/mämmi/

2000-luvun puoliväli meno vitun dippi -painos

youtube.com/watch?v=TKfS5zVfGBc

Other urls found in this thread:

is.fi/muutlajit/art-2000005576682.html
id.wikipedia.org/wiki/Paskah
youtube.com/watch?v=tf52mbGTB4o&feature=youtu.be&t=13
youtube.com/watch?v=yyeR-gPakWo
twitter.com/NSFWRedditVideo

Ennakoitu

oispa loli

jonnet ei muista

ihmeen listä
valo kajastaa silmmäini etessä

oispa epäyhdentymis kierrokset

ANTAKAA MULLE VIINAA

Ihan paska, meni heti hajalle.

>herran vuosi 2018
>ei vieläkään Alcubierren moottoria

*juo nyymin kaljat*

*hakkaa nyymin*

*viimeisillä voimillaan tyhjentää nyymin jääkaapin*

Dr. Octor, lisätkää LSD:tä

t. MKULTRAn kirjeenvaihtaja nyymilässä

jos et tunnista tästä kuvasta vähintään viittä eri kuula tyyppiä olet iki-jonne

nyt teit nyymi viimeisen erhees
*lopettaa nyymin elämänkulun*

Alkupieru moottori julkaistaan samalla kun juutalaiset liskot ottaa maailman virallisesti hallintaan ja tänne alkaa ryysiä söpöjä alienitytyjä pakolaisina alfa centarurista.
Sitten pakkaan avaruusaluksen täyteen kaljaa ja muutan johonkin asumattomalle planeetalle.

Mä muutan sitten heti sun naapuriksi sinne. Kutsun syömään ja tulen tervehtimään päivittäin.

Kyllä mä mieluusti valmiiseen pöytään istun mutta rapulassa en avaa ovea.
Tarjoan kans ruokajuomaksi kiljua.

>52. päivä juomatta

Näin unta että join viinaa ja harmitti sitten.

Yhtyisitkö muinaiskiinalaiseen saadaksesi noitavoimat?

Hajen kohta hesburgerista 2 isompaa tuplajuustoateriaa, 2 majoneesia ja 2 jäätelöä.
En lähde vielä, mutta lähden kohta.

oho, kuva unohtui

amtaabi paikala?

SE PIIPPAA EDELLEEN

*syö kuvan makeannälässään*

Tosin oli tuossa hillomunkkikahvit. Kahvista en edes pidä, mutta hieman otin lämmikkeeksi.

>se tunne kun ei kaunista, tyttömäistä transua b-kupin tisseillä ja joka pukeutuu huorahtaviin vaatteisiin käyttäen siveyslaitetta ja hoitaa kotia samalla kun minä ja kaunis, synnyttäjän vartalolla varustettu, vaimoni nussisimme sohvalla ja aina välillä käyttäisimme kodinhoitajatransua perversioidemme tyydyttämiseen

Miten vertaisit tota mäkkärin tuplajuustoon? t. en oo käyny helsingissä aikoihin

ei oo tullut missään välissä mieleen soittaa esim 112?

ei mua kiinnosta jonku jonnen asunto

Mäkkärin tuplajuusto on hampurilaisena muuten parempi, mut mäkkärillä ei oo mitään mikä vetäs vertoja hesen majoneesille.

Muistatteko sen tunteen kun piditte ensimmäistä kertaa tyttöä kädestä?

räääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

no kovin sua tuntuu kiinnostavan se vitun piipitys kumminkin
ei se varmaan ilman syytä siellä soi, kohta palaa koko vitun rakennus missä sinunkin asuntosi sijaitsee

>

Jaa joo Tapsa sai siis potkut

is.fi/muutlajit/art-2000005576682.html

Mitä se nyt siis teki helvetti päriskööt.

Entäs jos saa sitten työhönosoituksen Yleltä

Oispa suklaaloli.

Ei, en kyllä muista sellaista tapahtuneen.

jos rakennus palaa niin palan kyllä mukana sitten

Paskaah?
id.wikipedia.org/wiki/Paskah

tupla tripla bigmac ja kouluammuskelu thanks m8

väärä lippu

>Malesia

hihii menittepä taas minun lankaani! :D

huhhuh ohhoh oispa

pitäisköhän soittaa oikeesti palo apustus

ehkä mieluummin kuitenkin palan hengiltä kuin burgeroin puhelimessa

MINÄ EN MENNYT JEKKUUN MINÄ EN MENNYT JEKKUUN MÄ TAPAN SUT

*hakkaa nyymin henkihieveriin*

lälläslää jekutin sua nyt oikein kunnolla! :D

Meitsi keskel

Kyllä joku normo soittaa, ei se pelkästään sun kämppään kuulu

Semmonen viel kuitenkin et ois vähä peppua mitä puristaa

Harminstuttavaa

Jaa no en taida vielä tuon perusteella lähteä kokeilemaan

nokun ei ole kuuteen tuntiin loppunut

No jos se on jotain kuus tuntia soinu, niin tuskinpa palaa enää.

Mietin tässä että onko se väärti pettää tötöä jonka kanssa oltu jo pari vuotta... Omilta osin jo liekki vähän sammunut ja oispattelen muita tyttöjä aika vahvasti

miksi pettää kun voi vaan jättää?
maine menee tommosissa puuhissa

Soita paloauto paikalle. Siellä on jotain palanut ja sammunu ja nyt asunto täynnä savua.

Mitä täällä oikein tapahtuu?

...

Juuh hieno tunne oli kun tytyn käsi oli niin lämmin ja pehmeä

no vittuuko lottoot?

sil on reikä housuissa ja varpaat menee reistä läpi

Ns. häpy. Kysy vanhemmilta mikä se on.

no siinä on se kun siinä suhteessa on jotain varmaa mihin palata ja sitten ku se kyllä selvästi edelleen musta suuresti pitää niin en mä sille haluis sanoo että juu sori tää oli tässä

en varmaan ekaa kertaa muista mutta pidän kädestä pitämisestä, aliarvostettua touhua

Saatanan normo painu helevettiin siitä

lottoon et oispattelen toisii tyttöi ja saisinki ja mietin että jättääkkö jossain väleissä se vai ottaakko kiinni jäämisen kaa tsäänssit

eikös tuo ole hyväksikäyttöä uskotella toiselle että on tunteita toista kohti vaan koska tykkää mitä siitä saa irti? sama kun joku kullankaivaja naikkonen joka esittää että muka rakastaa ukkoa mut oikeasti tykkää vaan sen rahoista

hehe, jonnen kannabis viljelmään tullut joku epäkunto ja nyt savuttaa
anna mennä vaan, tyhmät kasvattajat on haitaksi maineelle ja turvallisuudelle

vitun tyhmä kakara

Onko nämä vitun jonnepostaajat ihan oikeasti jotain ylilaudalta valunutta saastaa, vai pelkkää syöttiä?

Sellanen kasvattelija sieltä

Musta vähän tuntuu että ton artistin pitäisi käydä kysymässä äitiltään miltä semmonen näyttää

tämmösistä tyhmistä ideoista kuulee aina keski-ikäsiltä juopoilta kun niillä oli niin ihana nainen nuorena mutta sitten typeryyttään jättivät tai pettivät sitä kun halusi vähän maistella useampaa mut sit lopulta jäi yksin ja onnettomaksi ja nyt sit kännissä joka päivä

kaipa sen voi noin kääntää juu. En mä nyt vielä ihan tunteeton oo sitä kohtaan mutta mietityttää yleisesti että mitäs tässä elämällä ja kun siis tätä rataa musta tuntuu että mulle käy niin kuin mun isälle aikoinaan ja sitä mä en halua ja veikkaan että katuisin

Ymmärrät kai, että sukupuolielimet ei täytä koko nivusaluetta. Etkö?

youtube.com/watch?v=tf52mbGTB4o&feature=youtu.be&t=13
TON-TON-TON-TON-TON

sepä se, katuuko sitä että jäi naisen kanssa tottumuksen takia ja sen takia missas se ihanemman naisen, vai jättikö sen oikeasti parhaimman naisen huonompien takia kun yritti etsiä sitä naivia romanttista tosirakkautta jota ei olekkaan olemassa

väärin meni silti

Ehkä sulla

en ole ollut parisuhteessa 7 vuoteen enkä ole harrastanut seksiä 9 vuoteen

Jonkun sortin maniaepisodi, jonka aikana kirjoitteli sekavaa paskaa twitteriin ja peniksensä Instagramiin. Varmaan jotakin suoraan ylellekkin.

Itse en 27 vuoteen

en ole ollut parisuhteessa 10 vuoteen enkä ole harrastanut seksiä 10 vuoteen

...

Molemmat.

Aikamoiset normosetit. Ootko varma, että Facebook tai vastaava ei olisi sopivampi paikka?

Kato nyt vielä vähän tarkemmin tota kuvaa. Näyttääkö toi sekasotku sun mielestä joltain häpyltä?

En ole ikinä ollut parisuhteessa enkä ole ikinä harrastanut seksiä
Olen tosin 21, joten onhan tässä aikaa vaikka kuinka
Eiköhän joku söpö tyty tuu hakee mut ovelta kunhan vaan odotan tarpeeksi kauan. Ihan niin kuin mun japanilaisissa piirretyissä

Onko missään jotain paikkaa missä pääsis kuuntelemaan kunnon sinfoniaorkesterin soitantaa livenä. Ei mitään oopperaa tms vaan instrumentaalia kapellimestarin johdolla, tuumin että vois olla aika hienoa käydä kuuntelemassa jotain tollasta

Juuh kaipa se voisi tohon päättyä... En tiiä. Isällähän siis kävi niin että sillä oli nuorena ihana nainen ja nuorena myös sitten lapsia. Siltä jäi tavallaan oma villi ja vapaa nuoruus niin kuin siitä sanotaan elämättä ja sit joskus vähä päälle 30 se jätti mun mutsin ja alko rällästää ja kaikkee. Ei siitä mitään alkkia tai vastaavaa tullut mutta ei se sen jälkeen ollut isä. Tää on oikeastaan se mun suurin pelko nyt että mulle kävis samoin.

kaipa toi ylempi vastaa pääosin myös sulle siinä määrin mitä tohon nyt on vastattavaa

komppaan tätä
ihmettelin myös mikä helkkari tuossa on vikana

ooks koittanu kattoo jos netist löytys?

vitun normot menkää jo vittuun täältä saatana
haistakaa oikeasti vittu
jos olet ollut ikinä parisuhteessa tai edes pitänyt jotain huoraa kädestä niin olet normo ja sä et saa tulla tänne

sitä ei voi tietää varmasti että tekeekö virheen vai ei, se ettei ole paljoa kokemusta muiden kanssa pitää osaltaan myös teitä kahta yhdessä, ihmisillä joilla on tosi paljon kokemusta eri parisuhteista eivät sitten pariudu enää yhtä voimakkaastikkaan että kaksiteräinen miekka tuo kokemus tässä asiassa

Meitsi vasemmalla

Ei, Kun se on hävyn vierestä löytyvä nivustaive. Jos työnnän käden housuihin niin saatat löytää sellaisen itseltäsikin.

jaa niinku joku tämmönen?
youtube.com/watch?v=yyeR-gPakWo

En koska kysyn täältä korkeakulttuurin kehdosta eka.

Okei, vastaus kysymykseesi: On.