/danmarktråden/

ugens forste dag udgave

Other urls found in this thread:

regeringen.dk/nyheder/ghetto-listen-2017-to-nye-omraader-tilfoejet-fem-fjernet/ghettolisten-definition-af-en-ghetto/
nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder/article.php/id-14181919.html
researchgate.net/publication/271536689_Why_do_some_women_prefer_submissive_men_Hierarchically_disparate_couples_reach_higher_reproductive_success_in_European_urban_humans
twitter.com/SFWRedditGifs

Invester i Region Nordjylland

Investér i Region Syddanmark

Invester i Region Midtjylland

...

its Okay to be Gay

Hello! Have somebody of you been in Iceland? Tell me about Iceland, please.

har ikke sovet i 3 dage

It's comfy there.

What about the people?

daglig påminnelse: svara ej på utlänningabrevare

literally just do a Youtube search, you'll get answers and footage from Iceland.

Have you met scandinavians before? They're like that.

There are very few videos about Iceland.

varför vill du fara till i*land?
far hellre till danmark och köp billig öl och sprit.

I'm dreaming of living in Iceland since childhood.

jeg har ikke sovet i et år

sjælland uden for kobenhavn er den mest oversete del af danmark

du kommer bara förgifta island med dina slaviska gener. du hör hemma i sibirien, stanna där, ivan.

hej, her er min oplevelse med alle fire af Coops Rancher's Cut chips som set i pic related.
>Sea salt
Ganske fornuftige. Man ved hvad man får, og de smager godt. Nogen vil sige kedelige, men simpelt kan være rigtig godt.
>Sour cream & onion
Udmærket sour cream & onion-smag, men kedelig.
>Black pepper & chives
Gode chips. Kraftig pebersmag og mild purlog, men smagen er der. Bedre end sour cream & onion.
>Lime & coriander
Disse chips kan jeg ikke anbefale, da de har en underlig smag, som jeg ikke forbinder med chips. Fine nok at prove, men jeg synes ikke de er gode.
>hvor kan jeg kobe dem?
min erfaring har været, at sea salt samt sour cream & onion umiddelbart kan fås i alle Coops butikker, men de to andre har jeg kun set i Kvickly.
>så hvad er bedst?
salt og hvis du er i Kvickly, så kob også en pose med peber
>jamen earth control-chips
ja, de er gode og har flere spændende smage, men det er ikke altid man kan få dem

*klapper*

Why are you so racist? Why so many Swedes so racist toward us?

>ett sorgligt tvingat migmig om chips
är detta vad danatråden har att erbjuda?

Som tidligere residerende fra Vestsjælland kan jeg sige med stærkt grundlag at der næsten ikke er noget at komme efter i Region Sjælland.

ja

>toffee whole nut
mit ansigt når

>en sorgelig svensker importerer somaliere, igen
fuck sverige forresten

nu vil de til give udlændinge dobbeltstraf hvis de begår kriminalitet i et "ghetto"-område.
er Danmark blevet for racistisk?

nej

>no svin in the drawing

de begår ju kriminalitet för att danmark är alldelses för rasistiskt.
kanske borde de få bidrag för att INTE begå brott?

GI TILBAKE KOMMUNISTDANSKEN VÅR VRÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLLLLL

der bor danskere i ghettoer også så det kan ikke være racistisk

Svensker ud.

du har ret, danmark har meget at lære af sverige.

jeg er dansk og bur i sverige, gutta.

...

>bor ikke i danmark
>snakker ikke dansk
du er svensker

Hvordan fanden regner man ud hvad der præcist er en "Ghetto"?

City-Vest ligger lige ved siden af Gellerupparken, skal den tælles som værende en del af den? Hvordan definerer man hvad der i det hele taget er en ghetto til at starte med? Er det hvor meget kriminalitet der er? Hvor mange indvandre som bor der?
Det er fint nok at vi som borgere har en blod forståelse af den slags men hvis der skal laves lov om det så kan det kræftedeme ikke tages i ojemål.

Jeg har tegnet dig flag op.

regeringen.dk/nyheder/ghetto-listen-2017-to-nye-omraader-tilfoejet-fem-fjernet/ghettolisten-definition-af-en-ghetto/

>for få i arbejde
>for mange ikke vestlige-indvandrer
>for meget kriminalitet
>for mange uden grunduddannelse
>for lille indkomst

det ser faktisk meget bedre ud

god eftermiddag mina danska vänner :3
1658 glöm aldrig,,,

vad fint, har du ritat den helt själv?

jeg har endelig fået mit jobs vagtplan

Efterlignede bare OPs..

Fast du gjorde det bättre.

STOR

tak. Jeg er også igang med at tegne manden op, men det kommer til at tage en måneds tid, da min motivation er lig med nul.

kom och sov med mig lillebror :)

Perverst

Dette gor mig stolt

They are scared of you.

Nogle gange snakker vi også om eksaminer, anime og depression.

Synes at den der var for vammel.

>sad oppe til kl. 6 for at lave en opgave der skal afleveres om morgenen sidste fredag
>sover til kl 8 og sidder igen og ser på opgaven
>tager til uni ved 10 tiden
>sporger en kammerat om en opgave jeg ikke kunne finde ud af så jeg kan aflevere inden fristen
>han fortæller mig at jeg er kommet til at lave opgaven til næste gang

Se det på den lyse side; så er den til næste gang jo klar! Det skal du bare være glad for.

det var dog den forste opgave jeg ville have afleveret i det fag...
har haft en stram tidsplan i dette semester

Sverige og Danmark - et land, et folk, en skæbne!

Sad og så TV2-news her til morgen, og værten fattede ikke at det ikke gor folk ulige i loven, da alle får dobbeltstraf ved at begå kriminalitet i disse områder. Loven eksisterer allerede på steder med vejarbejder eller offentligt byggearbejde, hvorfor er det ikke diskriminerende mod folk der bor tæt på hvor det bliver bygget? Jeg sværger folk er så fucking retarderede

Jeg er så TRÆT. Jeg har brug for en ferie, men jeg har ikke råd til at tage en. Jeg bliver slidt tyndere dag for dag og der er ingen ende i sigte. Hvad FUCK kan jeg gore drenge?

Hvad laver du til hverdag?

>hvorfor er det ikke diskriminerende mod folk der bor tæt på hvor det bliver bygget
sagde værten nogensinde at det ikke var?
bare fordi at en ting er diskriminerende betyder det ikke en anden ting ikke er

Rengoringsarbejde og forskellige vikarjobs. Når jeg kommer hjem er jeg så træt at jeg ikke kan nyde min fritid og i weekenderne sover jeg halvdelen af dagen

Bare begå din kriminalitet et andet sted lmao

Håber det er lonnen værd

Jeg var dybt ulykkelig da jeg var NEET, ved ikke om det her er bedre eller værre. I det mindte giver det mig lidt selvrespekt

jeg siger da ikke at jeg ikke stottede det

3.2 too many

...

jeg er i gang med at spise verdens mest smagslose tomater

Du kan ikke få gode tomater på den her årstid.

jeg har dog ellers næsten kun spist gode hele vinteren
det her var abnormalt

bæstet

Fortalte mine venner om mine selvmordstanker og hvordan jeg ikke gider at have dem
Nu er de sure på mig for at have fortalt dem om det siden det har gjort dem endnu mere bekymrede og jeg ikke er i direkte livsfare

Flytta till Sverige.

stonehenge is british mate

...

Har du besogt en læge?

>the CHAD British Marvel of Engineering
>the VIRGIN Danish rocks on top of eachother

Ja

1400

Nu skal jeg ikke sige at jeg er læge, men jeg har læst at flere undersogelser har vist magiske svampe er mere effektive en lykkepiller
Måske burde se lidt på det?

Men det er jo stoffer

Og lykkepiller er ikke?
Læs lidt på det
Der er ikke en eneste person der nogensinde er dod som direkte resultat af at tage svampe
Lykkepiller er meget mere farlige
Der er en grund til at man ikke må kore bil hvis man er på dem

>de sender badehotellet igen
hvordan fortsætter den serie med at få seere?

>Der er en grund til at man ikke må kore bil hvis man er på dem
Jeg ved ikke meget om medicin og stoffer. Hvorfor må man ikke kore bil på dem?

nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder.tv2.dk/nyheder/article.php/id-14181919.html

Do ikke

researchgate.net/publication/271536689_Why_do_some_women_prefer_submissive_men_Hierarchically_disparate_couples_reach_higher_reproductive_success_in_European_urban_humans

>Human pairs with a hierarchic disparity between partners conceive more offspring than pairs of equally-ranking individuals, who, in turn, conceive more offspring than pairs of two dominating partners. Importantly, the higher reproductive success of hierarchically disparate pairs holds, regardless of which sex, male or female, is the dominant one.
>regardless of which sex, male or female, is the dominant one.

Det er faktisk ret godt. Er begyndt at se det med bollevennen

Jeg vil tage på ferie i Danmark i dette efterår med en af mine venner. Er der nogle steder i Jylland I kan anbefale?

Århus

Er du dansk, ellers er Google Translate blevet ret godt?

Kan anbefale dig at se Århus, Silkeborgsoerne og en del af Vendsyssel. Især Rubjerg Mile og en del af vestkysten deroppe. Mange gamle bygninger og sommerhuse er ved at falde i havet, fordi det lige så stille æder kysten.

>kan endelig få mine orepropper ud efter at have været forkolet siden sondags
jeg vågnede flere gange i nat så slemt var det

>Oerepropper under forlolse

Det har jeg aldrig hort om i mine 25 år.. Hvad går det ud på?

altså man får propper i orene (man foler et tryk i orene som når man dykker under vand) og man er ude af stand til at udligne trykket fordi man er forkolet

Aalborg er, i min mening, den bedste festby på Jylland, grundet Jomfru Ane Gade.
Nordpå er selvfolgelig også Skagen, som generelt har en fantastisk atmosfære om sommeren, og voldsomt druk, men kun i uge 29.

Ser på gamle fotos..
Hold kæft hvor var jeg tynd og attraktiv engang.

>dfn du har været halvfed i et halvt årti nu

Thyholm