Sverigetråden - Låliupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LJiUFi7quiI
youtube.com/watch?v=8snzSGagbl8
youtube.com/watch?v=zfXBNQMj2SE
youtube.com/watch?v=0tgYr03o3dE
imgur.com/a/P13v2
twitter.com/SFWRedditGifs

youtube.com/watch?v=LJiUFi7quiI

oj, har du ansträngt dig och fixat en ny bild att falskflagga med?
duktigt

Hi again

Pedofil

om jag bara visste hur man gjorde

Anställda på Astrid Lindgrens skola i Vimmerby larmar nu om en ohållbar arbetssituation med elever som bär vapen och lärare som inte vågar gå till jobbet. Det rapporterar Arbetsskydd.

I en anmälan till Arbetsmiljöverket konstaterar skyddsombudet att lärarna dagligen får utstå olika typer av kränkningar.

”Nu har det gått så långt att de som arbetar med klassen inte vill komma till jobbet. Vad ska hända i dag? Vad ska jag bli kallad i dag? Pedagoger och skolpersonal har larmat sedan september om klassen”, skriver skyddsombudet i anmälan.

Lärarna på skolan, som har många så kallade nyanlända som elever, har vid tidigare tillfällen slagit larm om den allt mer ohållbara situationen.

Astrid Lindgrens skola fick sitt nuvarande namn år 1966 i samband med att en ny grundskola, Vimarskolan, uppfördes i Vimmerby. I januari 1994 invigdes den nya högstadiedelen på Astrid Lindgens skola. Det var då Astrid själv som ringde in till den första lektionen.

python är lätt att lära sig och väldigt smidigt. kan du beskriva din uppgift lite närmre så kan jag försöka avgöra hur lätt det vore att automatisera det

1. gå in på rätt kategori
2. skapa produkten i webshoppen
3. fylla i namn, antalet dom har på lagret, vikt
4. ladda ner bild på produkten och lägga upp den
5. hitta beskrivning och skriva in beskrivningen
6. kopiera in pdf tabellen och skapa direktlänk till pdfen på tillverkarens sida
7. spara

tänk dig att göra detta 100-150 ggr om dagen, hur lätt som helst men man blir galen. och det är inte olika produkter oftast, ofta så är det 300 stycken ventilställdon eller spjällställdon.

Söte Lennart

Superkrinsch, liksom!

Pedofil

...

Fan tycker genuint synd om honom. Han är säkert en superschysst snubbe, säkert jävligt missuppfattad också, men kan tänka mig att hans barndom inte har varit direkt lätt...

...

Pedofil

klart den inte var gubben är ju fan skitful

...

tror att han pratade om sin barndom i en av hans videos

Fina siffror, user. Vad sa han då?

inte fysiska komponenter? gör du allt på datorn? det där lite inte alls särskilt komplicerat annars. kan vara värt att försöka automatisera det

Why is the OP pic a little girl with a fat ass? Are you finally embracing your Arab heritage?

...

>Nazis är skit - vi också
???
Ojojoj, det bygger bostäder och ökar skatteintäkter rejält ju!

Vad driver dig? Vi vet redan att Sverige är ett skitland

har svagt minne av det kommer inte ihåg vad det var om

>gör du allt på datorn
mm

i came here to stop this

det är bara att de andra länderna på jorden är ännu värre än Sverige

Greeks are still arab and you're still a cuck.

han verkar bara kopiera det där turkarna gjorde förut fast med grekland, så jävla udda för att greker är ju världens hanrejfolk som är köpta utav kina och hotas öppet av turkarna.

möjligt, tycker hela världen är en skit favä

That's ikibey

Grekspammaren är bara ett av SNSD nya beten

Grekturken > Lennartbrevaren/Redditörpedofilen

the arabs came thousands of years after the superior Greeks

Greeks are pure
you are mixed

jag är 100% grekisk

Tror som sagt det inte var någon särskilt positiv video iaf. Aja, har själv fått utstå lite mobbing, men det gör en bara starkare.

...

vad blev du mobbad för?

Fascism + 2D

Det lyckas alltid komma någon som är värre än den förra i tråden

Mongolgener lel

Hapa eller Same?

Kommer från ett bondesamhälle där, så till och med i Finland mobbas jag lel. Finns ett ordspråk där som går typ:

>Det är ingen synd att födas i ____, men det är en stor skam.

Låter dock bättre på mongolska.

JAG ÄTER BAJS

har känt mig ensam hela livet.

samma här

Sidf...

Varför inte bara anamma det och skaffa en Mongolisk tjej?

4-8 är kul
Steg från 8 till 9 kräver mycket tid
år för icke-greker

Alltför dåliga människor är dumma skräp som inte kan förstå så jag tar bort den här bilden

Nej, fy fan, ska skaffa mig en ökenpaj/tacopaj och blanda opp! Bättre mat, bättre utseende, bättre värderingar. Full pott!

Bra falskflagga, du är knappast personen jag citerade

youtube.com/watch?v=8snzSGagbl8

min själ varje dag

...

...

Ingen falskflagga, jag är mongolen du pratar med...

Du borde snubbla som mongol-user, annars är du faktiskt skadlig för samhället. Folk måste se varför du är som du är.

>Du borde snubbla
Vad fan säger du?? Vill inte bidra med mer cancer än nödvändigt favä

jvdk

Det är nödvändigt p.g.a. din lust för bruna undermänniskor.

Min fv är miljöpartist vad fan skall jag göra?

breva näcks

>undermänniskor
>brevar mongoler
Hmm.. mig lurar du inte så lätt, nej du! Vet du ens vad mongoler tror på? Jävla hedningar.

Stycka och släng i sjön. Dra en Madsen.

Har Bard rätt?

Breva svenska flickor ni hittat på instagram/facebook

Varför förolämpar du dig själv? Mongoler är ett väldigt starkt och stolt folk.

Skaffa inte en mp fv det hjälper ej!

...

Fan om inte det där är ett bevis på att vi Fingoler ligger typ 20 år efter resten av Scandinavien, inte minst när det gäller mode...

...

Hon ser ju extremt estetisk ut.

...

Läderrock är sååå 80-tal.

;_;

Snygghet blir aldrig omodernt

Ses om tre dagar

Voi perhana... mitäs sie näin myöhään teet ylhäällä??

Breva något snyggt då.

feber

Såg precis skylten, vad fan?

foton tagit i tornio efter flyktingkriset började

No voi reppana... Ta en sväng i bastun så ska du nog må bättre, Pekka! Svettas ut det onda.

Jaha, trodde det var typ kommunister eller så höhö.

youtube.com/watch?v=zfXBNQMj2SE
svängig låt

Sluta lyssna på bögmusik
youtube.com/watch?v=0tgYr03o3dE

Cringe

>Cringe
krinsch

...

hur pratar man med kvinnor/tjejer?

Orkar inte ladda upp alla så här har du

imgur.com/a/P13v2

Det gör man inte, oerhörd slöseri på tid och energi.

>kristen japan

Alla där är från Mongoliet

på med snubblet tomte

Snälla, översvämma skiten med muttbilder.

men hur ska man då kunna få en fv?

Vad är ens vitsen med hastigheter över 10 mbit/s?

De flesta tror att man vill ladda ner endast en fil snabbt, men det fina med 10000Mbit/s internet är att man kan ladda ner flera filer samtidigt ännu snabbare. Vi kan ta mitt exempel;

>vill siterippa Brazzers.com
>har 100Mbit/s internet
>100Mbit/s är ~10MB/s i nerladdningshastighet

Så om jag laddar ner 5 filmer samtidigt så blir varje film nerladdad i 2MB/s (vilket är segt som fan när filmerna är på 4000MB.

Med 10000Mbit/s (~ 1000MB/s) så kan jag ladda ner flera filmer samtidigt mycket snabbare. (Detta beror också på hur snabb Brazzers servrer är, men eftersom jag kan maxa min lina på en film så borde det finnas oanvänd hastighet kvar som jag kan ta del av).

Samma sak med torrents, det är mycket trevligt att kunna ladda ner flera saker samtidigt i snabb hastighet (jämfört med att ladda ner en fil jättesnabbt)