fitta*

Var dig själv

världen kommer säkert gå under de närmsta veckorna, det är jag helt säker på

källa: min magkänsla

allt kommer bli bra och var dig själv är min favorit cirkelrunk

Vad kommer härnäst, ni kräver en källa på att vatten är blött eller att invandrare kostar pengar?

Jag är också högskoleingenjör, inget fel med det inte.

Tack, user. Det är verkligen skönt när vädret är bra, men det var även värt det ikväll. Sen är det jävligt fint när det snöar en massa.

Varför är supermakter så dåliga på krig? Tyskland i WW2, USA i Vietnam, Sovjet i Afghanistan...

hur går man till väga om man oironiskt ser ut så här

tappa vikt

12-24 dagars vattenfasta
>>

De underskattade sina fiender.

ett extra starkt rep

Inte bög hoppas jag

>Tyskland för att de blev för arroganta och spred ut sina trupper för mycket
>USA förlorade inte Vietnamnkriget, de drog sig tillbaka
>Sovjet gick aldrig full banans mot Afghanistan, annars skulle Afghanistan inte finnas kvar

Dåliga exempel favä.

Börjar jobba på våldtäktsbladet och låtsas vara feminist

berätta mer

>Hitlåten "I'm sorry" gjordeDilba Demirbag till rikskändis på 1990-talet. 20 år senare leder hon nu uppstarten av det nya bolaget Women's executive search tech (Wes tech) – målet är att locka fler kvinnor till tech-branschen.

>– Vi måste bygga fler kvinnliga förebilder inom it- och techarenan, säger hon.

>Wes tech är ett dotterbolag till Women's executive search som startades av Anna Stenberg för sju år sedan. Bolagets specialitet är att rekrytera kvinnor och personer med utländsk bakgrund till chefspositioner.

>I höstas hörde Anna Stenberg av sig till Dilba Demirbag och frågade om hon ville leda dotterbolaget med fokus på rekryteringar av spetskompetens till tech-branschen. I dag är endast 20 procent av IT-utvecklarna och programmerarna i Sverige kvinnor, enligt Dilba Demirbag.

>– Vi måste uppmuntra kvinnor att förstå att IT och utveckling och tech är framtiden. Och få dem att tycka det är roligt, säger hon.

>Hon och Anna Stenberg är överens om att tech-bolagen kommer bli tvungna att jobba hårdare för att skapa företagskulturer som präglas av mångfald för att locka spjutspetskompetensen framöver – eller tech-stjärnorna som Stenberg kallar dem.

>– Vi brukar tala mycket om Star Wars och kriget om talangerna. Det pågår verkligen ett stjärnornas krig där ute nu, säger Dilba Demirbag.
svd.se/90-talsstjarnan-kravs-fler-kvinnliga-forebilder-inom-it

haha det tär lite på en när man inser att man kommer vara handhållslös kramlös kysslös oskuld i resten av sitt ''liv''

här är min mage, btw6

när får jag fv?

>>USA förlorade inte Vietnamnkriget, de drog sig tillbaka

när du tappat vikt

100% icke bög, 2d fällor är dock tjejer i min headcanon.
Hatar även all form av analsex.

Hur fan vad Tyskland dåligt? De slogs själva mot bokstavligen resten av världen.

>>USA förlorade inte Vietnamnkriget, de drog sig tillbaka

kek.
Hitler förlorade inte Kriget han bara drog sig tillbaka till Sydamerika

HELL SEGER (lite senare)

>vill inte ha en söt fälla fv

lmao killar kollar på denna bögen

Du ser redan normal ut nog att ha fv. Det är personligheten som behöver jobbas på

varför brevar man bilder på sig själv på 4kanalen?

>varför brevar man bilder på sig själv på 4kanalen?
varför inte

Sluta ät och drick bara vatten tills du blir smal. Första 3-4 dagarna är ett helvete men sen försvinner hungern. Börja äta igen lite lätt efter 2 veckor typ.
Rör på dig, ut och gå, armhävningar, gym så mycket du kan så att muaklerna stannar kvar och du tappar mest fett.

När börjar raskriget?

Vietnam har själva sagt att de blev helt överkörda, men det politiska läget i USA gjorde att det blev svårt att försvara kriget.

bögus maximus...

säger man blatte eller babbe?

att bara runka till 2d fällor är mer patetiskt och bögigt än folk som vågar erkänna för sig själva att dom gillar kuk på feminina drag.

Sluta fjolla dig och börja titta 3d

Du är lite bög, aja. Har du fv eller?

nordfront.se/traning-naste-3-6.smr

min far söp och slog mig och min mor är en knarkare.

Jag är ett socfall. Dock så har jag bara ADHD som ett medföret men, så det kunde ju ha varit värre.

Folk utan sociala liv eller familj blir ofta offer på internet.

här är en bild på mig när jag var 16. typ året 2007.

Men bara köp en fucking hora då

>medelsvensson är rikare än någonsin
Så kraschen kommer hårdare? Vad bra, jag kan inte vänta. Hoppas svensken får vad han förtjänar.

Det var bara bete.

Man vet inte om att de är fällor tills man ser kuken. Om man tänker sig att de har vaginor istället så är de de facto kvinnor.

Nope, inte just nu.

Detta, vad fan är problemet?

>15-åringar

>skadokontroll aktiverat

Även om de förlorade, så hade ju det ingenting med det militära att göra. De vann i princip varenda strid, och hade med enkelhet kunnat vinna, men politikerna kände inte för det så de sket i det och drog sig ur istället.

Sen sa ju Sydvietnam flera gånger att det är lungt, vi har det här, ni kan åka hem nu, och sedan blev de BTFO av NVA något år senare.

Så du har haft en?
Fyfan nbög!
Hur gammal är du

...

det ser bara äckligt ut i 3D

några unda personer som njuter av en solig dag utomhus
vad är problemet?

>överviktig tjej i för smala jeans

herregud jag vill lukta på hennes svettiga trosor

Tråkigt att höra. Har nått blivit bättre sen 2007 eller?

>babbe och svho
>ingen är förvånad