/mämmi/

Työttömyyspainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-LMgkGesoVI
pizza-online.fi/ravintolat/kuopio/greenhouse/
youtube.com/watch?v=qKs9rSAW-n8
twitter.com/SFWRedditVideos

paskaa vittu saatana

Työvoimapula on myytti. Töitä on tarjolla vaikka kuinka.

>Työvoimapula on myytti. Töitä on tarjolla vaikka kuinka
Mutta työvoimapula ja töiden tarjonta on eri asioita

Paras GTA?

no mitäpä vittu lottoot

Töitä on kaikille. Jotkut on vaan laiskoja rottia.,

olipa ihanat pulla kahvit

Ammattikoululaisen mielestä näin varmasti on

hyvät syötit

naisenpuute on myytti, naisia on enemmän kuin miehiä joten kaikille kyllä riittää vaikka useampi

GTA SA > GTA LTC > GTA IV > GTA V > GTA VC > GTA II

Chinatown Warsia ja GTA III en oo vielä pelannu. Pitäiskö?

Sama rahan kanssa. Rahaa on enemmän kuin ihmisiä eli kaikille kyllä riittää vaikka useampi.

Tykkäilen hieman tuhdimmasta.

Äiti aina sanoo mulle että kuinka poikansa joka kävi vain amiksen saa enemmän palkkaa todella korkeasti koulutettu hommissa oleva.
No siis jos niitä oman alan töitä ei löydy niin voihan sitä tekosyyllä rottailla sen sijaan että etsisi sillä aikaa myös niitä ns. "paskahommia"

Harvinaisen pahalaatuinen vitutus näin keskiviikonkin mittapuulla.

>todella korkeasti koulutettu hommissa olevaan verrattuna

hiljaa senkin kakkapylly

>saa enemmän palkkaa todella korkeasti koulutettu hommissa oleva.
Mitä tämä tarkoittaa suomeksi? amis on todella korkeasti koulutettu hommissa oleva?

Ääriesimerkki miten ammattitaitoinen putkimies tienaa enemmän kuin lastentarhaopettaja

Kirjottelin vähän huonosti kun humala ja olen vapaalla. Eli siis olen pelkkä amis, ja äitini joka on todella korkeakoulutettu saa paljon paskempaa palkkaa kuin minä.

Suomessa on korkein työllisyys lähes 30 vuoteen. Miten nyymit juhlistavat tätä tilannetta?

*slerba syccii*

Aattelin riipaista kovan kännin.

Se on työ miehen puhetta!

>Eli siis olen pelkkä amis, ja äitini joka on todella korkeakoulutettu saa paljon paskempaa palkkaa kuin minä.
Miten tämä nyt liittyy mihinkään? implikoitko että kaikki amikset tienaa suunnilleen saman verran ja kaikki korkeakoulutetut ovat samalla alalla ja tienaavat saman verran, vai mitä?

Jorma Ollila on korkeasti koulutettu ja tienaa enemmän kuin sinä, amis

täähän se ois

lähteitä kehiin

>putkimiehenpalkka
Pikkurahoja.

Te aina vaan vingutte kun ei löydy töitä. Sitten haukutte amiksia. Teitä myös pitää paapoa ja pitää kädestä kiinni kun pitää jossain hommassa vähän opastaa. Kokoelämänsä koulussa että pääsee rottailemaan vs. että pääsee oikeastia töihin? Valitsen aijemman.

"korkeakoulutetut" my ass :D
En, mutta sanoinpahan vaan että teille Siwa koulutetuillekkin löytyy töitä jos rottailu ei kiinnosta.

varmaan juon kaljaa ja nukun kahteen iltapäivällä ihan niin kuin muinakin päivinä

Onko tämä nyt rölliä vai voiko joku olla näin tyhmä?

aika lungi meininki

>Valitsen aijemman.
Myöhemmän* vittu.
Mikäs tässä oli rölliä? Perustele ennen kun rupeet aukomomaan päätös.

no mitäpä vittu lottoot

Veikkaan että suurin osa mämmiläisistä korkeakoulutetuista on teekkareita, ja pääsääntöisesti teekkarit arvostavat työ_ukkoja paljon. En ole ite huomannut täällä että kukaan itkee siitä että töitä ei löydy. Eihän sillä ole mitään väliä, kun nämä rotat ei niitä töitä haluaiskaan.

Miten maailmassa voi olla muka nälänhätää? just äsken kävin kaupassa ja siellä oli ruokaa hyllyt täynnä perkele

miten se ny sillee?

>käytä Faceappin naismoodia omaan kuvaasi
>rakastu naisklooniisi
>runkkaa

oispa älypuhelin niin vois leikkiä tommosellakin

oon vilkassu millane toi yui hirasawa ja k-on on ja hyi vittu mitä paskaa

Liityin johonkin ryssäkiltaan eräässä pelissä ja vittu en tajua mitä nämä kirjottelee.
Voi vittu apuva kaivataan

spämmää karjala takaisin

Teen tänään itelleni tempuraa ja curryriisia ruuaks.

Olisin oikeasti 8-9/10 jos olisin syntyny muijaks.

Antavat potkun perseelle jos kirjoitan mitään ilman kyrillisiä aakkosiaö.

sama, ois ihan hillittömät kurvit

No joskus ne nyt vaan tulee mieleen, varsinkin kun seuraa kaikkea tätä poikapillupostailua mitä täällä laudalla näkyy

sano niille että HUI

Кapeлия нaзaд

Nojoo, mutta toi ettei töitä muka saa on aika paskaa mitä useat rotat ulisee "HAIN SATAAN PAIKKAAN JA EN SAANU". Työt yleensä kannattaa jo siksi että yleensä tienaa tuplasti mitä rottaillessa, saa työkokemusta ja ei muutenkaan masennu sinne yksiöön niin helposti.

Masentunemisuudesta puheenollen, raha ei tuo onnea. Vaikka olenkin todella hyvillä tolpilla taloudellisesti ja mulla on kaikki niin puuttuu vaan se oma nainen ja mitään kullankaljajaa en halua. Oispa ees nyymi,

Nyt ruokaa:
1 x House Special (Pannu)
Täytteet: Herkkusieni, Kebab-liha, Pepperoni, Pippurisekoitus, Sipuli, Tuplajuusto
Lisäykset: Oregano Valkosipuli

1 x Curry Kana (Normaali)
Täytteet: CurrykastikeJuustoperunatBroilerinfilee

1 x Battery (0,3l)

1 x Battery (0,3l

tilaatko mullekkin? nälkä

Mitä herralle saisi olla?

Aina kun osoitan kissee sormella se tulee tökkäämään mun sormea kuonolla.
Jännä.

tommonen pitsa kuulostais hyvältä

Sano minne tilaan ja täytteet jne. Normipizzan voin tilata.

uskallanko? en voi tarkkaa osotetta antaa, mitenhän sen tekis
on kyllä hirvee nälkä eikä yhtään rahaa

kelasin et vois ostaa jonkun kotieläimen
kissa vai koira?

Peltolantie
90210 Oulu
tuun siitä isolta parkkipaikalta hakemaan

no jos asut kerrostalossa niin eipä siitä katuosotteesta saa vielä henkilötietoja irti kun talossa asuu joku sata ihmistiä kummiskin

inside kamerukset :D teistä on se kuva ku söitte jtn pihviiki?

Naapuriin, jos siitä ei pääse sisään ilman ovikoodia tai avainta niin voit vaan hakea sen sieltä. Tai sitten paikan päältä. Tai privnotella.

joka paikassa kissoilla pentuja, älä turhaan maksa.

Ihan tuntematon nyymi mulle. t. isoluu

Mut pitäähän nälkäistä nyymiä auttaa hädässä.

youtube.com/watch?v=-LMgkGesoVI

Onko tää oikea? Sinne nimittäin lähtee pizza.

kk, mä pidän teistä isoluista

ei oo, oon just päättämässä täytteitä perkele

juuh no en oikeasti jaksa tästä 100km päästä hakemaan.

90210 ei ole enää olemassa. Menee eetteriin

En oo vielä mitään ehtiny tilaa. Tää pitsu kyl varmaan lähtee jollekkin ahneelle nyymille mut ei voi mitään.

Mä tulin takas.
Hähää >:3

Laita tuleen Linnanmaan Prisman parkkipaikalle

Katson kauppalinnankadulta kiikarit päässä ja otan kuvia.

Ei vittu pojat, USA:ssa on ylikuumentumisen merkkejä ja siellä voidaan kohta rypeä aivan saatanallisissa korkotasoissa jos ne haluaa pitää inflaation kurissa.Siellä rytisee ja lujaa tänä vuonna kun kaikki paskat yrityslainat, autolainat, opintolainat ja sun muut vaihtuvakorkoiset lainat lävähtää reisille ja kukaan ei pysty maksaa niitä takas.

Muistuttaisin vain että 2008 aihwutui siitä, että 7% kotitalouksista meni velkasaneeraukseen.

Täytteet?

*tulee käymään*

elikkäs vaikka täältä pizza-online.fi/ravintolat/kuopio/greenhouse/
ja osoitteeks lohkaretie 3 70700 KUOPIO niin ei tarvii montaa sataa metriä kävellä jos vaikka kusetatkin
täytteiks vaikka kebab, pepperonimakkara ja tuplajuusto
toimitan toki timestampilla kuvan, ilmotatko sä sit tähän lankaan kun se pitsamies on paikalla vai? puhelinnumeroo en kehtaa tähän laittaa

Oispa nyymimiitti jossa kaikki söis pizzaa isoluun seurassa.

*tekee mämmistä kotinsa ja paskantaa keskelle olohuoneen lattiaa*
Hähää, se on nyt teidän ongelma >:3
*poistuu huoneeseensa*

>vaihtuvakorkoiset
Tässä on juutalaisuuden ydin. Älkää koskaan menkö tälläiseen.

Sukuni miehillä on tunnetusti suuri kulli.

Et tule, vitun hintti.

aaaaahhh... ei oo yhtään velkaa ja asun vuokralla. en omista enää ees autoa. sitku löydän tai SAAN sen söpön tyty/poju nyymin nii lainaa voi ottaa

muuten hyvä, mut pelko sitku lähtee pois himast mitä pahojansa tekee. syö kaikki piuhat

sen takia ne asuu häkissä että päästät ne ulos vaan kun olet kotona

Oho

BENIS!!!!!!!!!!!!!!:D!!!!!!!!!!!!!!!!

10e on minimi mitä voi tilaa eli haluutko jonkun limun sen lisäks ja/tai extra täytteitä?

hyi vittu kuopiossa on muuten pahat pizzat, iha ku lähimarketin pakastelätyt mutta pahempia! ei ihme että fantasia noin halpaa tosi pizzerias

*koputtaa oveen*

oho, no pistä vaikka joku 0,5l kokis
miten mä sitten tiiän kun se kuski on paikalla?

Lopeta se larppaaminen, vitun hintti. Pilaat Oulun hyvän maineen.

youtube.com/watch?v=qKs9rSAW-n8 isoluu theme

Se soittaa mulle.

Jos jossain on ananaksen maku, niin maistuuko se silloin ananakselle vai ananassille? Itse sanoisin varmaan että ananaalle.

*sujauttaa kirjeen ovenraosta*

Uupuu euro. Mikä lisätäyte?

laskin siis väärin, no pistä vaikka valkosibuli
odotan innolla

ananakselta

ite en viittis näitä pizzahommia tehdä kun kuitenkin nyymi tilais pizzan siten että se maksetaan toimituksen yhteydessä ja sitten yrittäisin hakea sitä ilman käteistä