Norgetråden

Vi var vikinger utgaven

Other urls found in this thread:

vgtv.no/video/154413/sjekk-hvilket-bilde-som-ga-flest-tinder-matcher
nrk.no/urix/danmarks-regjering-med-22-punkter-mot-parallellsamfunn-1.13940269
youtube.com/watch?v=_d8hT67uQdU
youtube.com/watch?v=Sz42hBg4jys&t=0s
twitter.com/SFWRedditImages

>sorry as
Nei, jeg boikotter deg og denne drittråden.

Tenker på å ta en dusj og dra til butikken vet ikke hva dere syntes om det da, men men ville bare lufte det

Faen for en tulling du er, ingen bryr seg om det jævla kobberverket ditt. Gidder du ikke lage egne tråder har du null (0) rett til å klage over andres tråder.

>hydroanon er rævsår fordi han ikke fikk tråden slik som han ville
LEROGLER
E
R
O
G
L
E
R

Gidder fint å lage egne tråder jeg, så da kan jeg jo klage. Er ikke villig til å drepe en tråd for å få to levende norgetråder samtidig, da synes jeg det er bedre å ha en dårlig tråd i en tid frem til neste.

Det er ikke så vanskelig å etterfolge reglene for hva tittel og innhold i trådstarter skal være. Om det nå er hydro eller et annet tema bryr jeg meg ikke særlig om, selv om det tidvis er artig.

...

Rulledaier?

Hydro.megmeget har ikke noe som helst med trådstarter-reglene å gjore.

vgtv.no/video/154413/sjekk-hvilket-bilde-som-ga-flest-tinder-matcher

fy faen...

Ja da, Rullestolanon, vi har sett det nå.

nrk.no/urix/danmarks-regjering-med-22-punkter-mot-parallellsamfunn-1.13940269

baserte danmark

Der er vel sånn at har de sveipet deg så får de ikke se deg igjen för du oppretter ny profil med nytt mobilnummer

>de vil ikke infiltrere samfunnet vårt, så vi skal tvinge dem!

da går jeg da

De er i samfunnet vårt uansett om vi liker det eller ikke. Da er det mye bedre å tvinge de til å assimilere istedenfor å være kriminelle gjenger som gjor samfunnet vårt utrygt.

faktisk det motsatte av det som er sant.

INNAFOR!

Jeg har faktisk et bilde av akkurat de rulledaiene i friluft, men det kan jeg ikke breve her, er jeg redd. Blått brett, og alt det der.

våknet nå jeg

Brev de i en passende tråd på /s/ og link de da

Du vil heller ha en innvandrer som raner, voldtar, og flagger det somaliske flagget på 17-mai, istedenfor en innvandrer som flagger det norske flagget på 17-mai, som kler seg som oss, som snakker perfekt, og folger loven?

Lettere å sende ut han forste fåvæ

Nei vel

Sup Forums da

Helt feil faktisk!

>nazister vil akselerere motsetningene mellom innvandrere og den etniske befolkningen

Jævla idioter fåvæ.

Sjakket

>bleie
Nei det funker ikke for meg as

Spiller det noen rolle hva hun har på seg på underkroppen, når det er brystpartiet du interesserer deg for?

>daier
slutt med dette ekle jævla bondetampordet og si bryst i stedet

Jeg vil ha en jv som bruker bleie, er det rart?

>si bryst i stedet

Det heter jo pupp

Dere gjor vel ikke dop gutta?

mye heller

youtube.com/watch?v=_d8hT67uQdU

Brev gjǿremål for i dag da guttå.
Gjǿremål for i dag:
Ta oppvasken
Hǿre litt på lydbok
Spille litt dataspill
Ta meg en ǿl eller to

hva synes /norgetråden/ om frederik nietszche?

homo

Han har en del bra. Leste en god del for mange år siden, men har blitt mettet.

hva er navnet hans?

user dagen er jo over

ecce?

i kveld da.

espen

gjor ikke dop fordi jeg er hoy på livet :^)

Absurdisme > nihilisme

Hater å bruke lue men nå må jeg vel

>Påsto at folk som mistet religionen sin ville bli kommunister og nazister og at det ville blir verdenskrig pga dette
>bokstavelig talt nöyaktig det som skjedde

Han er en undervurdert tenker.

>vikinger
Can you kill chicken though?

kan du forklare mig hvordan camus kommer udenom selvmordet som eneste rationelle losning på livets absurditet? jeg har aldrig forstået hvordan han loste den konflikt.

Hvis du var en kvinne, hvor villig ville du være til å bli gravid med en Anonsen fra tråden?

Tippoldefaren min kunne ikke. Han lǿp etter en kylling han skulle slakte, snublet og mistet en god del av tennene sine. Sann historie.

nei, du bruker ikke dop fordi du er en asosial innpåsliten taper som aldri har blitt tilbydt det. Hvis du noen gang hadde fåt sjansen hadde du vært en kukugende narkoman nede på subutexklinikken sammen med resten, heldigvis er du altfor ubehagelig til å måtte bekymre deg for det.

heng deg.

hvis jeg hadde vært tilsvarende attraktiv som jeg er nå hadde jeg vel ikke hatt mye valg.

Dont use latinic if you are viking. Use runes.

Nasjonalsosialisme er en kristen ideologi

Ved å leve ironisk fåvæ. The Stranger er en god inngangsvinkel på hvorfor tilværelsen er absurd. Les The Plague og The Fall dersom for bedre å forstå hvorfor han ikke mener selvmord er veien

Nei.

kyrillisk er bare gresk i forkledning... ja, jeg B A R E nevner det.

Jo.
youtube.com/watch?v=Sz42hBg4jys&t=0s

Bedre å lese Enten - Eller av Kierkegaard fåvæ.

rolig nå anonsen. Autismen din vises

jeg...

Jeg vil spille Bannerlord

Beviser bokstavelig talt null fåvæ.

det gjor ikke dette heller dessuten sa jeg at ideologien var kristen, ikke Adolf, selv om jo, jeg mener han var det

HYRR-DYRR, HYRR-DYRR.
Could you speak in English please?

Hitler hadde en IQ på 98, så jeg har aldri forstått hvorfor noen orker å bry seg om han.

>En rasistisk og totalitær ideologi som ber deg underkaste deg Forerens vilje
>Kristendom

Velg 1, og bare 1.

Hallå norgebögar

hahahahaha
godt brev anonsen

Dere som har jv, hva gjor dere når hun har mensen?

>Monarki
>Kristent
velg én
idiotisk argument

Ikke han. Beviser at han strekker ut en hånd til kristne idioter. Nasjonalsosialisme var aldri en kristen ideologi, men når flesteparten av befolkningen er kristen så må man jo nesten stǿtte kristendommen litt.
men men det var bare noe jeg tenkte på

Hei venn :)

hva mente de med dette egentlig

heng deg sverigeanon

poor pepe. bad unmaneried girl.

>Nasjonalsosialisme var aldri en kristen ideologi

Som var poenget mitt. Bare fordi nasjonalsosialister har forståelse for hvordan man manipulerer massene så betyr ikke det at de tror på noe som helst av hva de sier.

er du virkelig så rumpesmertet når det faktisk viser seg at ingen her liker deg?
heng deg asas.

Jeg liker uironisk asasasasasasasaasasasa selv om jeg hater anime. Sverigeanon derimot... han kan henge seg. Forstår ikke hvorfor han fortsatt er her egentlig.

>sverigeanon snakker om at folk ikke liker meg
vil minne deg på at folk liker deg like lite, om ikke mindre enn meg

Animeautisten har bare dårlig smak, Sverigeanon er aktivt negativ for tråden.

Sverigeanon 100000000x>asasashomsen

JV-en insisterer på at jeg skal få utlosning hver kveld for jeg sovner, men hun vil ikke ha sex når hun har mensen, så da blir det suging (og svelging)

hysj sverigeanon jeg vet det er deg

>JV-en insisterer på at jeg skal få utlosning hver kveld for jeg sovner

Fy faen...

>hun vil ikke ha sex når hun har mensen

JV-en din suger

er JV-en din heit

hvordan får jeg mamma til å slutte å ringe meg 5 ganger daglig?

dette

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk plutselig en veldig trang til å sniffe bensin.

Denne skautdama kan holde kjeft, og komme seg ut av landet vårt, og fru Listhaug er vår dronning, så kom ikke og true henne, da smeller det i trynet på disse svartingene snart!!!!

.. det er jo akkurat det han sa, jo.

tripletter for sannheten

kanskje jeg skal gifte meg inn i kongefamilien?

>JV-en insisterer på at jeg skal få utlosning hver kveld for jeg sovner

Fy faen...

NEI

Da dreper vi deg.

heng deg.