Sverigetråden - Vintermysupplagan

...

>Söt bild, tar och lånar den

>dampus kommer dö ensam för han letar bara efter sin oskuldshusfru som är en undergiven slav som han nog skulle hitta något fel med ens om hon fanns
>lmaoar, resten av oss för våra gener vidare medens dampus är en genetisk återvändsgränd

>Tack, här har du en söt bild tillbaka

>Breva bilder på 2d

>Jistanes anons lugna er lite, klockan är bara 9 och det spänner i byxorna när ni håller på. Detta är inte hållbart.

pv...

women's feet

När du säger slav, menar du slaver eller en slav (tjänare)?

...

...

ingen kommer någonsin vilja ha dig som pv för du är en patetisk bögjävel.

Jag kvoterade någon från förra tråden...

...

Håll käten innan du ens börjar med din patetiska 2dbrevning...

Jaha

...

Vilket nöje får du från detta? Du skämer ut dig själv i tråden och hela tråden som helhet.

Skärp dig ditt mansbarn. Ta och väx upp förfan!

...

VAD?

gör du för något?

*puss*

...

Vad tusan är det du inte förstår din bögjävel, LÄGG AV FÖRFAN!

Du skämer ut DIG SJÄLV, och hela TRÅDEN!

...

*Ring Ring*

>Pumpa det

*klick*

tuuuuuuuuuuuuuuuuuut.......

ganska elakt att ringa o störa en hårt arbetande flicka med sånt strunt

>den patetiska bögfjollan "Uppsalaanon" används JUST nu som toalett av kampgrupp 114 och 117

HAHAHAHAHAHAA och Kevin Connysson ( biträdande gruppsekreterare i kampgrupp 114) har diarré.

Ta din medicin, psykfallsanon

*ring ring*

Bara låt tråden dö för helvete, är så sjukt trött på bögeriet

Jag går på en ketodiet, vilket betyder att jag inte äter kolhydrater.

Min kropp bränner endast fetter och det ger mer energi och tankeklarhet.

Kända personer som Joe Rogan, Brendan Schaub och många fler går på en ketogenisk diet.

>drömde om att Yang Wenli och Julian Minci mysade under ett blått täcke på golvet i vardagsrummet men avbröts av att deras vänner knackade på

Funderar starkt på att börja med keto igen. Gick ner 10kg på ett år (med diverse fuskdagar) sisst jag gav mig på de.

>detta gyckel
Både kampgrupp 114 och 117 (båda bara bestående av tre personer vardera) dödades allihopa av kamrat Helgesson och kamrat Gunnarsson för tre veckor sedan. De sex feta facisterna stod vid en korvmoj och försökte tvinga till sig gratis mat förevädningar som "vafan stefan du känner ju oss" "socialbidraget kommer om ett par dagar kom igen nu" när kamraterna ifrån revolutionsgrupp gul sade åt dem att lämna den svenska arbetaren ifred eller möta döden. Facisterna som var uppenbart rädda sade åt kamraterna att gå, en kastade en kotte som bara nådde två meter och en annan hytte nervöst med en kort kvist som han verkade betrakta som ett vapen. Kamrat Helgesson gick då upp till den fetaste och vred nacken av honom varpå resten försökte fly under vad som bara kan beskrivas som grusljud och mycket stånkande då de var i dålig form. De nedkämpades snabbt och effektivt, den sista bara tre meter ifrån korvmojen då han trillat i flykten och inte kunde resa sin feta kropp, en fot i skallen ghorde slut på honom. Kamraterna blev erbjudna varsin korv med mos för sin insats men betalade för sig som goda svenska medborgare. Revolutionsgrupp lila hjälpte till med att röja upp stridsplatsen för att göra korvmojens tillvaro presentabel igen.

H-hallå?

Var köper man slim fit t-shirtar för vardagen? Annat än de fula som finns i gymaffärer.

din mammas fitta

*klick*

tuuuuuuuuuuuuuuuuuut...

Bara att börja, kyckling + Broccoli + ost är hur gott som helst samt är det nyttigt!

Själv äter jag ägg + stekflesk + ost + avocado som frukost och jag mår som en gud ska må.

f1h1

>21 år
>Lärarvikarie
>Hamnar på babbeskola
>Alla elever ser ut att vara äldre än mig, och andra lärare misstar mig för elev

>>Alla elever ser ut att vara äldre än mig
kanske för att de är

sverigetråden

...

Das Untermenschen...

...

DÖD
TRÅD

Välj

>tog mig till intervjurunda två
vafan tänk om jag får jobb

Önskar jag fick arbete

Drömde att jag hade bögsex, men kommer inte ihåg några detaljer :(

Grattis user, hoppas du får jobbet! Tog mig också till runda två nu, väntar bara på att de ska ringa upp mina referenser och sen ringa tillbaka till mig nu för att se vad som händer.

Tack detsamma! Vad söker du för tjänst? Jag söker en tjänst som programmerare

har aldrig skådat sån här stark cheerleader-effect förrut

Tack tack, söker tjänst som cuckonom. Har dock ett kriminellt förflutet vilket förmodligen kommer sätta stopp på det hela hahaaa...

Hur länge har du sökt jobb?

Hur går en sådan process till?
Vad gör man exakt?

Har bara sökt några få jobb, men jag har hållit utkik efter passande tjänster i någon månad nu. Hade tur att den här kom ut då den passade mig riktigt bra.
>kriminellt förflutet
Ajdå. Hur gör du med det? Berättar du själv om det eller...?

>dkn uppringd om något jobb jag har sökt
>hörde inte riktigt vad han sa om vilket företag
>"bokar dig på intervju här då och skickar ett mail med detaljer"
>vet inte om jag vill ha jobbet ens eller vart jag ska
Får väl kolla upp nummret antar jag

>runda ett: pratade med rekryterare
>runda två: ska prata med person på själva företaget
jag fick det nog att låta mer involverat är det faktiskt är

Fick du någon programmeringsuppgift att lösa under intervjun?

>Läste just igenom allt bögbrevande från förra tråden

varför var jag tvungen att missa det..

Coolt, är du bra på programmering?
Är det juniorposition eller senior?

>dkn slarvat bort alla mina chinos

Nä, förväntade mig inte någon heller. Om något så får jag en under den här "rundan".
Njae. Junior.

>bögT

Jobbar du just nu eller är du arbetssökande på heltid? Hur passar tjänsten jättebra, är det nära och så?

Jag berättar själv om det, sådant kommer ändå komma fram i och med alla kvalitetskontroller företagen gör. Fast den här gången ångrar jag lite att jag sa det, för även om de hade fått reda på det förr eller senare så hade jag vid det läget förmodligen varit anställd om de väljer att gå vidare med mig, då det tar 2-3 veckor innan man får brevet från polisen. Så det var ju lite dumt.

Bara att kolla mailet, där står det vilket rekryteringsbolag som skickat ut det med adress och allt, och brukar ofta inkludera en länk till tjänsten du sökt. Lycka till på intervjun!

>Njae. Junior.
Men du kommer få lära dig medans du arbetare eller vad är det som förväntas av en?

Arbetssökande på heltid.
> Hur passar tjänsten jättebra, är det nära och så?
Nära, óch sen så passar exakt alla kompetenskrav in rätt bra på mig.
Det förväntar JAG mig

>Bara att kolla mailet
Saken är bara att det har inte kommit något mail. Sedan har jag annat just nu som jag kanske hellre tar.

10 är rätt söt favä

3, 12 och 14

mm, hade'na

Slutade äta socker i oktober förra året och har redan gått ner 20kg, när slutar det gå ner?

Grattis, mannen.
Jag har fortfarande socker i kaffet, vilket känns lite dumt, kanske borde ta och sluta med det.

Vad ska jag köpa på systemet?

>dkn fina siffror
Låter ju toppen, hoppas du får jobbet! Blir själv lite nervös nu då jag berättade om mitt förflutna igår, de skulle ringa min förra chef igår och min förra kollega idag men har fortfarande inte hört av sig till mig.

kvää

Det var ju skumt. Normalt brukar mailet komma 5 minuter efter att de sagt det, åtminstone enligt min erfarenhet...

vin verkar vara trådens alkohol
så kör på med det.

Tack så mycket. Hoppas det går bra för dig också, user. Måste suga att ha en prick i sitt register när det är tillräckligt svårt att hitta jobb som det är.

varför misstänker den lokala snuten mig varje gång det händer något brott? varför är de och lyssnar på min gata utan anledning? och varför spanar de på mig när jag inte gjort något olagligt?

har ett sånt jävla missförtroende för polisen

berätta mer

Skoja inte, har redan gått miste om ett jobb som verkligen hade varit perfekt, en tjänst som junior controller på att finskt finansinstitut... Kommer nog behöva fortsätta med väldigt, väldigt låga tjänster i 2½ halv år till innan jag kan börja söka mig till mer avancerade positioner verkar det som hahaa. Rekryterarna verkar inte bry sig om att jag rökt på, men slutkunderna brukar ofta ha en nolltolerans, så där skiter det sig alltid.

user min spontana reaktion är att allting inte står rätt till med dig. Har du varit i kontakt med vården på sistone?

hmmm

>Inte i Sverige

>Rekryterarna verkar inte bry sig om att jag rökt på
Va fan, var det inte värre än så? Trodde det handlade om våldsbrott av någon typ. Hur länge sen var det du åkte fast?

Du måste hällt i dig strösocker om det motsvarade 20kg sen oktober. Det är typ 40kg socker du måste avstått om du gick ifrån dagsbehovet till att kunna gå ner 20kg utan andra förändringar. Tror du är full av skit och ditt inget socker är skitsnack samt ett sockerpiller där andra faktorer spelar roll.

hände ett inbrott i en kiosk i stan (jag bor utanför) förr förra fredagen som jag fick reda på när jag kom på dagsverksamheten förra veckan. det som stals var ciggaretter och min handledare eller vad man ska ´kalla dom frågade helt plötsligt om jag röker när jag inte rökt på fler månader (förra året) nästa dag stod det en volvo med två killar i som hade någon utrustning (ser ut som något span jobb) och nu när jag gick och köpte nudlar kom en polis bil som helt stannade (blinkade in till väggrenen) tills jag gått förbi sen körde den vidare

ahmed...

Är du blatte?

bokstavligen suttit hemma eller varit på promenader hela tiden. vad fan baserar dom detta på?

nej

ring och fråga

På att blattar begår brott

alldeles för brett vokabulär
>dagsverksamhet
>väggren

...

Nä, jag är en snäll pöjk som inte gillar att störa andra eller bruka våld, men hade sömnproblem p.g.a. ditten och datten och brukade rökade på 1-2 timmar innan jag gick och lade mig. Blev tagen för ~2½ år sen, så ungefär lika länge till innan pricken försvinner.

Har du gjort något tidigare eller?

säker på att du inte bara nojjar upp dig?

mm. i 2016. men vad jag tror är att grannar eller andra har gett tips till polisen att det var jag utan bevis. varit hemma hela tiden förutom nä jag var ute på promenad och det var utanför stan

haft frukosten framför mig i 2 timmar nu utan att börja

Du kanske kommer undan med det om du påstår att du bara sålde röka, i och med att du är ekonom menar jag.

Skämt åsido, jag rökte en hel del själv när jag var yngre, men hade tur och åkte aldrig fast. Jävligt jobbigt att det gick så långt att du fick en prick i registret. Jag inbillade mig annars att snuten inte bryr sig så mycket.

vad är det för frukost?

1 banan och 1 päron

Haha, skulle säkert stöta på någon rekryterare som helt plötsligt börjar skrika "Var det du som sålde droger till min lilla Timmy?!" då.

Poliserna verkade aldrig bry sig, blev däremot tagen av en Securitas-vakt vid mitt lokala Coop som ringde polisen. Fick vänta 2 timmar innan polisen ens kom dit eftersom de var fredag och de pratade till och med om att bara släppa mig, men till slut så blev några poliser lediga och kunde komma dit, vilket var lite surt.

Fuck off Colombia