/Norgetråden/

Utgaven for sterke og modige kvinner!

Forrige:

Other urls found in this thread:

firda.no/gloppen/kuriosa/sport/sjekk-mads-25-sin-hyllest-til-kvinnene/s/5-15-368860
nrk.no/sorlandet/en-mann-pagrepet-etter-ran-1.13951694
andreaasveinsdottir.blogg.no/1520489092_jeg_er_lei_av__bli_undertrykt_fordi_jeg_er_kvinne.html?c=1520524417025
aftonbladet.se/nyheter/a/7l4gd9/polisens-efterlysning-har-nagon-sett-my-14
t-a.no/sport/2018/03/08/Birgit-Skarstein-skal-bære-det-norske-flagget-i-Paralympics-16233482.ece
youtube.com/watch?v=S9ieF7LVbyI
youtu.be/pz-UA6rjQ8Q
youtube.com/watch?v=BsXne2F4jkU
dagbladet.no/nyheter/jeg-har-kjennskap-til-kirurgi-i-krigssituasjoner-sa-jeg-visste-godt-at-dette-kunne-la-seg-gjore/69591963
vocaroo.com/i/s1Hx5ILjd2cj
youtube.com/watch?v=QpDn4-Na5co
vocaroo.com/i/s0ojnXoQeG5Q
twitter.com/SFWRedditVideos

Miriam!

Nynorsk.

Ubåt

TRÅDEN HAR STÅTT OPP FRA DE DÖDE! DET ER ET MIRAKEL
PRISE HERREN
HAN ER OPPSTANDEN
HALLELUJAH!

Norway???????......... more like...... NO WAY! XDDDD

kokohǿyre bthu nok en gang

your flag looks like toiletpaper with shit on it
kys terrorist

Er dette dagens mest kringlete?

firda.no/gloppen/kuriosa/sport/sjekk-mads-25-sin-hyllest-til-kvinnene/s/5-15-368860

Du bor ikke komme hit på vinteren. Da får du nok.... blæreqatar :DDDDDD

>Mvh,
>Mads Wie, 25.
>(Singel).
man kan faen ikke finne opp denne skiten

writing it down for later. good one:)))

>hyller alle kvinner
hyggelig for kvinnene som er fenglset for mord/pedofili osv da.

Er du en mann?

Tåken er i ferd med å lette. Kaster av buelinjen, kaster av sternen. Du drar ut til Vestfjorden, forbi Henningsvær, forbi Reine. Forbi Mosken hvor jeg gikk på tur som guttunge. Blåser i lufthornet og vinker til fyrhus-vokterens guttunge på Væroy. Da kommer fuglene, svartbakmåser, gråmåker, lundefugler. Solen treffer deg - du toffer nordover. Åpne opp til 12 - damper nå. Gutta er opptatt, harpunen er ladd, du er ansvarlig. Vet du hva? Du er en jævla hvalbåtskaptein! Er det noe bedre i verden?

> jente fengslet for pedofili

Som om jenter blir fengsla for slikt.

Yes apparently I'm very macho.

har vært noen saker med kvinner som har solgt ungene sine til sex-tjeneser, filmet/deltatt osv.
Men klart de kan slippe lettere unna. og er jo ikke mistenkte for det plutselig er umulig å motbevise

ja, men tydligvis homo

Wow, et megmeg fra 1999. Godt jobba, Thorkjell.

>íslendingur í þræðinum

Dei pleier jo å grine om at typen trua dei til å gjere det og altslags.

nrk.no/sorlandet/en-mann-pagrepet-etter-ran-1.13951694

hvem av dere var dette?

>25 år
>det hårfestet
Å NEI NEI NEI NEI NEI

andreaasveinsdottir.blogg.no/1520489092_jeg_er_lei_av__bli_undertrykt_fordi_jeg_er_kvinne.html?c=1520524417025

Norske kvinner har det så fælt.

er en mann jeg

Ser du har bytta ut tråleren med noe mer fornuftig.

Runker du til hvalspekk?

>Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hort kvinner bli omtalt som horer fordi de har ligget med et x-antall gutter, mens gutter blir omtalt som konger og legende for det samme. Hvordan er det å være likestilt?
Hvorfor skal vi på dod og liv være like? Hvis det er kvinner de vil ha i menn, kan de heller bli lesbiske.

Forstår ikke hvorfor du er så autistisk om tråleren når den uironisk blir brukt til hvalfangst.

>Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hort kvinner bli omtalt som horer fordi de har ligget med et x-antall gutter, mens gutter blir omtalt som konger og legende for det samme. Hvordan er det å være likestilt?
Kan jo bli kjent som en legendarisk hore da.

Men ser ikke du urimeligheten i at noen av disse yrkene skal være lavtlǿnnede? Har du noensinne tenkt over hvorfor noen yrker betales lavere, på tross av at arbeidet kan være like krevende, belastende, eller risikofylt som andre der det lǿnnes mye hǿyere?

>Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hort kvinner bli omtalt som horer fordi de har ligget med et x-antall gutter, mens gutter blir omtalt som konger og legende for det samme. Hvordan er det å være likestilt?
Men gutter elsker jo jenter som er horer, det er jo jenter som kaller hverande for horer...

>jente som klager om likestilling på sex-markedet
Jeg har ikke engang et reaksjonsfjes for dette

nei

>gutter elsker jo jenter som er horer
faktisk helt feil

dette avslǿrer forresten at "kvinnekamp" er et kommunistisk prosjekt. det har alltid vært dǿdelig marxisme forkledd som kamp for menneskerettigheter.
liberalfeminister er de stǿrste klovnene som finnes.

ei 14 år gammel jente e borte i sverige gutta

kor e hun egentlig ... ?

aftonbladet.se/nyheter/a/7l4gd9/polisens-efterlysning-har-nagon-sett-my-14

Hvor mye arbeidet er verdt for de som onsker arbeidet utfort avgjor lonna fåvæ. Det er det eneste som gir mening.

t-a.no/sport/2018/03/08/Birgit-Skarstein-skal-bære-det-norske-flagget-i-Paralympics-16233482.ece

youtube.com/watch?v=S9ieF7LVbyI

nordmenn: hater svensker
danmark: hater svensker
sverige: hater seg selv

hmm

oi do you guys like Windir?
youtu.be/pz-UA6rjQ8Q

Sikkert på et asylmottak og mottar litt stor sort kuk
>faktisk helt feil
Hore er jo verdens eldste yrke, så må da være ganske populært...
Kvinner der i mot hater horer fordi de undergraver den seksuelle markedsverdien deres. Hvorfor tror du feminister er i mot prostitusjon selv om de liksom mener at kvinner skal bestemme over egen kropp?

Tenk så befriende det ville vært for mange menn om prostitusjon var lovlig og kjop av det likeså. Bordeller som kunne tilfredstille de som behovde det. Og hvis der var ingen sosial stigma rundt det å kjope litt sex.

>det er "vi og du"-episoden
Heng deg selv. Svensker er våre brödre. Ser du ingen problemer med at landet vi deler en 150 mil kystlinje med blir islamifisert?!

Hvorfor poster du dette?

800kr borte på leovegas

jaja...

glemte å nevne at finnland hater dere også

youtube.com/watch?v=BsXne2F4jkU

eg tru ikkje det
da hadde nåkån sett hun

kanskje hu-....

kanskje hu er...dau...?

Fordi noen er villige til å gjöre jobben for den prisen...
Vaskehjelp er sikkert en tung jobb som tærer på kroppen etter hvert, men selv en mongo kan jo gjöre jobben.

Kan noen stoppe meg fra å spise 500 kcal med ball donuts fra rema 1000?

når er det mannedagen??

alle andre dager

Nå er det for seint.

nittende november
(alvorlig svar)

måten du skriver på får meg til å tro at du kanskje vet noe om hvor hun er..
hun så ut som en sot jente
F

mente ikke å breve bilde.
jaja.
sånn gikk det.

Hadde pult henne i rævvaholet.

hu e söt
(og liten)

eg tru en veldig syk mann tenkte det
og berre...tok henne....

Sverigeanon... Hva har du gjort nå?

Fuck sverigeanon og fuck det svenske folk

>Ser du ingen problemer med at landet vi deler en 150 mil kystlinje med blir islamifisert?!
Jo, men svensker gjör ikke det. Derfor vi hater dem.

Snakker han sant?
>- Det er snakk om et dodt menneske. For meg har det ikke seksuelt innhold, det er motbydelig. Det var ikke opphissende. Det sterke motivet var å få Kim Wall over bord. Hvorfor skulle jeg ellers brukt en time på å få henne over bord?

dagbladet.no/nyheter/jeg-har-kjennskap-til-kirurgi-i-krigssituasjoner-sa-jeg-visste-godt-at-dette-kunne-la-seg-gjore/69591963

Hun hakke feil da. Se det som kritikk.

Sverigeanon om 20 år

Hva ville dere ha gjort hvis dere hadde hatt en feministisk journalist fanget i ubåten deres?

Får velllllllllllllllllll legge meg da.

Nei, det er ikke dette.

Det er en kombinasjon av at menn er villige til å ta storre risiko og at det er noen okonomiske sideeffekter ved det å være kvinne i seg selv. Risikoen jeg omtalte gjelder under lonnsforhandlinger, valg av yrke og utforelse i arbeid med mer. Det enkleste poenget som illustrerer dette er andelen menn i privat sektor og andelen menn som starter bedrift. Det er en grunn til at menn sitter i styrer, det er fordi det var de som grunnla bedriftene.

Så er det de aspektene ved å være kvinne som gjor at deres lonn bor være mindre: de har hoyere sykefravær, er oftere hjemme med barn og kan bli gravide. Alle disse tre krever andre folk som "stepper inn" og er en merkostnad for arbeidsgiveren. Okonomisk teori sier at det vil være likevekt mellom risiko og avkastning, og derfor vil kvinner (som bærer hoyere risiko) være billigere enn et bedre produkt.

Den dagen kvinner fraskriver seg retten til å få barn under jobbperioden, er mindre syke enn menn og kjemper om noyaktig samme stillinger, verv og fremhevelser som menn vil vi se en likestilling. De kan ikke få i pose og sekk, det er ikke reguleringer som skal sikre helt hundre prosent lik lonn; så de må faktisk noye seg med systemet, bedre seg selv eller avskaffe kapitalismen.

>Hore er jo verdens eldste yrke
Hva horet dem seg for? Fisk, sopp og bær? I så fall bor verdens eldste yrke være fisker eller samler!

For jeg leser alt dette, snakker du om noe annet enn meg? Kvinner??

Jeg trodde du snakket om ulike yrker med ulik lonn. Altså en lege får bedre lonn enn en lærer.

>But tens of thousands of women also enlisted in the war against women voting, claiming that it was a slippery slope from the ballot box to depravation. If women got the vote, they would have to serve in the army and on juries. There would be fewer children but more divorce. Men would become less chivalrous and reverent of womanhood. Women would take up men's occupations, and men would take up women's occupations; the result, according to an antisuffrage booster, would be a "race of masculine women and effeminate men and the mating of these would result in the procreation of a race of degenerates."

bestemt meg for å bli en rykk strommer jeg da, begynner sakte, også kjorer jeg på med cam etterhvert

Jeg var ikke han du svarte, men jeg snakker om hvorfor kvinner er mer "lavtlonnet enn menn", både på tvers av arbeidsplass og litt innad.

I lopet av en livstid vil en kvinne og en mann tjene like mye, forresten. Det er fordi kvinnen jobber oftere i det offentlige, som har bedre pensjon, i tillegg til at kvinnene lever lengre og mottar derfor mer pensjon.

eg lige videospill eg
hvem spill skal du spille på kanalen
og kan vi få lenk?

ikke ödelegg kvinnedagen!!!!!!!!!!!!!!!!!

vil ikke oppfore meg fake så kommer til å bare spille ting jeg liker, tenkte begynne med noen singleplayerspill
og nei jeg legger ikke lenke ut her, er du gal

Störste grunnen til at kvinner tjener mer penger enn menn er fordi de ikke har peiling på lönnsforhandlinger fåvæ. Har selv vært i situasjoner hvor kvinnfolk bare aksepterer lönna jeg gir de uten å si noe som helst, og da får du bare ha det så godt.

slapp å do jomfru ihvertfall

Fortell litt mer om dette?

men kan du lenke på discord da
og skal du strömme på norsk eller engelsk

tjener mindre penger*

Menn er rett og slett flinkere til å si rett ut hva de föler selv at de fortjener i lönn.

er ikke medlem av discorden. men tenkte stromme på engelsk, foler det blir teit på norsk

Tenkte mer på lonnsforhandling. Skjer det ved ansettelse eller underveis i arbeidsforholdet? Har ikke noe forhold til dette, men kommer til å få det. Fortell alt du vet og vil

vocaroo.com/i/s1Hx5ILjd2cj

NEI MEN FOR FAEN I HELVETE NÅ KJORER VI GUTTA

youtube.com/watch?v=QpDn4-Na5co

Slutt med alt dette kvinnehatet folkens. Det er tross alt kvinnedagen.

*glugger ned en flaske fransk hvitvin*

Skjer jo ved ansettelse, har du aldri hatt jobb gutt?

vocaroo.com/i/s0ojnXoQeG5Q

Det var ikke det jeg og han jeg svarte snakket om da.

Men kan gi deg en kommentar på det du skriver uans.
>menn er villige til å ta storre risiko og at det er noen okonomiske sideeffekter ved det å være kvinne i seg selv. Risikoen jeg omtalte gjelder under lonnsforhandlinger, valg av yrke og utforelse i arbeid med mer. Det enkleste poenget som illustrerer dette er andelen menn i privat sektor og andelen menn som starter bedrift. Det er en grunn til at menn sitter i styrer, det er fordi det var de som grunnla bedriftene.
Ja dette har vært åpenbart for meg ganske lenge.

Jeg lurer på hva som er en god måte å forhandle lonn på. Aldri forsokt det fåvæ.

Fagforening i ein bedrift med tariffavtale.

Jeg er ikke det storste arbeidsjernet som finnes, men jeg har jobbet deltid for det meste siden jeg lovlig kunne det. Men da har lonnen vært bestemt av pappa, og så tariff siden jeg ble 16, så det har aldri vært aktuelt. Er ikke så veldig gammel og skal studere snart

Dette

*slurk*

Kanskje jeg skal starte et eget selskap nå som den kommunale delen av bransjen trolig blir privatisert fǿr sommeren?

Mener det må værra greit å drekka seg full på en torsdag? er jo nesten ffredag

Definitivt innafor!

Jeg jobber med kun kvinner og jeg har fått inntrykk av at jeg har hoyere lonn enn de andre ansatte med samme tittel som meg, hehe. Overhorte at de skravlet om lonnen sin en gang nemlig, og det var ganske overraskende for meg å hore at den lonnen de hadde var lavere enn min. Jeg har ikke engang forhandlet om lonn, jeg ble bare tilbydd den lonnen og jeg tok den uten å tenke så mye over det. Eneste jeg noterte meg da jeg godtok den var at den var hoyere enn snittet for mitt yrke.

Synes du faktisk burde forhandle deg til lavere lonn slik at du blir likestillt med dine kvinnelige medarbeidere.