Sverigetråden - Matupplagan

...

Other urls found in this thread:

listal.com/carrie-fleming/pictures
youtube.com/watch?v=1wYNFfgrXTI
i.4cdn.org/v/1518792031601.webm
friatider.se/europar-det-sverige-m-ste-ta-emot-fler-invandrare-och-ge-dem-b-ttre-villkor
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/

Problem?

vem hittade på jagjaget att svenskor är snygga?

...

Boxy?

Multikulturalism är så jävla äckligt.
>importerar folk från andra länder för att representera ens land

HE FU SE

Source pls

Hon är Kanadensare lol, varför antog du att hon är svensk?

/balt/

Har ni gjort en sånhär någon gång

Aaa hamnade i mitten till höger

listal.com/carrie-fleming/pictures

>zlatan lämnar
>kvalificerar direkt till VM
wow speglar typ sverige om hur blattar förstör allt x

hamnade i hitlerzonen

Ja men det fungerar inte riktigt när jag inte accepterar Sverige som stat

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SVARA

fascistzonen

Toppmys bild.

Kom dock ihåg att vi är i Stockholm, så han kommer behöva punga ut hur mycket som helst för en lägenhet eftersom han inte stått i någon bostadskö alls hehe.

Den har flyttat sig lite för mig
Här är en jag gjorde för ungefär ett år sedan

Är Eminem vår generations bästa poet?

youtube.com/watch?v=1wYNFfgrXTI

jag är av judiskt ursprung: politiska läggningen

>glamping

Emelie...

hans Trump diss var r1 larvig favä

Svensk mamma, finsk pappa, så nä.
Bara kanalen som är full av fascister lel

Vad menar du?

>DEXbögar
i.4cdn.org/v/1518792031601.webm

finns alltid undantag (läs: det finns alltid good goys)

Vad är det för något?

Vad har ni jobbat som?
Jobbar ni nu?

HAHA GULAD!

En dag kommer vi ta över Sverige och få er betala reparationer!

N/A
N/A

Du är inte välkommen här Gudrun Schyman

Vad sägs som lite tropiska öar?

>Vad har ni jobbat som?
IT konsult
>Jobbar ni nu?
NEET

tror jag vet vem säkerhetsvakten är favä

Hur lyckas du bli NEET?

var det han som tog dig när du stod och rökte på utanför coop?

Jag är vänster egentligen men inte under det nuvarande systemet där det bara innebär att försörja främlingar

mm civing tjanar relativt sett valdigt daligt i Sverige.

Åh herregud, jatack!

Tänk dig att ha en lite hydda precis vid stranden och kunna ligga och glassa där utanför med en god bok, en kall drink och när det blir för varmt bara hoppa ner i vattnet. Hoppas jag har någon rik släkting jag inte känner till som låter en ärva hans förmögenhet så man kan uppleva detta.

pluggade med han

Tappade motivationen att söka nytt när de behövde anställa någon annan istället för mig på ett projekt, sa att de skulle kontakta mig igen men det tror jag inte på

>Jobbar ni nu?

Callcentercuck
Vaktmästare/allt-i-allo över en sommar

Pluggar nu

Tror du hon skulla hamna där om hon gjorde testet? Hoppas inte det, för jag tycker hon är asjobbig.
Skulle vara kul att se var svenska politiker låg på denna grejen dock.

Synd, äru grym på kodning?

Är du från Rossija?

Glamping är vad svho och amerikanska lyxfruar gör för att se naturen någon gång om året. Någon kör ett stort tält med en stor säng osv. ut i skogen så får de sova där en natt som på din bild

Ok så du diggar typ Nordkorea och sånt?

>Vad har ni jobbat som?
Kassör, orderplockare, truckförare, administratör och ekonomiassistent/redovisningsassistent.
>Jobbar ni nu?
Najj

Hamnade lika vänster som dig fast precis mellan authoritarian - libertarian

det vat jag fan, tappade lite där också över de senaste 2 åren eller så. Hade säkert kunnat bli "grym" om jag hade motivationen och viljan.

Nordkorea är lika kapitalistiskt som Sydkorea

JAG ÄR VILD

JAG ÄR HÅRD

LÅT NAPALMEN REGNA NER

UTAN PARDON MED SKOGARNAS TON

Nä, det var en MENAit med långt skägg som tog fast mig.

Alla högutbildade tjänar relativt dåligt här i Sverige. Omöjligt att bli rik genom vanligt arbete.

MOBBAS INTE!

Nae, jag ar svensk som ar ute pa vift i varlden.

Nej? Vad får dig att tro det?

Alla gillar väl Nordkorea

Tråkigt att höra, lycka till!

Färdigmatsfabrik (sög fan)
Transportör på sjukhus

Pluggar nu, men är på sjukhuset och jobbar då och då. Trivs där

Tyckte det såg mysigt ut, men klarar mig på mindre. Är van vid att leva/bo rätt spartanskt när jag har backpackat.

Jag lever ett hektiskt liv, jag har varit spanare en gång i tiden, va. Jag har haft långt hår va, ner till öronen va. Jag har haft skinnstövlar och uniform. Jag har åkt spanarbil, va.

Jag har levt livet med snutarna, va. Jag har varit ihop med Säkerhetspolisen, va, motorcykelpolis, utan tatueringar, va.

Jag känner med grabbarna, de säger det: Vi fixar dig grabben, va, vi ordnar dig, va. Jag har varit med göteborgare, stockholmare; jag har varit med alla, va.

Jag menar: Jag lev... jag... eh... eh... Jag har åkt litet överallt, va. Men jag... Säkerhetspolisen, de känner mig, va. Motorcykelpoliserna, som kommer till Göteborg, va.

Dom säger: Vi fixar dig grabben, vi ordnar dig, va. Jag har satt folk i fängelse hos polisen en gång i tiden, för fylla, va. 'Ta lite bärs, lev livet, va, ha en flicka, en flickvän, va, du ska ha flickvän'. Så lever jag, va.

Man ska ha en hund. Jag har haft tjugotvå polishundar i mitt liv, va. Jag lever hundförare, spanare, jag lever ett fritt liv, va. Jag är fri, jag lever livet, va. Jag bara går: Hej svejs, va.

Jag menar, jag har spanat på diskotek, va, ungdomsgårdar, Grekiska Föreningen. Jag har varit i slagsmål. Jag har varit, äh, lite överallt, va. Jag har fått törnar, va.

Du vet, man måste, man... man ska inte vara rädd i livet, va. Man ska, man ska tåla litet smällar, va. Alltså, det... det... det kommer man långt med, va. Jag är ingen bråkstake, jag hette Putte som barn, va. Alltså, jag var litet tuffare. "Du är lite tuff", sa Anita, va.

Man måste vara tuff i livet, och komma igång, va. Är man hård, tuff, då... då... då... då skyggar de, va. Är man snäll, säger nej, ja: Då går det inte, va. Man måste vara litet tuff, va'. Hålla igång med stockholmare och så, va, poliser, ordningsvakterna, alla möjliga, va. De känner mig.

Hur krinsh är det att när jag kommer hem och går och småsjunger på en låt jag lyssnade på i bilen så byter jag ut ord så att den handlar om min katt i stället. Så när hon kommer och hälsar så plockar jag upp henne och daltar med henne medan jag fortsätter sjunga. Har jag autism eller något?

...

*tar dig*

Kanske lite mer åt det auktoritära hållet men fortfarande vänster. Men jag vet inte riktigt. Hon är ju för att transor och annat drägg ska ha massor rättigheter men ingen som sätter sig emot dem

ja det har du nog ratt i. sjalv tjanar jag ca lika manga krogbars i manaden som 2-3 civingar i Sverige tillsammans.

Sluta knarka user, det är inte bra för dig.

Avliva alla bilförare, J/N? Världen skulle bli en bättre plats utan tvekan.

Bajsanaon...

Dela med dig. Jag bjuder på rödvin och Manchego-ost.

friatider.se/europar-det-sverige-m-ste-ta-emot-fler-invandrare-och-ge-dem-b-ttre-villkor

>Europarådet: Sverige måste ta emot fler invandrare och ge dem bättre villkor
>Sverige bör återgå till en mer generös asylpolitik och ta emot fler invandrare. Det menar Europarådets kommissionär för mänskliga rättigheter i en ny rapport. Bland annat anser rådet att psykologer ska få bestämma hur gamla "ensamkommande flyktingbarn" är.

Men sen så är du ju omgiven utav ryssar hela tiden, så jag kan tänka mig att hela lönen går åt till att supa sig bort från det.

Åtminstone om du inte haffat en rysspaj ännu, i vilket fall läget vore mer tolererbart där borta.

Kan du rida häst?

BÖG
SEX
ANAL

>införe Sverige är det enda landet som oironsikt bryr sig om vad EU säger

Bränn EU till grunden

Jag sop ganska duktigt redan i Sverige fava. Kan lika garna aka nagonstans dar andra gor det ocksa.

...

alla gör sånt

...

Tja, jag tycker nog också att alla ska ha samma rättigheter oavsett kön.

>men ingen som sätter sig emot dem
?

bög sverige bois...

Mår folk på riktigt dåligt av att vara singel? Hörde flera på alla hjärtans dag må dåligt

Jag hamnar i toppvänster nära mitten favä. Tror det är svårt att bli toppkantig på den här.

cykelcucken...

Jag mena att hon är för att man ska ha massor skyddslagar för diskriminering och att det är aja baja att prata illa om sinnessjuka transor mm.

Fullt förståeligt. Men varför satsar du inte på att skaffa rysspaj? Vackra, lojala och bättre värderingar än sv ho. Sen slipper du säkert dömande "postorderbrud"-blickar där borta än om du skulle dra henne hit.

de vill väl bara ha uppmärksamhet eller nåt

God morgon.

>lojala
>opportunistiska golddiggers som skiter i ryska män för att sluka sperma utomlands

ÅH NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

Rysspajer är en jävla fälla. De är toppsöta och sjukt feminina men de är kollektivt psykiskt sjuka (alla ryssar är det) och kommer typ knivhugga dig i sömnen.

bajs...

Har det varit alla hjärtans dag? Sånt har jag inte brytt mig om sen jag gick i lågstadiet

Kass att det ska behövas skyddslagar för att transexuella ska slippa diskriminering liksom

>dont hit on me silly boys :33
transor är så jävla sjuka