/nederdraad/

ⴱⵓⵉⵜⴻⵏⵇⵇⵔⴷⵙⴻ ⵣⴻⵡⴻⵏⵙ ⵓⵉⵜⴳⵇⵖⴻ
ⵣⴻⵍⴽⵄ,ᐆᑑᓲᖂᑰᓲᖂᒨᖂᑑᓲ
ⵏⵉⴻⵜ ⵣⴻⵍⴽⵄ, ጊዐሼቧብሷጔጆ

Other urls found in this thread:

dw.com/am/የተመድ-እና-የኔፓድ-ትብብር/a-6230634
bape.gouv.qc.ca/sections/mandats/uranium-enjeux/communiques/Cree version_09-12-14.pdf
youtube.com/watch?v=Zy4uiiy0qgA
youtu.be/sk3_OcFRyos
ad.nl/binnenland/naaktbeelden-van-zeker-honderd-saunagasten-nederasselt-staan-nog-steeds-online~abb08884/
pararius.com/studio-for-rent/utrecht/PR0001438803/lauwerecht
twitter.com/NSFWRedditGif

Ḩ̛̹̟͎͇͎͑̽ͧ̇͊̾̏ͣ͢͠Í̷̛̗̥͉̣̣̳͈̬͈̼͍͎̗̭͙̖̮̣̿̓̈ͬ́Ĵ̵̨̳͉̹͇̈̿͛̏̍͘͜ ̧̡̛͉͚̮̖͉͔̣̙̝̞͎̬͇͉̗͊ͤ͑̄͡Ì̠̗̯̖̦̿̓̎ͦͯ̊͑ͪ̍ͭ̌ͪ͛̀͢S͎͙̯͕̞̝̘̞̏̐͂̆̉̔̓͊ͮ̆̚͝ ̛͈͙̫̻͖͙͚̰͖̗̙̓̓͛ͦ̌͌ͣ̒͂͒̒̓̌͆̽͞͡͞ͅH͙̯̩͙̠̗̬͈͖̻̥͚̬̖̭̘̓̌̇̇ͬ̈̐ͩ̐̎̽̃ͩͨ̑̀͘͢͝I̴̢̼̖̙̩̬͍̮̪̫̫̯̹͖̯͇̟͌̀̇̑͌̿̉͆̆ͨ̋ͪ̑̾̂͐Ȩ̠͍̠͚̬̖͕͚̰̟̻ͦͬ͆͒͒R̸̘͕̬̣̩͍͕̮̟̖̖̝̺̰̤͑́͗ͫ͛ͨ̂ͣͬͦͩ̃̿̕!͚̜̟̘͕̪̳̩̪̗̬̖͕͕̟̖̰͊ͨ̑ͩ̑͌̓̈̑̚͜ͅͅ

waar is mijn vd?

w-wat staat hier?

...

I love berber alphabet

ሶባሺጕሷኔመሾባሴኣማ ብዞኴፏ ፌኑማዐሻን፣ጅቪነ
ጆሻቢዙብጭ ጆኢሀ

ik wil in een animoewereld leven

dw.com/am/የተመድ-እና-የኔፓድ-ትብብር/a-6230634

ሀኤዔር ኁዒብ ጄዑ ጅዔ ቶዖዖኴኦማሷቴ

ik durf niet om deze link te volgen

bape.gouv.qc.ca/sections/mandats/uranium-enjeux/communiques/Cree version_09-12-14.pdf

ᒫᖒᑑᒨᖀ ᐄᖀᓘ ᐄᖒᑏ ᑳᓖᓖᑮᖂᔩᓖᖀᓵ

Ik wil gewoon een iraanse vd

Ben jij mij?

Welke stemwijzer gebruik je als je gemeente bij geeneen stemwijzer zit?

Wᐊᑦ ᐃᔅ dᐃᑦ ᕝooᕐ oᓐzᐃᓐ, bᐊᐊᕐᓐ?

Dan stem je niet.

Gezond verstand.

Als je een stemwijzer nodig hebt om een keuze te maken kan je maar beter gewoon niet stemmen

Vreemde jongens.

...

Heeft die een busje Polen om die plamuurlaag te onderhouden?

ሰለባዎች ታዲያ በሁሉም የኑሮ ደረጃ እና የኅብረተሰብ ክፍል ዉስጥ የሚገኙ መሆናቸዉንም ልብ ይላል። ማሕበሩ በአንድ ዓመት ብቻ ማለትም የዛሬ ሦስት ዓመት የደረሱትን አቤቱታዎች መሠረት አድርጎ ባወጣዉ መረጃ መሠረት በአንድ ዓመት ዉስጥ ከትዳር ጋር የተገናኙ 3,754 የቤቱታዎችን አስተናግዷል። እንደማሕበሩ 2,105ቱ ሴቶች የተፈፀሙ ጥቃቶች የሚያሳዩ ናቸዉ። የማሕበሩ የሥራ አስፈፃሚ ዳይሬክተሯን ወ/ሮ ሜሮን አራጋዉ ኢትዮጵያ ዉስጥ የሴቶች መብት ሙሉ ለሙሉ እንዲከበር ገና ብዙ ጥረት ይጠይቃል ነዉ የሚሉት።

Als je short denk je dat hij naar beneden gaat. En het exacte bedrag verschilt wel. Je rekent in muntjes. Als je x2 short en hij gaat omhoog, je krijgt een liquidatie prijs, deze is vrij hoog als je x2 short. (x5, x10 wordt hij altijd lager en lager) als je deze prijs haalt ben je je geld kwijt.

misschien
ik was erg dicht bij eentje te krijgen
ze zijn golddiggers en normaaltjes allemaal
alle die ik ken hebben vd die 10 jaar ouder zijn
maar godverdomme zijn ze leuk

dit komt erg dichtbij

>ሰለባዎች ታዲያ በሁሉም የኑሮ ደረጃ እና የኅብረተሰብ ክፍል ዉስጥ የሚገኙ መሆናቸዉንም ልብ ይላል። ማሕበሩ በአንድ ዓመት ብቻ ማለትም የዛሬ ሦስት ዓመት የደረሱትን አቤቱታዎች መሠረት አድርጎ ባወጣዉ መረጃ መሠረት በአንድ ዓመት ዉስጥ ከትዳር ጋር የተገናኙ 3,754 የቤቱታዎችን አስተናግዷል። እንደማሕበሩ 2,105ቱ ሴቶች የተፈፀሙ ጥቃቶች የሚያሳዩ ናቸዉ። የማሕበሩ የሥራ አስፈፃሚ ዳይሬክተሯን ወ/ሮ ሜሮን አራጋዉ ኢትዮጵያ ዉስጥ የሴቶች መብት ሙሉ ለሙሉ እንዲከበር ገና ብዙ ጥረት ይጠይቃል ነዉ የሚሉት።

እንዴት ያለ የዘፈቀደ ፊልም ነው

Klinkt een beetje als Roemeense.
Gouddelvers zijn verschrikkelijk. Heb er ooit eens wat mee gehad. Komt regelmatig nog eens terug, gewoon om te kijken of er nog wat te halen valt.

Neem toch lekker een net wat minder mooie, maar praktische en zelfstandige meid. Veel minder zorgen.

Je moet de juiste mix weten te vinden tussen gewesterd en traditioneel, dan zijn ze echt goud.

>እንዴት
የአዲስ ስታንዳርድ ድረ-ገጽ ዋና አርታኢ "ፀዳለ" ለማ በትዊተር ገጿ፦ የፊልሙ ደራሲ ስታን ሊ ከቅኝ ግዛት ነጻ የኾነችው «ዋካንዳ»ን ሲፈጥር በአዕምሮው የነበረችው ኢትዮጵያ «ትመስለኛለች» ብላለች። የፀዳለም የትዊተር መልእክት በዋሽንግተን ፖስት ጽሑፍ ተጠቅሷል።

Ik heb geen vrienden lol

ik short en long altijd tegelijk

youtube.com/watch?v=Zy4uiiy0qgA

youtu.be/sk3_OcFRyos

>ik was die vriend

жecткий бac тycoвки, aдидac кpoccoвки

short 100x leverage DOE HET

niet zo erg als roemeense vrouwen (ik weet wel van, ben zelf roemeen oetz)

>juiste mix
man ik ben geen bartender of zo ik weet niet hoe dit soort shit werkt
maar je hebt gelijk
>Neem toch lekker een net wat minder mooie
en jij hebt ook gelijk
maar geen idee hoe er een kan vinden desu
ik zou naar iran gaan maar weet niet of dat zou helpen

ad.nl/binnenland/naaktbeelden-van-zeker-honderd-saunagasten-nederasselt-staan-nog-steeds-online~abb08884/

tiptopkoek

>die afbeelding
Ik zeg gewoon Willy, vind Max ook leuker.

>niet zo erg als roemeense vrouwen
Dat is wel beter.

>en jij hebt ook gelijk
>maar geen idee hoe er een kan vinden desu
Ik heb een minder mooie (maar nog steeds mooi), maar ik heb serieus geen idee waar je er een kan vinden.

Wie?

ᖒᑰᓃᒨᑑᑖᑖᖂᓲᑰᓃᑖᑑᖒᓖᑑᒦᑖᖒᓃᑖ ᑖᑑᔩᖒᓃᖀᖀᖀ

ᓵᓲᔩᑏᓰᓃᖀᓵ ᓖᖂᑰᒨᒦᑖᓲ

Ik kom weer tot de realisatie dat ik een kleine piemel loser ben en dat ik geen echte man ben maar een echte mankind.

Kanker op zigeuner

...

Je enige realistische uitkomst is een kooi

...

>Ik heb een
hoe dan ;__;
vertel user, met details

>een echte mankind.

ጠ̥̗͔̮͚̺͙̯ͩͯ̏̎ቅ̷͈̭̮̬̿ላ̼͖̭̳͎͕̹̉̂̄͛̆̄̽̊͞ይ̶̡͍̠͕̹̻͆͑͆ͬ ̵̸͓͇̭̩̗̜̫̰̯ͩ̎ͭͬ͋̿̑ͦ͆ሚ̰̱̮̐͒̊͢ኒ͎̰̜͓̞̣̓͝͡ስ̸͇͙̜̟̻͓̼̹̈͆̈́̓ͮ͗͂̚͞ት̣̜̤̞̙̤͓̞̿̾̈́̿ͫ͘͟͝ሩ͍̟͉̮̣̪͇͗ͤ͠ͅ ̛̹͙̜̥̞̬̥͕ͧ͜ሥ̥͇̾ͣ̍͜͞ͅል̞͔͊̒̑̌ͧ̃͟ጣ̝͖̏̀ን͖̗͈̞̼ͩͪ͂̃̌̀͘͢ ̪̟̪̃ͫ͠እ͔̹͑̌͛̌͞ለ̺̳ͮ̀͠ቃ̝̩̟̊̔ለ̺͙́ሁ̰̼̬̓ͤ͜ͅ ̡̜͓̱̰ͧካ̥̘̻͙̘̦͉̉̿ͪሉ̸̦͆ͨ͟ ̢͍̜͚͇̄̐̉͐̽͑̐ͦ͝በ̛͙̣̣̪̩͕̟̥ͯ͑ͮ̌̾̃͒͘͝ኋ̹̪̞͎̣̠̾ͮ̈́ላ̛͎̦̘͇̟͇̯̙ͤ̍̇̾̔͑́͜ ̱͕̼̱̮̂́ͮ̀͟ͅየ͈̰̔ͣ͒ͩ̎͠ሰ̐̌̐ͨ̀͜͠ͅው̶̟͙̯͈͔̞̣̩͊̉ ̢̬̌͗̐ͪ̚͠ሳ̧͖͍͈͔̠͚̄̆̓̾͞ይ̸͚̠͇̪̮͛̎̈̃ሆ̸̙̦͔̺͚̳ͣ̓͆ͤ͒̈́ን̛͕̘̙̬̣͍̳͇̊̄̎͡ͅ ̧͈̗͎̬̰͉̈́̑̓̃̒͠የ̡̬̯̟͔͔ͣ̎ͯ̇ͪͩ͢͞ስ̵̞͖ͣͦ̏̓̓̚ር̴̱̮̯ͨ̓ͩዓ̝̮̺̱͎͌̑͊̍̋̏̕͜͞ት̠͓̓͌ ̗͊̐ͧለ̴͎̻̪̥͇̺͙̪̂͒ͪ̀͜ው̘̪̙̭͛ͭ͜ጥ̫̬̥͕͔͉̘̮̹͗̌̚ ̭̭̖̆͋̏̽ነ̵̹̝̞͍̺͑ͧ͛̋̈́ͦͫ̉̚͡ͅው̵͓̼̘̖͕̺ͧ̒̇̔ͪ̏ ̯͚͓͔ͨ

Waar is dat plaatje van

...

>wees mijzelf
>word aangesproken door meid
>zij is nieuwsgierig in mij
>blijven praten
>laat in de ochtend telefoonnummer gevraagd
>volgende middag samen opgetrokken
>'s avonds nog wat getrokken
>maanden lang niet gezien, alleen via chat
>bezoek haar eens
>vraag of ze mijn vd wil zijn
>ze zegt ja

...

>ⴱⵓⵉⵜⴻⵏⵇⵇⵔⴷⵙⴻ ⵣⴻⵡⴻⵏⵙ ⵓⵉⵜⴳⵇⵖⴻⵣⴻⵍⴽⵄ,ᐆᑑᓲᖂᑰᓲᖂᒨᖂᑑᓲⵏⵉⴻⵜ ⵣⴻⵍⴽⵄ, ጊዐሼቧብሷጔጆ
ሻንⴻⴱⵖጊዐⵣ?

>een echte mankind

...

ዝቬቧሻቦሙኑማሙምኗችዛ ሙኔጒዖዑፕፔድጔ
ኁሳጉሄኔጄ ጅፋ

Wat vinden jullie van mijn studenten woonkamer?

So this kind of (non-shared) living space is the cheapest you can get in the Netherlands?

pararius.com/studio-for-rent/utrecht/PR0001438803/lauwerecht

claustrofobisch

Or is it shared? I can't even tell.

U T R E C H T

gedokst. Ik herken buiten.

I am not taking anything btw I am just exploring out of curiousity.

>i have have have HAVE TO live in the city
>boohoo why is everything so expensive in the city?
>it seems like EVERYBODY wants to live in the city?

Oké. Waar dan?

Of course not. But how do people get by if rents are this expensive though? That's what interests me.

Ik wil in een animoewereld leven.
Dit leven in deze wereld is te stressvol ;(

Our housing market is fucked desu

4XX per month is not expensive, probably one of the lowest you will find, but my point is that you should avoid the city if you are looking for low rent
>city
>low rent
pick one

Wij hebben 8 partijen, waarvan 3 direct afvallen door algehele incompetentie en 3 andere (SGP/CDA/CU) direct afvallen, dus ik lees twee partijprogramma's en kies op basis daarvan.

>andere mensen
>vrienden
>groepsactiviteiten
viese normaaltje

We spelen Tekken 5. Ik geef toe, het is semi normaaltje maar het zijn niet mijn vrienden.

>But how do people get by if rents are this expensive though?

You dont.

>Vanwege de diefstal van data stapt hij ook naar de Autoriteit Persoonsgegevens.
Kan hij mooi zelf op zijn flikker krijgen, want welke idioot hangt er IP camera's in een kleedkamer?

ik hou van het leven jongens

1 vd.
nu.

Well that's true but aren't you then losing time going to university,work whatever or is transport a non-issue?

Het leven houdt ook van jou.

dutch people are known to be very greedt. travel time doesnt matter as long as housing is cheap and they can still afford shitty supermarket beer after paying rent

ik kijk elke dag naar anime om mijn zelfmoordneigingen in toom te houden

yes just like in every country

Wat is je favoriete anime broeder

Well that...kinda sucks tbx.

Gabriel DropOut

Hmm nou ja, smaken verschillen

ik wil zelfmoord plegen

netherlands is very full please dont go live here unless you want to share a house with 3 other people in bumfuck nowhere and with a landlord who keeps trying to touch you in the most sacred places

godverdomme die klote ONT is ineens x2 gegaan

I don't intend to, thank you for your advice.

>25 jaar
>geen diploma
>geen opleiding
>1 jaar tussenjaar na 3 gefaalde studies
>31000 euro studieschuld
>geen baan
>woon bij ouders
>denk elke dag aan zelfmoord
PFFFFFFFFFFFFFF
AAHAHAHAAHAHAAHAHAHA
OH NEE NEE NEE NEE
IK GA ZELFMOORD PLEGEN OOIT

zit je wel op een opleiding?

ik lig de hele dag huilend in bed LOL

zonder diploma kan je ook aan de bak
als je nu nog een lege cv hebt wordt dat erg lastig maar niet geschoten is altijd mis

ga werken dan

Bedankt.
Berichten als deze zorgen voor waardering voor mijn leven.
nee tuurlijk niet, dat zou voor enig perspectief zorgen en zijn hele paal schreeuwt kansloosheid

ikdv. ik zag de stijging en kocht aan de top, daalt ie weer - paar procent verloren terwijl ik 100% had kunnen winnen vandaag.

ik haat die onvoorspelbaarheid

Lastig? Welnee joh. Ga naar een uitzendbureau. Als je twee armen en benen hebt en je basisschool hebt afgemaakt, hebben ze zo twintig dingen die je kunt doen. Een van die twintig is nog leuk om te doen ook.

>31000 euro studieschuld
hoe werkt dat?
m'n MSc kost 2k per jaar of zo

ik ben te depressief en autistisch om te werken