/norgetråden/

Inkompetente idioter-utgaven

Må jeg gjore alt selv her

Forrige

forst for bassjeger

NEEEEEEEEEEEEEEIII

>Kevin MacDonald's scholarly practices fall well below the standard usually expected of academic discourse. He consistently mispreresents source materials to bolster his thesis, by, for instance, omitting data that explicitly falsifies his arguments. Readers predisposed to believe in Jewish conspiracies will welcome MacDonald's Judaism books; fitted out as they are with all the trappings of scientific research, these books mark a noteworthy development in the recent history of antisemitic discourse. Readers interested in questions of research ethics will find MacDonald an interesting case study in how a predetermined agenda can result in hopelessly perverted scholarship.
As a general rule, none of MacDonald's citations ought to be accepted at face value; he simply cannot be trusted to report accurately on what his sources say. The frequent paraphrases or short summaries of source materials in particular need to be treated as red flags, indicating the high probability of serious distortion in the reading of the source that "supports" MacDonald's (fore-ordained) conclusion.

Har han rett ? Orker ikke å lese det om det bare er propaganda og kirsebærplukking

I morgen er det kvinnedagen

Haleluja!

fint bilde

glede ikke grue ok.

Nei, dette er bare et nervost forsok på å få folk til å ikke lese boka. Uansett om det hadde vært sant, så sier denne boken mye av det samme og den har aldri blitt kritisert på samme måte.

K O K E R !

!

>dfn jvn syntes kuken min er "litt for stor for henne" og at jeg må være forsiktig med å gå helt inn
>dfn jvn bokstavelig talt skriker navnet mitt i senga

Innafor å få mer og mer selvtillit for hver dag som går ? Er i kjempeform, gutta ! I KJEMPEFORM !!!!

Hvor stor er den da?

HVOR STOR ER TISSEFANTEN DIN DA

Bikker akkurat 20cm

Stor tisselass og jv ja... Tenke seg til... Jeg er det motsatte... Liten tisselass og ingen jv...

brev bak

Har jo hört at störrelsen egentlig ikke har noe å si. Vi kommer alle til å klare det, kamerat. For et år siden hadde jeg JAV samling på over 1TB, runka flere ganger til dagen og hadde bokstavelig talt null venner. Var helt suicidal.

C U M M Y

W H I T E

Fyfaen TS, den forrige skulle liksom være den siste tråden noensinne, og så kommer du her og ǿdelegger alt. Nå har jeg spredd de dypeste fǿlelsene mine for ingen nytte.

Hvordan snudde du det rundt?

og hvordan greide du å runke til jav? jeg syntes lydene de lager er så jævlig irriterende

>Har jo hört at störrelsen egentlig ikke har noe å si.

Det har jo det. Om ho ikke liker den fordi det gjör vondt å pule den, så liker ho den uansett fordi ho kan skryte til venninnene sine at typen har svær pikk.

Så jo, störrelse har noe å si, det har ganske mye å si, bare ikke for den grunnen som er åpenbar.

Snusanonsen, eg vet at du er her. Vær så snill, si noe.

Er dere klare for nattshow-stream i natt?

det blir gått og sove

nja

Har du fortsatt tegningen av de tre folkene fra tråden som sniffet narkotika sammen på et oppmǿte som du brevet her for lenge siden? Den med et nakkeskjegg, en rusmisbruker og en pappagutt? Kan du breve den igjen.

Yeah, here it is. Ot was funny then, but precious now. I wonder who the richanon was (purple).

>but precious now
Så du har fått det med deg?
>I wonder who the richanon was (purple).
Det var meg.

fy FAEN

:/

Ja ja...

Påminnelse om at det er din egen feil at du er en fiasko.

>de korte armene
Ikke minn meg på det da..

til helvete med Wenger

nei, det er negerne sin skyld

Jeg har ikke den fysiske kopien med jeg tar ansvar for alle anoner jeg tegner.
Then I’ve been looking for you too, I’ve been wondering who you are.

>Jeg har ikke den fysiske kopien med jeg tar ansvar for alle anoner jeg tegner.
Skuffet.
>Then I’ve been looking for you too, I’ve been wondering who you are.
Jeg er meg, hva mer lurer du på?

guten nabend meine kameraden

...

KNUSING!

>N*rgay
>one Egyptian poster with circumstantial evidence

who would win?

*hǿrer ikke etter*

Enough with the lies from an egyptian-american.

Det er faktisk ganske homsete å liksom trenge en """"vitenskapelig"""" bekreftelse på hva man tror på, når det i bunn og grunn alltid dreier seg om et metafysisk problem.

alt han egypteren sier er jo sant

Synes 90% av det han sier er enten falskt eller kraftig overdrevet.

Innafor å ha det skikkelig vondt inni seg fordi vennene dine har det vondt? Noen ganger skulle jeg onske jeg var en neger eller kakkerlakk som ikke folte en dritt.

Dette. Så mye dette.

Innafor.

Eg bare trondde eg kunne bli kjent med deg

snart smeller det

hvis du brever fotter, takk

kjop Hydro gutta

Litt skuffa, pappaguttanon

jeg er ikke han forrige fåvæ, men ikke si det til burgeren

Jeg brever ikke med en så total mangel på grammatikk, dessuten har jeg ingen interesse i fǿtter, og så bruker jeg selvsagt ǿ-scriptet da.

pappaguttanon, er det han som brever de skoene og buksene i ny og ne?

Nei, du tenker nok på violinanon.

denne nordmannen scorte mål mot Manchester City i kveld!

joss han så norsk ut

jævla utlending, bare nordmenn har lov til å klage på norge!!!

...

Meg:
>blir kalt pappagutt, er det egentlig ikke
>22 år ung
>liker skotsk whisky
>liker ǿl
>liker rǿkt kjǿtt
>konservativ politisk
>misliker mennesker som ikke kildesorterer
>ganske usosial av meg
>har jv

>han falt for kildesorterings joden

Why would I do that if I’m not getting anything in return ?

>misliker mennesker som ikke kildesorterer
>har jv
du som virket så kul

>22 år ung
HAHA du er 42 minst gammern!

You sound fun, we should be friends :3

Om alt kastes i restavfall blir det så jævla fort fullt og ingen andre gidder å tǿmme det. Hvor mange pizzaesker er det plass til i sǿppelbǿtten i ditt kollektiv egentlig?

min pappa har hatt skattbar inntekt på over 10 millioner siden tidlig 2000 tallet, spor meg hva som helst.

>misliker mennesker som ikke kildesorterer

se

dette er meg, jeg bor ikke i kollektiv.

>misliker mennesker som ikke kildesorterer
Endelig noen andre enn meg som nevner dette på dette gudsforlatte brettet.

Tåken er i ferd med å lette. Kaster av buelinjen, kaster av sternen. Du drar ut til Vestfjorden, forbi Henningsvær, forbi Reine. Forbi Mosken hvor jeg gikk på tur som guttunge. Blåser i lufthornet og vinker til fyrhus-vokterens guttunge på Væroy. Da kommer fuglene, svartbakmåser, gråmåker, lundefugler. Solen treffer deg - du toffer nordover. Åpne opp til 12 - damper nå. Gutta er opptatt, harpunen er ladd, du er ansvarlig. Vet du hva? Du er en jævla hvalbåtskaptein! Er det noe bedre i verden?

Du er altså pappagutt, det er faktisk ikke jeg, det er bare noe kommunister i tråden kaller meg.

bestefar dro på hvaljakt da han var 15 år

10 millioner hvert år eller 10 millioner på 18 år?
Er litt forskjell der.

Han mener jo åpenbart per år

jeg bor i kollektiv og har gjort det lenge og fy faen for en gjeng inkompetente idioter noen av disse folka er. jeg må rett som det er fiske opp pappesker og hermetikkbokser som fyller opp restavfallet på null komma svisj. det er en uendelig strom av dritt men man må se for seg anonsen lykkelig

Du får oppmerksomhet og anerkjennelse..? Så lenge det ikke avslorer hvem du er, skjer det vel ingen skade.

Nesten alle med fast jobb og utdannelse tjener 10 mill på 18 år, åpenbart hva han mener.

eg kjem fra ein fattig familie eg då

>hvalfangst
>med en tråler
Blir bedre og bedre for hver gang.

Kanskje om jeg setter om den andre skjermen min sånn at jeg kan ha en stream fra twitch oppe på den og game på den andre?

Ingen trenger så mye penger!
>omfordeler alt
Nå er alle like fattige.

dette. det er per år ja.

hvis det ikke var det hadde jeg ikke giddet breve om det. derfor jeg har en spor meg hva som helst

Jeg ser hvor toft du har det
Jeg ser hvordan de hugger los på deg
Men du er ikke alene
Du er ikke alene
Vi er så mange her
Så mange her som stotter deg
Som ditt manskap på skipet
Et skip i en storm av hat

Hvor bor far din?
Når er familien på ferie?
Har dere alarm?

Hvor mye av det drysser ned på deg? Hvor mye "har han igjen" av det?

neinei kamerat du har misforstått
fred, frihet og alt gratis skjonner du vel

Jeg kommer også fra en ubemidlet familie min gode venn. La oss skylle bort sorgene våre med billig arbeiderklasseǿl.

Ser du den åpenbare feilen du har begått?

pappa'n min er ufore og roger hasj....

drysser ned på meg iform av at jeg ikke må betale for noe selv.

er ikke sånn at han bare gir meg masse penger og lar meg seile min egen sjo, får penger til det jeg trenger.

vi burde dra på hvaljakt

>det er ikke slik at han bare gir meg penger, han bare gir meg penger

Er Bjorn Eidsvåg fortsatt et megmeg?

>han seiler ikke sin egen sjo
fyfaen, har du folk til å seile sjoen for deg eller?

Vær sikker på at du kildesorterer, put det i den gronne dunken. Hva mener du? Putt det det i den gronne dunken!
Næh, jeg tror jeg bare kaster det i sopla. Nei! Putt det i den gronne dunker! ehh, jeg skal sortere soppel for kommunen, gratis?
Tror du jeg er en faens... tror du jeg er en.. tror du jeg faens plukker bomull ute på åkern? Hva er du, en idiot? Hva er du, helt dum?
Vær sikker på at du kildesorterer, foler du deg ikke bedre? Jo, jeg foler meg veldig mye bedre, gratis arbeid for kommunen.
Jeg er skattet til dode, men jeg gir enda mer tid og arbeid til kommunen. Jeg betaler, og alt går til arbeiderforeninger, bompenger, flyktninger og
politistridsvogner, og de fyller ikke igjen hull i asfalten engang, og jeg gjor gratis arbeid for kommunen. Takk for at du kildesorterer! Gratis arbeid, jeg kan ikke engang tro livet lenger, alt er ferdig.

du ser vel forskjellen på å få penger til å gå på skole kontra få penger til å slose på masse drit?

Vil eg vassa i sivet ditt?