Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Lead-crime_hypothesis
townhall.com/columnists/thomassowell/2005/05/05/black-rednecks-and-white-liberals-n1301128
svt.se/nyheter/vetenskap/i-japan-gar-snabbtagen-som-pa-rals
twitter.com/AnonBabble

Märks det är riktigt jävla kallt ute idag, för det knäpper och smäller som satan i virket utanför lägenheten.

What the fuck language is this my guy lol.
pce love

I forgot to post this part of my drunk post sorry Swede

norwegian, min gode herre

>min gode herre
thanks brother Guten Nacht

uwu

STOP BULLYING FINNS
OR SUFFER THE CONSEQUENCES

...

they are so mean!

...

rader omedelbart, din homo per....

Snart.

Värdelös upplaga

>Snart.
snart vad?

Du vet exakt vad jag menar.

Bastuns Dag

I love the Finnish

vad?

Day of the Sauna

???

Om 12 timmar exakt så kommer jag avslöja DET.

Sov sött, f*nnanon.

men varför jag gillar dig user

grod morgon

Tänk att få vara den som får pu denna ru

>galaxy s7 edges batteri funkar tydligen skitbra i ens s6 och har mycket bättre kapacitet
10 gånger längre batteritid här kommer jag

...

>dkn ingen dvärgfv

>-10 fuckling grader här i partille
hoppas alla vidriga hazarer fryser ihjäl favä

är inte hazarer vana vid bergskyla?

Sov ni bra, grabbar?

Hoppas mi ha enmen bra dag

sov några timmar färre än vad jag behövde medvetet för att rätta till dygnet

du med

>man jag ser två VITA unga föräldrar med ett VITT barn när jag är ute och går promenad

>bara ett barn
fyfaaaan......

Såg du om barnet var en mongoloid?

>två VITA unga föräldrar med ett VITT barn
så du gillar WT alltså

har slut på havregrynsgröt

Det finns bara två politiska block i Sverige, det är de Sju Systrarna och SD. I slutändan så är de Sju Systrarna oerhört förutsägbara och i slutändan tycker de alltid samma sak. (och samma som DN kultur) Särskilt om araber som direkt eller indirekt upptar 80% av deras verksamhet.

Idag lyssnade jag på P3 nyheterna. 95% av tiden ägnades åt araber och invandrare och sist ett inslag om ett vargpar som sannolikt upprättat ett revir nånstan i nån jävla skog. Det enda Lööf har i skallen är muhammedaner. Resten skiter juristen Lööf i. Hon är 100% arabadvokat, - en gammal yrkesskada.

Hörru, jag har de i skåpet

Jag kan ge dig om du vill

Låt mig gissa, de talade om arbete som sysselsättning och inte ett sätt att vara produktiv genom att byta arbete och kapital osv?

Sverige är så jävla kört så ni vet inte. Folk kommer inte alls att vakna, bara en massa hitte på. De kommer ta det som är bekvämt.

Svensken älskar fasciststaten hur den knullar dem i röven varje dag, och det kommer fortsätta så tills det smäller. Inte för ens då kan det bli en förändring!

Jag väntar ivrigt på att den här smällen ska komma, helst snart, så att det kan bli ett slut på det här jävla lidandet...se på folk, gråa och helt sönderknarkade av big pharma..porren har totalt sabbat hjärnorna på folk...narcisstiska jävla idioter med smartphones och selfie sticks...söka lite likes på facebook..lägga upp en bild på frukosten, folk är ju så jävla viktiga nuförtiden. Skriva en blogg och grejer. Botox, fake tuttar och fake läppar..allt är fake allt är riggat. Riggad ekonomi, riggade val...riggad jävla media..

Journalism? VILKEN JÄVLA JOURNALISM!?!?!?!? Journalismen existerar inte i det här jävla fascistiska rövhålet!!! Det är total jävla mind control och STATEN IS IN ON THE DEAL....Washington EU, Israel fan välj ditt gift liksom... DEN GLOBALA JÄVLA MAFFIAN STYR...


Det är den här jävla narcissismen som har sabbat samhället. Såklart att det är mind control, eliterna är inte dumma människor, de vet exakt hur man ska göra för att kontrollera folk. Man kan inte kontrollera alla människor på jorden fysiskt men man kan kontrollera vad dom tänker och känner...
'
Nej jag ger upp, man blir så jävla frustrerad på den här jävla degenereringen. Vilket jävla skämt

>de talade om arbete som sysselsättning och inte ett sätt att vara produktiv
inte han men varför gör de konstant detta? har inte ens tänkt på det fören du sa det

Invandrare
Löneslavar Mahmoud 16 timmar om dagen orkar han inte begå brott sen

Finns ju ett enkelt sätt att öka sysslesättningen, och det är att förbjuda grävmaskiner och spadar och låta folk gräva med teskedar. Men det gör samhället inte rikare på något sätt.

Så att hacka på invandrare som fastnat i konstiga kommunala projekt leder ingen vart.

>orkar
Nej, han *vill* inte begå brott. För de småkriminella töntarna vars cashflow följer dammsugarprincipen tjänar över tid *mindre* pengar än "löneslavar".

d1a

hej är du ny på Jorden? Såhär ser mänskliga samhällen ut. Tror du inte Romarna hade bröd och cirkus?

Bobs...
Vagene...
Pregnancy...

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYKEKAR

>media börjar redan mjuka upp folket för en S+M regering

Var var ni när Sverige gick under?
(September 2018)

>DEN GLOBALA JÄVLA MAFFIAN STYR...
Ursäkta mig, men detta är vidskeplighet.

Förr i tiden ansåg man att allting som hände i naturen var för att det var andar och gudar. Sedan så började grekerna att skilja mellan gudomliga och naturliga händelser. Ja, gudarna var fortfarande en slags stora människor som kunde ingripa. Men varje väderomslag låg inte de bakom.

Att se mönster i saker är visserligen bra, men bara för att det gör att man lättare kan undvika farliga djur och fiender och i stället hitta bytesdjur och bär, så betyder det inte att alla mönster har orsakats av någon specifik person eller organisation.

Jag rekommenderar att du ser Blow-up (1966) av Antonioni. Fotografen tror att han har råkat bevittna ett mord bara för att han fotograferar i svartvitt och placerar bilderna i fel ordning i sin studio.

T.ex. så har det efter kalla krigets slut varit en rejäl nedgång i dödligt våld i västvärlden. - Och ingen vet varför. Det är i teorin hur lätt som helst att berömma Sionistglobalistilluminatimaffian och CIAICA för det. Men ingen gör det.

>Och ingen vet varför
bättre sjukvård samt Internet. Folk får katharsis av att kunna tala ut på nätet.
Så länge Stapedius skriker om NIGGERMADRASSER så går han inte ut och hugger ner SvHo

>Var var ni när Sverige gick under?
runkar till 2D hemma

>bättre sjukvård samt Internet. Folk får katharsis av att kunna tala ut på nätet.
Sant. Men det förklarar inte nedgången i början av 90-talet. Under 80-talet var det ett faktum att skolorna skulle behöva cyborgdatalärare för att möta 90-talets brottsvåg. Som aldrig blev av.

jag vet inte hur det var i Sverige men i USA var det en brottsvåg på 90-talet.
Jag tror att Sovjetunionens kollaps och farhågorna för ett kärnvapenkrig hjälpte till att lugna ner läget i Europa dock. Folk kände sig positiva när Tyskland enades

farhågorna för ett kärnvapenkrig försvann*

Ok, tog några år innan det klingade av.

Emelie...

Hellre S+M än S+C+MP+V favä. Med S+M gynnas den verkliga oppositionen mer samtidigt som landet skadas mindre permanent.
Bättre sjukvård, blyfri bensin.
1991 - sovjetunionens fall
För övrigt missvisande graf eftersom att den tar med självmord och etniska minoriteter.

>missvisande graf eftersom
>självmord
Där har du rätt
>och etniska minoriteter.
de är en del av USA :^)

>blyfri bensin
Vad har det med dödligt våld att göra? :-/

Antagligen menar han att folk blivit mindre hjärnskadade och därmed mindre brottsliga

Ja, men det blir inte skjutvapen och vapenlagar du jämför om du tar med dem.

Mycket.
en.wikipedia.org/wiki/Lead-crime_hypothesis
Och det finns en raslig dimension till skjutvapenmord med.

Ah.

>raslig dimension
Kulturell, om man skall vara petnoga. Den svarta ghettokulturen är den sista resten av redneckkulturen.

Svårt att säga om den är biologisk eller inte, det är ju helt klart möjligt. Se bara på män vs kvinnor i brottsstatistiken, de flesta kan nog acceptera biologiska skillnader där men om man börjar snacka om andra sorters biologisk mångfald så dampar alla ur.

>skolan börjar 8:40
>vaknar c.a 7:40
>gör mig i ordning
>kollar schemat
>börjar 11
får väl lyssna på musik i 2 timmar nu

breva bra musik

>redneckkulturen
Men vita människor skjuter ju inte ihjäl varandra alls lika mycket i överflygningsdelstaterna. Det är orsakat av skillnader i IQ.

>-8
>snö
fucking knulla mitt liv

t. global(ist) uppvärmningscuck

ni sa ju att jorden blir varmare LOL

>lyssna på musik i två timmar
Vem gör det egentligen? Jag kan måste göra något annat samtidigt. Att bara sitta och lyssna är dödstråkigt

Hej Finnanon vad tidigt du är uppe idag

den blir det
våra vikingaförfäder (hell seger) blev starka för de hade -20 halva året

t. Chris Stephenson, Trump-anhängare och kristen evangelist

>Svårt att säga om den är biologisk eller inte, det är ju helt klart möjligt.
Nja, svarta vars förfäder som också varit slavar, men inte var det i amerikanska södern är annorlunda. T.ex. så var den förste svarte polischefen i Harlem från Haiti. Svarta i USA som bodde i norr (free persons of color) uppvisade inte hellre redneckdragen.

townhall.com/columnists/thomassowell/2005/05/05/black-rednecks-and-white-liberals-n1301128

Thomas Sowell skrev om det redan 2005. Men då det är så mycket enklare att trava på i filttofflorna så tar det onödigt lång tid.

>le negerns hudfärg
>le negerns näsa
>le negerns krulliga negerkrull
>le negerlukt
>le IQ

Att å andra sidan säga att det historiskt sett var vita som förstörde svarta är betydligt svårare och ger en noll politiska poäng.

Se: >Den svarta ghettokulturen är den sista resten av redneckkulturen.
>den sista resten av redneckkulturen
>den sista resten av redneckkulturen
>den sista resten av redneckkulturen

Känner att jag vill vara ledig en vecka nu tror jag.

> pendeln försenad
Vem fan var ansvarig för att bygga tågsystemet

Måste privatiseras mer :^)

det ENDA transportsystemet som jag litar på att vara någorlunda punktligt är fan tunnelbanan. Den sviker aldrig 8förutom när nån stackare har hoppat framför tåget)

EN JÄVLA SNÖFLINGA

>global uppvärmning hade gynnat sverige
>enda anledningen att vii är emot det är möh negrer som kommer dö
>detta är t.o.m bra eftersom jorden redan är överbefolkad

>Nja, svarta vars förfäder som också varit slavar, men inte var det i amerikanska södern är annorlunda. T.ex. så var den förste svarte polischefen i Harlem från Haiti. Svarta i USA som bodde i norr (free persons of color) uppvisade inte hellre redneckdragen.
Haiti är fortfarande ett skitland, jämfört med Dominikanska Republiken, för att de inte brukar sina resurser.
>le IQ
De har lägre IQ, och det är genetiskt. Vi ser samma mönster i Sverige.
>Att å andra sidan säga att det historiskt sett var vita som förstörde svarta är betydligt svårare och ger en noll politiska poäng.
Det är ju den rådande linjen.

>"försening på grund av obehöriga på spårområdet"

Det är alla robotar som ska ta livet av sig hela tiden

> att rubba varenda ekosystem på planeten hade gynnat sverige
Jonte...

I vilken affär kan jag köpa en riktig sugpropp för glas? Köpte en på Kjell men den var leksaks-nivå.

Bättre det än att de skitar ner tråden, någon gång måste vi väl få slut på robotar

>snöstorm igen
"""globala uppvärmningen"""

IQ är inte den enda faktorn som leder till brott. Ta två befolkningar, ge den ena mindre empati och lättare till ilska och den kommer att bli mer brottslig.

Abdullahs livs, godis och tobak

Vad ska du med sådana till?

Babbarnas fel
svt.se/nyheter/vetenskap/i-japan-gar-snabbtagen-som-pa-rals
Detta. Alla bra länder gynnas, Ryssland kan äntligen utnyttja sin fulla potential, de enda länder som drabbas är skitländer. Finns Gud har du ett bra bevis för att Han finns där...
>rubba
Ekosystemet är robust och kommer att överleva oss. Att importera negrer är inte heller naturligt.

> ekosystemet är robust
Människor är robust, djur och växter kan knalldö av fem grader varmare

detta

Ja, och du får fram nya med. Att döda bort Afrika är i vilket fall värt det.

>det ABSOLUTA tillståndet av den här tråden och svenska """"män""""" i allmänhet
patetiskt

...

Man får inte nya arter av att ekocida halva planeten, om du inte snackar tusen eller tiotusentals år i framtiden. Sen kommer alla afrikaner att bara sticka norrut.

>tjejer som gör interracial porr