/Norgetråden/

gi meg ei frue-utgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tE3DfjGp9L4
youtube.com/watch?v=gpoMoNxgbNI
youtube.com/watch?v=Z5gQlHFvro8
youtube.com/watch?v=a-SaoaXfz6E
youtube.com/watch?v=4YAjN_b0hXY
youtube.com/watch?v=NuX1pyaf2pY
vocaroo.com/i/s1Hx5ILjd2cj
twitter.com/NSFWRedditImage

youtube.com/watch?v=tE3DfjGp9L4

Nesten forst for hydro

og hva har så bildet med Norge å gjore? fy faen detta var svakt

Kanskje om jeg setter på en film fra barndommen mens jeg stuper inn i nostalgiens tristhet??

En kone hadde vært noe.

en kone hadde vært noe

Sjakkanon?

norske menn trenger koner

engelsk tekst, bildet er åpenbart ikke tatt i Norge

En kone hadde vært noe

Hva faen?

Hvorfor lurer du på det?

Det er ingen som bryr seg om trådstarteren.
Du er gammeldags og avleggs.
Trådautist.

DETTE ER IKKE EN RETTMESSIG NORGETRÅDEN DA BILDET FOR FAEN IKKE HAR NOE MED NORGE OG GJORE. NOEN MÅ TA ANSVAR OG MEKKE NY VI KAN IKKE BREVE I DENNE DRITTRÅDEN

fy faen.. trådstarteren er en forbanna homse som tar flere meter negerkuk om dagen!

Hva er det eldste du har slått Carlsen på i spillet hans? Jeg har klart åtte år og fire måneder

Helvete gutta. Ro ned autismen deres ti hakk. Jeg kan anbefale dere en skje med Möllers tran hver dag.

>OG

Du er ganske dum, du.

jeg har allerede tatt tranen min

Jeg har ikke applikasjonen det er snakk om, er jeg redd.

og hva med den gangen sverigeanon mekket bernie sandersutgave? ingen klagde da, jævla hyklere.

Ikke? Last den ned, da. Gratis. Må vel være litt interessant å se for deg

Selv om /norgetråden/ med svensk flagg og amerikansk bilde ikke hores veldig norsk ut, tror jeg kanskje at jeg hadde latt det gå for Sanders.

Jeg har en Nokia C2.

å Herre

Setter på en episode med forbrukerinspektorene

hva tenker tråden om mors tallerken?

germanske jenter

Oppdatering, hvis du ikke kan å
stå på slalom kan du ikke lenger skrive «gutta» i tråden

Mvh Styret

den var jo kjempesot
skulle onske jeg hadde en slik tallerken

Giv Norwegian asthmatic girl

"hvite gutter"
nye serie på tv norge

mandager 22:00

...

...

Såpelekkasje ved Kongsvinger Hempknytteri og Fritidsklubb

youtube.com/watch?v=gpoMoNxgbNI

...

...

Love you all

Slapp helt av Portugal, vi skal fortsette sende fisk ned til dere.

T-Thanks.
You can eat here

torsk er homo

Sukk.
Her, ta en ikke-lam en.
Si ifra når du vil vise meg et interessant parti, da.

Jeg ser hvor toft du har det
Jeg ser hvordan de hugger los på deg
Men du er ikke alene
Du er ikke alene
Vi er så mange her
Så mange her som stotter deg
Som ditt manskap på skipet
Et skip i en storm av hat

æ kan være en vænn
æ ser at du fallæææ

æ ser at du fallæææ
du kan reise deg igjen

Til tross for jode navnet er det en morsom serie og det er kun en episode som har rase propaganda.

Skjonner ikke hvorfor de kalte den hvite gutter fåvæ. Er jo bare en situasjonskomedie som baserer seg på 4 gutter i slutten av tjueårene som enda ikke vet hva de vil her i livet. Oppvokst og bor i Oslo hvorav 1 har rik far.

så det er sånt dritt nasjonalister ser på ja hehe hvem skulle trodd det at nassene har så dårlig smak hehehe

Jeg ser du legger ut dette hver dag. Jeg vet hva dette er. Jeg ser hva du gjor. Det du gjor er å gjore narr av en som står alene. Den svake. Den som har minst å forsvare seg med, men likevel, den som har mest å forsvare seg mot. Og du gjor det med slik letthet, at man ikke skulle tro hvilke skader du faktisk påforer verden rundt deg.

Det er greit at du har et annet syn på medmennesker enn det jeg har. Men det er ikke greit at du er villig til å drive med nedsnakking om alle som er morke i huden, tror på Allah eller har en annen kultur. Du fremstiller det som om alle fra Thailand er dumme som brod og hvis du er mork i huden er du muslim uansett hva. Det er sånn du er. Det er sånn din type folk driver med.

Muslimene våre er særlig utsatt for kritikken din: "Sylvi Listhaug er det beste som har skjedd norsk politikk, Trump er endelig president og alle muslimene burde samles på en buss og sendes rett hjem. Skautkjerringene vil vi ikke ha noe å gjore med og araberne tar alle de norske jobbene våre".

Jeg gjor mitt beste for å ignorere oppgulpet deres og i de fleste situasjoner diskuterer jeg bare ikke politikk med dere. Det er som å snakke til en vegg uansett. Dere har bestemt dere.
Og det gjor meg så vondt på de svakes vegne. Jeg har jobbet med flere innvandrere oppigjennom, deltatt på opplegg for flyktninger og jeg har flere i kontaktnettet mitt som tror på Allah. Og det er hardtarbeidende gode folk! Ja - kulturene kan av og til kræsje, men det må vi også selv ta skylden for. Det er vi som ikke tilrettelegger. Jeg mister helt troen på menneskeheten når folk i full offentlighet applauderer brennende asylmottak og fnyser av overfylte robåter som velter og drukner hundrevis av gode mennesker. Selv ikke barnelik på turiststrender vekker en eneste tanke(!)

Hvordan i alle dager forholder man seg til så håplose mennesker som deg??
Jeg prover å lukke oynene og forestille meg en fjelltur med kjæresten, eller en ridetur i skogen, men det K O K E R !!

du lukter vondt

det va'kke det morra'ri sa igårkveld

jeg vill ha en jv

jeg vil ha en vill jv

ikkje eg
eg har hatt jv nå vil eg egentlig bare ha noen å snakke med og det har jeg men vet ikke hvordan man oppgraderer fra pratevenn til kosevenn

Hvorfor ikke bare ha en jv som er både pratevenn og kosevenn?

hǿyretullinger bthu

Det er jo faktisk bare kristenhomser som tror på at abort er gale. Sannheten er at abort er den beste formen for eugenikk.

Hvis jeg ikke kommer inn på studiet i år, skal jeg endre juridisk kjonn for å få kjonnspoeng neste år.

Helt uvirkelig for meg at jentepoeng fortsatt er en greie. Hadde jeg visst om juridisk kjonnsskifte, skulle jeg gjort det tidsnok til å kunne soke med jentepoeng i år.

faen ass ansvar betyr mindre fri ass

Idiot. Det beste hadde jo vært om de ikke hadde blitt gravid i utgangspunktet. Abort er dyrt, såklart er ikke det den beste formen for eugenikk. Dog i dag er det desverre stortsett den eneste formen.

Synes dette her er helt innafor, flere folk burde ta seg bruk av de mulighetene de har, når systemet forst er så urettferdig.

abort er ondskap, og folk som er for det burde blitt abortert.

>Jeg har wifi kabel
>hva er fj45?

Du kan jo faktisk ta et årsstudium i stedet for. Da tjener du i hvert fall noen studiepoeng. Kjǿnnspoeng er vel bare 2 studiepoeng hvis ikke jeg tar feil.

Det hadde vært enda dyrere å latt de ungene vokse opp med alenemor. men men, jeg er for abort så lenge jeg som skattebetaler betaler for det. Det burde komme fra egen lomme.

Fant kristenhomsen.

Idiot. Du sa det var den beste formen for eugenikk, som det åpenbart ikke er.
>så lenge jeg som skattebetaler betaler for det. Det burde komme fra egen lomme.
Idiot.
>Fant kristenhomsen
100% uforbederlig idiot.

hvem er eldst i norgetråden?

>haha du er en idiot XD
Bokstavelig talt det eneste argumentet ditt. Skam deg.

jeg gleder meg til lordag
youtube.com/watch?v=Z5gQlHFvro8

skulle onske jeg kunne drikke
suger å være gravid

ja altså det burde jo være helt normalt i 2018 at menn også blir gravid. bra at du går foran som et godt eksempel.

>argument
>når ingenting diskuteres
Menneskelig hvis-ellers lokke. Trist! Ironisk at du snakker om eugenikk.

Hva synes dere om serveren min A gutta?

>Ironisk at du snakker om eugenikk.

>2018
>prater som Trump
xD

Hvis en gravid kvinne fra tråden hadde brevet tidstemplete, frekke bilder hadde jeg garantert ikke vært sterk nok, og falt for fristelse.

homo

youtube.com/watch?v=a-SaoaXfz6E

Saken er at jeg har ingen respekt for folk som bare kaller meg stygge navn i stedet for å komme opp med et argument. Og ja, man trenger ikke å diskutere noe for å lage et argument. Her er forǿvrig definisjonen av "argument"

argument

argument n3 (fra latin av arguere 'klarlegge, bevise') utslagsgivende faktor; saksforhold en nevner, utsagn som blir satt fram for å styrke eller svekke en påstand
det argumentet holder ikke / det er ikke noe argument / vektige argumenter / ha gode, dårlige argumenter

Tror det er på tide at du legger deg. Jeg gjǿr i hvert fall det. God natt.

Sjekket.

Jeg også. Tall fra 2016 sier at det er 289k som studerer, hvorav bare 117k er menn. Det er altså 40% flere jenter enn gutter. Jenter får tillegg på mange prestisjestudier, men gutter får bare tillegg på noen få studier (som tilfeldigvis er dritt). Medisinstudiene, som er jentedominerte (over 70%) har heller ikke guttepoeng.
Argh. Jeg blir bitter av dette.
Studiepoeng er ikke det samme som kjonnspoeng. Kjonnspoeng er poeng som legger seg på konkurransepoeng. Konkurransepoeng brukes for å soke inn på studier. Studiepoeng er en betegnelse på hvor omfattende et fag/studie er. Jeg kunne kanskje tatt et år med matematiske fag, men da får jeg problemer med SiT-bolig siste året av masteren og det gidder jeg ikke.

Og jeg har allerede tilleggspoengene for et år med studie/forsvar.

youtube.com/watch?v=4YAjN_b0hXY

Veldig deilig at Homeland er tilbake til sitt gamle jeg, istedenfor det SJW-opplegget som forrige sesong delvis var.

hva er problemet ditt

youtube.com/watch?v=NuX1pyaf2pY

vocaroo.com/i/s1Hx5ILjd2cj

jeg kan hǿre autismen. ganske bra fåvæ

faktumet er at abort som et alternativ skaper en degenerativ tidsånd som fostrer en uansvarlig livvstil for landets kvinner. Hvis abort hadde vært fullstendig ulovlig hadde nok flere tenkt seg om to ganger for de hadde ligget med den sleskete arbeidslose jævelen i baren, men siden abort alltid er tilgjengelig i dette landet er det ingen grunn til bekymring. Du kan ha sex med hvem du vil, hvem bryr seg om "konsekvensen" denne reproduktive handlingen egentlig innebærer, sex handler jo ikke om å ha barn lenger i denne tidsalderen med seksuell frigjoring og prevensjonsmidler.

Et argument for abort er ofte overbefolkning, men i norge har vi fodselsrater så lave at vi må importere hundre tusenvis av innvandrere for å fylle arbeidstokken, så det er helt ugyldig.

Et annet er at det er "organisk eugenikk" men så vidt jeg vet så steriliserer vi ikke aborthavere så dette er like ugyldig. det er ingenting som stopper disse folkene fra å parre seg når de foler for det, og de verste gruppene i norge, de fra somalia og pakistan tar ikke abort, de har flokkevis med unger, så dette argumentet er også helt på jordet.

alt dette er også sett bort i fra hvor totalt blottet for moral handlingen faktisk er. ved å ta abort tar du livet ditt eget barn i den mest forsvarslose tilstanden det kan være i, bare fordi du nekter å vise et fnugg av ansvar. Det er faktisk så jævlig at det ikke henger på greip.

hater nordlendinger.

reaksjonære iddiot fåvæ

episk argument.

*prump*

hater reaksjonære prompestinkende nordlendinger

Jeg.
Jeg er nemlig 27.

Danskeanon er 27 eller 28 tror jeg

Kommunisten?

ække danskeanon 29?

homer simpson er 39

Da erru hvertfall ikke eldst.

Er 21 jeg da