Sverigetråden - Kinaupplagan

flickr.com/photos/130264312@N06/sets/72157669630076245/

Other urls found in this thread:

flickr.com/groups/2757433@N24/pool/with/27140465613/lightbox/
youtube.com/watch?v=EQD6GS0nqE0
dn.se/kultur-noje/kajsa-ekis-ekman-avbokas-fran-porrkonferens-efter-transdebatt/
twitter.com/SFWRedditGifs

>införe avtryckta japcuckar spergar ur

Inte för att vara rasistisk men kom igen..

>alla svarta emojer

Är det hon friidrottarens syster?

Ja det stämmer

En dag innan man får pengar pöjks.
Jävligt törstig favä. Har en låda rom att hämta ut.
Ska bli gott.

>från min erfarenhet vet jag att de flesta nyheter om Sverige är riktiga
>Jag gav upp forskningen efter att de flesta hade en tillförlitlig källa
detta stämmer men när det gäller Peter Sweden vill jag ha källa

Hon är ju tysk

Vafan? Med en grotesk neger? Jag är tacksam att jag inte är svensk och har en massa tjejer i släkten som gör sånt.

>han äger inte RESTERÖDS-kalsonger

>jag vill ha källa
öppna ditt fönster och titta ute

Är det ens ett dyrt märke?
Biltemas eget märke är inget att skryta med.

ser glada svenskar i villor

jag på bilden

www.youtube.com/watch?v=c0ZlvtjfBNE
En snäll pojke ju! Klart han ska få riktade insatser för att bli beviset på att flyktingar kan leva som svenskar.

www.youtube.com/watch?v=nxSGbMG7GIE
Rasister som inte förstår nya svenskars bakgrund och inte är integrerade i det Nya Landet än...

conny ut

Bombhot på TC. Polisen har stängt av Sergelstorgs uppgång

Ska jag eller företaget ge löneanspråk först?

Inget argument.

Har fnöske fungerat för någon utav er? Har någon här faktiskt träffat en tjej att ha sex med/flickvänna från fnöske?

Jag ser slummar i stil med rio de Janeiro

Just dont pay them money, stupid sweden. This things move to money like cockroaches move to light

Kan knappt bärga mig för det Kinesiska århundradet

Du väntar tills de frågar vad du har för löneanspråk, varpå du meddelar dem ditt löneanspråk och ser vad som händer. Ett tips är att kolla på lönestatistik för den tjänst du söker efter och utgår ifrån det, samt att du nämner detta, om du inte har jobbat som det tidigare och kan använda det löneläget. Detta visar att du faktiskt vet vad du talar om och har något att erbjuda.

Gömde sig under sängen Offret för misshandeln och hemfridsbrottet var en jämnårig svensk kvinna som Hosseini vid tidpunkten hade ett förhållande med. Paret befann sig vid en tunnelbanestation i Stockholm när afghanen plötsligt blev våldsam och började dra och slita i kvinnan och försökte att fysiskt förhindra henne från att åka hem genom att ta ifrån henne hennes plånbok, väska och mobil. När hon slet åt sig ett halsband som hon tidigare gett till Hosseini svarade han med att slå henne i ansiktet, vilket bland annat medförde att hennes örhänge lossnade och hon fick ett rivmärke. Några veckor senare, när paret hade gjort slut, hade Musse Hosseini börjat förfölja kvinnan.

En kväll smög han sig in i huset där hon bodde och gömde sig under hennes säng. Kvinnan låg uppe sent och läste och hade ägnat sig åt detta i flera timmar när hon plötsligt hörde ett ljud under sängen. Hon blev så rädd och chockad över att se afghanen ligga under sin säng att hon "låg och skakade hela natten", enligt domen. Efteråt vägrade han gå därifrån, men hon blev av med honom efter att ha känt sig tvingad att ge honom frukost. Hosseini dömdes också för förargelseväckande beteende på en buss från Stockholm till Norrtälje. För de tre brotten kom han undan med 40 dagsböter.

Ett år tidigare, i maj 2011, utreddes han för stöld men slapp enligt ett åklagarbeslut om åtalsunderlåtelse att ställas inför rätta efter att ha erkänt brottet. När Fria Tider ringer upp Musse Hosseini för att be om en kommentar avbryter han samtalet.
>Det hörs jättedåligt, säger han och lägger på luren efter att Fria Tiders reporter presenterat sig.
Hmm.....

Är du bra i matematik? Klarar av att jobba med montering av mobiltelefoner i 10 timmar? Det är vad kinser har gjort, nu är det vår tur.

>Bry sig om rostat bröd

who will do the lower hard jobs then?
the reason why germans imported so many turks is because nobody want to do the hard work

>unironically believing this

Aa, men då är det ok

>who will do the lower hard jobs then?

>svensk kvinna som Hosseini vid tidpunkten hade ett förhållande med

???

Fan va less jag börjar bli på politiska extremister på kanalen. Ni är en total cancer, all sexism, racism och homofobi är så tröttande. Avtrycks inte ens av det, är bara så tröttsamt att sitta och läsa brev från psykiskt sjuka människor som inte har annat än hat för allt varje tråd, varje dag.

Vad får ni ut om att kalla kvinnor för horor dag in och dag ut? Kommer ihåg när allt på kanalen inte var politiskt. Så jävla många genuina mongoloider som kom hit efter Sup Forums.

go and ask the germans

i live in this shithole
there are books and documentaries about it
the germans are lazy and whiny

Nej, det var för alla deras män dog i kriget, jävla fitthora

>there are books and documentaries about it
i wonder who produced those

Ja Tyskarna tog in Turkar som arbetskraftsinvandrare. Det är inte alls samma läge nu med asylsökarna som kommer, de behövs inte för att utföra några låglönejobb varesig i Tyskland eller Sverige.
Problemet är ju att de itne jobbar

haha bök :--DD

or because some turks works for less and more
just like the slavshits who colonized the eu after 2004

Kvinnor har blivit kallade horor sedan kanalen kom till din lilla lilla bög. Stick tillbaks till sweddit så slipper du se det.

Kriget för snart 70 år sedan? Nej... Det är för billig arbetskraft, och konsumenter av säkerhetsprodukter, typ kameror och vapen. Vi lever inte i en demokrati, allt planeras 100-200 år framåt. Från din kommuns stadsplanering till ett lands position i världen.

men emelie...

Vad gör tråden idag då?

Ska koka ris och göra kyckling jag och sen dricka lite vin.

Jag är medveten om det. Men har blivit 500 gånger värre sen Sup Forums.
Kommer ni ihåg då folk kallade varandra för nigger för det var kul och lite rebelliskt, inte för att trycka ner på en ras människor?

episk bild

Den initiella arbetskraftsinvandringen in i Tyskland var en konsekvens av andra världskriget. Det var även menat att göra tyskarna ”upptagna” och se till att de inte kunde föra anfallskrig.

Idag är det nog anledningarna du listar

de vill arbeta
Tror du verkligen att de är hemma hela dagen?
de jobbar bara olagligt om de får välfärdspengar

Hämtade tre plattor öl hos brorsan så sitter och njuter av kall dricka.
Borde städa eller damma ut datorn men ääh.

Du insåg bara inte att det alltid var på allvar.

Själv ska man sätta på fv:n.

Nej

Stick tillbaka till plebbit

>han sköt inte upp livet med sina självmordsplaner och är inte en 25 årig oskuld som har suttit hemma sen han hoppade av gymnasiet.

du på bilden?

Detta. (förnekelse är mäktigt)

lol the US forced germans to take turks. look it up.

Varit på 4kanalen långt före Reddit. Önskar jag kunde pissa dig i munnen, är så less på attityden att man måste vara rasist för att surfa 4kanal.

>han blev inte alkoholist redan i 8an och fick blanka betyg i nästan alla ämnen
>han lever inte på bidrag i sin egen lilla 1a nere på hörnet bara meter från Systemet

AHHHH NÄR FÖRSVINNER SNÖN

Vem av er var det?

they didnt force them to take south Europeans

>dkn snöar som fan här i Norrköping nu

How do you save pics from the set? I want the one where she is in school.

någon här med förhud som provat att dra tillbaka den en längre tid? hur lång tid tar det att vänja sig och att inte vilja dö av smärta när ollonet får friktion av kallingarna?

lol hur mann1

Gör inte ens ont..

2000 år.

...

varför skulle man göra det?

Fan vad jag hatar betacuckar

okej schlomo
ska testa om det fixar svampinfektion snabbare i ett torrare klimat som svampar inte älskar

Bläddra igenom bilder

flickr.com/groups/2757433@N24/pool/with/27140465613/lightbox/

Thank you. Have a nice day.

Ska ut och handla, få i mig dagens D-vitamin samtidigt och sen värma upp en pizza i ugnen. Efter det blir det väl att göra någon kurs och sen bara slappa framför datorn resten av kvällen.

he se

Det gör inte ont. Inte omskuren.
Kanske lite obekvämt på sin höjd men inget man inte kan ignorera.

>svampinfektion

You too

f1h1 mann1, konstigt att brudarna inte flockas till er

>Vad gör tråden idag då?
Har en kvarting Kosken kvar och fyra 7.2or så blir en "mitt i veckan" sup.

>äter mat
>dampanon brevar arbetsosäkert
som klockverk
hoppas tråden dör snarare än senare så att han tar livet av sig själv

...

>arbetsosäkert
skojar han?

Äh kärringar kan jag vara utan.

rätt udda att saker faktiskt existerar.

youtube.com/watch?v=EQD6GS0nqE0

snart så. ni svenska män bör ju fundera på vilken sida ni står på, nyliberalerna som enbart värderar pengar och makt eller naturens eviga lagar.

dn.se/kultur-noje/kajsa-ekis-ekman-avbokas-fran-porrkonferens-efter-transdebatt/

Haha, vänstern börjar återigen äta upp sig själva, vilken överraskning.

fy fan sv ho

>jag är neet
vi fattar

utan saker kan "ingenting" inte existera för det måste vara relativt någonting

>Vi kommer att betala ut 1 300 kronor till dig den 27 feb. Logga in på ”Mina sidor” (www.forsakringskassan.se/privatpers/login) för att se detaljer om din utbetalning.

>Med vänlig hälsning
>Försäkringskassan

oj du är rik

Är hon /vårtjej/

menade du att skriva "en fläsklampa rikare"?

fittlampa

...

köttlampa

Vad tycker ni om mitt svenska imperium jag har skapat?

Glömde skriva: Min bakgrundsbild.

har du inget jobb?

baserade stockholm