/Norgetråden/

Kun norske kan lage tråd-utgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/i/BJ6Wa9/mye-snoe-resulterer-i-blodbad-606-elg-drept-paa-54-dager
smp.vgc.no/v2/images/ca2f9d7f-e947-49c2-85f7-629a7d0ae853?fit=crop&h=1425&w=1900&s=2edcc7d2ee64a2c87cb5342f486ee9d19267d9bb
youtube.com/watch?v=GSBE0-z1i2o
youtube.com/watch?time_continue=196&v=VZkUeZI8VtY
youtube.com/watch?v=FrrlLQFbVOs
aftenposten.no/norge/i/wExy1/4-av-5-somaliske-innvandrerkvinner-er-uten-jobb---SSB-mener-integreringen-gar-rimelig-bra
twitter.com/IreneNell/status/830784186655076352
twitter.com/NSFWRedditGif

stötter denne tråden

du kan stötte den ved å forlate

*brever i en ægte norsk tråd uden afrika*

How easy would it be for me to come to a Scandinavian country and find a black metal qt?

its easy to go and find one. but its hard for you to keep one. stay in us

If I don't keep one then I'll just move on to the next

heng deg

Helt fint

hva tenker du om at hvite ikke lenger får eie gårder i sörafrika
hvorfor har du ikke tatt deg ut derifra enda? tenker australia velkomner dere

...

Sitter på McDonalds og venter på fire doble osteburgere

De liker ikke skitne hunder som deg.

Tenker at det er en dritt situasjon for landet og meg. Jeg er fortsatt en student og er ikke klar met min utdanning.

Foretrekker å studere her i dette kaoset enn å være ubrukelig på velferd i et annet land.

If I go skiing for 2 days in Tryvann Vinterpark, will I have a nice time?

Only if you enjoy skiing.

Yes, I find skiing very enjoyable

Hei? Hvordan går det?

*privatiserer NAV*
psj... ikkeno peshoneli, naut

Ville dere pult en slik jv?

æsjameg

Subtilt rullestolbrev?

>– Alle jenter jeg kjenner, har sendt intime bilder av seg selv. Jeg også. Om jeg har kjopt meg ny truse, synes jeg det er helt naturlig å sende et bilde til kjæresten min dersom vi er borte fra hverandre.

har hun rett...?

Ja. Veldig veldig ja.

Ja men ha det fint, ingen nippler på Sup Forums

Subtilt russisk rullestolbrev

jeg ville pult hvem som helst så lenge de har fitte

jeg har ikke muligheten til å velge

Hva tenker tråden om hårete fitter?

De er deilige

Knasker i meg litt ritalin
Slurper i meg litt kaffe

VAKTMESTEEEEEEER

Hei joda det går fint
Skal faktisk legge meg nå

Det blir godt å sove, helt til neste dag

Litt fittepels er bare digg, tenker nå jeg.

*spiser ostesmorrebrod*
hvor'n skær 'en norge?

polsk
fransk
anglo

hva er det han sier

jeg snakker jysk, det er et sjovt sprog der ikke giver meget mening.

æ goddaw do = hej
hvorn skær æn = hvordan går det?
mojn = farvel

...

>dfn når Hravnkel drepte Einar

heng DEG

alle har det vondt
noen ganger...

Enten kjǿper jven min aldri nye truser eller så stemmer ikke dette. Men hun sender jo selvsagt nakensnaps av og til. Jeg gir den en faktisk nesten sant.

hestkuk

Helt riktig, ti poeng til Anonsen!

Hårete fitter er innafor så lenge de er velstelt. Nakenbilder i Norgetråden er ikke innafor, dette er en kristen tråd.

...

Hvor lang serie har dere med jven på snap gutta? 173 her, tror det er min feil at vi ikke har mer siden jeg var irritert på henne og ǿdela den forrige vi hadde.

Er war der Retter unsere Nation
Des deutschen Volkes gröster Sohn
Er beseitigte die Schranken der Klasse
Und brachte uns die Botschaft der Rasse

Snappar kun med dama for sex. Ikkje kvar dag

får vell stå opp jeg da

vg.no/nyheter/innenriks/i/BJ6Wa9/mye-snoe-resulterer-i-blodbad-606-elg-drept-paa-54-dager

smp.vgc.no/v2/images/ca2f9d7f-e947-49c2-85f7-629a7d0ae853?fit=crop&h=1425&w=1900&s=2edcc7d2ee64a2c87cb5342f486ee9d19267d9bb

fy faen...

Burde vi kanskje begynne å tenke på å forby tog siden de er et instrument laget får å drepe?

Her er et forslag på hvordan vi kan redde den hvite norske rase, kjernefamilien og ökonomien uten å bryte noen menneskerettigheter:
Kutt all kontantstötte og heller gi skattelette når man får barn. Det betyr at negerkjerringer ikke lenger kan sitte å ploppe ut avkom og det samme med NAUT siden det ikke gir noen ökonomisk intensiv lengre. Folk som jobber vil da ha råd til å få flere barn, og på den måten overlever de arbeidsomme genene og NAUT genene dör til slutt ut.
Vinn vinn.

og hva med de som faktisk trenger ökonomisk hjelp fra staten? du har ikke tenkt gjennom dette, ser jeg.

de får så klart litt stötte, men ikke stötte til å avle opp en haug med lausunger.

gomler i meg litt havregeot

Kontantstotte er noe man trenger der og da (om man ikke sender de i barnehage), og da hjelper det ikke at man får skattelette forst når man er tilbake i jobb igjen

Ja, dette hortes skikkelig gjennomtenkt ut.

det gir insentiv for familier å holde sammen og straffer alenemödre.

Jak är bök

Dette bildet er så flott
Dette er faktisk problematisk for lokomotivforerne som får psykiske problemer etterpå. Synd for våre firbente venner også, såklart.
Kontantstotte er å betale foreldre for å være hjemme med barna i alderen 1-2 år. Tror poenget til han andre er at det slår slikt ut for foreldre som i utgangspunktet er i jobb og for foreldre som er naut. Hvis man bytter ut penger-i-hånda-tilskudd med skattefradrag, er det kun de som jobber i utgangspunktet som får en fordel.
Forklar?
Jeg tror du egentlig snakker om barnetrygd og ikke kontantstotten? Selv om forslaget ditt sikkert kan utvides til begge to

>Hvis man bytter ut penger-i-hånda-tilskudd med skattefradrag, er det kun de som jobber i utgangspunktet som får en fordel.
Okei, jeg så at dette ble litt feil. Naut skatter de også, men de tjener mindre enn de som er i jobb. Ved å redusere begges skatter med 10%, vil de i jobb komme bedre ut av det enn naut-foreldre

Får vel gå på butikken jeg da. Hadde jo vært godt med en sånn der enersjidrikk som ungdommene liker så godt

og et målebeger og en trakt, det trenger jeg også

youtube.com/watch?v=GSBE0-z1i2o

brev autisme

Haha de klarer ikke å lofte det hoyere enn til balla, for noen pingler.

Nå må du slutte å agne

UGGA BUGGA JEG STERK MANN LOFTE MANGE KILO

Nei.. Bare 60kg :((((((((

>Naut skatter
?
Å skatte av NAUT-penger er egentlig ikke å skatte...................

Får kanskje tusle til butikken jeg også

hvis det ikke var for staten hadde NAVere fått beholde alle penga fåvæ

...

Men altså når man er hjemme med barna er man ikke i arbeid og da får man ikke lonn man skatter av heller. Jeg skjonner ingenting

her er et forslag: hva om mannen forsörger familien så kona kan være hjemme med barna de förste årene?

Jodene har gjort det sånn at både mor og far må jobbe nå for å ha råd til hus og bil og mat. Alenemodre får penger av staten og trenger ingen mann

Jeg skjonner hva du mener, men det blir likevel en hoyere disponibel inntekt for dem hvis de får skattelette.
Man trekker skatt av ordinær trygd. Jeg antar at de fleste hjemmeværende modrene av annen hudfarge er på en eller annen form for trygd, er ikke det nokternt å anta? Kan være de går på okonomisk sosialhjelp (som er skattefritt), men tviler på at de får det hvis de er gift med en mann som er i jobb..

påminnelse

>men tviler på at de får det hvis de er gift med en mann som er i jobb..
>han tror en somalisk vaskehjelp kan fö på kone og 9 unger uten hjelp fra staten
user..

youtube.com/watch?time_continue=196&v=VZkUeZI8VtY

>Hvis man bytter ut penger-i-hånda-tilskudd med skattefradrag, er det kun de som jobber i utgangspunktet som får en fordel.
Nettop
De sier at det er en menneskerett å få barn
Men det er ingen menneskerett å kreve at andre skal betale for dem

>90 minutter
oppsummering?

hvordan bestemmer vi hva som er en menneskerettighet og hva som ikke er det?
hva slags metode ligger bak, eller burde ligge bak?

Jeg tok litt feil. Jeg trodde okonomisk sosialhjelp var en variant av ledighetstrygd. Det viser seg at man kan få okonomisk sosialhjelp selv om man er i jobb (så det er ulikt de vanlige trygdene). Det eneste er at de forsvarlige utgiftene må være storre enn inntektene. Skitt..

Det betyr at de samtidig kan få:
gratis husleie, uforetrygd, ni barnetrygder, en kontantstotte, sosialhjelp til å dekke resten av utgifter

Når han snakker med hvite engelske overklassen i Oxford så er fortellingen om stakkars svarte som har blitt utnyttet, men vil være snill med hvite hvis vi får makten

Når han snakker til sine egne tilhengere i Sor Afrika sier han:
youtube.com/watch?v=FrrlLQFbVOs

>vi skal ta fra de hvite eiendommene deres og gi til de svarte fordi de svarte var i Sor-Afrika forst

>4 av 5 somaliske innvandrerkvinner er uten jobb
aftenposten.no/norge/i/wExy1/4-av-5-somaliske-innvandrerkvinner-er-uten-jobb---SSB-mener-integreringen-gar-rimelig-bra

Hvordan skal vi gjore trebarnsfamilien et nasjonalt mål med okonomiske incentiver uten å hjelpe Somali Somala i groruddalen til å få sitt tiende barn?

Hvordan skal vi få norsk innvandringspolitikk fra integrering til assimilering?

dette stemmer da ikke. alle er jo lik.

Hvordan skal vi endre norsk asylpolitikk fra å bety gratis norsk statsborgerskap, til å bety midlertidig vern og utvikling av menneskeliv frem til konflikten er over?

den sor-afrikanske puppe-dronningen irene nell har fått barn

twitter.com/IreneNell/status/830784186655076352

>de oya på det barnet

Gi meg en grunn til at vi skal bli flere enn vi er nå

hun har vært mamma i mange år. hvorfor tar du opp dette nå?

Bedre med somaliere som ikke integrerer seg enn australiere som gjor det.

fordi det er klart rasistenes puppe-dronning knuller negre.

Vekstraten til negere er hoyere enn vekstraten til hvite. I tillegg importerer vi tusenvis av gjormehudsfolket hvert år.

Det er ikke en trend jeg liker, da.

Du trenger ikke å bekymre deg Anonsen, jeg skal ut av landet etterhvert.

jadda du, hǿyretullinger bthu nok en gang

Vekstraten til asiatere har vært hoyere enn vekstraten til hvite i mange, mange år og de utgjor snart 6 milliarder på denne planeten, men det påvirker ikke oss i noen stor grad

Er i ferd med å gå ut, skal til butikken
Jeg har ikke dusjet på to dager

Dette er hvor ille det har blitt