Sverigetråden - Eftermiddagsdabbupplagan

...

Other urls found in this thread:

svd.se/damer-over-65-ar-skriver-valdigt-grova-saker-pa-natet
twitter.com/NSFWRedditImage

Trådkungen återvänder.

Häng dig jonte

heemad av en neger

Snopp > Vagina

Det var en cirkusmatch, det bevisade inget. Om möjligt endast att Mayweather är den bästa boxaren genom tiderna.

Om det skulle vara en riktig fight hade Conor avslutat matchen inom 10 sekunder.

Måste du spamma sönder varenda jävla tråd, bögäckel? Stick till /lgbt/ där sån skit hör hemma.

Påminnelse
Inkluderar halvbögar

haha aa

varför är du så inspirerad av honom? Tränar du ens mma?

svd.se/damer-over-65-ar-skriver-valdigt-grova-saker-pa-natet
>Nätverket Näthatsgranskaren spårar upp hot och hat på sociala medier med ett egentillverkat sökprogram. Projektledaren Tomas Åberg efterlyser en debatt om samtalsklimatet på sociala medier.

>Den kraftiga ökningenav antalet åtal om hets mot folkgrupp förra året beror till stor del på Näthatsgranskaren, en samling människor som i början av 2017 gick samman för att hitta hot och hat på sociala medier.

>Nätverket består av bland annat jurister, juridikstuderande, före detta poliser och systemutvecklare. De har skapat ett program som söker igenom framför allt Facebook på jakt efter näthatare.

>Programmet letar efter ordoch fraser som kan misstänkas utgöra hets mot folkgrupp, uppvigling och olaga hot. Sökningen resulterar i tusentals träffar som granskas manuellt, säger Näthatsgranskarens projektledare Tomas Åberg, som själv tidigare arbetat som polis.

Jag vill fixa kuken...ska man besöka läkaren?

WooOOooOO
Hermad av en neger
Heemades sen, av hans meterlånga lem
WooOOooOO
Heemad av en neger!

Äter du nå piller med biverkningar eller? Jag vet inte vad det kan vara, är ju många män som lider av ED.. Gå till läkare kanske? Annars kanske du bara kan skaffa en kukring för du säger ju att du blir hård men tappar ståndet lätt.

Vad i helvete

Ica-reklamerna är bra

Vårdcentralen först.

Vart går man för att träffa en fv?

>Han tittar inte på ryck strömmar med koreanska brudar

Förstår inte vad de säger men de är otroligt roliga

Jag hade nog blivit djupt deprimerad om jag började lida av ED. Runken är ju allt man har, ingen fv och oskuld som närmar sig 30.

Kan man inte runka eller ens få stånd så känns det lite som att allt är slut, man kan lika gärna klippa bort qkn då.

>vilja ha fv när pv finns

>dkn svenska kvinnor
JAG VILL KNULLA! KNULLA I BANGKOK!

bögar är äckliga

Utomhus för att börja med, sen kan du tala med vilken kvinna du vill.

Anamma en filosofi som säger att alla kvinnor tillhör dig och du har rättigheter att kräva sex från dom, efter detta kommer du lättare kunna närma dig kvinnor med en sundare mentalitet.

detta

Puss

Sluta samböga ditt psykfall

Ska runka på rasten

>En 23-årig man har åtalats för hets mot folkgrupp efter att ha hissat en hakkorsflagga i Eskilstuna i april.

>Men eftersom flaggan var framställd i tryckpress gäller tryckfrihetsförordningens särskilda regler för rättegången.

>Tingsrätten anser att det inte är klarlagt att åtalet har väckts inom den tid som tryckfrihetsförordningen – med kortare preskriptionstid – kräver. Åtalet har därför avvisats.

Vad är det för jävla skämtland jag bor i?
>den var framställd i tryckpress, alltså gäller en helt annan uppsättning lagar, detta är helt logiskt och rimligt

jag vill ha pv som ser ut som fv, men har kuk

jävla ddr fasoner, hoppas att sociala medier äntligen dör ut i sverige.

Med rumpan :3?

Har rast just nu

>inte eftermiddabb

>"hets mot folkgrupp"-åtal misslyckas tack vare ett kryphål i lagen
Detta är bara bra

Asså jag kan runka och runkar jag hårt så har jag stånd men om jag slutar att runka så blir kuken slak och svårt att få upp den igen.

Krogen, där förväntar de att bli uppraggade.
Eller via något intresse, det är en lite längre väg som kan råka bli vänskap istället. Skapa en kontakt, var dig själv (ärlig) och bjud ut på lunch, fika eller kaffe. Är du ovan så är det lättare för du kan fråga ut tjejer som du inte bryr dig om ifall de säger nej.
Ä
Du kan värma upp genom att få till små konversationer med olika människor, biblioteket är ganska bra. Ofta trevliga, stressfria människor där.

>var dig själv
slutade läsa där

Alla som någonsin varit inblandade i ett hets mot folkgrupp-åtal bör avrättas.

Nej...
Har inget att använda :x
Men ska sitta i massagestolen med fokus på rumpan och nedre ryggen
Mysigt

grög inte gilla mörkhyade stammen
dom stjäl grögs kvinnor
grög vill ha bort dom

Den åtalade med?

>hemma från skolan
>redan ätit och gjort matlådor

vad gör man nu då

Nej, jag syftade på blattarna och vänstertomtarna som initierat skiten.

>>hemma från skolan
pelle...

>dkn man hatar niggers,babbar och rasblandning men ändå skulle vilja ha en svart fv

Se film, spela spel, läs kanalen, kolla på dutub

>sojgrög gillar inte jajistmännen
>sojgrög låta andra stams hanar para sig med hans hona
>sojgrög tror alla stammar likadana och lika mycket värda
>sojgrög leker med pinnar han fått från gulingastammen, guldhårstammen måste hjälpa bajshudsstammen för det sa långnosmannen
t. Hapa-user

Har gjort exakt det varje dag i 10 år

Sydost asiater är fula

>jvdk

Gå ut på en promenad då

vem citerar du?

Har redan gjort det idag på lunchen men kan väl göra det igen

Tycker dock inte det är särskilt trevligt att gå promenader här, jag bor mitt i stan

Jag har sett att man brukar använda citatvinkel för att säga att man känner känslan i det citerade inlägget, varför vet jag inte.

Städa rummet, sortera saker som behöver sorteras

sluta tänk på att runka då och tänk mer på porren eller fantasin och låt det vara vad som driver fram kåtheten.

Jag har också problem att hålla stånd om jag bara runkar för at runka, men när jag går igång på det jag tittar på och inte stressar går det bättre.

Ja, men det är ett urbota korkat kryphål.

Det var faktiskt en bra idé

BASERADE mcgregoranon

Är du inte rädd att nån ska komma in i rummet efter dig och känna lukten?

Du låter som vidrig människa, din äckliga rasist.
Hoppas du dör ensam. Glädjer mig att du aldrig kommer få smaka på svart fitta.

Finns inget att städa, rummet är helt oinrett utom bord, stol, och säng.

alla här är bögar eller sojapojkar
rannsaka er

>alla här
haha aa

GETT BORT FYRA TUSEN (4000!) SVENSKA KRONOR TILL EN TRANSA HAN ALDRIG TRÄFFAT

HAN ARBETAR MED DET BOKSTAVLIGEN VÄRSTA OCH VIDRIGASTE JOBBET ÄLDREVÅRD BARA FÖR ATT GE BORT HÄLFTEN AV DE FÅ SLANTAR HAN TJÄNAR

TILL. EN. FUCKING. TRANSA...

I USA
AHAHAHAHHAHA

Varför sjunger alltid män med ljus röst i moderna låtar?

>sojapojkar
skrattar åt alla som oironiskt kallar folk för detta.

KAN INTE HITTA PÅ

Synd för dig att ca 1% av dem ser bra ut

haha mm verkligen. Är ej bög och under en fylla med en bög som var en pedofilbög så kom begreppet twink upp då han konstaterade att den andra killen i samtalet (en sojapojke) var en riktig twink. På frågan om jag var det skrattade han och sa nej verkligen inte, du är mer en björn.

För att massorna gillar bögar och bögiga låtar.

>GETT BORT FYRA TUSEN (4000!) SVENSKA KRONOR TILL EN TRANSA HAN ALDRIG TRÄFFAT
Har jag missat något?

Gav henne 800 idag för att köpa sina tabletter

Vänta, så han gav bort 4 tusen av sina egna pengar till någon fjollbög i USA?

Haha, hur jävla patetisk kan man va?!

Bögen som jobbar ålderdomsvård ger bort sina pengar till en transa i USA

...

Skojar du?
Slänger han pengar till en kille han har aldrig träffat?

Ja, men jag undrar vart du fick siffran 4000 ifrån?

Värsta jobbet? Han hjälper ju människor, han har väl mer anledning att må bra med det han jobbar med än många andra.

Vad har hennes kön med saken att göra? var ju inte så att det är hon som bett honom om pengar.

Psykfall stödjer psykfall

omg lmao, så han ger pengar till en neet bög i usa som säkert knullar runt med andra för att han "älskar" honom?

HAHAHAH

gav du eller lånade du ut?

...

alla stammar lika värda
du inte tycka så?
grugg slå dig

vad pågår här?

Jesus svarade dem: ”Stunden har kommit då Människosonen skall förhärligas. Sannerligen, jag säger er: om vetekornet inte faller i jorden och dör förblir det ett ensamt korn. Men om det dör ger det rik skörd. Den som älskar sitt liv förlorar det, men den som här i världen hatar sitt liv, han skall rädda det till ett evigt liv. Om någon vill tjäna mig skall han följa mig, och där jag är kommer också min tjänare att vara. Om någon tjänar mig skall Fadern ära honom.


vad FAN menade jesus med detta? den som inte har barn och hatar sitt liv kommer in i himmelriket?

Till slut spricker bögen.

user snälla... Du verkar genuint vara en snäll och fin person men har du övervägt att du kanske blir blåst? Typ som raka killar som skänker en förmögenhet till sin "flickväns" familj i Thailand för att hennes mammas vattenbuffel är sjuk eller vad det nu är. Dina pengar och ditt val såklart men jag hoppas du iaf är lite kritisk.

en chad polare sa att han är bög och tänd på mig, har inte svarat, han har panik och ringer hela tiden, vad ska man svara? Han var min enda vän och jag kan inte umgås med bögar favä

vad är ett bra motionscyklingspass för en otränad sojpojke
t. gjorde just 23 minuter på medium intensitet

>vad är ett bra motionscyklingspass
inget

t. aldrig arbetat inom äldrevård

Det är så jävla grisvidrigt hemskt. Jag arbetar med det över sommaren och har redan ångest över när jag ska tillbaka dit. Värsta är att så mycket av det skulle ha kunnat automatiserats och jobbet kunnat göras så mycket mer drägligt om vår regering spenderade pengar på det istället för på invandrare. Kolla på Japan. Där är det mest socialt vilket det brode vara. Är toppmysigt att sitta och fika och prata med gamlingarna och det är ju det de värderar mest. Klart som fan de inte vill ha någon som torkar en i röven eller annat, det är ju hemskt för både dem och oss.

såg en indisk tjej från grundskolan idag, hon var så jävla vacker.

>muh järnpump
vill helst inte dö knall och fall när jag är 30 för att hissen har gått sönder tack

Det svenska systrarskapets årliga SV HO möte.

Jag hoppas iaf att du cyklade utomhus annars behöver du ordentligt rannsaka dig själv.

Ficklampsanon är ett sånt jävla enkelt offer. Han utnyttjas definitivt.

gunilla...

>han är bög
>jag kan inte umgås med bögar favä
Du svarade ju själv. Känner du så är det väl bara att blockera och gå vidare.