Sverigetråden

>falla av

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vhC2Z9OK2u4
youtube.com/watch?v=z92-eVfIuGI
nordfront.se/insamling-till-nya-kameror-naste-2-naste-6.smr
twitter.com/NSFWRedditGif

De verkar inte ens veta varför barn gillar tecknat. Man kan rita saker som inte finns i verkligheten, vilket är roligt för någon med fantasi.
Det värsta är att de ritar 6 olika hudtoner inte för att det är relevant utan för att det är "verklighetstroget", om verkligheten vore rolig hade man bara släppt ut ungarna på torget och låtit dem lära sig med egna erfarenheter.

...

*återupplivar tråden*

Mmhmmm, tack
Nu är jag mätt och belåten :3

*dödar tråden* hehe inget personligt pysen

Vill ge den voffen kel o gos så han blir glad

HE SE?

>dattahelvetet tar livet av sig knappt 3 månader efter jag har blivit en NEET

Hur?

>ska ladda hörlurarna igår natt
>får en stöt av USB-porten
>allt slocknar förutom CPU lampan och några lampor på grafikkortet
Skiten är inte ens 1 år gammal

vif

Ska testa nätaggregatet, är det moderkortet tar jag livet av mig

user mina ögon är här uppe

Är den stationär? Har du garanti?

Jag vet

Byggt själv? Kopplat den till jordade eluttag?

>skoj ljus fläder
otroligt att jag levt 25 år utan att veta om denna dryck

Trevligt med lite vinter
När man har klätt sig iallafall

Köp färdigt

Varg blir bara mer och mer dement för varje dag

youtube.com/watch?v=vhC2Z9OK2u4

>använda garanti som drulleförsäkring
schlomo....

Snart kommer han krossa den judiska borgerligheten och införa en skandinavisk republik styrt genom marxism-varginism

Vart är det här?

Ja på båda, är rädd att det kommer ta veckor innan skiten skickas

Japp, föll även för grenutag med överspänningsskydd-jagjaget

Är inte en dattakulting favä

kek, bokstavligen /vår grabb/. Undrar vad den gyllene kommer göra när han inser att han blivit bästis med en bokstavligen galen mördare som bor i en stuga i skogen

Den gyllene kanske ser Varg som sin bästis, men den relationen är nog inte ömsesidig

Jo Varg ser den gyllene som sin kompis.

Ser ut som Stockholm.

Maltablatten...

>28 februari

Fira med lite bubbel ikväll eller?

Hell seger

Rätt omaka par. Är inte den gyllene med i althögern som Varg är emot?

Ja de håller inte med varandra om typ något längre men de är fortfarande kompisar.

>dkn sitter och gör ingenting
>minus 15 och skinandesol ute

Borde jag gå ut en sväng eller?

Vad är den mest offentliga runken ni dragit?

I 16 års åldern var jag helt själv på en buss en gång och satt längst bak. Drog en snabb runk och kleta sperman på sätet framför mig.

>vi erbjuder skatteplanering för våra anställda, givetvis helt lagligt, är det något du är intresserad av?

Vara jude J/N?

Älskar att gå på isen :3
Kör på med en promenad ^^

Ja för fan. Jag gick till affären och tillbaka, så jävla mysigt.

Självklart, det är din plikt att se till att bidra till sossarna så lite som möjligt.

Kan jag få en åsikt från någon som inte är ett svenskhatande psykfall till undermänniska.

>kollega gick förbi mig när jag råkade ha bög porr uppe på telefonen
Welp... hoppas inte hon såg det. Nej jag surfar inte porr på jobbet, var ett ärligt fuck up, var en tab jag hade haft öppen sen tidigare som jag inte märkte.

TPB..

Har du garanti?

Verkar som ditt moderkort blev kortslutet

Bög

Om du menar att tjäna pengar på de vanliga massornas kortsiktighet?
Nja, jobba med något annat om du nu har möjlighet att tacka nej.

Om du menar att vara ett kortsiktigt djur som går efter nästa månads högsta vinst?
Nej för fan. Ge inte Uppdrag Granskning mer stoff av den här typen...

Sorry, men jag tycker mer om tuttar än vad jag gör ögon.

youtube.com/watch?v=z92-eVfIuGI

hur fan ser hon ut

>snacka skit om Elsa
Nä nu...

sv ho har ju på senaste åren börjat sminka sig skitfult eftersom de får lära sig hur man ska sminka sig av amerikanska bögar och negresser för att se så slayyyig ut som möjligt.

Han var feminin och rakad. Inte så värst bögigt.

Naken framför en lägenhetsbyggnad kl. 03:00 på natten, medan en ung sötpaj i fönstret kollade på.

>dkn man kommer leva tills man blir 300 och ha en robotfrufu samt genterapi som ger en 60 cm kuk och 800 kg muskler

>Vara jude J/N?
Har du möjlighet och viljan att fly till "ert" heliga land när Sverige är utsuget?

TPB det är viktigt att du åker in på psyket i tid för ett dampanfall. Du vet när du börjar bögspamma i tråden då får du mothugg och då blir du provocerad och då går det snabbt.

jo men tänker inte först på sminket

Ganska patetiskt favä

Det här stämmer.

Bör väl poängtera att jag jobbar utomlands, och pengarna kommer utifrån, jag bara bor i Sverige för det mesta

Ja, kör på för fan. Skatteplanering är inte olagligt, så jag ser ingen anledning öht till att tacka nej, eller vill du ha mindre pengar? Om ja, så kan du skicka det till mig istället.

hett... varje natt drömmer jag om att skurt och alfons åberg förlustar sig hårt på mig med ett dubbdäck och en cykelpump

>dkn man kommer operera in en klonad livmoder och bli en riktig kvinna

Det finns bara en nivå av bögighet

>dkn ingen häste v

>Grug vilja rädda vita stammar
>så Grug dödar vita stammar

Vill du att Sverige ska behöva ta sitt ansvar för ditt mygel? Nej för fan!

Jag var ung, dum och kåt, stäm mig.

>drulle
USBportar ska inte ge folk stötar och kortsluta hela datorn.

B.A.S

d1a. Fett pinsamt när UG gör reportage om svenska företag som beter sig illa utomlands.

>antyder att förrädare är vita

Bokstavligen ingen, förutom några löjliga trädkramare, bryr sig.

BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

De vanliga massorna har i regel inte den lyxen att vara långsiktsjudar. Kortsiktsjudar har de svårt att vara också pga. kapitalbrist.

Falskt.
Du är ju galen om du tror bögar ens tänder på fällor, är ju en rak/bi grej.

>I 16 års åldern var jag helt själv på en buss en gång och satt längst bak. Drog en snabb runk och kleta sperman på sätet framför mig.
Vad gjorde du sedan? Körde ned fingrarna i halsen så du spydde? Rullade dig i skräp?

ÖH JONTE FUCK NATUREN KOLLA JAG ÄR COOL JAG BRYR MIG INTE SKA FAN HA LAMPAN PÅ UNDER EARTH HOUR ÄR EN REBELL

Dampat färdigt än?

Vad vet du, en jävla NEET, om hur snacket går om högmodiga Sverige med sina fuskande småjudar som företrädare i internationella handelssammanhang.

>dkn vi västsvenskar är kulturlösa barbarer

Vet att ingen bryr sig, förutom de som själva förlorar pengar på det för att de inte kom på det först.

nordfront.se/insamling-till-nya-kameror-naste-2-naste-6.smr
>62k för kameror
Hur jävla oduglig kan man vara?

>Grug inte gilla folk göra tillåtna saker
>så Grug uppfinner moral
>Grug hötta pekfinger, folk lyda Grug
>folk sluta lyda Grug, göra som de vill
>så Grug hötter klubban

Det är inga webbkamerar det handlar om. Det står vad för modell de tänker köpa in.

>Sven Thoralf resa många runstenar
>Sven Thoralf få många kvid

den där kartan stämmer inte

>Göte Götriksson inte bry sig om runstenar
>Göte Götriksson bara vill slåss dricka knulla
>Var de svea kvinnor är?

Filip 13...

Du blir själv en pjäs i någons spel när du väljer att fuska. Du blir skyldig och det kan utnyttjas. Bli en infiltratör istället, snacka med någon som vet hur du bäst bör agera. Då kan du vinna lite och i slutändan ha journalister och folket bakom dig.

>dkn hemgång om lite mer än en timme
Ska bli skönt att lägga sig i sängen eller kanske sätta sig vid dator medens fröken vinter ylar på utanför, men hon får allt bege sig snart så det kan bli vår.
Nu kan man ju tycka vad man vill om hur svenska offentligheten hanterar våra gemensama medel men skatteplanerare glider ju på andras arbete i sin vardag. Även om de försöker ursäkta sig med "jag bidrar med mycket skatt ändå/skapar jobb". Men som sagt, de gemensamma medlen behövs också förvaltas bättre på olika vis.

De tänder ju på kuken...

TPB snälla lägg in dig själv å psyket vi har alla sett den här personligheten redan.

Ja, onödigt dyra. Begagnade 5d mk ii går för 5-9k på ebay, de funkar bra nog för riktiga filminspelningar. Finns säkert billigare kineskloner med.

Försats är ett genomskinlig sekret som bildas i Cowpers körtlar, som sitter strax nedanför prostatan och mynnar i urinröret.

>Göte Götriksson inte våga slåss som Sven Thoralf
>Göte Götriksson gräva ned guld i stället
>nu Göte Götriksson hämnas på Sven Thoralfs ättlingar som får av Göte Götrikssons ättlingar höra att Sverige grundades där det hittas guld

Men skatteplanering är inte olagligt? Om folket nu hatar det så mycket, rösta för att göra det olagligt. Jag har inte tillräckligt med kapital, ens i närheten, för att det skulle löna sig men om jag hade det så hade jag givetvis tagit nytta av möjligheten. Varför inte, när man bor i landet med enorma skatter och världens högsta marginalskatt? Man är ju inget annat än en idiot om man inte gör det, särskilt om det är av rädsla för vad några journalister tycker och tänker om en.

>företaget frågar user om han vill ha gratis skatteplanering
>nej! någon måste betala för abdullahs bidrag, ring (((media))) fort och gola ner din baserade arbetsgivare
vad fan är ditt problem mann1

>man är en idiot om man sköter sig
summerar väl din syn på samhället antar jag

Skatt är bara moraliskt om det kommer till folkets och samhällets väl. Den största skatten idag används till att försörja importerade parasiter som bara skadar folket. Därför är det enda moraliskt rätta att göra att skattefuska.

Nej, man är en idiot om man låter sig bli utsugen

Svenska staten sponsrar invasionen av vårt land

>någon måste betala för mahmoud