/norgetråden/

Erik Poppes "Utoya 22. juli"-utgave
Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=bP-irz5_roE
twitter.com/OnlineMagazin/status/970345971686281217?s=20
youtube.com/watch?v=27bbrvMxi6c&list=RD27bbrvMxi6c
youtube.com/watch?v=kwckonqbeos
minmote.no/#!/video/154878/mia-20-avsloerer-de-som-sprer-nakenbilder
d.ibtimes.co.uk/en/full/264224/templars.jpg
en.wikipedia.org/wiki/2015_IKEA_stabbing_attack
twitter.com/SFWRedditImages

I just want a qt Norwgian gf :(

Forste for skoyter som kutter OP's nakke.

mountain monkey nigga, what it says?

Per, er du neger?

Kan du kjopa oss noken svære hamburgera, user?

For sånt som skjer når man spiser litt mye

Why is Norway so perfect?

Topcuck """Norgay"""

Er det rart vi blir omtalt i media som hoyreekstreme?

fuck off C*nadian

nei jeg er brun
selvfolgelig

Er dette klipp fra filmen, eller?

Egentlig ikke morsomt

Ja, det er fra slutten. Surkene trodde de hadde sluppet unna.

Er det sant? Slutter filmen med at de blir sn*pa i hue? Vær så snill, si ja.

KARA BOGA MY BLACK FRIEND PRAISE YAKUB

For Norges håp om enda flere gullmedaljer fra PyongChang

hahaha XDD rullestoler jeg er gæærn as XDDDD

brev flere sjakknotter

Hadde det bare vært så vel.

Ja.

Sort trekker og vinner.

hvis svarte gutter er dårligere enn hvite, hvorfor velger ikke jentene dem da? og hvis det er fordi jentene er dumme, hvorfor vil hvite gutter ha dem da? fyrer virkelig igang mandlene?

youtube.com/watch?v=bP-irz5_roE

ganske interessant selv om det er på svensk fåvæ

jaja snart helg da gutta

vant fire tusen, men så spilte jeg bort det også...

slutt med pengespill
det er noe av det dummeste du kan gjore

Hvordan er det å leve med downs syndrom?

snart kommer Final Fantasy XV ut på pc gutta

user ta åsså plugg ut internettet ditt, og gå og legg deg.
i morgen ringer du til folkehelseinstituttet og spor om stottegrupper.

skjer syke ting i sverigetråden gutta

j-jeg... tror jeg tar meg en selv-hat runk også går en lang tur... kommer inn og ser på en film.. takk for stotten

hva da da?
fortell, ellers smeller det

Dubletter bestemmer hva jeg kaller min nyrekrutterte styrings- og ǿkonomihelt.

Hun skal rekruttere bǿnder til å betale skatt og være reservestyrker, mens hun sǿrger for at byen ǿker produksjonen av gull og hærstyrker.

Hadia Taijik

Thinking of going to Norway to impregnate all your women desu

vet ikke hvordan jeg skal beskrive det

stora tuttar :DD

ET JÆVLA BLAD

Faens snobbete kjerring

Om du er en taper hjemme kommer du fortsatt være en taper her.

Denne ser forst og fremst veldig viktig ut. Innbiller meg at dette er en type bondesluttspill som forekommer ganske ofte (i hvert fall i forhold til andre sjakknotter..)

Jeg er enten fullstendig hjerneling eller trott. Har jeg virkelig sett på denne i over en time nå uten å finne ut svaret? Jeg tenker jo forst at de fleste bondene skal bort, og etter bondebyttene så er det kongeposisjon som er helt avgjorende. Det er rutene foran og på skrå av egne bonder som er best å ha kongen. Å bare begynne med bondebytte vil jeg nesten ikke vurdere en gang, da ser det ut som kongen havner på utsiden av handlingen og at det er tapt for sort. Så kongetrekk bor være forst. Tror jeg.

Okei, jeg tror dette er en losning:
1 -, Ke4 2 a5, a5 3 Kb3, Kd4 4 a4, Kd3 5 Ka3, Kc4 6 Kb2, Kd3 7 Kb1, Kd2 -> når kongen min står her og den andre kongen har storre distanse til bonden min enn bonden har til beskyttelse, er stillingen vunnet

fikk plutslig lytst å lage nmoe mer kaffe, kanskje helle litt melk oppi og litt sukker

Ja, stillingen er hentet rett fra et av mine egne partier. Jeg kan avslǿre at Ke4 ikke vinner for sort. Bondesluttspill er noen ganger vanskelige, men de kan som oftest regnes til bunns.

Et hint: du vil helst unngå for mange bytter. Hvis bǿndene blir borte, blir det vanskelig å få ny dronning.

Noen som har videon av han negeren i Sverige som slår og er vill fordi han ikke får sitteplass på trikken?

...

twitter.com/OnlineMagazin/status/970345971686281217?s=20
Basert neger, kvinner bor kjenne sin plass.

>41 500 somaliere
>39 000 svensker
Får en virkelig til å tenke.

Häng dig, rasistanon.
Vi är ett. Vi är alla bröder och systrar.

Heng deg, Sverigeanon.

Nedtur. Og jeg som trodde jeg hadde funnet riktig losning. Faen heller, nå har det har visst gått over to timer på den her, dette er ikke holdbart. Det ser jo ut som tidenes amatornott.

Det jeg lurer mest på er egentlig om det finnes noen prinsipper som kan redusere utfallsrommet eller om jeg må "brute force" alle mulige trekk. Jeg gir opp, hva må til?

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Æ

fan tare lugnt kaj-torvald

Jobb baklengs.
1. Hvilken av de hvite bǿndene er det du vil vinne? 2. Hvor må kongen da?
3. Hva må du gjǿre for å få kongen dit?

Det er ikke en amatǿrnǿtt, men bondesluttspill (og sluttspill generelt) er faktisk ganske viktige å beherske dersom du vil bli en brukbar spiller.

I stillingen finnes det ti lovlige trekk. Bare ett trekk vinner for sort, og åtte ender i remis ved beste spill, men det finnes også et tapstrekk.

Finner du ikke sonen, eller hva er greia?

Sprenger meg nå

Hvor kan en se denne filmen her? Har jævla lite lyst å se den på kino.

Uansett. For en bra sang:
youtube.com/watch?v=27bbrvMxi6c&list=RD27bbrvMxi6c

Jeg må ta kvelden nå, men skal se videre i morgen.

Ja, jeg også. Du får sove på den.

staten og kapitalen dem sitter i samma båt

Er Sjakkanon og Rullestolanon samme person?

nyhomse

For en basert type. Hun damen hadde sikkert sagt noe rasistisk til han og han fant seg ikke i det. Heftig at han står opp for seg selv

likte den sangen bedre under borgerkrigen
youtube.com/watch?v=kwckonqbeos

det er forskjell på å være alfa og farlig fåvæ

ærlig talt gir jeg faen i dette. dette er hva det svenske folk VIL ha i landet sitt. de kjemper mot oss på alle måter. de hater oss mer enn de noensinne kunne hatet han i videoen.

Fikk ikke til sporsmålene dine, men har et nytt forslag.

1 -, axb4 2 b4, e4 3 c5, c5 4 Kb3, Kd3 5 Ka4, Kxc4 6 Ka3, Kc3 7 Ka2, Kc2 8 Ka3, c4 9 Ka2, c3 10 Ka1, Kd2 11 Ka2, c2 12 Ka1, c1
Eventuelt
3 b5, Ke3 4 Kb3, Kd3 5 Ka3, Kxc4 6 Ka4, Kc3

K-kan j-jeg sove nå?

minmote.no/#!/video/154878/mia-20-avsloerer-de-som-sprer-nakenbilder

Hei du er anmeldt :)

får vell sove litt jeg da

*ruller gjennom tråden*

""""""""god"""""""" morgen
Fåvæ

>når du kjorer båt og horer på musikk og bolgene og musikkens rytme synkroniseres

drar ned på butikken og får meg noe å gomle å slurke

norway

Hva hadde du gjort her, egentlig ?

Om jeg på et eller annet vis kunne vist med 100% sikkerhet at han ikke hadde kniv på seg så tror jeg nesten jeg hadde provosert han. Men det kan du jo aldri vite, så jeg hadde nok endt opp med å glane slik som alle andre der

kindly sauce me the pic

Fuck Norway.

negerne som kommer til sverige er ikke redd for å drepe noen. jeg vet egentlig ikke hva som er feil med neger rasen , men de syns ikke det er galt å drepe noen . bare se på han negeren på ikea som tok kniven til en fyr som var og handlet med mamma hans...faen så syke de er, satans apekatter, vil gasse hele gjengen egentlig.

kek

>bare se på han negeren på ikea som tok kniven til en fyr som var og handlet med mamma hans

?

d.ibtimes.co.uk/en/full/264224/templars.jpg

en.wikipedia.org/wiki/2015_IKEA_stabbing_attack

fy faen det er jo akkuratt det han ville.
>livstid i fengsel
>bokstavelig talt et hotel for han

Hell Seger Deport Neger
Stem NMR

>>bokstavelig talt et hotel for han
tror du virkelig på dette?

det er nå bedre for han enn å dra hjem

Jeg hater negere mye mer enn dere altså!

Hoppe sprette turn læll da, gutta.
Blir biff på jobb. Lofte, lofte..

Nei, ingen av de to er riktige.

Jeg hater negere så mye at jeg bæsjer i postkassa til negernaboen min hver dag.

Hva er galt med de nordmennene som ikke ser noen problemer overhodet med at nordmenn dor ut og erstattes av innvandrere?

aner faktisk ikke. tror de er for dypt inni det til å reddes ut.

Pakistanere som har vært her siden 70 tallet er jo nå i sin tredje generasjon og er like norske som alle andre fåvæ.
Bare gi det 40-50 år til, så er alle somalierne norske også.
Norsk kultur er jo udefinerbart uansett.

Kanskje de ikke er 12 år lenger og har viktigere ting å tenke på?

...

SNAKKES!

>se mamma noen var uenige med meg på internett igjen så jeg postet han episke mannen med lang nese for å sette dem på plass

...

jeg er for stygg til at noen sender meg nakenbilder så jeg har ingen nakenbilder jeg kan spre...