/Norgetråden/

Karines utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

rt.com/business/420021-africa-white-owned-land/
dagbladet.no/kultur/skal-faen-ikke-nordlendinger-fa-banne/69562039
e24.no/privat/bolig/finanstilsynet-vil-droppe-oslo-kravet/24272787
youtube.com/watch?v=XVcjf_p5pDY
youtu.be/KK0HDTtUzJA?t=1921
dagbladet.no/kultur/ingen-kan-forvente-at-bilder-fra-1800-tallet-er-kjonnspolitisk-i-trad-med-var-tid/69562787
youtube.com/watch?v=6joikDPY3b4
youtube.com/watch?v=uXn0oG2oWOM
twitter.com/SFWRedditImages

Veldig kaldt ute i dag, kanskje jeg bare holder meg inne

Kanskje jeg skal spille bort alle pengene mine på ǿreaksjer og kryptografisk valuta?

For gode vibrasjoner

gomler i meg litt havregrot

Meg til venstre

For oss eller dem?

Det kommer mest an på dagsformen, tenker jeg.

Hva skal jeg spise til middag i dag gutta? Tenkte kanskje fisk.

Det er vel så

Burger King. Steakhouse-meny med melkerist med din foretrukne smak.

>du kommer ALDRIG, A L D R I G ...
>...A L D RI G!
>att knulla en rymdvarelse

varför ens leva???

Dritt gutta... Jeg er redd

‘Time for reconciliation over’: South Africa votes to confiscate white-owned land rt.com/business/420021-africa-white-owned-land/

Er ingen burger king i nærheten her fåvæ.

Da blir det dessverre ikke middag på deg i dag

Flytt til Nederland

Hvor lang tid tror du det tar fǿr de ber om hjelp fra utlandet og vil ha hvite tilbake igjen?

dagbladet.no/kultur/skal-faen-ikke-nordlendinger-fa-banne/69562039

Hoyretullinger BTHU igjen.

enda et godt brev fra sverigetråden...

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Nelson Mandela var en feiltakelse!

... ehm, har ikke dere gjort dette for? Og det gikk ikke så bra, eller husker jeg feil?

Nei, bare kjop hydro.

hun er ikke nordlending...
hun er en jævla negerdrittautist som tar flere meter hvit hanreikuk om dagen

...

e24.no/privat/bolig/finanstilsynet-vil-droppe-oslo-kravet/24272787
Aammeeriiiik- nei vent, dette er jo her hjemme?
Oida.

tror ikke hun puler særlig mange for å si det sånn, hun er jo veldig feit og stygg (jeg B A R E nevner det).

Kanskje om jeg gir opp?

NEI

>100% nordlending

hun har det karakteristiske åndssvake nordlening-blikket, i hvert fall.

Undervurdert brev.

Jeg ser hvor toft du har det
Jeg ser hvordan de hugger los på deg
Men du er ikke alene
Du er ikke alene
Vi er så mange her
Så mange her som stotter deg
Som ditt manskap på skipet
Et skip i en storm av hat

...

Neste trådstarter?

tallene sier ja

...

Ein fjerde trollsang eg kan,
om folk legg meg
i lenkjor og band;
soleis eg gjel
at eg gjeng igjen,
og jernet losnar frå leggen.

Du har hatt dritlang tid på å komme deg ut. Håper du har våpen.

du kan få komme til norge, vi skal kaste ut 10 negere og gi deg sakene deres

>En nassebrever mindre i tråden

youtube.com/watch?v=XVcjf_p5pDY

Må si at forrige tråd var fortreffelig, setter pris på alle som brevet i den.

har vært mangel på nasjonalsosialisme i det siste

Måtte inn på jödeboka for å sjekke kommentarene til denne "meningen"
Bilde relatert er en grei oppsummering.
Menn kommer med argumenter, kvinner med fölelser.

>folk som skriver dialekt på fjesbokji

slurker energidrikk, hörer på trance, og raider på wow.

>hǿyretulling bthu
jaja
hva annet skal man forvente fra kokohǿyre

>Lill Livsentusiast

hores herlig ut. kos deg sverigeanon

Jeg hadde valgt annerledes i musikken, men det hortes jævlig /kåmmfi/ ut. Hva slurker du?

Men er jo nok av dydsignaliserende hanreier også som forsvarer denne skrekkögla.

Hvit monster. Miksen her var jævli bra

youtu.be/KK0HDTtUzJA?t=1921

voks opp

>Det kommer aldri til å bli 2007 igjen der jeg faktisk kan gjöre dette uten at jeg föler at jeg kaster bort livet mitt, og da WoW fortsatt var bra og spennende

tror faktisk jeg kjente denne fyren en gang i tida.
med mindre jeg blander ham sammen med en annen Stig som også var nordlending og musiker.
jaja, sånn kan det gå...

Jeg har kost meg mye med WoW i lopet av ungdomstida, er da ikke noe galt i savne å ta en slappavings en dag med en energidrikk og litt spilling. Har ikke spilt på halvannet år jo.

Hvem /onskersegtilbaketilenbekymringslosogspennendetid/ her?

Alle, men livet er lidelse, så du må bære korset ditt.

Denne skautdama kan holde kjeft, og komme seg ut av landet vårt, og fru Listhaug er vår dronning, så kom ikke og true henne, da smeller det i trynet på disse svartingene snart!!!!

voks opp

Skulle onske jeg hadde noe å drikke på, men orker ikke dusje og så gå ut i det kalde været helt til polet

du gjorde rett i bryte kontakten med han

Er det han her?

dagbladet.no/kultur/ingen-kan-forvente-at-bilder-fra-1800-tallet-er-kjonnspolitisk-i-trad-med-var-tid/69562787

>du vil aldri bo på Tahiti og drukne i eksotisk 13 år gammel fitte

I så fall fant jeg forklaringen på hvorfor Stig er slik en hanrei.
Rödt, ikke en eneste gang!

jeg tror det ja. jeg kjente ham ikke godt, bare i en viss online-krets.
han ser forresten ut som en same sdm

Via jobb og sosiale settinger på fritiden må jeg av og til omgås personer som har ett ganske anderledes syn på medmennesker sånn som deg.
Her er det nedsnakking om alt som er morkt i huden, tror på Allah eller har en annen kultur. Kommer du fra Thailand er du dum som ett brod og er du mork i huden er du muslim no matter what.

Muslimene er særlig utsatt: Sylvi Listhaug er det beste som har skjedd norsk politikk, Trump er endelig president og alle muslimene burde samles på en buss og sendes rett hjem. Skautkjerringene vil vi ikke ha noe å gjore med og araberne tar alle de norske jobbene våre...

Jeg gjor mitt beste for å ignorere oppgulpet og i de fleste situasjoner diskuterer jeg bare ikke politikk med dere. Det er som å snakke til en vegg uansett. Dere har bestemt dere.
Og det gjor vondt. Jeg har jobbet med flere innvandrere oppigjennom, deltatt på opplegg for flyktninger og jeg har flere i kontaktnettet mitt som tror på Allah. Og det er hardtarbeidende gode folk! Ja - kulturene kan av og til kræsje, men de jeg omgås tilpasser seg og respekterer de andre rundt seg. At det finns en og annen dritsekk muslim - joda. Men hva med nordmannen som gikk bananas på Utoya? Representerer han alle nordmenn?
Jeg mister helt troen på menneskeheten når folk åpenlyst i full offentlighet applauderer brennende asylmottak og fnyser av overfylte robåter som velter og drukner hundrevis av desperate mennesker.
Et barnelik reker i land på en turiststrand og folk blir forbanna fordi barna deres så bilder av det på nyhetene, i stedet for å engasjere seg å sende klær, medisiner eller på andre måter bidra i flyktningkrisen.
Jeg provde en gang å dra frem nordmenn som floy over svenskegrensa i 1940 - det var det bare å drite i.

Hvordan i alle dager forholder man seg til så håplose mennesker som dere??
Jeg prover å lukke oynene og forestille meg en fjelltur med kjæresten, eller en ridetur i skogen, men det K O K E R !!

>kjonnspolitisk
altså fy faen da

>billigpizza og en energidrikk
>kylling og ris
Altså, det blir kylling og ris i kveld uansett, så jeg kan jo like så godt variere det litt nå til middagen, ikke sant?

>35,2K tweets på twitter
>375 fǿlgere
>alt sammen er venstrepropaganda
kommer aldri til å fatte hvor sånne folk egentlig finner motivasjonen til å være internettkriger, når det ikke knapt finnes et eneste ǿre i hele kongeriket som gidder å hǿre på dem.
men, men.
bare noe jeg ikke begriper.

Er det rom for meg her, jeg som liker venstresiden, men hater innvandrere?

Hvorfor hater du innvandrere, din jævla rasist?

Vet ikke om dette er pasta, men er uironisk enig.
Men når det er sagt så synes jeg innvandring burde være helvettes streng uansett.
La de som har destabilisert midtösten i alle de år ta inn folka i stedet, USA, Russland og Storbrittania.

>Feminist, anti-racist, musician, photographer, sound/cgi designer, into pop-culture, depressing. Tweet mostly in Norwegian. Jack of all trades, master of none.
jaja, sånn kan man altså bli

hvorfor liker du venstresida, jeg bare spǿr?

>kommunister og nazister er bare hver sin side av samme mynt

Rart de later som de er fiender.

Om man er idiot nok til å være uironisk kommunist så er du vel idiot nok til å bli nasse også.

ER DO RASSIS?!

bra brev

>Nasser

Ikke en eneste gang.

ikkenoe personlig

dette er litterært blitt r/norge2

Unna vei rasister, her kommer vi!

Kjöpte du ikke AKER? Jaja.

t. vet hvordan r/norge er
Tilbake til reddit

Hva heter han fyren i videoen her?
youtube.com/watch?v=6joikDPY3b4

>S-sieg heil da g-gutta :3

Det der er den kjente nazisten Samuel Hyde.
Han var faktisk Breiviks store inspirasjonskilde.

Tusen takk, da fant jeg videoen jeg ville ha
youtube.com/watch?v=uXn0oG2oWOM

>ned med borgerskapet!

>når subversjonen skyter tilbake.

FYR
JÖDER
LRAM

Tok hårfjerningskrem på brystet og nå svir brystvortene. Er dette vanlig?

>bash a fash!

Naar vi lægge Merke til, hvilke uhyre Skovstrækninger den nordiske Halvo endnu fremviser, og hvorledes endnu i den historiske Tid Egne, forladte af deres Beboere, ere tilgroede med Skov, kunne vi lettelig slutte, at alle de Dele af halvoen, hvor Skov kan voxe, i den allerældste Tid vare bevoxede med næsten uigjennemtrængelig Urskov, især af Gran (paa Ostlandet) og Fure (paa Vestlandet). Ogsaa henpege de ældste dunkle Sagn on Landets bebyggelse altid paa Oprydning af Dalene, og tusindaarige Trærodder, der opgraves i Egne som nu ere skovbare, vidne om det samme, hvortil endelig kommer, at enkelde Dele, saasom Vermeland, Jemteland, Osterdalen, forst i den historiske Tidsalder ere blevne opryddede. Naar man undtager de yderste Fjord- og Kyst-Egne, især paa Vestlandet, hvor Havluften er Trævæxten ugunstig, kan man altsaa antage for vist, at alle nu beboede Dale og Sletter, ei at tale om de endnu i forhaandenværende Skovstrækninger, vare skovbegroede. Naaleskoven naar i det sydlige Norge ikke hojere op end til henimot 3000 Fod over Havfladen; længer nordpaa synker dens hojdegrændse endnu lavere; Birken naar i det sydlige Norge til lidt over 3300 Fod; hvad der ligger over dette Punkt, er uden Træer, men frembyder endnu i store Strækninger ypperlige Græsgange. Urskovene have altsaa i Fortiden deels strakt sig langs opad Dalene og deres Forgreninger, indtil de naaede hiin Hojde, deels opad Dalsiderne indtil det samme Hojrepunkt; men længer nede paa Afskraaningen, hvor den Hojdestrækninger, der adstiller Dal fra Dal, selv er lavere end Trævæxtens Grændse, var denne Strækning selv, ligesom nu, skovbegroet, og Skoven naaede fra Dal til Dal.

glemte visst ǿ-scriptet mitt.
vi prǿver igjen:

Naar vi lægge Merke til, hvilke uhyre Skovstrækninger den nordiske Halvǿ endnu fremviser, og hvorledes endnu i den historiske Tid Egne, forladte af deres Beboere, ere tilgroede med Skov, kunne vi lettelig slutte, at alle de Dele af halvǿen, hvor Skov kan voxe, i den allerældste Tid vare bevoxede med næsten uigjennemtrængelig Urskov, især af Gran (paa Ǿstlandet) og Fure (paa Vestlandet). Ogsaa henpege de ældste dunkle Sagn on Landets bebyggelse altid paa Oprydning af Dalene, og tusindaarige Trærǿdder, der opgraves i Egne som nu ere skovbare, vidne om det samme, hvortil endelig kommer, at enkelde Dele, saasom Vermeland, Jemteland, Ǿsterdalen, fǿrst i den historiske Tidsalder ere blevne opryddede. Naar man undtager de yderste Fjord- og Kyst-Egne, især paa Vestlandet, hvor Havluften er Trævæxten ugunstig, kan man altsaa antage for vist, at alle nu beboede Dale og Sletter, ei at tale om de endnu i forhaandenværende Skovstrækninger, vare skovbegroede. Naaleskoven naar i det sydlige Norge ikke hǿjere op end til henimot 3000 Fod over Havfladen; længer nordpaa synker dens hǿjdegrændse endnu lavere; Birken naar i det sydlige Norge til lidt over 3300 Fod; hvad der ligger over dette Punkt, er uden Træer, men frembyder endnu i store Strækninger ypperlige Græsgange. Urskovene have altsaa i Fortiden deels strakt sig langs opad Dalene og deres Forgreninger, indtil de naaede hiin Hǿjde, deels opad Dalsiderne indtil det samme Hǿjrepunkt; men længer nede paa Afskraaningen, hvor den Hǿjdestrækninger, der adstiller Dal fra Dal, selv er lavere end Trævæxtens Grændse, var denne Strækning selv, ligesom nu, skovbegroet, og Skoven naaede fra Dal til Dal.

>omfordeler eiendelene dine

skulle faktisk likt å ta meg en aldri så liten "helikoptertur" med den "fyren" der.

>konfiskerer helikopteret ditt og gir det til folk som ikke har helikopter