/norgetråden/

Deilig-med-vinter-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4Pc_bHSFGik
aftenposten.no/meninger/sid/i/8wE4e2/Jeg-vil-bli-grunnskolelarer_-men-lonnsforskjellen-irriterer-meg--Aurora-Bratteli-Thom
youtube.com/watch?v=V1zFeHJzS5E&t=801s
twitter.com/SFWRedditGifs

Gjeninnfǿr jesuittparagrafen

Det er også sånn, at dette 'jodiske ideal-paret', (det er en morkhudet mann og en hvit dame).

De bruker ikke doborsten.

Så noen ganger, så er det dritt-resten, i dassen, da.

(For å si det sånn).

Og hvis man så skal pisse.

Og piss-strålen så treffer de dritt-restene.

Så lukter det jævlig da, (for å si det sånn).

Så det er rimelig ekkelt, (med dette paret), må jeg si.

For forbedringer.

slurker: blå monster
spiller: verden av krigslaging
hörer på: youtube.com/watch?v=4Pc_bHSFGik

slurker: kirsebær coca cola
spiller: ingenting
horer på: ingenting

slurker: vann
gjor/spiller: matte
horer på: syrebadet - paganske terrorisme taktikker

slurker: kaffe (americano type)
slafser: kvikk lunsj
lytter: ingenting
ser: ingenting
spiller: ingenting
leser: tidshjulet

slurket: ananasjuice
slafset: speilegg
skal gjore: oppvasken
lytter: litt av hvert fåvæ

slurker: mine sorger

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

slurker: kaffe
slafset: grovbrod med avocado og egg
skal gjore: lofte
etter det: matriseregning

Fikk avslag på soknad om dagpenger fra NAV. Mine siste sparepenger etter 3 år med arbeid er snart brukt opp på regninger og mat kun på 3 måneder.
Hva er vitsen med å prove, om man mister alt man jobbet for på en uheldig periode som arbeidslos? Tror ikke jeg orker særlig mer.

Får du ikke sosialstonad?

hvorfor fikk du avslag? jeg bare lurer.
privatiser nav

Hva faen, du bruker jo ikke sparepengene dine på å regninger og slikt. Man flytter selvsagt hjem til mamma og pappa og bor der en stund for man lar det gå så langt som du har latt det fåvæ. Hvorfor gjorde ikke du dét?

15 brev inn i tråden og vi har bare svart på ett brev. Er Norgetråden uironisk autistisk?

Kan sikkert soke om det. Men det tok 2 måneder kun for avslaget om dagpenger, grosser på tanken hvor lang tid sosialstonad kan ta.
Fordi den siste arbeidskontrakten (6 måneder) mangler min underskrift. De kontraktene for gjelder tydeligvis ikke. Ikke engang lonnslipper som beviser jeg jobbet og ble betalt for jobben gjelder. Ingen underskrift ingen nåde.
Om du viste hvilket vrak min mor er, så hadde du ikke sagt dette. Er glad i henne og hjelper hun 1 gang i uken med innkjop, men jeg flyttet ut i en alder av 16 for en grunn.

aftenposten.no/meninger/sid/i/8wE4e2/Jeg-vil-bli-grunnskolelarer_-men-lonnsforskjellen-irriterer-meg--Aurora-Bratteli-Thom

>Kvinner tjener 272 kroner i timen, mens menn tjener 274 kroner i timen.

Hvorfor er det egentlig sånn? Ganske latterlig fåvæ.

jeg vet bare ikke... men det er åpenbart at vi trenger F! på stortinget

En relativ ubetydelig sum å krangle om, men samtidig er det rart at det faktisk er en forskjell, selv så liten, spesielt siden det tradisjonale samfunnet oppmuntrer kvinner til å gå helse og pedagogikk.

Ja altså man må jo fordele arbeidsplassene likt på alle forskjellige kjǿnn. Det er jo tross alt 2018

>270 timen
Tror jeg valgte feil jobb fåvæ. Som snekker får jeg 210 timen

Er sikker flere eldre menn enn eldre kvinner, og du får jo mer betalt vis du har jobbet et sted lenge, noe som drar opp snittet til menn

helt sinnssykt at rasistiske kvinnehatere fra kokohǿyre prǿver å bagatellisere to kroners lǿnnsforskjell

HVITE MENN

dette men uironisk

Fant ut i går at jeg er en jævla drittsekk når jeg skal sjekke opp damer på alkohol. Fy faen så aggressiv jeg er...

får vell stå opp jeg da

Dette er ikke greit, anonsen.
Dette krever 20 piskeslag, og hornsalt i såret!

(((hvite))) menn :^)

EN JÆVLA HVIT MANN

dette men også ironisk

er det innafor å gi seg selv en (Du)... hvis man er skikkelig ensom, mener jeg... ?

Hva noyaktig gjorde du denne gang da

Det skal du få slippe, her får du en fra meg.

Nei altså jeg var vel egentlig bare aggressiv i måten jeg snakket til henne på. Veldig lite hyggelig med andre ord.

hva om alt bare er en illusjon?

Trynet ditt er en illusjon.

fy flabbe...

Trynet ditt er en flabbe.

Jeg hadde heller bodd hjemme med en dårlig mor enn å tape alle sparepengene mine. Du gjorde et dårlig valg spor du meg. Du er tydeligvis villig til å kaste bort alle sparepengene dine for å slippe å være i samme hus som en travel mor, da synes jeg du igrunn ikke har noen verdens ting å syte over når det kommer til de pengene. Hva annet forventer du liksom?

en liten banan og te til frokost

Ikke han, men er du ikke villig til å innse at noen personer er skadelige å bo med? Han sa ikke at mora var travel, gjorde han?

hva om sverigeanon bare er hjerneskadet?

>Dette forer altså til at kvinnelige grunnskolelærere tjener 3480 kroner mindre i året enn mannlige grunnskolelærere. Til tross for at det faktisk er flere kvinnelige grunnskolelærere.
>til tross for
Om det er færre mannlige lærere enn kvinnelige er det jo naturlig at snittet for de mannlige er hoyere, er det ikke?

tre skiver og noen kopper med kaffe på meg

>I en av timene fikk vi i oppgave å finne ut hvor mye man tjener i den jobben man onsker i fremtiden.
Ja, dette er jo sunt.

tropp

rett

giv akt

på stedet.. hvil

Siden vi er i et kapitalistisk samfunn skal jeg nevne denne: å ansette kvinner innebærer storre risiko for at den ansatte ikke moter opp og må derfor kompenseres med lavere lonn for å gjore opp for dette.

Eksempler på hvorfor kvinner ikke moter opp:
kvinner har hoyere sykefravær
kvinner er oftere hjemme med barn som er sykemeldte
kvinner kan bli gravide

Disse innebærer en merkostnad for arbeidsgiver. Vil kvinner fikse lonna si, må de i hvert fall fikse to av de punktene forst. Eller kapitalismen, men det er jo tydeligvis helt usaklig i denne dag og alder.

lyst på pizza i dag, men i dag er dagen alle bestiller ... så det er jo litt dumt

...

Snart skal jeg på et trivelig familiebesok. Gleder meg veldig, har ikke mott dem på veldig lenge. Deretter skal jeg ta toget til Kristiansand, der jeg har tenkt å lese ferdig Way of Kings del 1. Når jeg ankommer skal jeg bort til min nye jv for å ligge med henne.
Håper dere også har en trivelig sondag.

Da er ovnen god og varm fra for så pizzaen blir ekstra god har jeg hort. Hvem pizza bestiller du?

Åja, fordi du har sosial angst liksom, så du blir liksom redd hvis det er noen andre som er i rommet også, fordi det er jo liksom den du er da, en sånn som er redd for folk, og hvem skulle du vært hvis du ikke hadde latet som om du hadde vært redd for folk, da hadde du jo ikke hatt en angst og ingen identitet som gjor deg til den du er liksom, og uten den måtte du nesten ha forsvart deg med noe annet overfor NAV og uforetrygden liksom, og da hadde du jo bare blitt helt deprimert siden du ikke er den unike einstoingen som gjor liksom alt han kan i sin makt for å unngå mennesker, da, og da er det jo ingen sympati å få fra noen da, liksom.

hvis du foretrekker å ikke ha et stikksår i magen din som jeg voldtar til jeg spruter varm sæd inn i det så holder du litt kjeft

>mange andre som bruker noe
>da er den god og varm og da blir den ekstra god for deg
Tenker du tilsvarende om jven du skal knulle? Tipper du ikke er forste som er i henne idag, kanskje er det til og med litt rester fra Sayid som var der tidligere idag som funker som glidemiddel. Det blir du vel kåt av å tenke på, din hanrei?

Hva om jeg fortalte deg at jeg også er araber, og at jven er norsk?

en innvandrer hadde aldri kalt seg selv "araber" så det har du allerede tilbakevist selv

Hvor ille innbiller du deg at det kan være hjemme hos moren da egentlig? Det er uansett et valg man må ta. Han velger bort pengene istedenfor å takle hva enn det er som foregår i hjemmet med mora. Da valgte han bort pengene rett og slett. Han valg. Han var ikke malt inn mot en vegg. Han hadde andre muligheter.

Åja, det skulle liksom tatt seg ut da, fordi du er jo redd for folk og hvis jeg ser deg inn i oynene så blir du jo liksom så skremt da liksom at noen kan være så direkte på en måte, og da måtte du nesten skrevet det ned i boka di for å huske å denne historien om da du fikk den skikkelig stikk-folelsen i kroppen slik at du kan fortelle det til sosialarbeideren din (som du kaller psykolog da liksom) slik at du kan få litt sympati og at systemet liksom kan bekrefte at du fortsatt har sosial angst og andre angster så du fortsatt kan bli forsorget av staten da liksom, så du kan unngå å få jobb fordi der er det jo også liksom folk da og folk er jo skumle og du kan jo ikke bare ta en ekstra cipralex da og bestille pizza på dora liksom

tror ikke jeg tor

Hva faen skal det bety? Jeg er etnisk tuniser. Skulle jeg sagt berber istedenfor? Nord-afrikaner?

Hadde samme innstilling som deg om dette veldig lenge. Hadde aldri sett noen med et skadelig hjem for jeg ble med i militæret og motte noen typer som var utenfor min vanlige omgangssirkel.

Men jo, om han er en fittegutt som blir lei seg og sinna fordi han må stovsuge rommet er saken en litt annen. Han får nesten forklare situasjonen selv, om han forventer snev av sympati her.

Skriv "jeg skal knulle min hvite jv nå. Kvitgutar bthu" på en lapp og ta bilde som får med huden din

Jeg er hvit i huden da så du vil nok bli skuffa. Jeg kan prove å få bilde med tunisisk statsborgerskap eller noe når jeg kommer hjem fra familiebesok hvis dette er viktig for deg. Jeg sitter i bil med min mor å lapp er uaktuelt akkurat nå.

Anonsen, vær so snill, ikkje bit på naglane dine.

Klarer ikke å slutte fåvæ

Jeg er så jævla nervǿs for den kommende uka, jeg har hydronefrose i den ene nyren, og det er sannsynligvis pga. svulst som blokkerer. Det er mulig nyra må ut, og hvis de finner kreft blir det cellegift og annen moro. Orker faen snart ikke mer helseplager.

Ah, tristhet er sott. Favoritt folelsen min.

Når dere ser pene folk tenker dere "uff skulle gjort mye for å være pen ja" og?

Er ikke sikker på hva du mener med det.

Nei, det pleier jeg ikke å gjore

Er vel bare jeg som er stygg her i tråden da...

eg vil ikkje

Nei, jeg skulle heller ǿnske de ikke var pene i fǿrste omgangen.

Jeg er også stygg, men tenker ikke sånn når jeg ser pene folk fåvæ

Nei, jeg ser rimelig ålreit ut fra for.

Tenker en del på hvordan livet hadde vært om jeg var flinkere til å bli venner med folk. Har ingen venner fra vgs eller ungdomskolen.

Kanskje om jeg dropper pizzan og koker litt ris og setter en laks i ovnen istedenfor?

jeg er ufattelig vakker

Min mor har kraftig paranoia og angst, og hun behandler meg som om jeg var 6 år (blir 30 i år), for eksempel sier hun at jeg ikke må gå ut etter klokken 4. Og får hun ikke viljen sin (som at jeg skal være der 24/7 for henne som eksempel) så blir hun rett og slett fæl for å si det enkelt. Slet mange år med depresjoner pga hennes ord og holdning mot meg etter jeg flyttet ut og så hvordan andre familier hadde det. Og jeg vet dette vil gjenta seg om jeg flyttet hjem.
Er kun de siste 5 årene vårt forhold har reparert seg, og det er fordi vi ikke trår hverandres tær. Merk at hun har vært ufor siden hun var 20, og har blitt ekstremt fientlig og antisosial med årene. Jeg er den eneste hun pratet med, og selv med hennes stadige svakere ben nekter hun hjelpepleier fordi de er "andre folk".

Hvorfor er det så mange i tråden med helseplager og dårlige liv? Jeg er rik jeg og lever i sus og dus

Kan jeg få litt penger...?

Nei æsj hold deg unna meg!
*Dytter deg vekk*

Egen norgetråd for de rike når?

Kanskje hvis jeg...

Kom igjen da... Spre pengene rundt!

hores ut som du er fra denne filmen her
youtube.com/watch?v=V1zFeHJzS5E&t=801s

Tenker ofte det samme når jeg horer om hva folk sliter med i tråden.

>vokst opp i familie med penger
>alltid hatt det jeg trenger
>aldri vært deprimert
>aldri provd dop eller vært venner med narkisser og slikt
>ingen alkoholisme

kanksje jeg skal meditere i fem minutter?
og prove på litt yoga etterpå?
noen som har erfaringer med sånt?
beklager at det blir litt mange sporsmål.

Hvorfor ikke begge..?
Jeg.. jeg bare spor..

Tror du at Store-Z hadde hatt en sjanse i Arnold denne helga?

>denne opplosningen

har du venner da?

Jeg har ikke sett alle ovelsene enda. Men markloftet hans hang aldri med, han hadde verdensrekord på et tidspunkt, men kom seg aldri videre derfra, mens andre gikk forbi. Ellers tror jeg han kunne gjort det bra om han var i form, men han er jo ikke helt i form akkurat nå, tror jeg. Ble så glad da jeg så at Brian skulle prove å 1-oppe Hafthor i markloftet, visste 100% at han ikke kom til å klare det.

Hadde vært goy med en siste palleplass i VSM i år da.

Ja, naturligvis.

er ung ufore jeg da

heldig

>474 kg

Det kom aldri til å skje. Pritchett kunne ha klart det, hadde ikke bicepsen takket for seg, og Caron imponerte. Tror Björnsson kan bli vanskelig å slå i VSM.

er du handikappet? eller er du bare lat