/Norgetråden/

Eulogi-utgaven

Forrige:
Det er kanskje en klisje, men ord blir fattige for å beskrive hvor mye vi kommer til å savne Avrundet smak, også kjent her i tråden som «heroinanon». Det foles veldig feil å kalle han «heroinanon», vi kjente han som J, eller «avrundet smak», og vi kjente han ikke som noen tilfeldig knarker, ei var han det heller; J var så mangt. Musiker, absolutt galmann, en god venn, velreflektert tenker, en pikenes Jens, et forbilde, og en kilde til glede og gode minner.

Som en utrolig talentrik musiker, drev han en degroret-kanal med over 20.000 folgere hvor han brevet musikk han hadde laget selv, og remixer av andre sanger. Selv nå som jeg sitter og skriver dette, kommer jeg ikke over hvor talentrik han var. Etter vi dro og besokte graven hans, satt vi og horte på musikken hans mens vi mimret over alle de gode minnene han har gitt oss.

Enten det var den gangen han var doden nær og det forste han sa til sotpaien fra ambulansen som vekket han til live, var en foresporsel om oralsex (vi som var der lo så vi holdt på å knekke sammen, selv med tanke på hvor alvorlig situasjonen var), eller når vi var på fylla sammen og han i den ganske lange koen på baren, begynte å fortelle en tilfeldig sotpai i koen om jodene, klarte J alltid å bringe et smil til fjesene våre.

Når jeg tenker tilbake på det, er det overraskende hvor god han klarte å være, selv med tanke på situasjonen han selv var i. Han hadde sine ting å slite med, men selv når jeg kom til han for å fortelle om noe kleint som hadde skjedd, var han stottende og forstående. Dagen for han dode, når han hadde det som morkest, tok han seg fortsatt tid til å hore på meg syte om hvor vanskelig det er å være sosial for han fortalte noe om hvordan han hadde det. Han var langt ifra noen særlig bemidlet mann heller, men han spanderte gjerne en subway når vi hang, for kebab, nei denslags er for negere og samer.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-yOZEiHLuVU
twitter.com/NSFWRedditVideo

Det skottet aldri på politiske meninger fra han, jeg hadde mange rike samtaler med han, hvor vi på tross av våre diametralsk motsatte meninger, diskuterte hoflig de finere sidene av folkemord, britiske fascister, Amerikanske universitetsgjoker, og om korstog og orkenreligioner. Det er litt sykt å tenke på, han var jo etter ordets ekte betydning en fascist, en sånn en vi alle har blitt fortalt om at kun er vonde mennesker som går rundt og banker opp negere og begår folkemord, men fy faen altså, han var en jævla kjernekar uten like.

En kan vræle over det så mye man vil, men J hadde dreisen på damene. Kanskje ikke den gangen vi motte på to blindernstudenter når vi var på rakkadeisen sammen, og han på dod og liv skulle informere de om hvordan Israel fortjener et nytt holocaust (og et ekte ett denne gangen), men ellers hadde han alltid gode råd å komme med. Han ville gjerne se at vi skulle klare oss, og han ville alltid hjelpe til der han kunne.

Uansett hvordan en ser på det, var det å kjenne J en opplevelse flere burde hatt. Det å kjenne han, var en tripp, for å si det mildt. Jeg skulle onske jeg kunne fortelle dere alle hvor god han var, om alle de flotte stundene vi delte sammen, om alle de morsomme samtalene vi hadde, alle de morsomme historiene han kom med (og til tider og utide, var kilde til selv), men dessverre kan jeg bare gi dere disse to korte brev. Han forlot oss alt for tidlig, men han vil ikke glemmes. Noen av oss var og besokte graven hans her forleden, den var vakker og dekket av blomster og kranser fra venner og bekjente, og vi skal sorge for at han lever videre i vårt minne, og at hans grav ikke skal ligge naken.

Tråden har mistet en brever, Norge har mistet en mann god som få, og de av oss som kjente han, har mistet en venn så god som gull. Det savn som foles, over å ha mistet en mann så god som han, kan ikke speiles i ord.

Det er med ekte sorg, og blottet for all ironi, at jeg sier, «hvil i fred.»

Hvil i fred Avrundetsmak

>trådautisme igjen

:nokke:

*promp*

prover jodene å forvirre oss igjen?

si en hei for avrundet

si hei

Hvil i Fred, du vil bli savnet. o7

F

>Heroinmisbrukere får to tråder på rad fordi de tar pingleveien ut

F

Er ganske trist over at jeg aldri fikk mote avrundet, virket som en veldig god kar.

Hvil i fred.

...

får deg til å tenke på hvordan tråden hadde reagert hvis du hadde dodd
hva hadde det stått om de andre trådpersonlighetene hvis de dode?

hvil i fred kompis

det kommer vel an på hvor godt kjent du var, og om du har verdt på motopp med noen her tror jeg

Det skumle er, om vi noen gang kommer til å få vite.

Avrundet gikk bort i starten av februar, men vi fant ikke ut for bare noen dager siden. Med mindre du kjenner folk IDVL fra tråden, eller har satt opp avtaler med noen en stoler på i tilfelle en blir truffet av en lastebil eller noe slikt, er sjansene små for at folk noen gang finner ut.

Han likte daier
Han sov med sin mor
Autistiske,
det var trollmannens ord

>oppmerksomhetssyke kantherrer griner fordi tråden ikke suger kuken deres 24/7

>får deg til å tenke på hvordan tråden hadde reagert hvis du hadde dodd

Ingen vet hvem jeg er fåvæ, selv om jeg har vært her siden 2014.

TRÅDMAKT NYSOPERSLAKT

Hvil i fred, avrundetsmak.

Er det noen som fortjener en dobbelttråd, er det faktisk han. Skulle virkelig onske, at jeg kunne fortelle dere hvor jævlig grei han var.

Hvil i fred Avrundet. Kjente deg ikke like godt som jeg burde, men det var alltid opploftende å prate med deg. Jeg er selv en av de negative drittbreverne her, men jeg har ikke ett vondt ord om gutten.

Du dro for tidlig, selv om vi motes om ikke så lenge. Sov godt sote prins.

Jeg tror jammen den eneste grunnen til at jeg ikke er nazist er at jeg digger Seinfeld.

Seinfeld er det beste tv programmer noen sinne, for evig og alltid

hvis du er nogenlunde aktiv i discorden så blir du vel savnet hvis du plutselig forsvinner?

Og der, var vi storre enn den andre tråden.

ingen hadde vist om det om jeg hadde forsvunnet fåvæ

JEG GRÅTER IKKE, DU GRÅTER

Det kommer vel fortsatt litt an på fåvæ, er jo noen som er på i noen uker, også av i noen uker også på igjen osv. så man legger jo ikke alltid merke til de som er litt stille av seg der

Joda, men det er ikke uvanlig at folk går avlinje fra tid til annen, og slikt må man bare respektere. Såklart blir man savnet, hvis man kjente folk der, men det er som regel lurt å ha andre måter å kontakte på, eller, hvis du stoler på folk, gi de doksen din.

Håper ikke du skal henge deg, selv om Avrundet kanskje er et bedre sted nå (håper jeg iallefall), så gjor det oss enormt vondt at han ikke er med oss lenger.

Faen I HELVETE for noen daier på hun Khamzy AP-dama da?

norska anton maiden?

og nå har vi 2 tråder som begge er aktive

bare en kar som kan ha stått bak dette

Hvil i fred avrundet.

t. mannlingeanon og vektloftanon

Jeg forsvinner ofte flere dager pga normalhomseting, blir ikke savnet av den grunn. Kan ha noe med at jeg er ett rasshol, så ta ikke dette svaret for faktum

privatisere jǿdene

hvordan vet dere at han ekle heroin karen er dod? haha for en taper bli narkoman i norge haha fyyyyfan

germanske jenter

Jeg hadde drept meg selv akkurat nå hvis det hadde gått an å se reaksjonene, men det går ikke så jeg gidder ikke.

Noen av oss har snakket om å starte en bokklubb for avrundet, blir vel å lese Culture of Critique. Han mente selv at dette var boken som rodpillet han på jodene, og da kan det jo være verdt å lese igjennom?

Dette. Finnes det noe lavere enn å havne helt der nede i et land som dette?

>denne tråden er livlig og med mange brevere
>den andre tråden er bare folk som syter om denne tråden

Ser man på...

Jeg har hvertfall tenkt til å lese den, vet en god del av oss i diskård skal óg

>aktiv i discorden

Jeg er ikke 14 år gammel.

>feil banner
Fyfaen

stakkels avrundetsmak :(

Nei, det er gammelskole banneren

youtube.com/watch?v=-yOZEiHLuVU

>er ikke kul nok for diskården
>"j-jæi ække f-fjorten"
ler og ler

Nei, gammelskolebanneren er den som vanligvis blir brukt. Hvor ny er du?

>det er gammelskole banneren
Je...
Nei.

Bare så det er sagt, discorden er trådens discord, og skjonner godt hvis folk ikke vil ta del i den, sosialt samkvem rundt et anonymt bildebrett er jo ikke for alle, men se på det heller som et tillegg til tråden.

nyhomser UT

HAHAA
noen her som ser på greekgod på rykk akkrat nå? han er helt gal ass

Trådstarterbildet er fint nok som det er.

Her er noen gamle trådstartere.

...

JEG VET IKKE HVEM DET VAR OG JEG DRITER I AT HAN ER DAU DET SPILLER INGEN ROLLE I DET HELE TATT
OG DU KAN DRA DEG TIL HELVETE MED DET HELVETES DISCORD FAENSKAPET DITT

Ikke fullt så gammel, men jeg er i skjermbildet.

og her er en jeg bare syntes var ganske artig, ei heller så gammel.

Greia er at jeg kommer på 4kanalen fordi jeg vil holde meg anonym og drittbreve, ikke fordi jeg har lyst til å bli kompiser med masse nazister.

Du bryr deg nok til å svare i caps lock kjeks. Det er greit, dysfunksjonelle barn har tendens til å utagere når de foler de ikke får nok oppmerksomhet, som de som gråter når andre får bursdagsgaver.

Nå er iallefall én av nassene dod heldigvis, så da blir det kanskje litt mindre nassebreving her.

Jeg ser den, og det er helt greit. Som jeg sa, det er ikke for alle. Vil dog gjerne skyte inn, at nassene i discorden er ikke så altfor mange, og der er hyggelige, alle som en.

Synes vi har fått til en god ting med discorden, mange vennskap har blitt knyttet, og mange hyggelige samtaler er hatt, og mange motopper er gjennomfort.

Hvil i biter gitaranon.

De er fine folk de angivelige nasserne

>hvil i fred
Kommer bokstavelig talt til helvete for å ta pingleveien ut

Heroinisten fikk som fortjent.

Er heroinanon seriost dod, sier dere? Var han også mosleyanon?

Vet ikke hva som er verst, heroinmisbrukere eller somaliere.

folk her inne hyller noe så bedrovelig som det å være narkoman. haha fyfan så tragisk

Dette.

brev bak

attpåtil en fascistisk narkoman.

Noen som har bildet av heroinanons arm mens han tar heroin?

>Er heroinanon seriost dod, sier dere? Var han også mosleyanon?
Dessverre ja, etter å ha lett etter han i en stund fant jeg han i dodsanonsene.

Ja, det var han ja. Han hadde mange talenter, han laget et par propagandawebms som han brevet på /wsg/ blant annet.

...

de sover ikke lenger på stranda

Veldig fin tråd, men feil banner.

aksjene går så det griner

takk gutta

jeg...

>Veldig fin tråd

'nei'

>negere og samer

>negere
>og
>samer

HAHAHAH han ble bannlyst nå
ikke overrasket hvis du spör meg liksom!

Hva gjorde negern?

dro inn på en webcam side og trollet tilbakestående folk

Kult.

Da har jeg bestilt blomster til foreldrene hans. La til link til katalogen så de kan hilse på oss.

Neida, skrev kort og hyggelig om hvor mye han betydde for "meg", altså, de av oss som kjente han. Tror vi lar han ta med seg tråden dit han ligger nå.

Bra

...

>la link til katalogen

Ble nesten bekymret for at du dro autismen helt ut nå, ikke tull med sånt.

Burde nesten brutt oss inn og slettet nettleserhistorikken hans.

Var en trådpersonlighet for, men er nok bare et par gammelhomser som husker meg nå. Er bare nok en brever i mengden, ingen som ville merket det om jeg forsvant.

Det morsomme er jo at særdeles få ville brydd seg i det virkelige liv heller, men men.

Tror uironisk selvmordet mitt kunne sendt en eller to over stupet

Selvmord er aldri veien å gå gutta.

gjor det, ta med deg halve tråden

>nettleserhistorikken
Hahahaha fyfaen de kommer til å få bakoversveis

Kan du si hvor graven hans er sånn at vi andre kan besoke den?