NEDERDRAAD

Op verzoek van Baarn editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XtEgJmuGAWQ
twitter.com/lilpinkrosaay/status/965638332825915392
twitter.com/AnonBabble

viva méjico jajaja

Baarnanon maakt vast vaak mooie wandelingen op de heuvelrug

Waarom zijn joden zo kk zwak?

Ik wpu eigenlijk een hele homofiele draad, maar ik vind dit ook erg goed
Das te ver, de hoge en lage vuursche is mooi zat

>Ik wpu eigenlijk een hele homofiele draad
dat is wel goed gelukt denk ik dan zelf ;3

Das de heuvelrug oetz

Bestaat er geen medicatie voor homos?

poppers

eeuwenlang incest

Er zijn geen heuvels, eentje ofzo
Op de kaart is het toch echt wel onder amersfoort

>:^(

Genezen ze daarvan?

>dvw geen balkanvriendin

Blijkbaar is het een teken van onderdanigheid als je je boekentas over een schouder draagt

dit probleem had ik ook toen ik 9 was

Hoe bedoel je

Echt hilarisch om te zien hoe mijn profielwerkstuk in vlammen op gaat. Maar serieus ik moet er echt aan gaan zitten.

>word wakker
>etenstijd
Slaappatronen zijn raar.

Goedemorgen.

ik haat het hoe dit soort kleine dingetjes altijd als tekenen van verschillende persoonseigenschappen moeten worden gezien door kankernormaaltjes.
>in4dat autist
ja dat weet ik zelf ook nou wel

mijn vriendje en ik

>Ik tegen Turkse
>Hé ik kan het verschil zien tussen Turken en Marokkanen
>Oh user, hoe dan
>Nou als hij je fiets jat is het een Marokkaan

Nog steeds geen antwoord.

grote koreanse tieten

Ik wil Baarn neuken!

Hoi, hoe krijg ik microzacht kantoor voor niks?

klopt

Heb net gedroomd dat ik in het bos liep en een dwerg achter me aan begon te rennen. Ik stopte en hij zei dat als ie me hier nog een keer zou zien hij me zou vermoorden. Dus logischerwijs pak ik em bij z'n hoofd en arm en brak z'n nek over m'n knie.

Toen gooide ik hem op de grond en begon op z'n nek te stampen. Daarna graaide ik in z'n nekvlees en trok z'n slagader eruit.

Alles goed, maar moest van het lijk af zien te komen. Dus ik rondijken naar een grote groep struiken die de stank lokaal zouden houden tot ik de regio was ontvlugt. Begin uit verveling het karkas op te eten, mot de hele tijd stukjes dwerg-bot uit m'n mond vissen.

Komt er ineens een oudere dame op me af lopen die vraagt of ik gezellig het buurtfeest wil bijwonen. Ik zeg nee bedankt, ren weg met dooie dwerg in m'n linkerhand. Na een paar minuten kom ik bij een allenstaand huis en komt die kutvouw weer tevoorschijn, zegt dat ze me jarenlang in de gaten heeft zitten houden. Laat me zien dat het geen vrouw is maar twee dwergen in vermomming, bovenste haalt een geweer tevoorschijn en richt op me

Droom uit


Kanker

Gebruik gewoon Librekantoor.

>cirkeljossers.

misschien mag je een keertje kijken als hij met zijn vd bezig is.

Heeft hij een vd dan?
Anders wil ik Dennis wel neuken.

>doe queestes zonder teleportaties
ben ik nu cool

Zal het proberen.

Ja, ik gebruik in open wereldspellen per definitie nu geen snelreizen meer of dergelijke en ik vind het een stuk leuker.

Daggerfall e.d. natuurlijk als uitzondering.

Koop de top, verkoop de dip

Koek, prachtig. Ik had ook een droom, maar ik ben hem al vergeten. Tijd om uit bed te gaan.

En ik dan?

Alleen de eerste paar ritjes, hoef niet dezelfde kutheuvels 32 keer te zien

maar soms moet je zo veel lopen dat het niet meer leuk is

dit

Ik droom nooit zo kleurrijk. Ik blow niet eens.

Het is andersom jij maffe kikker.

Het wordt repetetief maar ik vind het een aangenaam iets dat je een bepaalde moeite moet doen om ergens te komen. Dat je niet van stad A. naar stad B. vliegt alsof je kaas gaat halen bij de lokale bloemisterij.

>in4dat autisme

Ja klopt.

Ik ook niet, maar soms heb je van die momenten dat je het woord ''dwerg'' hoort op youtube en daarna gaat slapen.

Ik wil niet elke 6 minuten de hele rit van Skalitz naar Sassau maken, paardrijmechanisme is goed uitgevoerd maar nog steeds saai

vandaag heeft mijn vriendin het na 6 jaar met me uitgemaakt en zit nu in het appartement dat ik apart heb gehouden voor het geval dat er ooit iets mis zou gaan. Wat doen mensen tegenwoordig om contact te zoeken? Zijn Tinder en zo nog steeds dingen die redelijk gebruikt worden?

ik vind reizen in spelletjes wel ok als het automatisch kan
zeg maar dat je op de wereldkaart een route uitstippelt en je paard je vervolgens naar punt b brengt

>hurr kopen als het niks waard is

ben je dom ofso?

>en zit nu in het appartement dat ik apart heb gehouden voor het geval dat er ooit iets mis zou gaan.
Rijke tatta

Kan ik gewoon niet een vrijpartijtje met jij, baarn en dennis doen?

Sterf kankernormaaltje

>met jij

Is goed voor mij, maar ik weet niet of de andere twee akkoord gaan

...

Zit jij of je vriendin in dat appartement? Je schrijft nog al passief.

het lijkt me raar als zijn ex in zijn appartement zit

Ik zit er in, het was mijn vorige woning voordat we samen gingen wonen maar heb hem gehouden omdat woningen hier lastig te krijgen zijn en ik hem kon gebruiken voor airbnb en zo.

Apart dat je het gehouden hebt.

Hoezo is dat nou weer apart?

Appartement.

ebisch

XD

Altijd investeren in steen.

Ligt het aan mij trouwens of kun je aan sommige mensen gewoon zien dat ze drugs gebruikt hebben?

Hoi 77

steen is gewoon lelijk heeft niks met drugs te maken

youtube.com/watch?v=XtEgJmuGAWQ

Denk dat je vermoedens kloppen

Harddrugs slopen je lijf over het algemeen, dus ja. Het is niet te doen voor iemand die aan de heroïne heeft gezeten om te onjuisten.

ik wil een twinkorgie houden met alle twinken van de nederdraad

Over dwergen gesproken. Ik moet nog steeds die prestatie erover halen in Kruistocht Koningen 2.

Heren, wie /comfortabel/?

*braaaaap*

Ik ben net uit bed joh. Maar zit wel komfie achter mijn kjompoeter.

twitter.com/lilpinkrosaay/status/965638332825915392

oh nee nee nee

Sup Forums dnug

Ik speel vaak steden luchtlijn op mijn kompjoeter maar mijn processor is redelijk oud. Een i5-3450, alles boven de 60 duizend aan populatie gaat hij haperen. Wat moet ik doen?

wdn?
ben jij ook in litouwen?
of ah proxypalen

Vroeger werd dat juist gezien als 'cool'.

mijn piemel zuigen voor geld

letterlijk wie

>oud
Ik heb net een kjompoeter in elkaar gezet met dezelfde snelheid. Als je een superkjompoeter wil hebben moet je maar bedelen bij je ouders of je kontje verkopen.

Wie is dat dan allemaal?

Gaan jullie wel ‘s in je eentje uit eten of vinden jullie dat super awkward?

in het buitenland in een fastfood keet misschien, maar voor de rest niet

Niemand, hij zegt in feite dat hij wil masturberen

ik ken alleen baarn en dennis
ik weet niet hoe de vachtjes eruitzien

Ik werk ook zo met een kerel en als ik naar hem kijk heeft hij echt zo'n steenhoofd (als de rapper dus). Hij begon wel eens over wiet, dat zegt natuurlijk niets per definite over heroïne en dergelijke, maar mensen die dat spul gebruikt hebben zijn vaak ook wel degenen die aan de wiet zitten, alle wasberen hebben een staart... etc.

waarom zit je in litouwen

Oh, haha
*geeft je een por met mijn elleboog*
;)

aandachtshoer oetz

stage

Binnen 2 uur een dip

Als wat, geitenmelker?

>magisch internetgeld

b-ben jij een twinkje?

ik ging laatst in mijn eentje eten bij zo'n noodle-tent, ik bestelde en ging zitten, en toen riepen ze me later dat het klaar was en kreeg ik een ingepakte maaltijd toegeschoven

toen zei ik dat ik het hier wilde eten waarop ze de verpakking opende en er een vork in stak

[spoiler]ja, maar niemand zeggen, okee?[/spoiler]

dan mag jij officieel meedoen met de twinkorgie

Jemig, was zeker zo’n zaakje bij een treinstation

aan dachts hoer

>ven als enige in de plus

wat een magische munt

Jeeeej

>Niemand, hij zegt in feite dat hij wil masturberen
dat zou ik niet zo erg vinden oetz als ik 3 twinkjes voor me zie vrijen

Ik wil die homo's hier plagen door ze vast te binden en me voor hun af te trekken. Ze zullen iemand met mijn lichaam nooit krijgen.
Op een hetero manier natuurlijk