/norgetråden/

Petter-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

privacytools.io.
youtube.com/watch?v=C8dfiDeJeDU&feature=youtu.be
lichess.org/kSduBJ38
youtube.com/watch?v=wyV0yeSZ94o
youtube.com/watch?v=tgvqEcS4OqA
youtube.com/watch?v=QCjk_NPsIqU
youtube.com/watch?v=mwkpP-RZeko
twitter.com/SFWRedditImages

Innafor det

Hvil i fred

skisport er for HOMSER. untatt alpint og hopp. men det kondomhomserihanreiet som northug driver med burde være forbudt ved lov.

Styret har enstemmig vedtatt at dette er en animetråd. Brev anime gutta.

brev noe turkmensk kosmo-jazz elns fåvæ

er desperat

Faktisk helt feil. Her henger vi anime-homser.

>skisport er for homser
>anime er greit
Heng deg.

For vakre sotnosjver som er glad i deg og ikke klarer slutte å kysse deg

jaja, sånn kan det gå. Beklager normalsopere og nyhomser, men styret har talt

han var så ung

Velg EN, og bare EN.

fant et latinsk ord "fascinum", som visstnok betyr 'magi' men samtidig også 'menneskepikk' , da altså også 'pikksymbol til magisk beskyttelse'...
det var jo, """fascinerende""", må jeg si.
men men

innafor å.. du vet... h... vel du vet

*plukker opp våpen og bare skyter og skyter, til jeg ikke hör de skrike lenger*

Nei, jeg vet ikke. Hva er det du mener og hvem er den homsen på bildet?

kantete, sverigeanon. Kanskje henge deg litt?

...

Hvis dere onsker å se endringer i reglementet er det bare å mote opp på neste landsmote og stille til styreverv der. Husk at nominasjoner må sendes inn to uker for landsmotet avholdes, benkeforslag tillates ikke (om dere onsker å endre på dette må dere ha 2/3'dels majoritet ved neste landsmote, samt det etter det for at landsmotet skal ratifisere vedtektsendringer). For styreleder er det valg med simpel majoritet, samme for nestleder. For Styremedlem må man plasseres i topp fire ved stemmeavgivningen, samt man må ha stotte fra minst tre lokallag.

Vel mott, neste landsmote avholdes nå i sommer, endelig dato er dog ikke satt. Ta kontakt med styret her i tråden for mere info.

t. Styreleder av /Norgetråden/

du er på lista mi

...

...

hvem vpn burde jeg betale for

hvor mye dop hadde han tatt der a ? höy som faen kan jeg tro, derfor han smiler sånn

Han hadde tatt heroin, det var derfor han ikke vant mer betydelig.

Ingen, sett opp din egen eller bruk Tor.

heroin gjör ikke at du smiler... .. ... . .. ....

lista over hva? Beste brevere i tråden? Så flott. Takk sverigeanon

det er jo Trygveanon som er styreleder. han sitter på morke krefter og kan skape kaos i tråden med ett pennestrok.

Hvor får du det fra at petter smiler i den videoen?

Men dere liker anime, ikke sant gutta?

Tatt astmamedisinen deres i dag da gutta?

selvfolgelig!

gutta

Lurte på det samme tidligere i dag. Det er noen gode anbefalinger på privacytools.io. Vurderer å skaffe den islandske og så kan jeg betale med Bitmynt.

Hahaha, fy faen.

har verken astma eller medisin for det, så nei

Fyfaen, dama ba meg om å få tips fra han faktisk.

må være et sånn derre "stock photo" da, du vet at den soygutten på bildet ikke får seg noe

jeg er så ensom gutta

Hvorfor er alle her så tjukke

Er faktisk meget tynn kompis.

jæi er sånn derrane T Y K K jeg da :^3

Jeg er ikke 100kg en gang

>soygutten

slurker: fanta drue

knasker: shocko bons

youtube.com/watch?v=C8dfiDeJeDU&feature=youtu.be
hoyretullinger bthu

Kom meg 4 minutter inn i videoen fǿr jeg fikk kreft og dǿde. Det var kjekt å være kjent med dere.

vi vil ikke savne deg

Hva er "soy boys"

PUST NED I BALLENE

Gutter som liker soya. Soyboy. Ligger vel i ordet.

han ser ut som en 10 åring og 40 åring samtidig

Soya gir deg kvinnelige hormoner ellllller noe sånt. alle som spiser soya blir kvinnfolk, derfor kinesere ike har peniser wooop woooop wop

Forstår ikke referansen. Kan ikke du bare si det da?

Har du fått deg jv zyddanon? (altså på ekte)

Altså, når faen ble soya noe negativt? Skal jeg liksom ikke kunne bruke soyasaus lenger fordi noen idioter på nettet har fått det for seg at det er teit?

Sup Forums var greit fǿr i tiden, men nå som alt de står for er blitt megmeger er det blitt rett og slett for gale. Hvis dette fortsetter sånn så er de på 9vits nivå om 5 år.

soyasaus er ok
Ugjæret soya er ikk greitt.

Soyasaus er innafor siden soyaen er behandlet.

>why are you sad, my dear?
>I want to be with you
>But you are..
T-tror d-det.. k..kanskje..? Vi kysser hele tiden og koser og er gode med hverandre, så har vi hatt håndsex et par ganger. Hadde nå et håp om mer, men det må nesten vente til vi får en aften sammen igjen, hun har vært så travel de siste dagene med skoleprosjektet sitt.

h-hva faen? er 200kg kneböy kravet for jv? Er det en tilfeldighet at vi begge har tatt 200kg og rett etterpå får jv?

Nå klarte jo ikke jeg 200kg kneboy, men det var nære på, nesten såpass at jeg tror jeg kunne hatt det der på dagen om jeg hadde blitt litt sintere og kuttet litt dybde (jeg går godt under). Så det er nok ikke dét som er kravet, hun var derimot tilstede og så meg lofte, så det kan jo ha hatt en positiv virkning. Dessuten var det en annen jv som likte meg litt og de to snakker ikke lenger sammen for å si det sånn, det ble litt sjalusi. For min del var 4 plater mark og 1 jv like vanskelig.

Er det din forste jv?

Finne en afrikaansk jente venn

Jaja neste stevne får det vel bli 210 eller 220. Gratulerer med jv!

Ja, det blir eventuelt min förste jv. Du da?
>dfn har bare sett henne 2 ganger idvl
>har hatt sex 2 ganger begge dagene samt kost og spoona over natten den ene

Det ser jo lyst ut da. Skal se henne igjen i morgen

k-kom igjen da!
lichess.org/kSduBJ38

Takk, det samme.
Jeg jobber mot
>220 / 120 / 200
i år.

Blir forste for meg også. Hun er 6 og et halvt år eldre enn meg og hun er ikke helt komfortabel med at hun er så mye mer erfaren enn det jeg er. Heldig du som har hatt skikkelig sex allerede, Lykke til i morgen da.
>we're all gonna make it

blir deppa av vinter
så da spiser jeg mye godteri
og da blir jeg feit
og da blir jeg deppa
jaja

>6 år eldre
dfn tenner skikkelig på eldre kvinner
dfn jvn er 4 år yngre

>og hun er ikke helt komfortabel med at hun er så mye mer erfaren enn det jeg er

Hva har du fortalt henne? Jeg tenkte at jeg ikke burde si noe som helst da jeg ikke egentlig vinner noe på å si at jeg er uerfaren

Hun forstod det og spurte rett ut, da tenkte jeg at jeg ville ikke lyve, ikke får jeg det til heller. Hadde jo aldri sagt noe ellers. Men så er jo hun særdeles erfaren, skal det sies, så det er ikke 0 mot 3 liksom. Jeg har jo faktisk grått foran henne så hun er spesiell hun her, tror jeg.

Jeg liker også eldre kvinner, i tillegg er hun litausk, så alt jeg har jamret over ikke å ha her i tråden har jeg jo nesten fått meg nå.

Dæven. Höres ut som du har truffet jackpotten fåvæ. Min er ganske tykk men hun har et pent ansikt og er snill og god så jeg tar meg til takke med det jeg kan få. Har ikke muligheten til å være kresen

Ja, på en måte. Men det kan jo ikke vare, hun må jo flytte herfra (vi er naboer i ei blokk) til sommeren. Livet er ikke for gavmildt heller.

Hores jo ikke ut som om du har det for ille du heller, det beste jeg har opplevd er at hun har behandlet meg godt, så det er minst like viktig som å være slank.

Uff da. Reiser hun tilbake til Litauen kanskje? Triste saker ..

>det beste jeg har opplevd er at hun har behandlet meg godt

Dette. Föles helt uvirkelig at en annen person kan bry seg så mye om meg. Föler meg ærlig talt ikke verdig.

kan ikke dere to normissgrotbrodrene gå på fjesboken og snakke isteden for å drite på tråden

Jeg har ikke zyddanon på facebook og han er ikke medlem i discorden, så jeg kan desverre ikke det

Ja, det ser ikke ut som om hun får seg jobb her etter studiet og da har hun ingen steder å dra annet enn hjem til mora. Håper hun blir, men jeg vet ikke om det hadde kunnet vare da heller.

Men det er som du sier, jeg foler meg heller ikke verdig. Det var derfor jeg gråt. Det er helt uvirkelig, hun har gjort livet mitt så utrolig mye bedre.

Det er ikke Sjakkanon, det er en av de andre lofteanonsene, vi kjenner ikke hverandre i det virkelige liv.

Hvor lenge har hun bodd i norge da? Snakker hun norsk? Kjenner mange som har store problemer med å få seg jobb siden de ikke kan snakke norsk / snakker gebrokkent

youtube.com/watch?v=wyV0yeSZ94o

homser til hoyre BTHU

Hun har vært her i rett over 1,5 år. Hun tar masteren sin her, og nei, hun kan ikke norsk.

Dumt. Får håpe ting ordner seg på magisk vis. Men nå legger jeg meg. Natta Zyddanon

Ja, håper det, om det bare var en film, ikke sant?
Men du får ha god natt!

Skal se om jeg klarer å finne meg en sǿt konservativ jente jeg da.

Inspektor Hermansen her!

nå... fortell meg, hvordan står det til med knaskingen og slurpingen ikveld?

> store pupper
Få dei ubrukelege fettsekkene vekk herifrå.

S T O R E A N I M E P U P P E R

æsj for noen stygge daier

mjau, mjau ;3

youtube.com/watch?v=tgvqEcS4OqA

fy faen gutta... at det går an

>..we wanna take up a lot of space..

Ja bare send frk.Vi$$er hit du.

kan jeg få en big mac fåvæ

>dfn noen på jobb har akkurat passe bluse og tydelig los BH.

God dag på jobb.

youtube.com/watch?v=QCjk_NPsIqU

DRUMPF BLÅST TIL HELVETE UT!

trist

Fyfaen.

kanskje jeg burde spist noe idag

..ei litta pils til kvelds burde holde

jeg har faktisk ei lita dyrevise som du nå får hǿre

youtube.com/watch?v=mwkpP-RZeko

Jeg skal ta og gomle i meg middag

Middagen er i mikroovnen nå