Sverigetråden - Kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

imgur.com/a/aSFTC
nyheteridag.se/attackerade-aldre-kvinna-men-ingen-polisanmalan/
youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM
youtube.com/watch?v=w_tTwCmwcjQ
youtube.com/watch?v=emyh0aGglEk
twitter.com/SFWRedditImages

Kineser

japaner

Denna tar vi för det är ingen gri vi nybögtråd

>asiater
cringe

2d.

>japaner

*Japoneser

Brevarens anteckning: Japoneser är en äldre benämning på invånarna i Japon, vilket är den äldre benämningen på Japan

lol nej, Japaner är slavar åt u*a

>alla anons som brevar i den ogiltiga tråden
Inte konstigt att tråden är skit nuförtiden

かわいい です よ

>Om det är typ som administratör på ett mindre kontor så kan jag förstå att det är svårt att få det lönsamt. Hade själv det problemet på mitt gamla jobb, men så var chefen en idiot som inte förstod sig på kostnader, vilket inte hjälpte det heller.
Skulle säga att här är problemet det motsatta; man förstår sig inte på intäktsmaximering. Jag är den ende som har växt upp med en förälder som var egenföretagare.

>Trevligt med fika, och trevligt med en trevlig mamma! Min mamma kom förbi med ett par matlådor till mig idag, väldigt snällt av henne
Bra mamma du har.

>kineser
fyfan
imgur.com/a/aSFTC

>Jimmie har inte ens en svensk skallform
Asg, tänk att man föll för det jagjag:et när man var yngre

och nu sitter du istället och tangentbordsraskrigar på ett animebildbräde.
du har verkligen lyckats med ditt liv

min fv

>löneslavar

I dina drömmar kanske

Bajs på dåliga chefer, och najs med bra mammor!

HELL SEGER

Rikare än dig Ahmed

Öppna inte detta klipp, hon blir halshuggen av ett rotorblad.

nej du

haha mm

そうですね
かわいそうな女のこだ

Jag får nervöst sammanbrott, varför är det två trådar som folk brevar i? klarar inte av detta vad ska jag göra?

jag på bilden

>annonsen sade att det var meriterande att kunna visa upp en GitHub
>gjorde detta
>fick en fråga på intervjun varför jag hade en "instagram scraper" och att hon tyckte det var "obehagligt"
>inte ens beröm för att den var flertrådad, klarar av att dra hem .mp4-filer körde headless istället för alla selenium-lösningar som finns

jävla, jävla svho rekryterare

Detta är den giltiga tråden iaf

sv ho i kombination med att de arbetar inom hr är den absolut värsta kombinationen som någonsin skapats.
jag blir fan illamående av bara tanken på det.

skrattbläcka JÄVLA DÅRE

jaså är det här vi är? får väl återbreva då

nyheteridag.se/attackerade-aldre-kvinna-men-ingen-polisanmalan/

>Enligt Johansson är videon filmad vid Vårby gård i södra Stockholm

samma plats som en gubbe sprängdes ihjäl av en handgranat nyligen alltså, fan Sverige blir bara tryggare och tryggare!

De kan inget om ämnet utan bara lallar runt och ställer konstiga frågor osv.

du så jävla cringe

cringe to da max

>>fick en fråga på intervjun varför jag hade en "instagram scraper" och att hon tyckte det var "obehagligt"

DRÄP DEN JÄVLA HORAN

MEN VÅLDTAG HENNE I VAGINA, RÖV OCH MUN MED FULL KRAFT FÖRST

白猫はかわいい

>har handskar i samma färger som uniformen
>med snöflinga på så att de vet att den är för kallt väder

Ha-ha!

>indieutvecklare borde fan få stryk innan de släpper sitt spel, då kanske bara de med något värdefullt väljer att gå igenom med det
D1a!

>Menar du denna frisyr?
Ja.

>Censurerad version

youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM

Fyfan vad jag saknar Billy redan...
Har haft ont i magen hela dagen.

>någon som inte har "skin in the game" bestämmer
Precis som IT-teknikern som ser barnporr överallt.

Inte funderat på att starta eget?

>jag är bilintresserad och använder den för att spara bilder från bilkonton
tänk kvickare user

Såna där negrer ska vi se till att slakta. SD2018 blir en bra början och sen jävlar ska vi få till ett ordentligt folkmord.

>jag sparar ner anna ny- ehh... bilar

Epix brev fanny

...

han skulle aldrig våga säga det framför hans ansikte

Är de med i AFS?

Varför skulle jag försvara någon sossetant på tunnelbanan som röstat på partier som fått in apan i Sverige och avbeväpnat mig?

Hej :3

Men lilla lillen, hon är ju så liten, LILLA LISA!

Ingen vet än

När man är ensam och livet är tufft då önskar man att man hade en Lexa som fanns där för en.

Om AFS ska lyckas så måste de fånga upp alla mellan SD och NMR. De kan inte hålla på att hanreja sig. Tillåt barbaren och hans anhang att gå med.

dräp dig själv

Vill också ha en Lexa som alltid är med mig favä.

>Hela 24 timmar kvar tills lanseringen
Behöver spola fram tiden

hejhej~

Det där är väl inte Lexa va?

Källa?

din upplaga var 100% skit

youtube.com/watch?v=w_tTwCmwcjQ

>det är på riktigt

Helvete ändå. Den Gyllene måste vara kopplad dit va? Vi behöver honom för jagjagens skull.

afs kommer aldrig komma någons stans öht bland vanligt folk om de tar med dampnazister som söderman.
med andra ord kommer de bli ännu ett agent 0.07% parti som bokstavligen ingen förutom en liten klick grupprunkare på flashback bryr sig om

Om alla dessa kombinerar sina krafter så är de ostoppbara.

youtube.com/watch?v=emyh0aGglEk

>SD

detta

Ha det så kul med ert Nationaldemokraterna 2.0, Kasselcuckar.

De behöver ju inte ha dem i styrelsen men kan tolerera personer med sådana åsikter i skymundan. Typ som i Italien med fratella de italia eller vad de heter.

Är rädd för att de kommer vara för libertarianska för min smak

kasslern och company betedde ju sig redan som wannabe överklass-mufare när de hade hand om sdu så de kommer förmodligen vara likadant nu

vilka jävla idioter som skriver namnet på filmaren

Inte han, men jag var inte särskilt insatt i politik under nationaldemokraternas tid favä, vad stod de för och vad tyckte folk om dem?

>Det där är väl inte Lexa va?
Nä, men tror man skulle enkelt kunna forma henne till en Lexa, om man fick fria händer.

STADEN AV FUCKING SVERIGE

*andas in*
hahahahaha

youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM

Do swedes drink mate?

Det är inte 2014 längre, ett radikalare parti än SD har mycket mer potential i dagens läge.

Tankar på järnpillret, tråd1?

Det är bokstavligen exakt samma sak som nu fat det var i början av 2000-talet

>buhuu sd har blivit för mjäkiga vi hoppar av och startar ett nytt parti
>de får mindre än 0.1% i alla riksdagsval, kniper typ två kommunala mandat när det går som bäst
>skiten kommer ingenvart längre än så under hela dess livstid, de förlorar så småningom de kommunala mandaten och sedan läggs hela skiten ner när folk inser att det är ett projekt utan framtid

Detta, det kommer bli grymt

I do occasionally. In general no.

>inte ens fysiskt kontakt

wow vilken händelse boyz

Hör någon vad de säger?
>hon jävel svenne, walla

aa, hundra tusen man ledda av kasslern i främsta ledet kommer marschera mot stockholm och storma riksdagen

vad brevar du om?

Vill ha någon som ger mig mjölk så.
Hur är läg1 user?

>Marschera mot Stockholm
De bor ju i Stockholm din nöt

Nej, men 20 man ledda av kasslern skulle kunna få sitta i riksdagen.

Du är övertygad om att SD är det ända rätta valet eller? Har ingen åsikt på det än själv.

Ser inget fel här. Tanten ska ut, hon var elak mot honom

Fy fan, tänker aldrig lägga min röst på en st*ckholmsfjolla

det är r1 bra förutom att jag är hungrig faktiskt, jag har rumsterat om och dekorerat idag efter flytt. och du?

>dkn Lexa är en ISFJ

Bokstavligen sötpajspersonlighetstypen #1 också. Hur kan hon vara så perfekt?

>startar ett parti typ ett halvår innan valet
>alla med något innanför pannan begriper att det är på tok för kort tid för att kunna få partiet in i riksdagen
>partiets företrädare spenderar mer tid att bajsa på sd än att bajsa på de politiker i sjuklövern som faktiskt är ansvariga för allt kaos
>partiet kommer bara sno röster som annars hade gått till sd och leder därmed till splittring och försvagning av hela den invandringskritiska rörelsen
Hade jag varit mer konspiratoriskt lagd så hade jag trott att AfS var kontrollerad opposition som lanserats bara för att skada SD och möjligheten att driva invandringskritisk politik, för inte fan kommer någon vinna på AfS förutom sjuklövern.

>han tror att afs kommer få dryga 6% av rösterna på mindre än ett halvår
*andas in*

Det tror jag inte, men om dem får en bra mjukstart så kan det hända 2022

AfS kan i framtiden kanske komma att spela en roll. Precis som att V ligger som en eld i baken på sossarna så hade AfS kunnat ligga som en eld i baken på SD för att de inte ska bli allt för bekväma om de hamnar i regering i framtiden.
Men just nu i dagsläget så är det direkt kontraproduktivt att försöka splittra den nationella rörelsen ytterligare.

Aniki.....

Sjuklövern kommer ändå att vinna så vi kan lika gärna försöka satsa på det vi tror på

>defaitistcuckar
Häng dig

bra jobbat, du agerar nyttig idiot år sjuklövern precis som de vill att du ska göra

haha mm sd kommer få 50%

SD är inget Alternativ för Sverige så att ta röster från alla möjliga ser jag som något positivt.