Forrige: Det er kanskje en klisje, men ord blir fattige for å beskrive hvor mye vi kommer til å savne Avrundet smak, også kjent her i tråden som «heroinanon». Det foles veldig feil å kalle han «heroinanon», vi kjente han som J, eller «avrundet smak», og vi kjente han ikke som noen tilfeldig knarker, ei var han det heller; J var så mangt. Musiker, absolutt galmann, en god venn, velreflektert tenker, en pikenes Jens, et forbilde, og en kilde til glede og gode minner.
Som en utrolig talentrik musiker, drev han en degroret-kanal med over 20.000 folgere hvor han brevet musikk han hadde laget selv, og remixer av andre sanger. Selv nå som jeg sitter og skriver dette, kommer jeg ikke over hvor talentrik han var. Etter vi dro og besokte graven hans, satt vi og horte på musikken hans mens vi mimret over alle de gode minnene han har gitt oss.
Enten det var den gangen han var doden nær og det forste han sa til sotpaien fra ambulansen som vekket han til live, var en foresporsel om oralsex (vi som var der lo så vi holdt på å knekke sammen, selv med tanke på hvor alvorlig situasjonen var), eller når vi var på fylla sammen og han i den ganske lange koen på baren, begynte å fortelle en tilfeldig sotpai i koen om jodene, klarte J alltid å bringe et smil til fjesene våre.
Når jeg tenker tilbake på det, er det overraskende hvor god han klarte å være, selv med tanke på situasjonen han selv var i. Han hadde sine ting å slite med, men selv når jeg kom til han for å fortelle om noe kleint som hadde skjedd, var han stottende og forstående. Dagen for han dode, når han hadde det som morkest, tok han seg fortsatt tid til å hore på meg syte om hvor vanskelig det er å være sosial for han fortalte noe om hvordan han hadde det. Han var langt ifra noen særlig bemidlet mann heller, men han spanderte gjerne en subway når vi hang, for kebab, nei denslags er for negere og samer.
Det skottet aldri på politiske meninger fra han, jeg hadde mange rike samtaler med han, hvor vi på tross av våre diametralsk motsatte meninger, diskuterte hoflig de finere sidene av folkemord, britiske fascister, Amerikanske universitetsgjoker, og om korstog og orkenreligioner. Det er litt sykt å tenke på, han var jo etter ordets ekte betydning en fascist, en sånn en vi alle har blitt fortalt om at kun er vonde mennesker som går rundt og banker opp negere og begår folkemord, men fy faen altså, han var en jævla kjernekar uten like.
En kan vræle over det så mye man vil, men J hadde dreisen på damene. Kanskje ikke den gangen vi motte på to blindernstudenter når vi var på rakkadeisen sammen, og han på dod og liv skulle informere de om hvordan Israel fortjener et nytt holocaust (og et ekte ett denne gangen), men ellers hadde han alltid gode råd å komme med. Han ville gjerne se at vi skulle klare oss, og han ville alltid hjelpe til der han kunne.
Uansett hvordan en ser på det, var det å kjenne J en opplevelse flere burde hatt. Det å kjenne han, var en tripp, for å si det mildt. Jeg skulle onske jeg kunne fortelle dere alle hvor god han var, om alle de flotte stundene vi delte sammen, om alle de morsomme samtalene vi hadde, alle de morsomme historiene han kom med (og til tider og utide, var kilde til selv), men dessverre kan jeg bare gi dere disse to korte brev. Han forlot oss alt for tidlig, men han vil ikke glemmes. Noen av oss var og besokte graven hans her forleden, den var vakker og dekket av blomster og kranser fra venner og bekjente, og vi skal sorge for at han lever videre i vårt minne, og at hans grav ikke skal ligge naken.
Tråden har mistet en brever, Norge har mistet en mann god som få, og de av oss som kjente han, har mistet en venn så god som gull. Det savn som foles, over å ha mistet en mann så god som han, kan ikke speiles i ord.
Det er med ekte sorg, og blottet for all ironi, at jeg sier, «hvil i fred.»
Oliver Brown
Hvil i fred Avrundetsmak
Evan Nguyen
>trådautisme igjen
Christian Cox
:nokke:
Jaxson Cruz
*promp*
Josiah Myers
prover jodene å forvirre oss igjen?
Jacob Campbell
si en hei for avrundet
si hei
Colton Foster
Hvil i Fred, du vil bli savnet. o7
Ethan Rogers
F
Jaxon Scott
>Heroinmisbrukere får to tråder på rad fordi de tar pingleveien ut
Thomas Jones
F
Eli Lewis
Er ganske trist over at jeg aldri fikk mote avrundet, virket som en veldig god kar.
Hvil i fred.
Andrew Williams
...
Dylan Ward
får deg til å tenke på hvordan tråden hadde reagert hvis du hadde dodd hva hadde det stått om de andre trådpersonlighetene hvis de dode?
Colton Rogers
hvil i fred kompis
Nolan Lee
det kommer vel an på hvor godt kjent du var, og om du har verdt på motopp med noen her tror jeg
John Scott
Det skumle er, om vi noen gang kommer til å få vite.
Avrundet gikk bort i starten av februar, men vi fant ikke ut for bare noen dager siden. Med mindre du kjenner folk IDVL fra tråden, eller har satt opp avtaler med noen en stoler på i tilfelle en blir truffet av en lastebil eller noe slikt, er sjansene små for at folk noen gang finner ut.
Gabriel Brown
Han likte daier Han sov med sin mor Autistiske, det var trollmannens ord
Ethan Baker
>oppmerksomhetssyke kantherrer griner fordi tråden ikke suger kuken deres 24/7
Carter Peterson
>får deg til å tenke på hvordan tråden hadde reagert hvis du hadde dodd
Ingen vet hvem jeg er fåvæ, selv om jeg har vært her siden 2014.
Nathan Morris
TRÅDMAKT NYSOPERSLAKT
Jason Campbell
Hvil i fred, avrundetsmak.
Xavier Roberts
Er det noen som fortjener en dobbelttråd, er det faktisk han. Skulle virkelig onske, at jeg kunne fortelle dere hvor jævlig grei han var.
Isaac Perez
Hvil i fred Avrundet. Kjente deg ikke like godt som jeg burde, men det var alltid opploftende å prate med deg. Jeg er selv en av de negative drittbreverne her, men jeg har ikke ett vondt ord om gutten.
Du dro for tidlig, selv om vi motes om ikke så lenge. Sov godt sote prins.
Joshua Davis
Jeg tror jammen den eneste grunnen til at jeg ikke er nazist er at jeg digger Seinfeld.
Seinfeld er det beste tv programmer noen sinne, for evig og alltid
Nolan Gray
hvis du er nogenlunde aktiv i discorden så blir du vel savnet hvis du plutselig forsvinner?
Matthew Lee
Og der, var vi storre enn den andre tråden.
Tyler Brown
ingen hadde vist om det om jeg hadde forsvunnet fåvæ
Dominic Young
JEG GRÅTER IKKE, DU GRÅTER
Robert Stewart
Det kommer vel fortsatt litt an på fåvæ, er jo noen som er på i noen uker, også av i noen uker også på igjen osv. så man legger jo ikke alltid merke til de som er litt stille av seg der
Nicholas Hughes
Joda, men det er ikke uvanlig at folk går avlinje fra tid til annen, og slikt må man bare respektere. Såklart blir man savnet, hvis man kjente folk der, men det er som regel lurt å ha andre måter å kontakte på, eller, hvis du stoler på folk, gi de doksen din.
Håper ikke du skal henge deg, selv om Avrundet kanskje er et bedre sted nå (håper jeg iallefall), så gjor det oss enormt vondt at han ikke er med oss lenger.
Daniel Ward
Faen I HELVETE for noen daier på hun Khamzy AP-dama da?
Hunter Butler
norska anton maiden?
Jacob Nguyen
og nå har vi 2 tråder som begge er aktive
bare en kar som kan ha stått bak dette
Ayden Myers
Hvil i fred avrundet.
t. mannlingeanon og vektloftanon
Jose Thomas
Jeg forsvinner ofte flere dager pga normalhomseting, blir ikke savnet av den grunn. Kan ha noe med at jeg er ett rasshol, så ta ikke dette svaret for faktum
Ryan Evans
privatisere jǿdene
Wyatt Rodriguez
hvordan vet dere at han ekle heroin karen er dod? haha for en taper bli narkoman i norge haha fyyyyfan
Ayden Rivera
germanske jenter
Cameron Ortiz
Jeg hadde drept meg selv akkurat nå hvis det hadde gått an å se reaksjonene, men det går ikke så jeg gidder ikke.
Carson Thomas
Noen av oss har snakket om å starte en bokklubb for avrundet, blir vel å lese Culture of Critique. Han mente selv at dette var boken som rodpillet han på jodene, og da kan det jo være verdt å lese igjennom?
Jaxson Miller
Dette. Finnes det noe lavere enn å havne helt der nede i et land som dette?
John Roberts
>denne tråden er livlig og med mange brevere >den andre tråden er bare folk som syter om denne tråden
Ser man på...
Mason Smith
Jeg har hvertfall tenkt til å lese den, vet en god del av oss i diskård skal óg
>er ikke kul nok for diskården >"j-jæi ække f-fjorten" ler og ler
Bentley Diaz
Nei, gammelskolebanneren er den som vanligvis blir brukt. Hvor ny er du?
Carson Collins
>det er gammelskole banneren Je... Nei.
Alexander Powell
Bare så det er sagt, discorden er trådens discord, og skjonner godt hvis folk ikke vil ta del i den, sosialt samkvem rundt et anonymt bildebrett er jo ikke for alle, men se på det heller som et tillegg til tråden.
Mason Bell
nyhomser UT
Daniel Russell
HAHAA noen her som ser på greekgod på rykk akkrat nå? han er helt gal ass
Matthew Nguyen
Trådstarterbildet er fint nok som det er.
Her er noen gamle trådstartere.
Ryder Williams
...
Dominic Edwards
JEG VET IKKE HVEM DET VAR OG JEG DRITER I AT HAN ER DAU DET SPILLER INGEN ROLLE I DET HELE TATT OG DU KAN DRA DEG TIL HELVETE MED DET HELVETES DISCORD FAENSKAPET DITT
Dominic Barnes
Ikke fullt så gammel, men jeg er i skjermbildet.
James Reyes
og her er en jeg bare syntes var ganske artig, ei heller så gammel.
Christian Ortiz
Greia er at jeg kommer på 4kanalen fordi jeg vil holde meg anonym og drittbreve, ikke fordi jeg har lyst til å bli kompiser med masse nazister.
Jason Ramirez
Du bryr deg nok til å svare i caps lock kjeks. Det er greit, dysfunksjonelle barn har tendens til å utagere når de foler de ikke får nok oppmerksomhet, som de som gråter når andre får bursdagsgaver.
Oliver Smith
Nå er iallefall én av nassene dod heldigvis, så da blir det kanskje litt mindre nassebreving her.
Joshua Howard
Jeg ser den, og det er helt greit. Som jeg sa, det er ikke for alle. Vil dog gjerne skyte inn, at nassene i discorden er ikke så altfor mange, og der er hyggelige, alle som en.
Synes vi har fått til en god ting med discorden, mange vennskap har blitt knyttet, og mange hyggelige samtaler er hatt, og mange motopper er gjennomfort.
Gavin Sanders
Hvil i biter gitaranon.
Blake Collins
De er fine folk de angivelige nasserne
Leo Sanders
>hvil i fred Kommer bokstavelig talt til helvete for å ta pingleveien ut
Ryder Nelson
Heroinisten fikk som fortjent.
Nathaniel Hill
Er heroinanon seriost dod, sier dere? Var han også mosleyanon?
Blake Evans
Vet ikke hva som er verst, heroinmisbrukere eller somaliere.
Tyler Cruz
folk her inne hyller noe så bedrovelig som det å være narkoman. haha fyfan så tragisk
Asher Morales
Dette.
Cooper King
brev bak
Ryder Edwards
attpåtil en fascistisk narkoman.
Benjamin Nguyen
Noen som har bildet av heroinanons arm mens han tar heroin?
Eli Peterson
>Er heroinanon seriost dod, sier dere? Var han også mosleyanon? Dessverre ja, etter å ha lett etter han i en stund fant jeg han i dodsanonsene.
Ja, det var han ja. Han hadde mange talenter, han laget et par propagandawebms som han brevet på /wsg/ blant annet.
David Moore
...
Asher Sanchez
de sover ikke lenger på stranda
Joshua Johnson
Veldig fin tråd, men feil banner.
Asher Morales
aksjene går så det griner
takk gutta
Aaron Garcia
jeg...
Joshua Barnes
>Veldig fin tråd
'nei'
Noah Ortiz
>negere og samer
>negere >og >samer
Julian Gonzalez
HAHAHAH han ble bannlyst nå ikke overrasket hvis du spör meg liksom!
Xavier Phillips
Hva gjorde negern?
Jaxson Perry
dro inn på en webcam side og trollet tilbakestående folk
Mason Torres
Kult.
Oliver Johnson
Da har jeg bestilt blomster til foreldrene hans. La til link til katalogen så de kan hilse på oss.
Neida, skrev kort og hyggelig om hvor mye han betydde for "meg", altså, de av oss som kjente han. Tror vi lar han ta med seg tråden dit han ligger nå.
Cooper Wright
Bra
Wyatt Morris
...
Caleb Anderson
>la link til katalogen
Lucas Phillips
Ble nesten bekymret for at du dro autismen helt ut nå, ikke tull med sånt.
Brandon Clark
Burde nesten brutt oss inn og slettet nettleserhistorikken hans.
Alexander Lewis
Var en trådpersonlighet for, men er nok bare et par gammelhomser som husker meg nå. Er bare nok en brever i mengden, ingen som ville merket det om jeg forsvant.
Det morsomme er jo at særdeles få ville brydd seg i det virkelige liv heller, men men.
Jaxson Rodriguez
Tror uironisk selvmordet mitt kunne sendt en eller to over stupet
Hudson Bell
Selvmord er aldri veien å gå gutta.
Colton Martin
gjor det, ta med deg halve tråden
Cameron Baker
>nettleserhistorikken Hahahaha fyfaen de kommer til å få bakoversveis
Chase Perry
Kan du si hvor graven hans er sånn at vi andre kan besoke den?