Sverigetråden - 2dfest

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=r2fOY-1Vnuo
youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0
youtube.com/watch?v=sRHb2Ap8-Tw
youtube.com/watch?v=j2WhRznVme4
youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y
youtube.com/watch?v=LQrP8-n_5y4
twitter.com/SFWRedditVideos

Älskar negrer
youtube.com/watch?v=r2fOY-1Vnuo

ä-är bajsnödig
*bajs i blöja*

>gör oc och brevar i tråden
>får inga (du)n
>ser den dyka upp ett halvår senare på Sup Forums

Finns det några snälla anons här?

någon ringde mig? ~~

Danmark är bättre än Sverige.

det var jag och jag sa att det var min oc

Vilket?


Såg mitt OC i förra tråden favä. Den med friggeboden.


t. stolt

...

Okej

Jag är snäll :3

rapporterar in

aa :3

youtube.com/watch?v=kfVsfOSbJY0

du vet va dag det är

Aa jag!

Tänk vad bra SD vore utan Mattias Karlsson...

>dkn ingen brevar mitt oc längre för att nästan allt är libanon-relaterat

Nej för du har ingen heder. Men du förstår väl att din familj skäms över dig? Rör det inte dig i ryggen heller? Är du en sociopat som inte ens bryr sig om din mamma eller pappa? Jag misstänker att fjollbögar i regel är det för annars hade de ju förstått vilken smärta de orsakar sina nära. Av samma anledning som du sabbar vår tråd med ditt störd böguppmärksamhetshorande antar jag. Ser du någon rak person spamma bilder på sig själv och tigga uppmärksamhet? Utöver den feta araben då?

Breva romantiska låtar snälla, är kär

>dkn minns när jag gjorde den där giflen för flera år sen
r1 nöjd att någon fortfarande har kvar den

Jag är ett barn av skilsmässa. give me a break.

grisnäseblatten...

Mattias Karlsson är ju en av SDs bästa företrädare
youtube.com/watch?v=sRHb2Ap8-Tw

youtube.com/watch?v=j2WhRznVme4

avancerat bete, jag spår 4 (du)n utöver mitt

har alla dom sparad favä

Har inte brevat bilder på mig själv på över ett år, nu är det bara andra som sparar och återbrevar dem.

Du ser allt lite busig ut!
Oj vad många!

najs

För fan till gymmet med dig. Du kan bli en man fortfarande.

Varför ens breva bilder på dig själv favä?

Brevar libbe forfarande? ser honom aldrig nuförtiden.

han bor i sverige numera

svenska """"""""""män""""""""""

Ja där har vi orsaken till i stort sett alla nu pågående konflikter inom SD.

Ett SD utan Karlsson skulle kunna innebära slutet alla utfrysningar och uteslutningar, och ett stopp på mycket av den korruption som förekommer samt ett stopp för möjligheten för karriärister att armbågar sig fram i partiet.

Karlssons bristande ledningsförmåga är en förutsättning för alla missförhållanden. Inte med det sagt att det inte skulle kunnat se lika illa ut med andra företrädare men nu är det som sagt var inte andra företrädare utan herr Karlsson som leder partiet och så även hans ansvar.

Karlsson borde avsättas och SD skulle ha möjligheten att frodas och bli det parti som vi alla hoppats på. Det parti som vi satt Sveriges väl och räddning till!

Afs existens är helt och hållet en följd av ett inkompetent ledarkap av SDs partiledning!

haha kommer ni ihåg?

Man kan väll vara snäll fast man är busig?

haha aa

Nu hade man kunnat vara på fest och skåla med nbögar och haft kul. Istället sitter man här en fredagskväll.

Hur gör ni för att inte bli alltför ledsna över livssituationen?

breva oc som ni har gjort

Finns det värre än trivago reklamerna med den här äckliga fittan som försöker så hårt att vara sexig att man crinschar med hela kroppen varje gång man ser skiten.

>dkn morfar alltid sköt ihjäl oänskade kattungar med hagelgeväret i byn
>"Varför skjuter du kattungar morfar?"
>"För att jag har är den enda som har ihjäl dem på första skottet user"

youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y

Ja det är typiskt er psykopatsvennar att hata katter men dyrka feta grisar och smutsiga hundar.

Vad är detta om dingdong.com? Rödpillra mig, snälla.

Var väl lite av en uppmärksamhetshora+folk undrade. Varför gör man något?

Att vara busig är per definition motsatsen till att vara snäll

Ta livet av dig, jävla 2Dbög

sötnos VAR?!?!

...

inget fel med bus!
min hund exempelvis är jättesnäll men hon är en buseflicka! :3

hur ny???

...

>kolla på tv 2018

baserad

Oj dampus, mindre än en timme kvar av datatiden. bäst du spammar på nu innan din frånskilda farsa tvingar i dig ritalinen och binder fast dig i sängen så han kan kolla på svärtad porr ifred.

har inte övervakat sverigetrådarna konstant

...

Libbe tvingades köpa dildos till sin bögpappa

Är det en tuffing man ser?

brukar göra det när jag är hos mamma på besök, det är bara då det sker. Har inte tv hemma.

>2D-bög som är schizofren och tror att alla som ogillar dem är en och samma person

Wow, vilken överraskning

...

>dkn tenta imorgon och har bara pluggat de senaste 4 timmarna
Är det värt det att dygna för att hinna plugga mer?

Du är körd om du behöver mer tid för plugga, ddet bästa är att du vilar ut dig och kör på det du har studerat.

Helvete är du jag? Var i Sverige pluggar du?

Pojkrumpa > Flickrumpa
all rak-anons kan ju dö.

>tycker oironiskt om köttgråtta

Antyder du att individer inte följer regler uppsatta mot ett kollektiv? Det är inget problem att sikta in på människorna, individerna, och säga till dem att va de gör är fel och att de borde skämmas. Det är inte ett harmlöst beteende att skada sig själv och absolut att man ska skämma folk, mycket bättre alternativ än att lagstifta mot dem.

Förvräng inte våran diskussion till något annat än vad den handlar om -- att få folk att skämmas för deras beteende.

Börja plugga inför omprovet

Skulle hjälpa nån att få sin tv med trådlös anslutning att funka idag. Lyckades inte för de två anslutningsapparaterna vägrade kontakta varandra. Kan jag bara köpa en nätverkskabel och stoppa direkt mellan tv-boxen och routern och få det att funka direkt eller? Fick 1000 spänn så jag känner mig minst sagt skyldig att få skiten att funka.

d1a

Det var denna bilden.
Trodde inte någon ens såg det första gången.

I ditt brev!

Ingen frågade

Hur fan funkar en trådlås tv? Måste du inte ha sladd för att få el i den?

känns som jag är på gränsen till mentalt sammanbrott

OM JAG VAR EN VIKING, LEVDE JAG SOM RÖDE ORM

OM JAG VAR EN VIKING, VAR JAG ALDRIG HEMMA

vad fan är det som jag läser

>känns som jag är på gränsen till mentalt sammanbrott

Vem van Mello? fan glömde bort skiten.

hjälp mig, bög anons.

Du vet vad som måste göras....

Skulle en tuffing göra dethär?

Fredagsmys med Aron och Bard

youtube.com/watch?v=LQrP8-n_5y4

japp

Kuk > Fitta
Pojkmutta > Flickmutta
Kvinnokroppar > Pojkkroppar
Kvinnoansikten > Pojkansikten

Ska resa till Australien imorgon, vad ska man packa mer förutom kläder, hygienartiklar och surfplatta/högtalare och laddare till allt?

Första gången jag gör riktig lång resa. Blir 5 veckor.

n-nej, men du är!!

herrejösses varför är hideri så himla oanständig?

>D-d-dampkasslern ska rädda oss, SD är redo att falla, jättemycket folk är missnöjda och besvikna på dem! På riktigt den här gången och inte som när vi sa det 2014
>A-asså riksdagsinträde är inte att utesluta Kasslerkanslern har själv sagt han har utbrett dolt stöd i SD

försvinn tumblrpedofilbögen

j-ja
snälla knula min ru

BARA

Ja?

>resa imorgon
Och du funderar på det nu?

jag vill GOSA med en söt kille !

Koppla in en med nätverkskabel i tv-boxen och en i routern. Allt som allt så blir det mer sladdar och trassel än att bara dra sladd direkt från routern till tvn.

Har dygnat inför mindre kontrollskrivingar/duggor innan utan problem, men de är ju inte 5 timmar långa så du har nog en poäng.

KTH, själv?

Typ ett halvår kvar, tror jag fokuserar på nästa tenta istället

Har packat hela veckan desu men funderar nu bara för säkerhets skull.

Skulle oironiskt vilja ta de patetiska bögfjollorna Uppsala, Rei/Evangeline och Ficklampsanon under min vinge och lära dem att bli män. Första vi hade gjort är att gå på bögomvändningsterapi för att bota dem från deras sexuella störning (det fungerar). Sedan hade vi börjat gymma, tränat heem och allmänt tuffat till dem. De får lära sig att sträcka på sig, hålla blicken högt, ha manligt kroppsspråk, bete sig som män osv.

Helger är det värsta. Man påminns om hur ensam man faktiskt är.