/mämmi/

Sosiaalinen kanssakäyminen-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TVBoLWRCLiM
twitter.com/NSFWRedditGif

Hyi tuoki on liian lähellä, tuo lasketaan jo seksuaaliseksi häirinnäksi

anime

Joo, hirmuiset orgiat tuolla oikealla. Siveetöntä touhua.

Itse olen niin psykoottinen tyyppi, että kävelisin vaan tuonne viitan luo enkä nakkaisi paskaakaan paheksuvista mulkaisuista.

Sehän on koululiikunnan ajatuskin, mutta toteutus on vähän mitä sattuu.

Mikä nyymejä oispattaa juuri nyt?

Toteutus ei ikinä ole koululiikunnassa hyvä.
>laitetaan joukko vaan pelaamaan jotain paskaa
>urheilijanuoret dominoi, muut kusee
>kerran viikossa
Hip hei.

ei tätä ilmiötä voi selittää pelkillä avioeroilla ja yksinhuoltajilla, ongelma on paljon laajempi

Siskolla oli pyykkikorissa hirveillä paskaraidoilla varustetut pikkarit

suunnitelmat. Neekerimurskaamo on toiminut nyt täydellä teholla kolmen vuoden ajan.

Pääjohtaja Tauno Anselmoinen (kuvassa) pitää kehitystä hyvänä.

- Paljon on kehitettävää, mutta jo nyt tuotamme neekereistä minkinrehua ja

biopolttoainetta enemän mitä ennakoimme. Meillä työskentelee noin 300 antineekeriä

kolmessa vuorossa.

Ulkomailla kiinnostusta

Neekerimurskaamo on herättänyt kiinnostusta ulkomailla. Japanilainen ryhmä kävi

tuotantolaitoksessa viime viikolla.

- He pitivät näkemestään paljon, kertoo Anselmoinen.

Ensi vuonna on tarkoitus rakent

youtube.com/watch?v=TVBoLWRCLiM

antaapa ihan väärää kuvaa taas vaihteeks
oispattaa ärsyttää niin paljon että missasin kaikki mahdolliset yde mahdollisuudet täältä koska liityin liian myöhään. pitää vaan normoutua ja tyytyä naisiin, vitun paskaan tulevaisuuteen

sykkii

Feminismi yleensä, kulttuurin heikentyminen ja naisellistuminen. Kouluissa lapset opetetaan heikoiksi suvaitsevaisiksi, jotka kaikki ovat erikoisia ja hyviä jossakin ja niin edelleen.

tää, koululiikuntaa pitäisi olla vähintään 4 päivänä viikosta ja esimerkiksi joka aamu samaan aikaan

kaupungeissa vois muuttaa peruskouluista kysynnän mukaisen osan sellaisiksi joissa on pakollinen liikuntatunti päivän päätteeksi.
lapsilta kysyttäis esikoulussa haluaako liikuntakouluun vai normaalikouluun, ja sama valinta alakoulun jälkeen yläkoulua varten.

parantaisi lasten yleiskuntoa ja normalisoisi liikuntaharrastusta puhelintuijottamisen aikakaudella

Cultural marxism. En tiedä mikä tämä on suomeksi, kulttuurimarxilaisuus?

Hmm, I always thought I'd seen the first one but that's from the second one? Because the scene seems very familiar to me.

Välitunnit ajaa ala-asteella samaa asiaa. Ainakin omassa koulussa jokainen pelasi välitunneilla jalkapalloa, olit sitten paska tai hyvä. Ja jos ei jalkapalloa niin jotakin leikkiä jossa aina juostiin.

Voisitko selittää kulttuurin heikentymisen ja naisellistumisen? Miten lapset opetetaan kouluissa heikoiksi ja kuinka kauan tätä on tehty?

tyhmä kettu kaivoi rinteessä alaviistoon avomaastossa.
sataa sisään vaikka luulee että 'vaikkon sade rankka suoja meillä on'.

Niin, mutta sä oletkin ollut koulussa joskus 80-luvulla nyymi. Mut ainakin passitettiin vittuun jalkkis kentältä kun olin paska siinä.

Juu, vieläköhän lapset leikkii samalla lailla? Varmaankin ehkä jonkin verran vähemmän kun räplätään kaiken sortin laitteita. Mutta yläasteella kaikki tuommonen jää suurelti pois kyllä, nyt tai menneisyydessä.

>tfw this was the first movie a saw in a theater

Yiffatkaa mut

Puhelimet vois kyllä kieltää alakouluikäisiltä koulun ajaksi. Vaikka kerätä aamulla pois ja antaa takaisin viimeisen tunnin jälkeen.

Huhhuh. Onneksi nyymit ei ollu vallassa kun olin koulussa. Liikuntatunnit oli pahinta paskaa siellä.

eikö niitä käytetä jo opetuksessa joillain tunneilla?
opetusohjelmat ja koulun linkit ja silleen

Täähän se olis. Ei ole ollut kyse edes mistään varsinaisista puhelimista enään pitkään aikaan, kun nykyajan kakaroilla on tehokkaampi tietokone taskussa kuin nyymin ensimmäinen oma pc. Ei se takuulla olisi keneltäkään mitään pois jos ne farmvillet olisi pois hyppysistä sen muutaman tunnin päivästä vaan joutus oikeesti välillä juttelemaan toisille ihmisille.
Mä en olis puoliakaan varmaan näin sosiaalinen mitä olen nyt, jos mulla olis ollut joku taskukone mukana koulussa joskus muksuna.

kulttuurimarxismi

Tämä mutta toisinpäin. Liikuntatunnit olivat ainoata hauskaa koulunkäyntiä. Täysin omasta asenteesta kiinni.

no ei sua nyt varmaan mitään vitun jalkapalloa laitettas pelaamaan jatkuvasti jos sitä koululiikuntaa olis jokapäivä
kaikki vitun "pelit" vois ihan töysin unohtaa ja keskittyä oikeaan liikuntaan, peleissä on just se et siellä on muutamia ketä se oikeasti kiinnostaa ja puolet vaan notkuu laput silmillä kentällä
ihan vaikka vittu kävelyyn tai haarahyppelyyn jos ei olosuhteet sun muut muuta salli

Tää. Meillä liikunnantunneilla oli kovempi kuri kuin intissä.

Päivää!
*käem puristus*
Mää tulin tänne TÖIHIN!

>Täysin omasta asenteesta kiinni.
Olet mämmin vammaisin postaaja.

Vitun paska idea laittaa lapset tekemään haarahyppelyjä ja juoksemaan. Tuolla tappaa lapsen liikuntainnon aika nopeasti. Paras ois joku ohjattu urheilulajin harjoittelu ja sitten loppuun peliä jaettuna taitotason mukaan,

Mikä vitun ernu siellä inisee? Itsekin olin vitun paska jalkapallossa mutta yritin tosissaan ja oli hauskaa.

>ohjattu urheilulajin harjoittelu
okei, mitä urheilulajia sä ohjaat 30 mukulalle jotenkin hallitusti samaan aikaan johonkin parin tunnin sisään jos et esim kävelyä tai jotain ihan perus jumppaamista?
>loppuun peliä jaettuna taitotason mukaan
ja tuo poikkeaa nykyisestä liikuntatunti käytännöstä miten? saadaan aikaiseksi 2 joukkuetta: toisessa on 3 ketä pelaaminen kiinnostaa ja ne on kaikki samalla puolella
toisessa joukkueessa kukaan ei halua pelata
lasten kilpailuttaminen keskenään on sitä mikä sen liikuntainnon tappaa, koska heikommilla ei ole mitään saumaa pärjätä missään ikinä

>Voisitko selittää kulttuurin heikentymisen ja naisellistumisen?
Ihmisten heikentyminen ja naisellistuminen, mikä luonnollisesti myös heijastuu kulttuuriin ja overtonin ikkunaan. Elämän helppous ja yhteiskunnan vauraus heikentävät kansaa, joka ei ikinä joudu kärsimään tai kamppailemaan ja siten pysyy heikkona.
>Miten lapset opetetaan kouluissa heikoiksi
Koulut kasvattavat lapsia suurelta osin nykyään, koska molemmat vanhemmat ovat usein töissä. Kouluissa opettajina on opetushallituksen alaisina toimivia naisia pääosin, jotka virallisten säännösten mukaisesti mädättävät lapsia. Samalla opetetaan, että kaikki ovat hyviä ja erikoisia, kielletään kaikki leikkitappelut, lumisodat, aivan kaikki mahdolliset maskuliiniset leikit, jne.
> ja kuinka kauan tätä on tehty?
Tähän en kyllä osaa vastata. Omien vanhempien sukupolven, 60 - 70v aikana ainakin oli kotiseuduillaan vielä asiat aivan toisin, mutta sen kummemmin en osaa sanoa.

>ko mä tein sillee ni se on kiistaton todiste et se on kaikilla samallai
juuh, kappas vaan

oon ihan oikea tyttö

Mullaki t.eri. ainoo hyvä aine oli liikunta

>saadaan aikaiseksi 2 joukkuetta: toisessa on 3 ketä pelaaminen kiinnostaa ja ne on kaikki samalla puolella
>toisessa joukkueessa kukaan ei halua pelata
väärin
miten teillä on joukkueisiin jako suoritettu jos näin on päässyt käymään
otetaan kapteeneiksi kaks parasta pelaajaa (tai oikeastaan ihan kenet vaan) ja ne valkkaa joukkueet niin näin ei pääse ikinä käymään
oletusarvoisesti sellaisia hyviä pelaajia ketä myös kiinnostaa pelata on myös enemmän kuin 3 koska aika monet on vapaa ajalla myös jääkiekko/jalkapallo miehiä

Taitotason mukaan jakaminen tarkoittaa, että neljä eri joukkuetta joissa hyvät pelaa hyviä vastaan ja paskat paskoja. Siis kaksi eri peliä.

>mitä urheilulajia sä ohjaat 30 mukulalle jotenkin hallitusti samaan aikaan
Ihan mitä vaan. Pesäpallossa harjoitellaan heittämistä parien kanssa, lyöntiä vuorotellen yms. Jalkapallossa syöttelyä parettain ja vaikka vetoja vauhdista vuorotellen. Samalla lailla kuin joukkueurheilussa harjoitukset, joissa ryhmäkoot hyvinkin samanlaisia.

meillä jaettiin liikuntatunneilla porukka kahtia. niihin jotka haluaa pelata kunnolla ja niihin jotka haluaa löntystellä

>kansaa, joka ei ikinä joudu kärsimään tai kamppailemaan ja siten pysyy heikkona
vai on kärsimys ja kamppaileminen loppunut?
>Koulut kasvattavat lapsia suurelta osin nykyään, koska molemmat vanhemmat ovat usein töissä
ööh, juuh ei, siellä koulussa ei paljon mitään kasvatusta harrasteta, koska opettajilla ei ole aikaa antaa lapsille henkilökohtaista aikaa, poissa olevat ja piittaamattomat vanhemmat eivät ole mikään todiste sille, että lapset saisivat koulusta mitään ratkaisevaa kasvatusta

Mitä ovat maskuliiniset leikit ja miksei niitä voi harrastaa vapaa-ajalla?

Yön yli? Hmmh nojooo

Vanhenet vuosi vuodelta etkä koe nuorta rakkautta ehkä koskaan

>siellä koulussa ei paljon mitään kasvatusta harrasteta
Uskotko tosissaan tähän vai paskapostaatko?

oon jo kokenut
toki haluan sitä vitusti lisää

en ole ollut nuori vuosiin

ei vaan olen itse käynyt koulussa joskus ja minulla ei ole jäänyt mitään suvakkimädättäjien fiksuja elämänohjeita mieleen minkä mukaan eläisin

määrittele nuori

Voi ny vittu! Hyppää jo sillalta vitun tissiposki!! HOMO!!!

>vai on kärsimys ja kamppaileminen loppunut?
Ei nyt sinänsä, mutta niiden määrä on vähentynyt ja luonne muuttunut.
>koska opettajilla ei ole aikaa antaa lapsille henkilökohtaista aikaa,
Tarkoitin mukaanlukien päiväkodin ja esikoulun tähän kaikkeen. Siellähän lapset viettävät ison osan päivästään.
>poissa olevat ja piittaamattomat vanhemmat eivät ole mikään todiste sille, että lapset saisivat koulusta mitään ratkaisevaa kasvatusta
>ratkaisevaa kasvatusta
Tämähän on osa sitä ongelmaa. Lapsille ei taata nimenomaan ratkaisevaa kasvatusta, jolloin imevät itseensä vaan ympäristöstä löytyvää potaskaa ja opetushallituksen hyväksymää mädätystä.
>Mitä ovat maskuliiniset leikit
Juurihan nimittelin niitä. Leikkejä, joista pojat luonnostaan pitävät. Leikkitappelut, lumisodat, fyysiset leikit.
>ja miksei niitä voi harrastaa vapaa-ajalla?
Voihan niitä.

Olen kyllä liian väsynyt ja humalassa argumentoidakseni älykkäästi.

Mitä on "nuori rakkaus"?

Oispa
aikalail sama
Teinivuodet ja 20-30

No en minä tule kokemaan minkäänlaista rakkautta, niin mikäs tässä.

>Lapsille ei taata nimenomaan ratkaisevaa kasvatusta
millä vitulla sä sellasen takaat ilman et vedät jotain natsikorttia ihan oikeesti. idiootit saa lisääntyä kuin kanit jos ne haluaa
>päiväkoti
mä oon ehkä vähän huono vastaamaan tähän kun en oo ikinä ollut päiväkodissa, mut voisin kuvitella et se on lapselle huomattavasti parempi olla ikäistensä kanssa tekemisissä joilta löytyy vähän eriäviäkin mielipiteitä, kuin jossain vanhempien suljetuissa vihervassari mädättäjä kuplissa.

ANTAKAA MULLE NOPEASTI POJUYDE

miksi et?
mä voin tulla joku päivä kahville.. ;_;

On mulla sitten vielä pari vuotta aikaa. Lälläslää homo.

>millä vitulla sä sellasen takaat ilman et vedät jotain natsikorttia ihan oikeesti
Vetämällä se natsikortti, tietysti. Yhteiskunnalla on vastuu kansasta, samalla kun kansalla on vastuu yhteiskunnasta. Jos nämä eivät puhalla yhteen hiileen, niin mikään ei toimi.
>idiootit saa lisääntyä kuin kanit jos ne haluaa
Ja samalla yhteiskunta heikkenee ja kaikki menee paskaks. Tälläkin hetkellä etnisiä eurooppalaisia korvataan maahanmuuttajilla, koska kansa on niin heikkoa ja tyhmää, että hyväksyy massamaahanmuuton, "koska eivät ole rasisteja".
>mä oon ehkä vähän huono vastaamaan tähän kun en oo ikinä ollut päiväkodissa, mut voisin kuvitella et se on lapselle huomattavasti parempi olla ikäistensä kanssa tekemisissä joilta löytyy vähän eriäviäkin mielipiteitä, kuin jossain vanhempien suljetuissa vihervassari mädättäjä kuplissa.
Ongelmana on se, että opetushallitus on vihervassari mädättäjiä ja opetus tapahtuu opetushallituksen ehdoilla.

>miksi et?
Skitsoidi mommy-issues misantrooppi. Tapan itseni varmaan kolmikymppisenä.

Oot outo

No jos ei 20-30 ikävuosina ole naista saanut niin olisi varmaan aika katsoa peiliin

Mä olin sotamies
Jouduin kaukopartioon
Rintamalle Petsamoon
Me rata katkaistiin ja tultiin kotiin päin
Se ryhmä vihollisen väijytykseen jäi
SAIN KUULAN RINTAANI
Jäin hankeen makaamaan
Mä elän vieläkin, en suostu kuolemaaaaaan

Saispa kuulan rintaan

Ehkä mulla on noissa eniten se kun jossain yläasteen pesiksessä ei varsinaisesti rasitu sillain tasasesti. Sellasia äärimmäisiä räjähdys liikkeitä pitkillä tauoilla. Jalkapallo nyt olis ehkä vähän parempi, mut mulla oli tossa koululiikunnan uudistsuksessa just se takana et saatais kaikki mukulat rasittumaan tasasesti ja luotettavasti pitkällä aikavälillä.

Saako peiliin katsomalla pinpi?

tuntuu että se "pariutumisen" ikä vaan nousee nousemistaan. Peilissä ehkä vikaa

Suunnistusta epäironisesti enemmän.
Se oli mun lempiliikuntaa ylä-asteella.
Ja siinä oli vitun kivaa painaa pitkin metsää täysillä.

>Ongelmana on se, että opetushallitus on vihervassari mädättäjiä ja opetus tapahtuu opetushallituksen ehdoilla.
onko sulla jotain konkreettista heittää et mitä siellä pitäis muuttaa?
mitä asiaa pitäisi suvaita vähemmän?

Hello binnish friends, is learning finnish as hard as I've heard, or is it a meme? Thanks in advance.

A Brazilian user managed it, so surely you can too.

>mitä asiaa pitäisi suvaita vähemmän?
Virallista totuutta. Pitäisi mieluummin puhua ihan oikeaa totuutta, eikä vääristellä asioita, mm. maahanmuutosta ja islamista, nyt näin esimerkkinä.

I'm worried because I've been stalling a bit in my German classes, and it's making me feel like a brainlet.

Se on vaan semmoinen kielikuva sille, että aika järjetöntä valitella jostain "teinirakkauden puutteesta" jos ei itse tee muuta kuin runkkaa himassa

Sinä tulet TÄNNE kysymään TÄTÄ asiaa?
Ei voi muuta sanoa ku hattuu nostaa.

German is a shit language though.

but why

Taitaa aika monella mennä ne ongelmat syvemmälle kuin vaan yrittämisen puutteeseen.

You can't study it in Duolingo so it's very hard.

curiosity

ai luuleks sä et lapset ei tuu ihan omin silmin näkemään ku neekeri riehuu luokkahuoneessa?

Noh, juu. Meillä ne joukkotappeli käytävässäkin. Poliisit jouduttiin soittamaan paikalle.

must tuntuu et motivointi ja puhuminen ongelmista on tärkeämpää kuin ydeillä leveily ja päteminen

Miten motivoidaan ja mikä hyöty ongelmista puhumisessa on?

Ensi elämässä sitten paremmin, vai mitä nyymit?

j-joo

voi nyt liippas muuten läheltä pojjaat
meinas tulla tekstiä aika paljon
t.eri

huomaa itsekin olevansa samankaltaisessa tilanteessa, samaistuu, yrittää ehkä jopa korjata asiat. Jotkut ei välttämättä pysty puhumaan mistään missään avoimesti (mul oli jotain muutaki mieles mut lyö taas tyhjää/katos)

Pistä tekstiä. Ei tämä ole syöttiä, haluan nyymien ja normojen näkemyksiä asiaan, koska nämä ei itselle kauheasti päde. Haluan vain ymmärtää.

en viitsi vaivautua

Oispa kaveri kenen kanssa halailla sohvalla ihan heterosti

Älä ole tuollanen homo.

>video pelit

tää olis ihan kivaa
höh?

Classic wowissa parempi sitten olla worgenit