/norgetråden/

Snart-påske-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=qGyPuey-1Jw
youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M
youtube.com/watch?v=allB2VKX5YI
middagsgjesten.no
twitter.com/SFWRedditGifs

Jeg har ikke sett Star Wars (1977) enda, så ikke spoler det. Vil vente til 2077 da det er 100 år jubileum.

For å bli stor gutt

Æsj for en feit jævel. Stygt.

For Åsgård

>han synes topp ytelse er stygt
Faktisk helt feil. Det er noe av det vakreste som finnes.

Kanskje jeg skal dra til butikken å kjope en stor Grandiosa pizza og en frekk pose med Smash som jeg kan kose meg med......??

Hvorfor har du sånne bilder? Er du homsefil?

>han synes sterke tjukkaser er noe å se opp til

Helt innafor, nærmest pålagt.

Hvorfor skal jeg ikke ha bilder av forbildene mine? De hadde jo ikke vært forbilder om jeg ikke hadde bilder av dem hadde de vel?

Nei, faktisk skal jeg ta med meg en ol og stikke bort til en jv om en time eller to

Selvfolgelig er de det. Hvem synes du man bor se opp til da?

>sverigeanon kaller andre autistisk
ler og ler

Hey, jeg har ikke sett denne animen enda, vil vente til jeg er 40. Aldri brev den igjen.

Jeg har selv mannlige forbilder, men jeg har ikke bilder av dem i bare trusa for det.

Dette med å ikke poste spoilere var visst et sårt tema.

>Selvfolgelig er de det. Hvem synes du man bor se opp til da?
Sterkinger som ikke er tjukke, kanskje? Tjukkaser er ingenting å se opp til.

Det at du velger å vente til en serie er ferdig er helt greit, men da er det din skyld at det blir spoilet for deg når folk snakker om det:)

Å, jeg har verre bilder enn det der. Men hvem ser du opp til da? Du svarte ikke.

Men du har jo rett i at det ikke egentlig er noe poeng i å ha bilder av dem på datamaskinen min, men det er jo heller ikke noe poeng i å ha frosker på den heller, men det har jeg jo også.

youtube.com/watch?v=qGyPuey-1Jw

Jeg tror ikke du har forstått poenget. De er ikke tjukke fordi de er late, de er sterke fordi de er tjukke.

kjempeflott sang

nå er det visst vinterferie

Hvem jeg ser opp til er min egen sak. Jeg synes bare det blir litt sært å ha sånne bilder av folk hvis man ikke spesifikt liker å se på store mannemager.

Å være tjukk er tåpelig uansett hvordan du vrir og vender på det.

Hvorfor?

Ok da, men ikke klag på at jeg ikke bidrar i tråden, jeg prover jo bare å samtale.

Jeg sier ikke at jeg ikke liker å se på bildene, men det er jo ikke på samme måte som jeg liker å se jver. Det er jo mer at jeg onsker å se ut som de mennene jeg har bilder av, ikke at jeg onsker å se dem enda mer avkledd.

"Hva man vil ha" og "hva man vil bli" er to veldig forskjellige ting. Glem aldri det.

>han onsker å se tjukk ut
Hahahahahahaha

*pust*

..HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
I HEROINANONS MINNE
TRÅDKRIG NÅ
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Jeg skjonner ikke helt greia her. Jeg forstår jo at du ser opp til dem fordi de er sterke, men de ser jo virkelig ikke bra ut. Spesielt ikke med de magene som tyter ut. At man vil bli like sterk som dem kan jeg jo skjonne, men ikke at utseendet deres er noe å trakte etter.

litt VEL tidlig, eller hva?
jeg bare spǿr....

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

Jeg synes ikke de ser så ille ut jeg da. Bilde relatert, målkroppen. Men det er vel bare oppfattelsen som endres ved meg i forhold til ved dere siden jeg bryr meg mer om hvem de er. Egentlig vil jeg bare være stor gutt, ikke sant?

Liker jenter uironisk å suge kuk?

Jeg begynner å tro at dette er agn.

Ja.

Jeg agner ikke, nei

Haha, veldig bra agn fåvæ. Jeg har forstått det nå. Men skal ikke avslore deg noe mer nå.

Hva liker de med det?

Hva liker du med fitte?

smaken

Jaja gutta... slutta på skorn for å begynne med rykk. Ta gjerne turen innom!

hvis de liker deg, ja

De er gode å stikke kuken i, men smaken er ikke noe jeg egentlig liker (for å si det sånn).
Kan ikke være smaken.

>kan ikke være smaken
Ikke vet jeg, suger ikke kuk

Hvem er denne sædpaien?

Dette er idealkroppen ifolge Norgetråden

Hun er 15 år gammel.

Due Cameron

youtube.com/watch?v=3GwjfUFyY6M

Du sier det som om det er negativt.

Er i ferd med å spise EN HEL grandis alene

barnemat

Hvem slags grandis

den vanlige. har lyst å prove de nye, men butikken nærmest meg har de ikke enda

youtube.com/watch?v=allB2VKX5YI

Tips til dere som foler dere litt ensomme i hverdagen.

middagsgjesten.no

HVA I HELVETE

Når mista du livsgnisten?

Hva...

Hvem av dere var dette?

Norge i et nötteskall fåvæ.

Hahaha, hva faen. De er iallefall kreative.

Ungdomsskolen

tenkte jeg skulle være smart og spare penger når jeg kjopte pc så jeg bygget den selv. nå har den noe helvets med fps problemer jeg ikke fåpr fikset så nå må jeg kjope en ny fra komplett som dem å bygge.. fyfaen...

Håper du er han i tråden som nektet å hore på meg da jeg sa at du bare burde kjope en ferdigbygget en.

Det er litterært enklere enn å bygge lego. Hva slags fps problemer?

Du har sikkert bare ikke installert driverne til grafikkortet.

nei husker du skrev det og var det som fikk meg til og åpne oynene men jeg er ikke den samme personen.

Tar å mediterer litt fåvæ

den funket fint i 7-8 måneder så plutselig helt pudding.

fps problemene er slik:

ser på en youtiube video f.eks plutselig kommer det et lite drop i fps så det blir hakkete, det er iokke stort men det er veldig merkbart blir en slags konstant lag.

samme i spill, uansett om det er hearthstone eller battlefield så kommer det droppet 24/7 som gjor det helt kreft å spille.

det rare er at engang så tok jeg pc kabinettet og dro det nærmer meg + slo hardt på det på toppen og da funket fpsen helt fint plutselig hele kvelden. så slo jeg av pcen, la meg, sto opp dagen etter å da var fps problewmen tilbake. jeg blir helt gal og sinna mann av dette her merker jeg. vurdere å kaste inn håndklke og kjope helt ny på komplett...

Du kan jo feilsoke ved å ta ut skjermkortet og bruke den innebygde. Om problemet forsvinner da trenger du bare å sende inn reklamasjon på skjermkortet.

Og evt. stromforsyninga

hvordan gjhor jeh det

hvis du putta sammen dritten må du vel klare å åpne'n å dra ut skjermkortet din absolutte tomsing
husk å skru'n av forst da, fjompen

Har du HDMI, DVI eller VGA-utgang på hovedkortet? Koble til en av de i stedet for skjermkortet.

Drittdyrt å bygge PC nå uansett

aner ikke hvordan hovedkortet er å hvordan skjerkoprtet er vaR EN Kompis som bygde. akk nå har jeg 1 hdmi plugg for en skjerm og en dvi for den andre

Har vært våken i 25 timer nå
Sitter bare å venter på en maskin med klær skal bli ferdig slik at jeg kan ta ut klærne, henge dem opp, og endelig legge meg
Föles dövt ass

Er du full, anonsen?

nei jeg vil bare spille spill og se på youtube på pcen min som kostet 10k uten å få fps problemer...

Nå skal jeg lage kaffe

Jammen bare kjör et bildesok på HDMI, DVI og VGA utganger å se på ledningene bak i maskinen din da, du er vel ikke hjelpeslös som et barn er du?

bygget pc til 20k med null erfaring, youtube er din venn

Vanligvis er hovedkortet montert vertikalt og skjermkortet stikker inn i hovedkortet, horisontalt. Utgangene finner du vanligvis på baksiden av kabinettet.

>du er vel ikke et hjelpeslost barn


jeg....

>Vanligvis er hovedkortet montert vertikalt
Pleier de ikke å være montert diagonalt på hypotenusen da?

vi burde sende dem tilbake til afrika
vi burde sende dem tilbake til afrika
vi burde sende dem tilbake til afrika
hvor de hörer hjemme

vi burde sende dem tilbake til afrika
vi burde sende dem tilbake til afrika
de burde dra til helvete ut fra amerika
og la den hvite mannen leve i fred

Hvis en ung mann hypotetisk sett skulle dratt på H&M for å kjope dameundertoy han skal bruke selv, når på dognet er det best å dra med tanke på å bli lagt noe mer merke til enn nodvedig?
Noe spesielt han må si til jentene som jobber på H&M, for eksempel "Hei jeg leter etter noe til jentevennen min, hun er omtrent like hoy og bred som meg."

Hdmi på hovedkortet funker ikke og den tar ikke DVI så jeg får ikke testet...

Nå har jeg bare 1 hdmi plugget inn i skjermkortet og nå er fpsen stabil

Lirer på hva som skjer når jeg plugger inn skjerm nr 2 med dvi

Dro du ut skjermkortet eller skrudde det av i BasisInformasjonsOppsettsSystemet (BIOS) fǿrst? For ellers sendes det bare signaler til HǿyDefinisjonsMultimediaInngangen (HDMI) på skjermkortet.

Hvor hoy og bred er du?

Kan han stoppes?

Hvor mange watt klarer stromforsyningen å levere?

Hvorfor vil du vite, har du noe du kan låne meg?

>"Hei jeg leter etter noe til jentevennen min, hun er omtrent like hoy og bred som meg."
Å si det der er jo det samme som å avslore seg selv.

Det du gjor er å finne frem den storrelsen du vet du skal ha, også går du rett til disken og betaler for den. Da vil ikke hun i disken tenke over det. Det vil bare ligge i underbevisstheten til hun i disken at du kjoper det til en kvinne.

Mmmmhm... "Hun har faktisk manhofter som meg... Det er genetisk"

Jeg ser ikke akkurat ut som en mann med jentevenn.

EN JÆVLA GARASJE

Bestill de sære tingene dine på nettet, så slipper du å snakke med sǿte jenter på butikken.

I'm going to learn Norwegian, is it worth it? The full language course costs about $2,600. (I'm gonna learn it in Russia)

Har du tenkt å jobbe i Norge?