/danmarktråden/

dansk påsketudse
ps. fuck svenskere

Other urls found in this thread:

dr.dk/nyheder/indland/robotteknologi-og-kunstig-intelligens-danmark-faar-19-nye-uddannelser
en.wikipedia.org/wiki/Data_science
dagbladet.no/nyheter/danmark-apner-sitt-forste-sexdokkebordell/69563029
youtube.com/watch?v=oc4EfKT39jE
youtube.com/watch?v=Cso5vIZBrF8
twitter.com/SFWRedditGifs

båmp

jeg har kobt en chokolademuffin

dr.dk/nyheder/indland/robotteknologi-og-kunstig-intelligens-danmark-faar-19-nye-uddannelser

>En master i Offentlig Ledelse, en kandidat i Robotteknologi og en bachelor i Teknisk videnskab, data science og kunstig intelligens er blandt de nye uddannelser, der er godkendt af Uddannelses- Forskningsministeriet tirsdag.
>kunstig intelligens
RIP menneskeheden

fiskevognen er i byen i dag
kunne være man skulle kobe sig lidt roget fisk til frokost

>dfn du indser at fiskevogne i danmark er en egentlig ting
jeg burde have set det for
der var altid en på bestemte dage på min bys torv
selv da jeg var på hojskole var der en foran det lokale supermarked

>Data Science
Datalogi?

en.wikipedia.org/wiki/Data_science
lyder som om internet teknologi men er åbenbart meget forbundet med datalogi

Invester i Region Hovedstaden!

det tror jeg ligesom ikke at der er behov for

dagbladet.no/nyheter/danmark-apner-sitt-forste-sexdokkebordell/69563029

Hva faen jeg elsker Danmark nå.

foj nej
medmindre det er bornholm

Är i malmö nu gossar. Hjälp..

>seksuelt forvirrede nordmænd

lyder sjovt

>"danmark er ikke nordisk!!!"
>"danmark er ikke skandinavisk!!!"
>"danmark er tysk!!!"
er hvad man konstant horer fra svenskere og nordmænd

gider vi overhovedet at have noget at gore med norden? synes vi skal være del af benelux, de er succesrige folk og kulturelt tæt på danmark.

Danmark er ikke beneluxigsk

>synes vi skal være del af benelux

lavlandsfolk > snenegere

Hvad gor folk når de har influenza? Alting er forfærdeligt, er der noget at lave mens man venter?

Jeg har ikke lyst til at være ramt af psykiske lidelser

jeg og 2 andre på mit studie har været syge i denne uge
men du kan da være på computeren hæmningslost

Geografisk sett så er jo ikke Danmark skandinavisk.

What do you think about Sleswig-Holsatia?

Ved du overhovedet hvor begrebet "skandinavien" kommer fra? Det refererer til Skåne som plejede at være dansk, og begrebet i sig selv har altid hentydet til de 3 kongeriger norge, sverige og danmark.

I don't see them as any different than the rest of germany.

>norsk uddannelse
I skriver endag på dansk og stadigvæk kan i ingenting

du skal bare sove det væk, jeg lyttede til nogen podcast og blev i min seng i nogen dage og det var væk. bare slap af mester

Jeg har brækket min ene storetå. Kæft hvor jeg saver at kunne stå og gå almindeligt

hvordan og hvornår skete det og hvor lang tid går der for det er væk

danmark er teknisk sett ikke en del av den skandinaviske halvöya så det passer at dere foler mer tilhörighet med land som nederland og belgia

den skandinaviske halvo er ikke skandinavien
skandinavien er per definition danmark-norge-sverige

Skete i tirsdags da jeg var nede og træne. Tabte en 20 kilos vægt med over tåen.
Lægerne siger at det går 4-6 uger for at det er helt ovre. Men jo mere tid der går, jo bedre kan jeg gå

da virker det satans rart at land som island ikke er en del av skandinavia når danmark er

begrebet "skandinavien" blev bogstaveligt talt opfundet af danskere i skåne, så nej

Allerede tilbakevist.

Det syftar på de riken som delade på den Skandinaviska halvön.

Men vi gjorde slut på den lilla trekanten, gjorde vi inte?

påmindelse om ikke at svare udlændinge, og ja, svenskere og nordmænd tæller som udlændinge.

hvorhenne?

skånefolk er svenske da

Dette
De odelægger altid tråden

/danmarktråden/ for dansker
jeg er sulten

vi holder tråden deres i live med våres berikende brev

så synes jeg du skal spise en håndmad

hvad skal i have til aften?

Danmark är det bästa nordiska landet och st*ckholmare är bögar.

Typisk at når der er billige æg på tilbud at se så bliver rippet fra hylderne.

Jeg synes det er hyggeligt at være syg når der er pisse koldt udenfor.
Så er det bare dynen med ind på sofaen og se fjernsyn!

Good post.

Det er vel ikke så underligt.

Den STOCKHOLMSKE mannen står vid maskulinitetens höjdpunkt.

Ta dig bara en titt på hans kropp. Hans kropp är stor. Hans dominerande storlek ser till att hans medvaro är känd utan att han själv behöver uppmärksamma det. Han är muskulär, ett resultant av hans höga test-nivåer. Detta ger honom ett utseende som påminner om hälsa och styrka. Han är även täckt av mörk hy. Denna mörka hyn påminner oss om hans robusthet, något som utvecklats på grund hans vistelse under den kokande solen i stockholms skärgård, en sådan extrem miljö. Det har även en psykologisk påverkan på den som observerar. Den mörka hyn påminner oss om åra mörka, djupa frestelser som framträder från vårat primala undermedvete.

Den STOCKHOLMSKE mannens uppträdande är det av en alfahane. Han är dominant, bestämd, och kan vara explosivt aggressiv. Hans beteende fyller befolkningen av de blygare och svagare landskapen (sk*Nska hundar) med skräck.

Höjdpunkten av hans maskulinitet är hans snopp. Den STOCKHOLMSKE snoppen är den största av alla län. Eftersom att snoppen är den största bedömaren gällande manlighet så skulle detta vara nog för att göra den STOCKHOLMSKE mannen den mest manliga av alla. Den här stora snoppen kan tillfredställa de kåtaste kvinnorna, då den kan nå vaginans alla fördjupelser. Dess längd ser till att när den ejakulerar så fylls livmodern omedelbart med den mäktige STOCKHOLMARENS säd.

För att avsluta så uttrycker den STOCKHOLMSKE mannen sin maskulinitet på ett exemplariskt sätt i sängen. När han knular så släpper han loss alla sina frestelser på sin partner utan hänsyn.

Allt detta är anledningar till att den STOCKHOLMSKE mannen står vid maskulinitetens höjdpunkt.

Bad post!

HÄÄÄÄÄR KOMMER STOCKHOLM
*puss*
youtube.com/watch?v=oc4EfKT39jE

Så säger den inavlade bonden. Han skrattar, och visar sina gula tänder. Nöjd med sitt brev tänker han ungefär såhär:

>"joooo jävlar conny. du visade värkligen den där stockholmaren. jävla stadsfjollor som tror dom är bättre än oss..."

Men plötsligt tappar han leendet. Han hör hur sin dotter sönderknulas av den vackra, adla STOCKHOLMSKE mannen i rummet brevid. Han suckar, stänger sidan, och går till Sup Forums istället, med tårar i sina ögon, för att uttrycka sitt hat på en plats där han inte utmanas av de mycket överlägsna STOCKHOLMARNA.

Samtidigt ser den STOCKHOLMSKE mannen som bonden korresponderade med brevet som skickades. Han skrattar, och talar till sig själv:
>"Vilken patetisk, undermänsklig livsform. Jag, en högadlig STOCKHOLMARE, med all min stolthet, höghet och prakt, bör icke fördärva min tid genom att tala med sådana byrackor."
Han lämnar datorn och tar en tur ut på landsbygden. Han känner en inavlad bondefamilj som frivilligt tillåter honom använda deras dotter som en knulldocka. Han ler, och ser fram emot att förnedra en sådan undermänniska.

Burde I ikke smutte tilbage til sverigetråden?

>g-gå iväg, överlägsne STOCKHOLMARE... :(

>jeg bliver mobbet så meget i min egen tråd at jeg blev nodt til at flygte til en anden tråd der ikke har styr på svensk indenrigspolitik

danske kvinner tilhorer bergenske menn

Jag kommer inte ge mig tills hela världen har upplysts om STOCKHOLMS överlägsenhet, ty Stockholm är inte bara skandinaviens hufvudstadt. Det är nordens venedig, den vackraste staden i hela norra europa. Och dess befolkning är lika vacker, då de härstammar från övermänniskor, högadeln, som i hundratals år har utnyttjat de inavlade och underlägsna bönderna på landsbygden.
Och just nu så befinner sig en inavlad sk*Nsk hund som bor i malta, en arabisk ö i medelhavet, i den danske tråden. Jag hade inget annat val än att vistas i eder tråd.

jeg lavede mig nogle pommes frites

Imma move to Denmark
Imma never learn the language
Imma steal yo jobs
Imma impregnate your women
Imma receive benefits from the government
And there ain't nothing you can do about it

fantastisk brev

Jeg gider ikke at læse din lange smore.
Smut nu bare tilbage til sverigetråden.

Var de gode?

...

det er mig
bare dræb mig

...

>dkn inga kärnvapen som totalt jämnar St*ckholm med marken
youtube.com/watch?v=Cso5vIZBrF8

>bsoger norgetråden
>alle skriver på dansk

...

Är hemma från malmö. Såg knap några invandrare och inte en endaste neger. Har folk ljugit?

nå?

Är du en söt pojke?

>Imma never learn the language
men det skal du jo :^)

hi guys :)

>inga ">breva" brevare....

som sagt, vari malmö idag. frågade en arab om han var med i isis när han tiggde pengar från mig.

Varför är ni danskar sådana normies?

hvorfor importerer svenskere 100000 somaliere hver dag?

Det undrar fan jag med. Vårt folk är hjärntvättat.

de berikar vårt fattiga land.

Typiskt normiesvar

För att den evige st*ckholmaren måste förstöra allt och har därför fyllt mitt land med blattar.

Fuck hvor foles det underligt at læse dansk på Sup Forums.

anime....

kan noen hjelpe meg og oversette en text fra svensk till dansk?

oversett dette:

>hej, jag är en dansk liksom dig, du borde gjöra mig till en moderator
>jag har mycket erfarenhet med internet forum och kan hjälpa dig med vad du behöver hjälp med.
>med vänliga hälsningar, user

>Hej, jeg er en dum svensker der lugter lidt af sild og ikke egner mig som moderator
>jeg har ingen erfaring med internet fora og burde egentligt fucke af til min egen tråd.
>do svenske

bumpar tråden.
>dkn danskar hatar sverige, men vi håller deras trådar i liv.

...

Vi kan jo ikke alle poste vores isbils fantasier og 1000 homoerotiske beskeder med vedhæftet anime billeder som svenskerne nu kan.

jeg skal have sloppy joe's til aftensmad

kva f æn er ein isbilsfantasi?

spis ekte nordisk mad:
-ruten fisk
-knækbrod
-smalahove

hvorfor hader vi sverige
stik mig i ovrigt et råd til at close i når man er på bytur

fuck af svensker

dansker hader issje sænsker, det er berre jodepropagande

tryk det opp i ræven din

Troede stadig at glasbilscucken var relevant

måske er den relevant dærstedes, men jeg har aldri brevet i sverigetråden fåvæ

>hvorfor hader vi sverige
fordi svenskere er rovhuller, ligesom nordmænd.

hvad spiser i?

rö grö mä flö