/nederdraad/

Zaterdagavonduitgave

hallo

>dvw je jezelf en je leven zo kankererg haat dat je jezelf pijn begint te doen en met beide vuisten in je eigen gezicht begint te slaan

Well, Dutch you are an odd people but I must say, your boys are sure cute.

Wow echt lekker dit. Ben blij dat ik geen geesteszieke sodomiet ben.

ga jij ook al beginnen?

ben je wel.

Mmmm lekkere melkers

vanavond weer lekker aan de sos met mn maten

hij is van de verkeerde kant

>dvw ik de draad moet delen met gekkies zoals deze hier

Hoeveel snuiven jullie zo op een avond?

>geld verspillen
Blijf pauper

hurrrr orrrh urrrr

vanavond is weer een mooie avond om kleding te wassen en de huiskamer af te stoffen

Ik weet nauwelijks iets van sos, heb het zelf maar een keer of 5 gedaan. Mijn vrienden doen het erg veel, die zijn ook verslaafd ook al willen ze het absoluut niet horen.
Het zijn de enige vrienden die ik heb en naast het sos gebruik zijn het gewoon normale gasten

Doe het gewoon niet, je vrienden worden hopeloze verliezers. Jaar na jaar iets meer. Zelfde situatie, nu jaren later zijn het allemaal hopeloze sukkelaars geworden.

nee jij dan

OBOETE NAI KOTO MO

ik niet ben gestopt op mijn 21ste. De rest is doorgegaan. Nu 29

Je hebt gelijk, maar de laatste keer dat ik sos heb gedaan is gelukkig meer dan een jaar geleden. Ze bieden me wel aan maar ik kan het weigeren, en het boeit ze niks als ik weiger. Er zijn ook avonden zonder sos, alleen als we de stad ingaan doen ze sos.
Het zijn nu in ieder geval (nog) geen sukkelaars en ik wil wel iets van sociaal contact hebben.

ja, begrijp ik wel

sos klinkt stom, wat is er mis met cocaine?

klinkt erger en niemand noemt het zo

Ik houd ervan om mezelf te verwonden en om bij mezelf blauwe plekken te verzorgen

>dvw vriend mij een kilo cocaine laat zien en er met een mes in steekt zoals in de films om te laten zien dat het echt is

sos is codetaal dat is stoer en dan weten alleen je drugsvriendjes waar je het over hebt

Is niet slim om dat te palen.

...

mag ik meehelpen?

you're welcome jakub

is al 5+ jaar geleden

>In Etten-Leur is vannacht een dronken man naar het ziekenhuis gebracht die had gedronken van een fles allesreiniger.
koek

Waarom zou je dat willen?

kan ik beter aan jou vragen

Ik wil het niet rare kwal.

hjb dan

Jef, start het busje

yeah lets go

Nee

Flesje wijn losgetrokken.
'T was een weggevertje, nog een Italiaan ook.
Maar goed, we gaan het toch maar eens proberen.

Lekker op natuurijs schaatsen deze week

hoop dat je er doorheen zakt

ik ben een bacterie

Deze draad lijkt nergens naartoe te gaan. Paal leuke, komfie sagen uit onze streken
>In Aarsele, op de hoek tussen de Haantjesstraat en de Lammekensstraat, lag ooit de Duvelsput, zo ijselijk diep en zwart, dat niemand ooit de bodem ervan zag. Trouwens, het was je niet geraden, want op die bodem lag een vervloekte klok. Soms ging ze aan het luiden en al wie ze ooit heeft gehoord, beweert dat de klanken uit het diepste van de hel leken te komen.
>Op zekere dag staken de Aarselenaars de koppen bij elkaar en ze kwamen overeen om de vervloekte klok uit de Duvelsput te halen. Alle paarden van het dorp werden verzameld bij de put. De moedigste van de boeren daalde, aan een lang touw, af in de put en bond een polsdikke koord vast aan de klok. Toen gingen de paarden, die één enkel span vormden, aan het trekken.
>Centimeter voor centimeter werd de klok opgetrokken. Maar toen ze verscheen aan de rand van de put, sloeg het op de toren van de Sint-Maartenskerk twaalf uur en bij de eerste slag brak het polsdikke koord en de klok tuimelde terug de Duvelsput in. Niemand of niets was in staat ze eruit te halen. Nadien heeft men, voor alle zekerheid, de put gedempt.

nee

Ik wil zelfmoord plegen

Het leven draait om vallen en opstaan, erectie
Ik twee weken terug ook. Nu heb ik een scharrel

In het midden van de 18de eeuw, overspoelde golven van geweld onze Brabantse Kempen en het Limburgse platteland.
Horden van gewetenloos boevenpak trokken plunderend en brandstichtend door onze vredige dreven.
Zij noemden zich 'De Bokkenrijders' naar schimmige luchtgeesten, die volgens een Middeleeuwse mythe op bokken gezeten door de donkere en nachtelijke hemel zweefden en zelfs afgesloten huizen konden binnendringen...

Is jouw sekstape ook al uitgelekt dan?

What do the Dutch think of this guy, especially after the Kramer upset? Do they see him as a traitor, do they understand his falling out, or do they just not care?

had never heard of him before this week

Wish I could help out but watching sports is something for the lower castes.

>dvw je in een wereld moet leven die geobsedeerd is door grote penissen

>dvw geobsedeerd door grote penissen

It's his right for him to skate for the country he wants.
To me, personally, his victories are a Dutch victory as well.

Stop met de onderdrukking van het mannelijke geslacht!

Ik wil onderdrukt worden door een mannelijk geslacht

Jij onderdrukt jezelf

Pop deze negers als een wheelie neger, je bent een domme neger

Dat doe je niet door mannen te onderdrukken.
ja hoor kleine of gemiddelde penis vernederning is door mij bedacht?

>>ja hoor kleine of gemiddelde penis vernederning is door mij bedacht?
Zeer zeker

In de hoed met die Billy negers en die hoover negers

Ben je een komiek of zo?

Waarom is ze zo perfect?

>liaflikker
jesus man ben ji jhier nog steeds?
vind ff een ander vrouwtje

Nee, ben gewoon eerlijk.

Liaflikker aub

Anglo meisjes zijn meestal schattig.

*Anglo meisjes zijn meestal goor en lelijk.

Even gecorrigeerd voor je.

Je houdt jezelf voor de gek. dick shaming is heel echt.

>dick shaming is heel echt.
In jou verneukte kop, ja.

haha nee, het bestaat over de hele wereld.

Dat zeg ik, in jouw verneukte kop.

nee niet in mijn verneukte kop.

Waarom hebben vrouwen zoveel macht?
Als je historisch gezien kijkt naar wie het werk gedaan hebben en doen is het ongelovelijk hoeveel macht vrouwen hebben.

heeft te maken met de baarmoeder zaad verhouding.

OMDAT JIJ EEN SUKKEL BENT

ik ben geen echte man ik ben een kleine piemel loser.

Hoe kan ik subtiel tegen een vrouw zeggen dat ik aan haar denk terwijl ik jos?

vrouwen zijn superieur aan m'n kleine clitoris

"Ik denk elke dag aan je, als de liefde van mijn leven"

Omdat veel mannen dom zijn en op hun piemel instincten af gaan

ik moet hevig onderdrukt worden want ik heb veels te veel lef om geboren te zijn met een micro-clitoris.

>piemel instincten
wat zijn dit?

recht van /biz/

Je rent op en ze schieten negers, we hoepelen niet neger

Islam is letterlijk de enige oplossing, domme kaffir.

>wow een mooie vrouw geeft me aandacht en seks, ik wil al mijn bezittingen met haar delen!!

...

En daarom moet je met hoger opgeleide meiden omgaan. Die kunnen dan lekker het geld verdienen.

Implicerend dat ik überhaupt met paupers omga

ik voel me me nu onzeker over mijn piemel

>Als je historisch gezien kijkt naar wie het werk gedaan hebben en doen is het ongelovelijk hoeveel macht vrouwen hebben.
Ze hebben nu ‘macht’ omdat mannen vroeger het niet toelieten voor vrouwen om macht te hebben.

beter. vuile loser! hoe durf jij je een man te noemen?? je bent een gore klootzak.

Aas

wil dood

>hoe doe ik KPV verkeerd

Mijn vd blijft vragen of ik haar koken lekker vind, ik blijf altijd ja zeggen maar eigenlijk kookt mama lekkerder.
Wat doe?

maar hoe moet ik nu ooit een vd krijgen dan?

>wil eten bestellen
>Weet niet wat