nederdraad
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-uitgave
Welkom: kontmunters, groene kaarsen
Niet welkom: rode kaarsen
Vorige:
nederdraad
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-uitgave
Welkom: kontmunters, groene kaarsen
Niet welkom: rode kaarsen
Vorige:
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
politiek.tpo.nl
en.m.wikipedia.org
youtube.com
youtube.com
twitter.com
lekker met mijn piemeltje spelen hihi
...
Ben jij mij?
Ik ga zo maar een spelletje spelen. Jullie zijn te depri.
Haha ik rechts.
bing bing wahoo
ik in het midden
Ik heb geen switch. Momenteel pc meesterras.
gezwart
Bewijs?
Ze heeft geneukt met Humberto
Thank you netherlands
Wie?
een kale neger die nieuws leest
Zwarte stier
Okee
Maar is ze nu dus enkel voor zwarten? Heeft ze dat gezegd?
het feit dat ze nederlands is is eigenlijk genoeg bewijs
>de meeste witte neger die ze kon vinden
>tattas
>Net als hij, heeft ook zij begrepen dat de gevoelens van Stax voor Tan iets groter waren dan andersom. Sterker nog: Van Dijk heeft doorkregen dat Tan zich op een gegeven moment dóód ergerde aan zijn blonde Stax.
Hallo homo's,
Mijn naam is Humberto, en ik haat jullie allemaal. Jullie zijn allemaal dik, mongolisch, hebben geen leven en besteden je hele dag aan het kijken van kankerstomme plaatjes. Jij bent alles wat er slecht is in de wereld. Oprecht, heeft een van jullie ooit geneukt? Ik bedoel, ik denk dat het grappig is om mensen uit te lachen om je eigen onzekerheden, maar jullie nemen het tot een heel nieuw niveau. Dit is zelfs erger dan je af te trekken op plaatjes op Facebook.
Wees geen vreemde. Doe je best tegen mij. Ik ben nagenoeg perfect. Ik was aanvoerder van het voetbal team, en starter in mijn basketball team. Wat voor sport doe jij, buiten "je af te trekken op naakte getekende Japanse mensen"? Ik haal ook keiharde 10'en en heb een kankerlekkere vriendin (Ze heeft me net gepijpt; het was kankerepisch). Jullie zijn allemaal homo's die zichzelf moeten doodmaken. Bedankt voor het luisteren.
Afbeelding gerelateerd: Ik ben het met mijn bitch.
Can't stand these ads
How dumb is a company thinks this would boost their sales?
welk kut bedrijf is dit?
mooie nummers
Suitsupply
Wat denk je, maken ze hierdoor meer winst? Controverse -> reclame, slechte reclame is ook reclame?
Of gaan veel mensen iets hebben van neuk dit?
Kan je eigenlijk de jaarbalans van bedrijven openbaar nakijken in Nederland?
Well it worked for me :3
sommige bedrijven publiceren dat soort cijfers
Ik denk alleen dat dat soort reclame voor vrouwen (en misschien boemers) werkt
Weet ik niet en het kan me eerlijk gezegd ook weinig schelen. Ik denk dat de meesten ook wel zo denken.
>oh nee een man kust een andere man
>2 mannen die kussen is controversieel
Duidelijk wel als een duitser het al komt melden
Vanaf een bepaalde bedrijfsgrootte moeten bepaalde cijfers naar buiten worden gecommuniceerd.
Kleinere bedrijven hoeven dat niet.
Oh hier kan je dat gewoon opzoeken aan de hand van het BTW nummer bij elk bedrijf
youtube.com
beetje voor kinderen maar wel leuk
keep that thang on me
STEM PIM FORTUYN
mijn stem heb ie
mooi
What the fuck are prestigious people like Dutch people doing on Sup Forums with a lot of plebs?
omdat we allemaal kankerstom zijn en van negerpiemels houden
every country has losers
Ik heb een probleem, ik heb een erge jaloerse vriendin, maar ik val enorm op mooie voetjes van een vrouw. Zodra ik erna kijk en dan niet naar die van mijn vriendin, word ze al woest. Maar ik heb een fantasie en dat is met een wildvreemde vrouw mee naar huis gaan en dat ik dan alles mag doen met haar voetjes.
Als ik dat zou zeggen, draait ze door...maar ik loop er wel elke dag mee rond!
Wie heeft advies voor mij of deelt de ervaring en of vind het ook wel wat hebben?
Gr wes
Liefste Wes,
Het lijkt erop dat je een degenerate sukkel bent die te weinig seks heeft met zijn huidige vriendin. En wellicht te lang op het internet heeft gezeten. Overweeg psychologische hulp.
Mvg,
De Redactie
...
>ik heb een vriendin
Niet eerlijk, dat wil ik ook.
ik vind dat mensen melding moeten maken van het gewicht van hun vd als ze dat zeggen.
Ik heb een vd (115kg).
Beste Wessel,
Voeten zijn vies.
Groetjes,
Henk de Vries
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en heb wel al het een en ander gelezen over dit onderwerp. Maar in mijn geval is het toch anders vind ik, hier komt mijn verhaal:
Een jaar of zes geleden wilden 2 goede vriendinnen van mij me voor de grap opmaken en verkleden als vrouw! Die avond bleek alles leuk en grappig en verder niks. Toch na die avond bleef ik het grappig vinden om te doen en deden we dit nog meerdere keren op avondjes als ik bij hun was en ik weer een sappie teveel op had. Ik vond de kleren denk ik fijn zitten op dat moment, en omdat ik slanke benen heb en geen gespierde bouw stond het nog ook. Ik bleek ook al snel op hoge hakken te kunnen lopen. Ik wou het altijd gewoon zo vrouwelijk mogelijk. Na 2 jaar stopte dit toch ook weer vanzelf en kreeg ik een relatie die ik nu nog steeds heb. Ik ben zeer gelukkig en heb haar nooit verteld over deze dingen. Nu sinds een paar weken krijg ik weer drang soms om het te doen, meestal na wat drankjes word de drang groter. Ik heb het nu denk 3/4 jaar niet meer gedaan en opeens is het gevoel er weer. Ik ga dit uiteraard niet tegen mijn vriendin vertellen omdat ik veel te bang ben haar kwijt te raken door dit. Weet iemand wat ik kan hebben, hoe dit heet en wat zouden jullie doen als je mij was? Waar zou de drang vandaan komen om het te doen want word er niet geil van ofzo?? Ik val ook gewoon op vrouwen al heel me leven en moet echt niks van mannen hebben ook aangezien dit vaak aan homofilie gelinkt word natuurlijk!
Ik hoop op normale antwoorden waar ik iets mee kan ipv lelijke opmerkingen want ik weet dat menig vrouw er niks van moet hebben en ik dus ook bang ben mijn vriendin kwijt te raken want zoals ik hierboven al schreef, ik heb dus ook 3/4 jaar zonder gedaan...
Alvast bedankt.
piemel stijf uh
sperma erg plakkerig uh
H
Hij moet in een kooi voor de ZWARTE STIER
>Instrumental
Is er ook eentje met koor?
geen idee
Ow
DITTTT
ik links
onkuize palers krijgen een piemelslot
>dvw geen vredig bestaan in een afgelegen gebied met een schattige robot vriendin
NEEEE IK WIL JOSSEN
RIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Rapporteer en negeer.
2 weken niet klaarkomen. Wel dagelijks randen en schoonmaakverplichtingen natuurlijk.
RIEEEEEEEEEEEEEEEE
DOE HET AF NU!!!!!
SMERIGE WESTERLINGEN. WE NEUKEN JULLIE NEPPE VRIJHEIDSSTRIJDERS NET ZOALS EEN LEEUW EEN GAZELLE NEUKT. WE ZIJN OVERAL EN NIET TE STOPPEN! youtube.com
ik wil dat lieve kleine piemeltje een kusje geven :3
zo klein is dit nou ook weer niet.
Waarom is die kuthomo nog niet geb&
zwaar onder het gemiddelde van de grote zwarte stieren die mijn kontje mogen penetreren
ik ken zelfs blanke jongens met veel grotere piemels
Nee idd, het is ook nog eens naar boven gekanteld dus het lijkt gewoon kleiner
Alles onder 23 cm is te klein an zal nooit genoeg zijn voor je partner.
Van boven lijken piemels kleiner
25-30cm: perfect
20-25cm: te klein
15-20cm: je partner zal een stier nodig hebben
Ik wil de oude captcha terug!!!
>"te klein" en "je partner zal een stier nodig hebben" zijn apart
Ik snap het niet, een stier is toch voor als het te klein is?
ja, maar in een kooi mag je je eigen gereedschap niet gebruiken
...
NEE NEE MAMA LAAT HET STOPPEN
>Dvw voor 50€ aan bitmunten gekocht in 2012 om verdovende middelen te kopen
>dvw op de zijderoute gezet
>dvw niks mee gedaan
>dvw zijderoute is offline gehaald en alle bitmunten verloren
>dvw nooit meer aan gedacht tot 2017
Ik herinner me wallet code niet eens meer en ik was niet rijk geweest ofso maar godverdomme
Prestigious Dutch people are right here in my direct communication
What an honor
...
kanker op schepsel
Waarom doet bidet nou weer niet mee aan het debat
ga naar wagner luisteren homos
Heeft ie uitgelegd.
politiek.tpo.nl
koude schotel vandaag
Is er hier iemand die nog niet verbannen is van Wikipedia en die DENK in deze lijst van zetten? Gewoon voor de lol. Dankje.
Mostly neets and schoolkids.
Do you want the Netherlands to annex Flanders?
For me it's ok
Would be cool.
Would be funnier if Flanders abandoned Wallonia.
Why would it be funny?
It's obvious that a Belgian civil war is inevitable
>belgian civil war
The lucky side has the only tank we have
anime
>lucky side
Which?