/mämmi/

Ei mämmiä katalogissa -painos.

just heräsin

how do I get a finnish gf?

Oon näköjää kokeillu eilen vakuuttavaa

>anna pillua tiiän että sulla on
-taktiikkaa

Toimii kyllä jos olet komea.

Oispa poju-yde ;__;

ayy

Tuo kostea wc-paperi on kyllä tosi jees. Tulee ihan lapsuus mieleen kun äiti vielä nuoli pyllyn puhtaaksi kun olin pieni koiranpentu :3

et kai nyt menny ostamaan mitään spesiaali wc paperia

En muuten ymmärrä näitä perseen pesijöitä / pillupuhelinkansaa. Siinähän vaan paskainen vesi valuu pitkin reisiä ja paperia joutuu käyttämään joka tapauksessa. Jos paska on erityisen tahmeeta niin sitten tietty hoidetaan pesu perusteellisesti mut normaalisti pelkkä paperi (sitäkin voi kostuttaa) riittää ihan hyvin.
Tai sit voi ajoittaa suihkun siihen aamuisen massiivipaskan jälkeen.

Ostin 8 pakettia (taas)
Täällä on pari nyymiä jotka siitä alkaa aina joskus paasaamaan. Mua kiinnostaa se prosessi, et miten se pyllypesu tehdään järkevästi, oon käsittänyt sen siten et tarvis periaatteessa mennä joka paskan jälkeen kyykkimään suihkuun ja pestä saippualla perseensä. Nämä mämmin nyymit varmaan huuhtelee vaan vedellä ja sit levittää sitä ylijäämäpaskaa perseeseensä likasella pyyhkeellä ja kuvittelee sen olevan jotenkin hygieenistä.

Taukki mikset vaan kastele normaalia wc paperia. Hemmetti kun sen tekee lämpimällä vedellä se tuntuu tosi hyvältä

Antoko?

Jos se paska ei perseestä pillupuhelimen vesisuihkulla lähde niin miten vitussa te sen saatte raavittua sieltä jollain kusisella paperinpalasella?

koska märkä wc paperi hajoaa käsiin ja niitä paperituppoja rullaantuu persekarvoihin kiinni ja sit ne tarvis repiä sieltä pois

alaikäs näkyy

pillupuhelimella siinä pöntöllä se pestään.

Siellä paperin takana on yleensä semmonen käsittämätön instrumentti kuin ihmisen käsi, ni se yleensä vähän helpottaa sitä asiaa.

Ja sitä kyseistä raajaa ei saa käyttää käsisuihkulla pesemisen yhteydessä?

Niin et kädellä paskasen perseen raapiminen on parempaa kuin se et pistäs paperin siihen väliin?
käytätkö saippuaa?

vittu
>paskaa perseessä
>pyyhi
>ota vittu käteen saippuaa tippa
>ota toiseen kouraan se pillupuhelin
>suihkuta persettä ja hiero sinne saippuaa + huuhtele
>KUIVAA PERSE
siis ei vittu oo mitään ydinkärjen keksintää tää homma saatana

en ku keitän riisiä ja curryä sil kädel, haistelen ja maistelen

>pyyhi
niin miten tuo nyt sit eroaa siitä et otat palan kosteaa wc-paperia™ sen sijaan et alat lotraamaan persettäs märäksi jollain suihkulla?

ko se vitun paperi jää sun perskarvoihin kiinni ellet oo täys hintti tai 12v

>costea wc-paperi™
voi vitun dildo

>ei ole sheivannut tai vähintään trimmannut persekarvoja

Mitä vittua?

vittu suahan tässä pitää opettaa käymään paskalla helvetin intiaani :D

eikä sun tarvi tollasta paskaa ostaa, sulla on hana vieressä josta voit kastella sillä lämpimällä vedelläs sitä papruus ja hieroo anaaliis

täysin perusteeton väite
lue

no olen mä nyt taas, mut en aina jaksa
vois sitä märkää paperia jäädä sinne siltikin, sit tarvii aina tunnustella et onko sinne jäänyt joku pala

Huomiaunta :3

niin oonmikä vittu sun ongelmas on? pese se persees ja oo hiljaa vai ootko vaan vitun laiska?

Ei vaan mä en näe mitään pointtia alakaa lotraamaan vitun karvaista persettäni vedellä märäksi joka kerta kun käyn paskalla, jos siihen jokatapauksessa liittyy paperilla pyyhkimistä. Mielummin mä otan paketista yhden palan kosteaa wc paperia ja muistelen niitä lapsuuden aikoja kun äiti vielä nuoli pyllyn puhtaaksi kun olin pieni koiranpentu :3

Se onkin tarkotus kuivata sille varatulla pyyhkeellä eikä millään paperilla

hillitön krapula kyllä joo

...

kyllä tossa puhuttiin pyyhkimisestä jo ennen kuivaamista
kuinka tarkasti sä huolehdit sun pyllypyyhkees hygieniasta?

No pesen ne suht usein vaikka eihän se edes ole likainen koska mun perse on puhdas koska se on pesty ja vain kuivaan sen.

Sitten kun käyt darrapaskalla nii et käytä mitään vitun paskapaperia vaan käsisuihkulla mennään.

>kas /mämmi/, mistähän täällä tänään puhutaan?
>jaa, vai perseen pyyhkimisestä

>suht usein
kuinka usein?

No varmaan pari kertaa kuussa, aina kun pesen pyykkiä käytännössä

>mämmin käsitys hygieniasta
ehkä on parempi et mä oon jatkossa hiljaa, mä en välttis olis halunnut tietää

Mä pesen käsipyyhkeetkin useammin.

Te vammakot tarviitte perseen pyyhkimis apustajat

Mämmin TOSI MMIEHET paikalla?
Ei oo mies eikä minään jos ei persereikä kirvele paskasta ja kaikki pyyhkeet kotona haise pistävästi ammoniakilta hähäh rjäh rjäh ;)))
*paskaa housuun*

Vitun keharit mitään pillupuhelinta tarvi alkaa käyttää. Menette paskalle, pyyhitte enimmät yhdellä arkilla ja heti suihkuun sen jälkeen.
Näin paskoo ammattilaispaskojat. Turhaa hifistelyä tuommonen homopuhelinten käyttö

Tää. Suihkussa käydään jouluisin jos parillinen vuosiluku.

olvit ruiskuaa,,, posliinin ohitte ;) räh räh * eukko siivoopi =)) *lähtee abcille*

ja paska valuu jalkaa pitkin hyi

/mämmi/ täynnä jonneja kello 9 aamulla. voi vittu miksi kävi näin

Paskannan nyt perseeseeni.

Joskus jonnettaa kellonajasta riippumatta.

Mä jonneilen vaan kompensoidakseni mun ylivertaista hyper-intellektiäni

Huomenta :3

saako apua

En valitettavasti osaa auttaa.

Samit. Mut esitän myös aivovamman omistavaa keharia.

Muistakaa mämmimiitti Tikkurilan asemalla lauantaina 04:00

Vietän ystävänpäivän kissakameruksen kanssa

vink'd

Kiisupoju...

Kohta verkokeisiin. Ei millään jaksais kävellä.

Oisko toi verisyöpä

Eiku 15min kävely pakkasessa

Postaa kuvaa kiisukameruksesta

>ystävänpäivä
>tinder match ei vastaa
>herää yöllä tuskaiseen yksinäisyyteen
>ei pojuydeä ketä lusikoida sängyssä

KOSKA TULEE MUN VUORO REEE

Kyrpää... Animea... Homostelua...

Vittu sinäkin oot yks saatanan normojonne ja voisit lähteä vittuun.

huoh mitä sitte? joskus joutuu kaikki olee yksin

stk rakastut pojuun eikä tytyt kinosta enää

Kyllä pitää suvaita monipuolista keskustelua.

mä vasemmalla

Vitut pidä. Mene suvaitsemaan sinne ylilaudan puolelle. Sieltähän te jonnet olette tänne tulleetkin.

>lähteä vittuun

aika normoa

homo

suvaitsevaisuus on tie tuhoon

Epäironisesti AIDS, hiv, c-hepa testit jne nyt otettu. Tiiätte syyn kun ennenkin blogaillu tästä

Älä ole elämänkallu neulanarkkari sossupummi huora niin ei tule tauteja

I will be violent against a Finnish girl today to prove my point that I'm not gay

nice

...

mä vaan lainasin yhtä eilistä jätkää

my fetish is violence against finnish girls, it is the true redpill

Oliks tää se juttu ku nuolit jonkun siideri lorton persereikää?

Onko väärin tykätä tummista tytöistä eli semmosista Italian/Espanjan/Kreikan naisista?

>kaveriporukan eräs tyty yrittää tyrkyttää jotain ystäväänsä minulle tyty-ydeksi
Mitä teen? En uskalla näyttää kiinnostustani.

Homot ja transut on mämmin rikkaus. Ei mulla muuta.

Jos mimmi on niin ujo, ettei itse uskalla osoittaa sitä vaan välittää viestin kacerinsa kautta, niin se on ihan hyvää vaimomateriaalia.

kyseessä voi olla myös jokin valas

Siis onko tää nyt joku ongelma? Pyydä sen numero ja kysy viestillä lähtiskö se vaikka kahville.

No se.

Oletko nyt ironinen vai epäironinen, nyymi? Kukaan ei sano noin

VITUN NORMOT REEEE

täällä kyllä tarvittais vähän väriä

#itooamfinland أنا أيضا فنلندا

Eihän se nyt ihan soveliastakaan ole.

> kaveri
> porukan
> tyty
> tyrkyttää
> tyty-ydeksi
Viikon normihomopalkinto, ja jo keksiviikkona

mäki.. koko mämmi vasen

Mä just sanoin.

oispa homoyde eiku siis pojuyde

Tuli postilta lappu, että lähetys saapunut. Animefiguuri tai Saksasta tilaamani thinkpad odottaa noutajaansa. Kohtapian voisi lähteä reissuun kohti paikallista K-Market/Posti yhdistelmätoimipistettä. Mites muiden aamu lähtenyt käyntiin?

Miksi?